livone Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 OK! Deci 99 trebuie... 95 se impute )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Problema nu e de la benzina , ci de la robinetul de benzina + sita lui , sita care de-a lungul timpului se colmateaza cu calcar din apa care sta pe fundul rezervorului . Apa care este amestecata cu benzina de diferite benzinarii . Adaugarea de apa in benzina am intalnit-o in Italia , Serbia , Romania . Asa a din cand in cand goliti complet rezervorul de benzina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 (editat) Dupa 2000 de km, mi s-a tocit pana la o singura litza cablul de ambreiaj. Am oprit la Mihai Bravu colt cu Stefan cel Mare si am luat un prieten de mi-am cumparat un kit de cablu ambreiaj de la Louis in valoare de 24 roni si mi l-am instalat pe trotuar. Ceva toceste cablul fix de la maneta, ca si la primul cablu rupt. Banuiesc ca maneta are ceva bavuri sau bumbul nu se roteste in maneta si probabil maneta in sine face unghi cu mansonul si freaca chiar pe taietura din ea. O sa investighez maine. Cert e ca nu mai comand cablu original de 120 roni sa imi vina intr-o saptamana pana nu aflu ce il taie dupa 2000 de km. Editat Octombrie 27, 2016 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Am luat Criatian cablu original prima data când s-a rupt ambreiajul. Si m-a tinut 2000 e km. Tre sa vad ce îl taie de la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) OK! Deci 99 trebuie... 95 se impute )) 95 se impute sigur . iti spun din experienta. rezervorul meu e gol insa o mai pornesc din cand in cand dintr-o sticla de 2 litri. La mine merge deoparece e carburatie si se alimenteaza prin cadere » Post actualizat in 28 Oct 2016 05:56 Problema nu e de la benzina , ci de la robinetul de benzina + sita lui , sita care de-a lungul timpului se colmateaza cu calcar din apa care sta pe fundul rezervorului . Apa care este amestecata cu benzina de diferite benzinarii . Adaugarea de apa in benzina am intalnit-o in Italia , Serbia , Romania . Asa a din cand in cand goliti complet rezervorul de benzina . in principiu hidrocarburile nu se amesteca niciodata cu apa. Benzinele proaste sunt de fapt "semidistilate" la care se pun aditivi. In timp se segregheaza , adica se despart si ti se pare ca este apa . Daca vrei sa experimentezi pune benzina 0.5 litri si apa 0.5 litri intr-o sticla si vezi ce se intampla. » Post actualizat in 28 Oct 2016 17:13 Distractie placuta si multa bucurie pentru cei care se " aduna " din nou in Campul Cetatii Editat Octombrie 28, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Asa,si greseaza-l din plin. PS:Chiar daca-i cu intarziere,iti doresc La Multi Ani! Multumesc Am aflat ce s-a intamplat. Bumbul de la cablu nu se rotea in maneta din cauza ca era gripat si cablul se rotea de fapt dupa bumb. Deocamdata o sa merg cu asta de rezerva pana la primavara, ca si asa nu o sa mai merg mult anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Dap. Partea interesanta e ca prima data cand mi s-a rupt cablul si l-am pus pe ala original, dupa care am stat o saptamana si a costat de 5 ori mai mult decat cel din kit de reparatie luat acum, am facut-o la un service, nu eu personal. Nu ma asteptam sa gasesc astfel de problema. Aia e, mergem mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Am incercat sa fac o garnitura pentru capakul de ambreiaj . A iesit ceva , dar nu o voi pune pe Aprilica de expo , o sa o pun pe Aprilica de experimente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Nu stiu cate are el, da' eu am mai cumparat-o pe-a mea o data de la jumatatea lui mai, de cand am luat-o... se poate spune ca am doua, sau doar una foarte scumpa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Am incercat sa fac o garnitura pentru capakul de ambreiaj . A iesit ceva , dar nu o voi pune pe Aprilica de expo , o sa o pun pe Aprilica de experimente . Merge! Pare clingherit din ala subtire? Eu la nevoie am facut odata si dintr-un carton de caiet de desen cu putin silicon rosu si a tinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Nu e chlingerit @banzay , e carton de dosar de 0,5 mm . Aveti idee de unde sa luam garnituri pentru capacele de ambreiaj si alternator ? » Post actualizat in 01 Nov 2016 05:56am doua @Cristi 1 : Sophiia si Zena . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 recomanda cele doua magazine pentru serozitate: https://www.unimotors.ro/vehicle/Aprilia-Pegaso-650:70 https://www.motobikeshop.eu/ro/toate-produsele?Vehicle=8084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Pssst, pssst, mai traiti? Mai mergem si noi pe undeva? Sau Apriliile nu functioneza la sub 20 de grade Celsius si soare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 a mea chiar a raposat asa un piculet... duminica trecuta, la o tentativa de Leaota, mi-a prajit garnitura de chiuloasa inainte sa ajung in Targoviste... a trebuit sa o aduc pe 4 roti inapoi si sa o bag prematur la iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 (editat) a mea chiar a raposat asa un piculet... duminica trecuta, la o tentativa de Leaota, mi-a prajit garnitura de chiuloasa inainte sa ajung in Targoviste... a trebuit sa o aduc pe 4 roti inapoi si sa o bag prematur la iernat Cred ca ne-am intalnit la Intrarea in padurea de dupa giratoriul care face spre Buftea in jur de ora 10.15 .Erai insotit de inca o mobra. Eu eram cu un Triumph St. Pacat ca ai ratat plimbarea. In general la Pegaso se arde garnitura de chiuloasa cand o tii in ture inalte pentru timp indelungat. Pe viitor incearca sa nu ii dai mai mult de 120. Un Bucuresti Pitesti pe autostrada la 130--150 iti poate manca garnitura de chiuloasa. Drumuri bune! Editat Noiembrie 3, 2016 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 mai mult ca sigur... eu eram ariegarda.de ture nu pot zice, nu cred sa fi depasit 90 decat poate intr-o depasire sau ceva, dar cred ca era slabita din vara cand mi-a fiert de 2-3 ori in traficul de Bucuresti.peste vara mi-a pierdut (ea stie pe unde) vreo 500ml antigel, cred ca are vreun por pe undeva ca vasul de expansiune era plin... prin Chitila a inceput sa dea semne.. a urcat temperatura la 80, dar mi-am zis ca nu e mare bai... 80 e acceptabil... in Racari avea deja 90 (prostul de pe sa a zis ca de, 10 grade in 40 km... inseamna ca spre targoviste, daca mentine ritmul, ajunge la 100, dar o opresc, racesc, pun apa, ca suspectam eu asa o pierdere, si am preferat sa ma concentrez pe drum) am ajuns in Targoviste cu acul pe rosu... spre limita superioara a petei rosii mai exact, si cand i-am pus apa in radiator.... surpriza! spuma ca de ness... cand desfac busonul la ulei, ce sa zic, mai avea cam 3 cm pana la limita inferioara a filetului si arata ca un cappucino d'ala bun... cu tot cu spuma!deci sezonul meu e incheiat acum, mobra e la tara (merg poimaine sa-i drenez mizerabilele zemuri din ea) si ma apuc de strans piese, ca oricum intentionam sa-i fac un overall la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 mai mult ca sigur... eu eram ariegarda...... deci sezonul meu e incheiat acum, mobra e la tara (merg poimaine sa-i drenez mizerabilele zemuri din ea) si ma apuc de strans piese, ca oricum intentionam sa-i fac un overall la primavara. si a mea zace priponita in terasa .Deoarece vremea a fost urata si nu mai am asigurare , a ramas asa. Motorul intra si la mine in revizie generala , e cazul , are apropae 60000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 (editat) Aprilica mea n-are nicio treaba mecanic,sufera de lipsa acuta de itp si asigurare. Draga Cristi , si a mera functioneaza insa la nr de chilometrii trebuie verificate: jocul supape , rulmentul unisens , distributia ,pompa de apa - simeringurile , imi agata in treapta a II-a deci ambreiajul cu furci cu tot , garnitura de chiuloasa. » Post actualizat in 04 Nov 2016 07:58 si ce o mai fi .... eventual furtunele de la sistemul de racire si un polisat motor Editat Noiembrie 4, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Ok, deci nu ne mai plimbam... Tocmai acum cand mi-am luat scarite de off de la SW Motech si cauciucuri cu crampone. Pe aceasta cale ii dorim domnului Alin mesterire sanatoasa in continuare cu amendamentul ca supapele se verifica/regleaza la 20.000 de km, nu la 60.000 km, iar rulmentul unisens se schimba la 40.000 km, nu la 60.000 km. Ca, in stilul asta, e posibil sa fi nevoit sa rectifici si scaunul supapelor si sa te vad eu acolo cum te descurci. In alta ordine de idei, imi pare rau de pataniile prietenilor de mai sus, cu fiertul motorului si altele. Eu preferam sa ramana fiabilitatea Apriliei la nivel de glume, la o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 (editat) Eh, ea probabil ar fi fost ok daca nu o hingheream nici eu prin oras, prin trafic, ca pe scuter, toata vara... si daca aveam buna inspiratie sa-i verific toate-alea inainte sa ma apuc sa trag de ea... doar stiam ca e SH si ca un an legat a stat priponita inainte sa o iau eu la calarit. Inca mai cred ca ar fi o mobra ok daca piesa aia vitala dintre ghidon si-ar face treaba ca la carte... dar de, nu se naste nimeni invatat!oricum, deja ma pregatesc... garnituri, ulei, filtre, antigel, lant, pinioane, placute (scartaie desi mai au ceva carne pe ele), lichid de frana, gume (ce am eu, desi ok ca profil, sunt dot 2009), as incerca o conversie de la bec la LED pe pozitie/semnale/frana (ca sa imi incarce mai bine bateria pe regim urban de drumuri scurte), ceva furtune de ulei pe la motor (mai ales ala subtirel de la recuperatorul de gaze, care musteste ulei pe tot capacul motorului), o curatare de filtru ulei (ala din cadru), reglaj supape (ca au o bataie timida), verificare distributie (are un rontait stil "diesel" in partea inferioara a blocului, spre carter) nu stiu sigur daca sa ma bag si la o segmentare "preventiva" daca tot se umbla la motor, probabil si o verificare de ambreiaj/cutie (are momente cand agata a doua sau intra greu a'ntaia la semafor si mi se pare ca e putin "crocanta" transmisia) cred ca o mai cumpar cel putin inca o data pana la primavara. Macar am redresor d'ala cu procesor si functie de mentinere ca sa nu fiu nevoit sa cumpar iar si baterie noua. Editat Noiembrie 4, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Eh, ea probabil ar fi fost ok daca nu o hingheream nici eu prin oras, prin trafic, ca pe scuter, toata vara... si daca aveam buna inspiratie sa-i verific toate-alea inainte sa ma apuc sa trag de ea... doar stiam ca e SH si ca un an legat a stat priponita inainte sa o iau eu la calarit. Inca mai cred ca ar fi o mobra ok daca piesa aia vitala dintre ghidon si-ar face treaba ca la carte... dar de, nu se naste nimeni invatat! oricum, deja ma pregatesc... garnituri, ulei, filtre, antigel, lant, pinioane, placute (scartaie desi mai au ceva carne pe ele), lichid de frana, gume (ce am eu, desi ok ca profil, sunt dot 2009), as incerca o conversie de la bec la LED pe pozitie/semnale/frana (ca sa imi incarce mai bine bateria pe regim urban de drumuri scurte), ceva furtune de ulei pe la motor (mai ales ala subtirel de la recuperatorul de gaze, care musteste ulei pe tot capacul motorului), o curatare de filtru ulei (ala din cadru), reglaj supape (ca au o bataie timida), verificare distributie (are un rontait stil "diesel" in partea inferioara a blocului, spre carter) nu stiu sigur daca sa ma bag si la o segmentare "preventiva" daca tot se umbla la motor, probabil si o verificare de ambreiaj/cutie (are momente cand agata a doua sau intra greu a'ntaia la semafor si mi se pare ca e putin "crocanta" transmisia) cred ca o mai cumpar cel putin inca o data pana la primavara. Macar am redresor d'ala cu procesor si functie de mentinere ca sa nu fiu nevoit sa cumpar iar si baterie noua. Si eu cred ca mai cumperi una, la ce ai enumerat mai sus. Vezi ca ai uitat de rulmentii rotilor si cei de jug, asta ca sa o faci cap-coada. A, si daca ai ajuns aici, poti sa o si vopsesti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 (editat) ca bine zici, rulmentii de jug chiar ii am pe lista, ca am facut acum vreo luna si ceva revizia la furci si au declicul ala de inceput de uzura la pozitia centrala a ghidonului... as putea sa-i intorc, dar daca tot umblu, mai bine ii schimb si gata, e cam 100-120 de lei setul, nu-i un capat de tara... in schimb... manopera ma cam sperie (la toata lista de operatiuni)... mi-e si frica sa cer un estimativ... si am uitat sa trec si camerele si o reconditionare la etrieri ca imi merge usor infranata Editat Noiembrie 4, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 (editat) Draga Aline,e kilometri nu chilometri. Daa',nu stiu de ce cred eu,ca daca schimbi uleiul,n-are sa-ti mai agate in a 2 a. da E KM sunt la lucru si din viteza .... referitor la agatat , am incercat sa reglez din cablul de ambreiaj . Momentan am gasit o pozitie buna , dar nu e normal . Cand strang cablul de ambreiaj , trancane cant bag a I-a si se zguduie mobra , iar a II-a agata rau , aproape nu intra . Daca slabesc pe o anumita pozitie , e mai bine. ma gandesc la o uzura a arcurilor sau / si furcile. Uleiul e schimbat anul acesta si are aprox 2000 KM. Asa facea de cand am luat-o si a avut in ea Motul si Yacco, asa am pesupus ca nu e de la ulei Si la mine am pastile la supape insa trebuie verificata cota si deasemenea daca scaunele si supapele sunt in regula -deci chiuloasa jos .Imi afuma pe una din tobe si iar nu e bine .In fine sunt doar planuri generate de varsta ei » Post actualizat in 04 Nov 2016 11:12 Ok, deci nu ne mai plimbam... Tocmai acum cand mi-am luat scarite de off de la SW Motech si cauciucuri cu crampone. Pe aceasta cale ii dorim domnului Alin mesterire sanatoasa in continuare cu amendamentul ca supapele se verifica/regleaza la 20.000 de km, nu la 60.000 km, iar rulmentul unisens se schimba la 40.000 km, nu la 60.000 km. Ca, in stilul asta, e posibil sa fi nevoit sa rectifici si scaunul supapelor si sa te vad eu acolo cum te descurci. In alta ordine de idei, imi pare rau de pataniile prietenilor de mai sus, cu fiertul motorului si altele. Eu preferam sa ramana fiabilitatea Apriliei la nivel de glume, la o bere. in primul rand salutare , nu ne-am mai auzit de mult Ai dreptate , insa eu am luat-o pe la 47000 Km,si am 58 000 KM tocmai de aceea vreau sa intru in ea . Nu stiu ce revizii a avut , si nu vreau probleme pe viitor Editat Noiembrie 4, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Vezi ca 4 supape sunt cu pastile,a 5 a e cu surub de reglaj al jocului. am inteles , nu am desfacut pana acum .Am un tacanit , desi am intins lantul de distributie , posibil de la a 5-a » Post actualizat in 04 Nov 2016 12:34 sincer nu vreau sa o dau ,pentru ca e un model simplu si mai usor e reparat , fara electronica si senzori, chiar daca ma costa ceva .... fata de bembeul lui Bamboo , care zace desfacut si acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 ... mi-e si frica sa cer un estimativ... Pai ai cam asa: Kit lant – 100 euro, anvelope – 200 euro, kit ambreiaj (daca e cazul) – 90 euro, placute – 60 euro, ulei, filtru, lichid frana – 50 euro, segmentare si garnituri – 150 euro, rulmenti fata/spate – 40 euro, rulmenti jug – 30 euro. Vezi si furca, ca si aia se serviseaza la doi ani. 50 euro. Total: 770 euro. Asta asa, la prima strigare. Fara mana de lucru si fara pastilele pentru reglajul supapelor. Cred ca manopera te duce undeva pe la 100 de euro, deci ai un total de 870 de euro. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.