Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Da ! Da! Are distantiere la cele din spate! Dar cand pui plasticele laterale nu mai intra bine! trebuie sa le indoiesti pana aproape sa crape! La carburatoare mi-am zdrelit mainile! Nu am mai pus colierul ala arc la furtunul de alimentare! Si ca sa pun altul mi-am terminat mainile din nou. Si stii care e treaba?! Macar daca mergea! A pornit! A mers putin! Si apoi iar a inceput sa mearga nregulat si sa moara la relanti! Asta e al doilea set de carburatoare! Sper sa fie de la CDI ! Ma voi uita si in pipa de la bujie desi parca modelul din 97 nu are siguranta in pipa! dar aproape a trecut vara... si eu m-am imbolnavit de nervi

Nu am urmarit exact postarea ta cu problema de la carburatoare dar.. verifica filtrul din carburatoare(unde intra furtunul de alimentare MARE ATENTIE CUM IL SCOTI)

sau Acopera usor filtrul de aer cu mana si vezi cand se opreste, dupa fiecare orpire inchide robinetul de la rezervor.

Cred ca sunt cel mai in masuara sa iti spun ca.. nu trebuie sa iti pierzi cumpatul cu ele... eu inca il pastrez dupa 4 luni de umblat la ea :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Vin cu o intrebare: Este normal ca temperatura la apa sa fie 110 grade C indiferent de viteza? Sa nu mai functioneze termostatul? Initial am pus aceasta problema pe temperatura de afara.

 

PS: Vin si eu la intrunire, ma pornesc din Suceava (joi sau vinere, inca nu m-am hotarat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e normal sa stea asa sus... bine, acum depinde si cum mergi cu ea...

daca o scoti la drum, cum sta temperatura?

la drum in jur de 90- 100 grade C. Daca stau in jur de 110

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam sus, dar faptul ca se raceste in mers denota ca sistemul de racire functioneaza...
poti verifica starea amestecului... un motor cu amestec sarac se incalzeste mai mult; poti verifica amestecul printr-o inspectie vizuala a bujiei... daca ai bujia cenusiu-albicioasa ai amestecul sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cam sus , e foarte sus . La drum intins trebuie sa fie 60 . Cand stai 90 . Verifica tot sistemul de racire . Daca nu il restabilesti nu te mai porni decat spre un atelier de reparatii . Nu are nici o legatura amestecul sau bujia cu sistemul de racire .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am urmarit exact postarea ta cu problema de la carburatoare dar.. verifica filtrul din carburatoare(unde intra furtunul de alimentare MARE ATENTIE CUM IL SCOTI)

sau Acopera usor filtrul de aer cu mana si vezi cand se opreste, dupa fiecare orpire inchide robinetul de la rezervor.

Cred ca sunt cel mai in masuara sa iti spun ca.. nu trebuie sa iti pierzi cumpatul cu ele... eu inca il pastrez dupa 4 luni de umblat la ea :alcy:

Salut! E ok sita aia! Am curatat-o! dar nu era murdara! mai incerc cu o alta bujie! Apoi sa vedem pe unde gasesc un CDI de proba! Am desfacut suruburile de scurgere de la ambele carburatoare si benzina curge. Am scos fisa si am pus o bujie si da scanteie! Deci cum se zice...benzineste, scanteieste....dar nu porneste! O sa ma ajute un prieten cu o cheie de bujii! Dar ma mir sa fie doua bujii la rand proaste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cam sus , e foarte sus . La drum intins trebuie sa fie 60 . Cand stai 90 . Verifica tot sistemul de racire . Daca nu il restabilesti nu te mai porni decat spre un atelier de reparatii . Nu are nici o legatura amestecul sau bujia cu sistemul de racire .

iegzact !

» Post actualizat in 09 Aug 2016 04:43

Salut! E ok sita aia! Am curatat-o! dar nu era murdara! mai incerc cu o alta bujie! Apoi sa vedem pe unde gasesc un CDI de proba! Am desfacut suruburile de scurgere de la ambele carburatoare si benzina curge. Am scos fisa si am pus o bujie si da scanteie! Deci cum se zice...benzineste, scanteieste....dar nu porneste! O sa ma ajute un prieten cu o cheie de bujii! Dar ma mir sa fie doua bujii la rand proaste!

spala ,curata sau schimba filtrul de aer si regleaza suruburile de amestec , cele care tin relantiul , la 4 ture in loc de 3.5 ture.Nici la mine nu sta la 3,5 ture , apoi din surubul cu arc din stanga carburatoarelor regleaza turatia la 1400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stie cineva unde as putea gasi si cit ar costa un dashboard pentru un Pegaso strada 2007? Vreau sa cumpar motocicleta dar are dashboardul bulit. Nu se vede nimic plus ca nici turometrul nu merge. Doar becurile se aprind ( n, sidestand etc) as vrea sa stiu daca gasesc de inlocuit si cit ar costa ca sa stiu cit sa negociez din pret.

 

Ms fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AMR 4 zile...

 

Apropos baieti,la mine e alta problema,m-am varsat vreo 2 m cadere libera intr-o rapa sambata pe legheleu si acum de-abia folosesc mana dreapta...

Daa',tot viu la Intrunire!

Am zas!

Nu-i bai. Te aduce Mirela, tu trebuie doar sa te tii cu mana stanga de manerul spate. Asa poti sa admiri peisajul, sa faci poze... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am rezolvat problema cu supraîncălzirea. Spre rușinea mea, aveam doar 0,4l de lichid in radiator, nu îmi dau seama când s-a evaporat/scurs, dar in vasul de expansiune era in limite.

Dimineața la prima ora dau o tura sa văd cum se comporta la drum si sa văd dacă am pierderi de lichid.

 

Mulțumesc mult petru cei care mi-au răspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

95% sanse sa vin si eu, 60% sanse sa vina si colegul Lucian cu Pegaso negru (el zice ca e gri inchis, dar va spun eu ca e negru).

 

Noi sa dormim la cort, deci nu e panica de rezervari si alte astea :D

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa speram ca n-ai fript garnitura de chiuloasa...

 

Combinezonul va veni in backpack,e deja bagat! :ok:

 

Poate pentru tine doo zile AMR,pentru mine si nevasta-mea doar una...

Maine plecam intr-acolo.

 

Pai daca esti deja in concediu,hai si tu de maine,joi!

nu pot deoarece m vin cu Dan , iar el lucreaza , si mai cu seama , maine vine mama in concediu sa ma inlocuiasca

» Post actualizat in 10 Aug 2016 10:16

Apa in ulei(uleiul are o spuma maro deschis ca un caimac de cafea ness)sau ulei in instalatia de racire(in vasul de expansiune).Se mai poate uneori cand motorul functioneaza,ai un "fum" albicios ce iese pe esapament.adica antigel ce ajunge in cilindru si "arde".

 

Persoanele care vin 100%,pana acum,la Intrunire sunt:

1.Alin;

2.Madalin;

3.Andreea;

4.Mirela;

5.Io;

6.@ricomuerte.

Plus Emil si Sorin de la Minarelli-sti.Deci 8 care-s 100%.

 

Altii?

amicul meu Dan cu bembeul rosu

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...