livone Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Am facut o mica isprava! Vroiam sa verific uleiul la motor, iar pe gaura am scapat o seringa de 0.5ml (mai exact pistonul de la seringa) fix pe gaura unde se pune uleiul la motocicleta ! Exista o modalitate de a o scoate sau pot sa o las acolo in ulei? PS. Nu intrebati cum am scapat-o! si acum am ramas surprins cum am nimerit gaura ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Trebuie scos .Uita-te cu o lanterna sa vezi unde este piesa . Apoi incearca cu o sarma mai tare careia ii faci un mic carlig la capat sa o scoti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Am facut o mica isprava! Vroiam sa verific uleiul la motor, iar pe gaura am scapat o seringa de 0.5ml (mai exact pistonul de la seringa) fix pe gaura unde se pune uleiul la motocicleta ! Exista o modalitate de a o scoate sau pot sa o las acolo in ulei? PS. Nu intrebati cum am scapat-o! si acum am ramas surprins cum am nimerit gaura ) 0,5 ml? pare destul de mica... daca nu reusesti sa o gasesti, parca aveam eu o camera endoscopica. daca ai nevoie, ti-o pot imprumuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 E posibil sa rezolv sa scot cu ajutorul unei camere endoscop (e in progres) ---------------- Intre timp am desfacut capacul de la filtrul de aer si gasesc in compartimentul filtrului in jur de 200ml de ulei de motor (asta dupa 1200km facuti, o medie de viteza 90-120km/h) De ce asa de mult ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Cizme TCX X-Five EVO Gore-Tex marimea 41 Imi sunt putin fixe. Le-am probat 10 km. Cumparate pe 11.05.2017 de la Adrian Adam. TRIMIT PRIN CURIER IN TOATA TARA. 400 RON https://www.revzilla.com/motorcycle/tcx-x-five-evo-gore-tex-boots Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 @livone, ai pus la ultimul schimb mai mult ulei decat trebuia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Cizme TCX X-Five EVO Gore-Tex marimea 41 Imi sunt putin fixe. Le-am probat 10 km. Cumparate pe 11.05.2017 de la Adrian Adam. TRIMIT PRIN CURIER IN TOATA TARA. 400 RON https://www.revzilla.com/motorcycle/tcx-x-five-evo-gore-tex-boots In caz ca nu gasesti doritori , poti incerca sa pui niste apa in niste baloane si sa le indesi in cizme. Apoi le bagi o zi la congelator. E foarte posibil sa iti vina perfect dupa(depinde de cat de tare te strang acum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livone Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 @livone, ai pus la ultimul schimb mai mult ulei decat trebuia? da, apoi am scos surplusul de ulei!... da se pare ca nu a fost suficient! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 In caz ca nu gasesti doritori , poti incerca sa pui niste apa in niste baloane si sa le indesi in cizme. Apoi le bagi o zi la congelator. E foarte posibil sa iti vina perfect dupa(depinde de cat de tare te strang acum ) ma strang pe gamba putin(am copita groasa )....asa in mare ar fi bune...da sunt scumputze si nu merita sa ma chinui cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Creste presiunea (banuiesc eu) si se mareste cantitatea si densitatea de vapori pe care o baga in filtrul de aer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Vin si eu cu o fotografie daca tot suntem la acest capitol : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 (editat) eu m-am carat la Cazane , sau ne-am.... Editat Iunie 29, 2017 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Sa iubesti, slabeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 IUBESTE CU FOC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Ma Aline,tu esti tot mai slab pe zi ce trece... consum energie multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Stie cineva despre o legatura dintre varfurile Iezer si Papusa pe un drum forestier? maine vreau sa fac Iezer, apropo, daca avem doritori, cu cea mai mare placere! Dar as merge si pe Papusa, daca am un drum forestier Orice informatie e binevenita! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 ceva ceva pare a fi, dar nu poti sa fii sigur pana nu te duci acolo... uita-te pe www.openstreetmap.org Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 De la ce poate fi? De ce s-o fi incins asa rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Contact imperfect, mizerie, etc. Strangerea dintre papuci e slaba in general... cea mai sigura solutie e cositorirea, desi va fi mai greu de schimbat apoi. Problema generala pe mobrele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Se poate rezolva destul de elegant si cu o regleta de-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Buna ideea, Robi! Dar tot ar trebui protejata de apa si regleta. Mai ales cand speli mobra sigur ajunge apa si sub sa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 (editat) o umpli bine cu niste vaselina siliconica si e gata... desi nici mufele de origine nu sunt protejate in niciun fel... eu am asa ceva in locul mufei originale a "alternatorului"... aia de sub sa, de pe stanga, undeva in zona bateriei; asa am luat-o si pare a fi de ceva timp acolo... nu mi-a facut probleme Editat Iulie 4, 2017 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Eu zic sa verifici si "capacitatea bateriei". Arata a mufa cu contacte imperfecte, baterie moarta ( releu care pune sarcina si bateria e in scurt), din cauza vibratiilor, contactul imperfect cu variatii de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 e si asta o posibilitate... si daca tot umbli acolo, nu ar fi rau daca ai muta si regulatorul undeva mai in bataia vantului, ca acolo are obiceiul de a se incinge si daca se arde ai toate sansele sa-ti reguleze bateria in loc sa stabilizeze tensiunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Se poate rezolva destul de elegant si cu o regleta de-asta regleta.jpg asa am facut eu la releu si totodata am eliminat si mufa in cauza care , nu avea sens » Post actualizat in 05 Jul 2017 06:47 Buna ideea, Robi! Dar tot ar trebui protejata de apa si regleta. Mai ales cand speli mobra sigur ajunge apa si sub sa.. si la mufa ajunge , daca dai jet puternic asa ca nu-i bai » Post actualizat in 05 Jul 2017 06:49 Releul de incarcare e pus de constructor in fata snorkel-ului cu un scop:pe masura aspirarii aerului in airbox prin snorkel,se asigura cu acelasi flux racirea releului de incarcare. Io spun sa-l lasati acolo unde l-o pus injineru' din fabrica,doar faceti conectivitatea mufei,mai buna. eu l-am lasat acolo si este in regula. Ai dreptate , cineva " mai cu carte" a gandit locul optim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.