Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scârțâie, da' de ce scârțâie? Pentru că grosimea maximă de material de fricțiune era de 1 mm pe plăcuțele din spate. Pe față sunt la jumătate. Treaba de 15 minute.

P.S. Plăcuțele le-am luat acu' 2 ani, fără să verific care e starea plăcuțelor.

 

post-85683-0-45990500-1493638427_thumb.jpgpost-85683-0-41797700-1493638444_thumb.jpgpost-85683-0-26158800-1493638458_thumb.jpgpost-85683-0-21898300-1493638473_thumb.jpgpost-85683-0-23455800-1493638484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati faptul ca plec de la subiect.

Am o intrebare legata de tensiometru' ( daca ii zic corect) de pe lantul de distributie.

 

Dupa cum stim la modelele dupa 2000 sunt hidraulice, in acelasi timp stim ca nu sunt prea durabile.

Este cineva care a anulat conducta de ulei si a pus un tensiometru manual ( dupa parerea mea sunt mult mai bune) ?


» Post actualizat in 02 May 2017 10:10

Inca un lucru. Din ce motiv scoate fum alb cand pornesc motorul la rece?

Acesta dispare imediat ce motorul se incalzeste. Am observat acelasi lucru la o Honda Varadero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain Cristi, ce pofta imi faci de coclauri... Era un tip ieri prin padure la Cernica cu un Suzuki DR250, imi venea sa-l opresc sa-i cer o tura.

 

 

Iulian, nu cred ca au sens modificarile fara o baza solida. Asa zic si eu (dau un exemplu) ca ma tine mai bine daca ii pun curea in loc de lant de transmisie. Dar toate lucrurile sunt calculate cu cap, nimeni nu face motociclete pe baza manualului de biologie. Cat despre fum alb, ori e condens pe evacuare (se intampla, mai ales la tine in tara ploilor) ori garnitura de chiulasa decedata/chiulasa fisurata (mai greu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor mersi de sfat.

Am cumparat piesa noua.

 

Vesti bune si... nu prea.

Aia buna este ca a trecut MOT-ul ( un fel de ITP) cu brio, de acum mai astept putina caldura..

 

Aia rea este ca pe undeva imi picura lichidul de frana de pe spate iar frana incepe sa fie moale iarasi. Cred ca este o problema cu sistemul de prindere a conductei la rezervorul de lighid.

Iar inca una rea este ca uleiul are iarasi o culoare ciiudata si este cam tulbur.

Am verificat lichidul de racire si pare in regula, culoare clara, fara urme de ulei.

Tot ieri dupa ce am pornit-o imi arunca stropi de ulei (cred) pe evacuare cat motorul era rece.

Mai am si un miros de benzina dupa ce opresc motorul, iar in mers simnt ca ezita in accelerare. Am verificat furtunele si nu pare sa aiba nici o porblema.

 

Credeti ca ar fi o idee buna sa schimb iarasi garnitura de chiuloasa, eventual si garniturile la supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulian,

Fumul alb la rece este abur condensat din gazele arse, odată ce se oncing bine tobele nu mai apare condensarea pe traseul evacuării, dispărând şi "fumul"

La frâna spate nu mai ţin minte la ce ai umblat şi la ce nu... dacă pierde foarte puţin e posibil să fie de la o garnitură-ceva... identifică scurgerea şi probabil vei afla şi cum s-o remediezi. La partea cu scuipatul de ulei, vezi să n-ai prea mult in motor că nu e ok, sau să nu fi pus vreo garnitură greşit.

Mirosul de benzină de unde vine? Eşapament, sau admisie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles cu fumul alb. Eu ma gandesc sa nu fie garnitura de ciuloasa. Dar daca e de la condens.. atunci pare ok.

Am sa verific mai amanuntit problema cu frana. Pentru moment nu am avut timp.

 

Mirosul de benzina apare dupa ce opresc motorul in partea stanga a motocicletei chiar la mijlocul motorului. Suspectez garnitura de la injector sau poate furtunul fisurat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa pic din una in alta.

Am montat totul la loc si am plecat la drum de proba. Dupa nici 20 min ma trezesc cu roata spate fierbinte din cauza franei care se blocheaza.

Am lasat-o sa se raceasca si nu am mai folosit frana pana am ajuns acasa.

As vrea sa stiu la ce anume sa ma uit? Am schimbat lichidul, am facut aerisere, pedala merge foarte bine.

Maine ar trebui sa plec la o tura si.. ma gandesc ca poate reusesc sa o fac pana in 12. Ma poate ajuta cineva cu sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i Doamne romanului, minte de pe urma !

 

Am cumparat o Aprilia Pegaso 650 Garda 2002 IE (28000Km) si m-am pus pe schimbat piese pt siguranta,

- anvelope Michelin Anakee 3 = 900 RON + 100 RON manopera

- pinion fata, spate si lant + maopera = 600 RON

- ulei Motul, filtru ulei, aer = 200RON

- placute frana Brembo fata / spate + manopera = 300 RON

... si am plecat la o tura, confident si mandru cu mobra mea. Am mers exact 300 km si a cedat, adica este numai buna de dezmembrat:

 

- electromotorul - axul este dus complet (rupti dintii)

- rulmentul de cuplaj - praf

- 2 roti dintate - au dintii sariti

- si un injector semi-functional

 

Cand am cumparat-o, n-am avut curiozitatea sa citesc macar o pagina despre aceasta motocicleta, sa vad ce hram poarta...capul face, capul trage

 

bine v-am gasit...cam tarziu

Editat de tol3do
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna replica, misionaru :crack:

 

Are dreptate misionaru, tol3do. Saraca mobra nu cred ca a primit atentia cuvenita in viata ei de pana acum. E buna de demontat si reparat la 28000 km cat are, nu dezmembrat.

Spor la aducerea ei inapoi pe asfalt/pamant/pietris! Iti stam la dispozitie pentru sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt sigur ca sunt si bune, problema este ca n-am intrebat si eu la ce sa ma uit cand o cumpar (care sunt defectele "TRADITIONALE")...sigur cloncaitul care l-am auzit cand a pornit-o, era un mare RED FLAG :baldy: ... cunostintele mele de mecanica tind spre 0, asa ca am crezut ca e normal sa faca asa

 

multumesc pt incurajari...astept un raspuns din Italia si atunci ma decid ce fac, o repar sau o dezmebrez

 

ps: am dat si un pret mult peste media pe piata (prefer sa nu spun)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: am dat si un pret mult peste media pe piata (prefer sa nu spun)

 

Aici este singura greseala a ta. Indiferent ce cunostinte de mecanica ai, neaparat trebuia sa pui stop la pret. Sa cauti, sa inspectezi piata si daca pretul era mai mare, trebuia sa fii mai pretentios (recte a veni cu un mecanic).

 

Vorbesc din experienta, am mai vazut cazuri de genul asta. Din pacate, pentru cei care nu sunt sfatuiti inainte si nu se gandesc la asa ceva, se invata din greseli.

 

In continuare, daca e prima motoreta a ta, o recomand. Vezi la bani cum iesi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, sunt scumpe unele greseli. Pe pielea mea jur. Si nu numai la motoare, in general zic.

 

Nu-i nimic, important e sa nu iti faci o idee preconceputa, cel mai nasol e cand faci asta. Cand facem noi, romanii, asta. Suntem, probabil, facuti sa facem treaba asta. :)

 

Ai topic aici de aprilieni de toate categoriile, iti pot spune si bune si rele, fara menajamente. Da niste pagini inapoi cand ai timp liber si citeste ce s-a scris pe aci. Sa vezi ca oamenii ajuta, sunt uniti, foarte uniti chiar.

 

Vezi ca se face si o iesire a aprilienilor, acolo inveti de 10 ori ma repede ca pe forum. :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, sunt scumpe unele greseli. Pe pielea mea jur. Si nu numai la motoare, in general zic.

 

Nu-i nimic, important e sa nu iti faci o idee preconceputa, cel mai nasol e cand faci asta. Cand facem noi, romanii, asta. Suntem, probabil, facuti sa facem treaba asta. :)

 

Ai topic aici de aprilieni de toate categoriile, iti pot spune si bune si rele, fara menajamente. Da niste pagini inapoi cand ai timp liber si citeste ce s-a scris pe aci. Sa vezi ca oamenii ajuta, sunt uniti, foarte uniti chiar.

 

Vezi ca se face si o iesire a aprilienilor, acolo inveti de 10 ori ma repede ca pe forum. :)

multumesc pt suport si vorbele bune

 

alte cheltuieli:

 

inscris, asigurare, verificat injectoare, ITP valabil 2019 :mexicanwave:

 

poze cu piesele defecte

 

poza 3 unde indica sageata suprafata este abraziva cu urme

poza 4 o parte din role sunt duse

post-96471-0-92097500-1494188501_thumb.jpg

post-96471-0-30190600-1494188503_thumb.png

post-96471-0-99013900-1494188503_thumb.png

post-96471-0-33066700-1494188506_thumb.png

Editat de tol3do
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, sunt scumpe unele greseli. Pe pielea mea jur. Si nu numai la motoare, in general zic.

 

PS! nu vreau sa se simta vizati cei de la care am cumparat Aprilia mea cu postul meu. :)

 

Ce "probleme" am avut eu, au tinut de uzura din parametrii. Tocmai de asta inca ma bucur de Aprilia mea, fara sa gandesc ca un "roman" get beget. :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...