Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Vlad, eu te sfătuiesc să nu te dai bătut, nu uita, în primul rând, că e o motocicletă italienească și macaronarii nu au excelat niciodată la instalații electrice (vezi epidemia de combustie spontană de la Ferrari de acum câțiva ani)

Ce îți sugerez este să faci rost de un manual de service care să aibe musai și schema electrică prin el și să cauți scurtul. Aceeași schemă te va ajuta și la revizia instalației.

Cu reparatul contactului pot să te ajut eu; pe a mea am luat-o cu contactul pe killswitch, iar dacă firul care ți-a scăpat din contact era un plus, e posibil ca el să-ți fi ars siguranța dacă o fi atins cadrul... am pățit-o și pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Unde la Cheile Dambovicioarei?

Pai sunt doua locatii. Una e Green House, care e ocupata, iar cealalta e la Pensiunea Flory, unde stam noi, eu Alin si Daniel. Aici nu stiu daca mai sunt camere, dar daca vrei, poti sa suni. Sau in alta parte. Toate astea sunt in Podul Dambovitei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut dupa multe zile de lipsa. Tocmai ce m-am intors dintr-o tura de 4500km ( nu cu o aprilia) Am avut o Honda. Dupa 1 zi de mers prin ploaie, a2a zi dimineata nu a mai pornit, se auzea zgomot de la bobina de pornire dar nimic altceva. Ma uit la baterie si - facea contact imperfect, surubul stricat , se invartea in gol. Eram prin Muntenegru.1,5zile impingeam la ea cand am vrut sa o pornesc dupa mi-a venit toate alea la gura si m-am pus sa o repar( o siguranta bagata fortat intre cablul de minus si Borna bateriei) Am mers inca 7 zile fara nici o porblema. Ce vreau sa subliniez este ca pana si astea cu un nume in lume pot avea probleme.

Da, Aprilia in general are o problmea la partea electrica. Dar unu ca mine care a desfacut un sarac de motor de 5 ori si tot de atatea ori l-a remontat, gasesti o solutie romaneasca sa rezolvi orice prob.

 

Motoarele sunt motoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, uite ca nu o stiam pe asta. Mi-au placut dintotdeauna Tuaregurile (le excludem pe cele de la VW :) ) insa au fost cam rare pe la noi, iar cele ce ajungeau erau in proportie de 95% dezastre ambulante...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge acum Aprilia de rupe! Chiar nu inteleg ce s-a intamplat! Se duce usor la 150 km/h. (desi nu merg cu asemenea viteza-o tin pe la 110 km/h la drum lung). Intr-adevar nu mai trag socul la maxim ca sa o pornesc! Il trag cam 1 cm si a plecat fara probleme! Pacat ca mi-a mancat toata vara! In alta ordine de ideii: Stie cineva (mai experimentat) cum poti pune carenele laterale spate la Aprilia Pegaso 650 din 1997 fara sa le zgarii cand ai suporturi de genti laterale! Eu m-am chinuit rau si le-am si zgariat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e cam dificil de facut... la ML suportii se prind pe cadrul spate, fix sub carene (si sub sa) si ies de sub carene printre acestea si tobe, dar teoretic ar trebui sa se poata prinde usor si fara zgarieturi carenele.
Cand fac rost de suporti am sa postez ceva imagini cu procesul de montare a lor si a carenelor peste ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e cam dificil de facut... la ML suportii se prind pe cadrul spate, fix sub carene (si sub sa) si ies de sub carene printre acestea si tobe, dar teoretic ar trebui sa se poata prinde usor si fara zgarieturi carenele.

Cand fac rost de suporti am sa postez ceva imagini cu procesul de montare a lor si a carenelor peste ei.

primul set de suporti , facut de mine a, a fost destul de larg sa imi permita extragerea plasticelor fara sa le deteriorez , ;al doilea set , cel actual , e mai stramt , =greseala de proiectare.Chiar nu m-am gandit cum scot plasticele .asa ca eu cred ca Mihai nu are un set original , ci unul " home made"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salutam,noi doi,Emil si cu io din turele facute joi si vineri pe Transalpina,Defileul Jiului,Izvoarele Cernei,Valea Cernei.

 

Nu cred ca e marca Aprilia motorul,ei n-au fabricat motoare.E Rotax,din cate stiu io.

 

Frumos!

 

Pe la izvoarele Cernei am ramas eu cu Pegaso, anul trecut.Am cazut intr-o balta si a intrat apa la admisie si implicit a ajuns la bujie.

Frumos traseu.La mai multe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot a venit vorba de ramas cu Pegaso, se aude un zdranganit foarte enervant la pornire. Doar primele 10-15 secunde de la pornire si apoi merge perfect normal. Trage cum trebuie si merge "rotund". Am schimbat rulmentul unisens, uleiul si filtrul de ulei, deci de la astea sigur nu e. Vreo idee de la ce ar putea fi? Am suspectat lantul de distributie/intinzatorul, dar de ce se da pe brazda dupa 10-15 secunde??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am probat un CDI la un amic si am constatat ca merge mult mai rotund decat cu al meu.Cred ca voi cumpara CDi si releu incarcare noi.Poate trebuie si rulmentul unisens deoarece are 57000 si nu stiu daca a fost schimbat.Imi agata la treapta a 2-a motiv pentru care a venit momentul sa umblu la motor .Deasemenea imi curge antigel pe la un furtun , care trebuie schimbat si un tacanit in motor in dreptul tachetului.Va trebui sa desfac asa ca nu voi mai veni pe 30 la intalnire , nu stiu daca am timp(bani) sa o repar pana atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul set de suporti , facut de mine a, a fost destul de larg sa imi permita extragerea plasticelor fara sa le deteriorez , ;al doilea set , cel actual , e mai stramt , =greseala de proiectare.Chiar nu m-am gandit cum scot plasticele .asa ca eu cred ca Mihai nu are un set original , ci unul " home made"

Salut! E original! Am verificat pe net. Cred ca cei de la Aprilia nu s-au gandit! Sa scot bateria sau sa umblu pe acolo merge! Dar efectiv sa le scot de tot este ceva de neimaginat! Indoi carena atat de tare incat ai impresia ca se rupe! Eu nu prea tin la aspect! Dar e aiura ca proiectantul nu s-a gandit! S-ar putea ca montarea sa fie mai usoara daca scoti placa portbagaj din spate cu cele doua manere laterale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...