Madalin Pribu Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Salutare! Stie cineva vreun electronist prin zona Bucuresti? Unul care sa poate sa rezolve problema butonului de activare al mansoanelor incalzite? Ca minunatul meu buton, nou-nout, ca si mansoanele Saito, achizitionat de pe Louis.de, a luat apa. Si nu mai merge. cred ca l-a plouat de vreo doua ori si acum se vede apa in el. Eu sunt zero barat la chestii electronice. Sau o adaptare, ceva. De unde sa iau un alt intreruptor, cu minim doua pozitii? Asta are cinci. Avea, anyway. E in garantie, dar ca sa-l trimit in Germania imi ia 18 euro transportul dus-intors, iar mansoanele cu totul au fost vreo 25 de euro. O zi faina sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 pune o poza sa vad daca am curaj sa umblu eu in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Salutare! Stie cineva vreun electronist prin zona Bucuresti? Unul care sa poate sa rezolve problema butonului de activare al mansoanelor incalzite? Ca minunatul meu buton, nou-nout, ca si mansoanele Saito, achizitionat de pe Louis.de, a luat apa. Si nu mai merge. cred ca l-a plouat de vreo doua ori si acum se vede apa in el. Eu sunt zero barat la chestii electronice. Sau o adaptare, ceva. De unde sa iau un alt intreruptor, cu minim doua pozitii? Asta are cinci. Avea, anyway. E in garantie, dar ca sa-l trimit in Germania imi ia 18 euro transportul dus-intors, iar mansoanele cu totul au fost vreo 25 de euro. O zi faina sa aveti! se poate sa se fi prajit releul( in principiu astfel de accesorii se monteaza prin releu), sau rezistentele din mansoane.Butonul e o comanda pur mecanica. La intrarea apei in buton s-a produs un SC asfel curentul a crescut foarte mult. Desi componentele sunt prevazute sa reziste la curentul de Sc , daca acesta a persistat mai mult timp , poc.Parerea mea este de a verifica tote componentele , de catre un priceput , nu doar butonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 (editat) Alin, e posibil ca modelul lui (dupa cum l-am vazut pe Louis) sa nu aiba releu si de fapt, toata partea electronica sa fie inclusa in cutiuta cu butoane... in set nu se vede niciun releu, doar blocul de comenzi, mansoanele, firele si o siguranta... probabil pe aia a verificat-o deja. Ma interesa sa aflu cum e asamblata carcasa blocului de comenzi, sa stiu daca am sau nu sanse sa intru elegant inauntru, fara sa las urme pe exteriorul ei. In cel mai bun caz sunt doar oxidate lamelele microcontactoarelor si in principiu o curatare le-ar putea reda functionalitateaIn cel mai rau, datorita apei, e posibil sa se fi facut vreun scurt pe placa de circuite si sa fi pocnit ceva componenta de pe ea, caz in care nu prea re ce sa-i faca, decat sa schimbe blocul de comanda... Mansoanele se pot verifica foarte simplu cu un multimetru. Editat Septembrie 29, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Madalin, vorbeste cu baietii de la kronau, poate scapi de transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Merci de sfaturi, baieti! La Kronau au zis ca nu-i treaba lor daca le-am luat direct de pe Louis. Mansoanele nu cred ca au ceva. Curentul ajunge in cutiuta de comanda, dar de acolo nu mai pleaca. Nu stiu ce e inauntru, dar daca cineva vrea sa ma ajute, poate sa-l desfaca linistit. Sistemul e prin releu, chiar daca nu vine o data cu kirt-ul. O seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Alin, e posibil ca modelul lui (dupa cum l-am vazut pe Louis) sa nu aiba releu si de fapt, toata partea electronica sa fie inclusa in cutiuta cu butoane... in set nu se vede niciun releu, doar blocul de comenzi, mansoanele, firele si o siguranta... probabil pe aia a verificat-o deja. Ma interesa sa aflu cum e asamblata carcasa blocului de comenzi, sa stiu daca am sau nu sanse sa intru elegant inauntru, fara sa las urme pe exteriorul ei. In cel mai bun caz sunt doar oxidate lamelele microcontactoarelor si in principiu o curatare le-ar putea reda functionalitatea In cel mai rau, datorita apei, e posibil sa se fi facut vreun scurt pe placa de circuite si sa fi pocnit ceva componenta de pe ea, caz in care nu prea re ce sa-i faca, decat sa schimbe blocul de comanda... Mansoanele se pot verifica foarte simplu cu un multimetru. asa este , de aceea am zis sa fie verificate toate componentele , poate nu e mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Salutare baietii ! Am si eu nevoie de niste pareri vis-a-vis de o patanie cu Pegaso a mea ( fabricatie '99 ) tocmai asta seara cand a venit cumparatorul interesat haha ! Ghinionul vanzatorului, incredibil dar adevarat... Binenteles ca pana azi a functionat totul normal, asta seara dupa ce nenea doua ture scurte cu ea pe ulita ( abia a apucat sa schimbe a 3 a cred la un moment dat ) , la un moment dat ma suna ca nu mai poate sa plece cu ea de pe loc, respectiv murea motorul cand baga in viteza...Brusc, fara nicio chestie ( nu cred ca i-a facut nimic, nu prea avea unde si e si mai in varsta asa, pare om serios si nu cred ca e cazul ) motorul porneste perfect, se tureaza perfect din acceleratie dar cum ai bagat treapta 1 sau 2 moare brusc. De asemenea, daca e in viteza nu "da la automat" , decat in neutru, deci presupun ca e o chestie electrica, poate sistemul ala de siguranta de la cric care s-o fi activat cumva si functioneaza acum si cand nu trebuie, sau la fel, acea protectie care nu-i da voie sa porneasca motorul daca e in viteza ? Cricul nu are niciun efect pe de alta parte, face la fel si cu cricul ridicat si lasat... Pana acum pleca si in viteza fiind in toate "conditiile", si cu cricul lasat si in viteza bagata ( tineam ambreiajul desigur ) ... Ce naiba ar putea fi, a fost super jenanta faza plus ca nu mai spun ca s-a uitat toata strada la noi cum ne-am intors cu ea impinsa ! Sper sa nu fie ceva nasol rau, mai am o sansa cu el duminica, poate reusesc sa-i dau de cap pana atunci... Multam mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Cel de la cric trebuie verificat si cel de la maneta de ambreiaj. Desfa-le si punele pe direct si vezi ce se intampla. Altceva mu prea are. Sau nu se vrea dusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 E senzorul de la cric, a patit si un prieten la un Pegaso aceeasi treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Mersi ! Faza e ca nu cred ca are senzor la cric, cel putin a fost scos sau ceva de genul, asa mi-a zis fostul proprietar...O am de 3 ani si nu a functionat niciodata acel senzor, plus ca nu vad absolut niciun fir sau mufa pe-acolo...Cel de la ambreiaj nu stiu exact care e si unde e. Am desfacut eu ceva pe-acolo si am pus la loc dar nu sunt sigur ca ala era ( nu a fost nicio diferenta ). Oricum, nu ma pricep, o sa caut pe cineva sa vina sa se uite la ea un pic. Merci oricum, toate bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Salut Gaby. Treaba cu senzorul este relativa la moto, Unele "are" altele nu " are". In general toate au, doar ca unii din proprietari au decis ca este "mai usor" daca il scot ( o mare prostie daca ma intrebi, senzorul ala are rostul lui). In general daca desfaci carena de la baterie va rtebui sa gasesti o mufa ( alba ) cu 3 pini in linie. Dupa ce o gasesti ai 2 variante: ori ferifici firul pana la mufa sa nu fie rupt sau sa faca contact cu cadrul pe undeva, ori a2a verifici firul care ar fi trebuit sa plece din mufa spre cric. Cei care fac aceasta modificare pun firele pe direct ( adica lipesc 2 dintre ele impreuna si unul ramane singur) Vezi si daca firul de pozitie NEUTRU este in stare buna sau daca becul de N se inchide cand bagi in viteza ( de preferat o lasi pe N pui contact si apoi fara sa pornesti motorul bagi in viteza). Din ce ma pricep si eu nu cred ca este nici o problema mecanica si doar electrica. Iti recomand sa cauti schema electrica daca nu ii dai de cap sau daca vrei sa iti fie mai usor cand te apuci. Motorul nu se vrea dat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Salut Iulian, merci pt explicatia detaliata ! Acum 2 zile am pus baterie noua deci ma gandesc ca poate am atins ceva pe-acolo din greseala desi nu pare nimic schimbat la prima vedere, mai devreme m-am uitat la mufele alea si par la fel ca pana acum, nimic desfacut, dezlipit, etc. Daaa, sa stii ca nu se vrea data, 3 ani a mers perfect si acum sa faca figura asta fix cu cumparatorul pe ea haha ! Mai ales ca era si decis sa o cumpere... Sunt convins ca nu e o chestie grava, precis ceva stupid de simplu. Faza e ca ea inainte pornea si cand era in viteza ( cu ambriajul tras desigur ) , acum nu mai porneste decat pe neutru. Beculetul de neutru se aprinde normal, ca si inainte, nu face figuri. O sa ma uit acum mai cu atentie la ce ai spus tu, merci inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 daca nu mai porneste deloc cand e bagata in viteza, incearca sa verifici senzorul de la ambreiaj... este prins prin insurubare la maneta, intre cablu si ghidon. incearca sa urmaresti firul pana gasesti o mufa.. desfa-o si masoara contactele dinspre senzor, vezi daca functioneaza. daca nu, incearca sa faci punte intre cele doua contacte dinspre instalatia electrica si vezi daca merge asa... desi eu te sfatuiesc sa faci rost de amandoi senzorii si sa-i dai omului motocicleta asa cum ar trebui...in principiu, rolul lui este sa nu te lase sa dai la automat cand e motorul in viteza fara sa actionezi ambreiajul (din motive lesne de inteles), la fel cum senzorul de pe cric este menit sa previna plecare de pe loc cu cricul extins (din nou din motive lesne de inteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_b Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Gata am facut-o ! Merci mult baieti, era de la senzorul de cric, care de fapt lipseste cu totul dupa cum am zis ( asa am luat-o si eu ) ! In cele din urma am gasit cele doua fire care erau innadite si lipite cu banda izolanta... Erau coclite inauntru, facute praf. Erau foarte ascunse in spatele cadrului si nu aveau nicio mufa, pur si simplu legate intre ele, de-asta m-a derutat, eu cautam o mufa ceva. Mersi inca o data, asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 La Pegaso aveti senzor la cric??? La Caponord au pus doar un intrerupator.... si la maneta de ambreiaj la fel... Cam nasol... Dar macar nu se mai strica si alea asa des... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare baieti, Am nevoie de un sfat bazat in primul pe experienta voastra cu I.E-urile de 650 Rotax, nu doar pe fler. Moto mea nu bate nu zornaie, nu da rateuri deloc, porneste impecabil la rece, trage foarte bine si hotarat indiferent de treapta si indiferent de turatie, DAR este incapabila sa isi mentina ralantiul odata calda fiind. Eu am fentat-o din reglajul ralanti-ului si acum sta la 2000rpm perfect, dar e cam inalt 2000rpm fata de 1500rpm cat e normal. Am schimbat pe ea mai multe in timp, problema e ca nu am nici timp sa imi dau eu seama ce are, sau sa o desfac si nici nu am timp sa alerg prin service-uri cand mai vin in tara. Am pus aici mai multe detalii cheie raportate la problema mea si la piesele schimbate pe ea. http://advrider.com/index.php?threads/aprilia-pegaso-riders.178053/page-45 postul #885 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare baieti, Am nevoie de un sfat bazat in primul pe experienta voastra cu I.E-urile de 650 Rotax, nu doar pe fler. Moto mea nu bate nu zornaie, nu da rateuri deloc, porneste impecabil la rece, trage foarte bine si hotarat indiferent de treapta si indiferent de turatie, DAR este incapabila sa isi mentina ralantiul odata calda fiind. Eu am fentat-o din reglajul ralanti-ului si acum sta la 2000rpm perfect, dar e cam inalt 2000rpm fata de 1500rpm cat e normal. Am schimbat pe ea mai multe in timp, problema e ca nu am nici timp sa imi dau eu seama ce are, sau sa o desfac si nici nu am timp sa alerg prin service-uri cand mai vin in tara. Am pus aici mai multe detalii cheie raportate la problema mea si la piesele schimbate pe ea. http://advrider.com/index.php?threads/aprilia-pegaso-riders.178053/page-45 postul #885 verifica aprinderea de la o alta mobra identica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 (editat) @ Bigfoot Vezi sa nu ai probleme cu fisa, pipa are un conector cu filet (gen holzsurub) care se insurubeaza in conductorul din fisa, din cauza asta, uneori mai trebuie verificat daca face contact cum trebuie. daca nu, atunci se taie cam 1cm din fisa si se insurubeaza pipa la loc (asta daca iti permite lungimea fisei) sau se schimba fisa. Eu am cumparat fisa la metru si m-am vazut pus in situatia de a trebui sa decapsez de pe fisa veche un conector metalic ambutisat pe capatul dinspre bobina si sa-l capsez pe fisa noua. Editat Octombrie 4, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Daca vii pana in Cambridge iti explic eu . » Post actualizat in 05 Oct 2016 10:42Inainte sa vii poti sa faci urmatoarele. Duci injectoarele cu tot cu intake throttell body la un nene care face curatare cu ultra-sunete. Sa '' cureti'' injectoarele cu spray si cateva scule nu se numeste CURATAT ( am facut si eu asta) ba chiar poti sa strici. Apoi verifica/schimba garniturile din jurul injectoarelor. 2000rpm motorul se simnte ca e turat mai tare? este o posibilitate ( slaba) ca, cablul turometrului sa fie defect. Eu detin axact acelasi motor si... nu merg cu el, defapt el nu merge cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Cheile Dambovicioarei.Multumim Ivane pentru invitatie , ne-am simtit foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 asa a inceput Brembo productia.... » Post actualizat in 07 Oct 2016 06:37 Fain,fain! Cand oi fi si io motoveteran(daca oi ajunge),oi veni si io. nu s-a tinut cont de varsta , a fost frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 (editat) » Post actualizat in 07 Oct 2016 10:36 verifica aprinderea de la o alta mobra identica . @ Bigfoot Vezi sa nu ai probleme cu fisa, pipa are un conector cu filet (gen holzsurub) care se insurubeaza in conductorul din fisa, din cauza asta, uneori mai trebuie verificat daca face contact cum trebuie. daca nu, atunci se taie cam 1cm din fisa si se insurubeaza pipa la loc (asta daca iti permite lungimea fisei) sau se schimba fisa. Eu am cumparat fisa la metru si m-am vazut pus in situatia de a trebui sa decapsez de pe fisa veche un conector metalic ambutisat pe capatul dinspre bobina si sa-l capsez pe fisa noua. Daca vii pana in Cambridge iti explic eu . » Post actualizat in 05 Oct 2016 10:42 Inainte sa vii poti sa faci urmatoarele. Duci injectoarele cu tot cu intake throttell body la un nene care face curatare cu ultra-sunete. Sa '' cureti'' injectoarele cu spray si cateva scule nu se numeste CURATAT ( am facut si eu asta) ba chiar poti sa strici. Apoi verifica/schimba garniturile din jurul injectoarelor. 2000rpm motorul se simnte ca e turat mai tare? este o posibilitate ( slaba) ca, cablul turometrului sa fie defect. Eu detin axact acelasi motor si... nu merg cu el, defapt el nu merge cu mine. Multumesc frumos pt sfaturi. O sa imi iau si fisa, lulea noua. Iulian, Vrei sa spui ca trage aer fals la turatie joasa. Odata ce se incalzeste motorul, probabil se dilata ceva pe la galeria de admisie si trage aer fals, amestec sarac si moare.....gen. Am incredere in turometru, nu cred ca are o erata prea mare. Daca ajung prin Cambridge dau un semn. Editat Octombrie 7, 2016 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 » Post actualizat in 07 Oct 2016 10:36 Multumesc frumos pt sfaturi. O sa imi iau si fisa, lulea noua. Iulian, Vrei sa spui ca trage aer fals la turatie joasa. Odata ce se incalzeste motorul, probabil se dilata ceva pe la galeria de admisie si trage aer fals, amestec sarac si moare.....gen. Am incredere in turometru, nu cred ca are o erata prea mare. Daca ajung prin Cambridge dau un semn. N-are cum sa traga aer fals pe la imbinare, ca e prinsa cu colier metalic. Vezi sa nu fie fisurata galeria de admisie. Eu asa am patit. Si nu gaseam spartura. Era fix pe interior, unde nu se vedea nimic pana nu am desfacut juma de mobra. Era BMW, da-i tot un drac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Octombrie 9, 2016 Share Postat Octombrie 9, 2016 daca trage aer fals... nu ar trebui sa se tureze mai tare? tu cand umbli la reglajul relantiului defapt lasi mai mult aer sa intre. :-? Scoate bujia si vezi cym arata electrodul. ( poti sa faci o poza si poate te ajuta cineva de aici). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.