madapribu Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Mda,mai corect: Taci am intrebat! sau: Nu ma face sa ma rad ca ma inervezi! Mada,unde e pozele?Madaaa? Neam prost! Am zas! Am ceva treaba zilele astea, dar stai linistit, vin si pozele la pachet cat de curand. Stiu ca-s neam prost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Acum arata bine . Evacuarea ii strica tot designul . Ai putea face o comparatie cu Aprilia Pegaso seria GA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 liviuleeee... pozele de gruppppppp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 @Cristian1 Cat de competent este pe offroad Derbi-ul 659? Pare ca are o garda la sol mai mare decat Pegaso. Bine pozitia la ghidon se poate rezolva cu inaltatoare banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Am ajuns si eu cu bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 OARE DE CE ??? Am o honda cr 125 care nu dadea scantee , am verificat si era dusa bobina,i am inlocuit o a pornit ,am mers cu ea dar a doua zi aceasi probema am schimbat IAR bobina a pornit.... si a doua zi aceasi problema bobina arsa. CE NAIBA O AVEA ? Va mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Dom' Iulian, nu stiu ce sal zic referitor la problema...clar ne cam depaseate. Pe mine însă, ma intriga pozele alea de la intrunire, care nu mai apar:) Nu de alta dar am si stat frumos la poza toi, ar trebui măcar pentru efortul asta sa vedem un rezultat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 (editat) Şi eu mă tot uit lung după poz(n)ele alea... şi nu le văd... Bine, de vreo săptămână mă mai uit şi după diverse piese de pegaso cum ar fi carena faţă, oglinzile, radiatorul... (a reuşit unu' să dea cu mine de pământ prin mirobolantul trafic bucureştean) Editat Septembrie 12, 2017 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 (editat) Salutare. Am iesit iar in trafic dupa ceva timp de stat pe bara si 2200 lei, timp in care a fost schimbata distributia, schimbat simeringuri si cuzinetii la furca, refacuta carburatia si inca cateva (multe) maruntisuri (joc supape, echilibrat roti etc). Mai am de inlocuit calele dintr motor si carburator ( scuze Geamanu Alin ca nu am raspuns ofertei tale, dar am hotarat ca o sa-mi iau noi), cablul de turometru si centrat roata fata. Dupa 400km, consumul a scazut la 5,3%, de la 6,5. Editat Septembrie 13, 2017 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Salutare. Am iesit iar in trafic dupa ceva timp de stat pe bara si 2200 lei, timp in care a fost schimbata distributia, schimbat simeringuri si cuzinetii la furca, refacuta carburatia si inca cateva (multe) maruntisuri (joc supape, echilibrat roti etc). Mai am de inlocuit calele dintr motor si carburator ( scuze Geamanu Alin ca nu am raspuns ofertei tale, dar am hotarat ca o sa-mi iau noi), cablul de turometru si centrat roata fata. Dupa 400km, consumul a scazut la 5,3%, de la 6,5. salutare!ale mele erau ca noi , fara defecte.... » Post actualizat in 13 Sep 2017 06:37 Şi eu mă tot uit lung după poz(n)ele alea... şi nu le văd... Bine, de vreo săptămână mă mai uit şi după diverse piese de pegaso cum ar fi carena faţă, oglinzile, radiatorul... (a reuşit unu' să dea cu mine de pământ prin mirobolantul trafic bucureştean) salutare. daca iti trebuie ceva sa-mi spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 (editat) @ Cristian1 Am scăpat destul de ieftin, degtul mic de la dreapta dizlocat (pus la loc şi ţinut 10 zile cu atelă), o râcâială cam cât palma pe antebraţul drept (deja s-a vindecat) şi trei julituri mici, în cotul stâng şi pe ambii genunchi... capra e mai grav, dar pentru ea aştept verdictul de la asiguratorul conservei. @ Alin Fii fără grijă, te caut, dar mai întâi aştept să văd cât iau de la City Insurance Editat Septembrie 14, 2017 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Imi pare rau de patania ta. Sper sa ti-o repari , ca la cat ai bagat in ea pana acum, e pacat de ea si de banii tai. Macar sa nu fii dezamagit de ce o sa iti ofere asigurarea. Din acest motiv nu merg eu cu mobra in Bucuresti: sunt prea multi dobitoci pe metru patrat, si invariabil o furi . Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Eh, oricum ar fi, ar trebui să fie bine... Dacă nu dau cât trebuie, o duc la Bardak, că ei cu ăia lucrează... Să te ţii veselie dacă nu dau ei cât trebuie şi nu o fac ăia din service ca nouă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Pacat ca n-ai venit la Apriliana... In doo ore plec cu Mulhacen-ul spre Baisoara si mai vedem,ceva legheleu usor... » Post actualizat in 14 Sep 2017 05:26 Vlade,iaca poze cu Aprilica facute acum 4 ani si ceva inspre Muntele Mare. Ieri am fost acolo cu Mulhacenul si am facut poze aproximativ in acelasi loc: Ha! tot la fel de frumoasa era si atunci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 @ Cristian1 Am scăpat destul de ieftin, degtul mic de la dreapta dizlocat (pus la loc şi ţinut 10 zile cu atelă), o râcâială cam cât palma pe antebraţul drept (deja s-a vindecat) şi trei julituri mici, în cotul stâng şi pe ambii genunchi... capra e mai grav, dar pentru ea aştept verdictul de la asiguratorul conservei. @ Alin Fii fără grijă, te caut, dar mai întâi aştept să văd cât iau de la City Insurance ok. Dac te pot ajuta , cu mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul Cosma Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 M-am uitat in mare pe topicurile deschise dar nu am gasit ceva care m ar putea ajuta. Am facut schimbul de ulei nu de mult si am constatat ca acum tot uleiul e amestecat cu benzina. Cam unde ar fi problema?... e vorba despre un pegaso din 94. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Parerea mea , e ca iti curge benzina din carburator si iti intra in cilindru.Nu-i asa ca nu inchizi robinetu cand mobra sta nepornita ? Oricum, nu mai o porni pana nu rezolvi problema, si schimba uleiul cu filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Ai un cui care nu inchide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 M-am uitat in mare pe topicurile deschise dar nu am gasit ceva care m ar putea ajuta. Am facut schimbul de ulei nu de mult si am constatat ca acum tot uleiul e amestecat cu benzina. Cam unde ar fi problema?... e vorba despre un pegaso din 94. Multumesc anticipat. dai foc la un pic de ulei. daca arde ai benzina , daca nu e doar miros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Sunt doua oringuri foarte mici in carburi . Trebuie inlocuite cu altele noi pentru ca s-au intarit . Asa am patit si eu : s-a umplut motorul cu benzina amestecata cu ulei . Dar tot raul spre bine deoarece cu aceasta ocazie s-a spalat motorul in interior . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul Cosma Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Cu ajutorul vostru am descoperit problema. Robinetul de la rezervor nu tinea inchis si cred ca pe acolo s a infiltrat benzina. Oricum nicio problema nu vine singura. Cum dupa 2 km parcursi se rosesc galeriile. Am facut toate reglajele posibile la carburator, am verificat va vad daca nu trage aer fals pe undeva dar degeaba. O sa incerc sa-i schimb bujia poate poate va fi mai bine. Oricum multam fain la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Cu ajutorul vostru am descoperit problema. Robinetul de la rezervor nu tinea inchis si cred ca pe acolo s a infiltrat benzina. Oricum nicio problema nu vine singura. Cum dupa 2 km parcursi se rosesc galeriile. Am facut toate reglajele posibile la carburator, am verificat va vad daca nu trage aer fals pe undeva dar degeaba. O sa incerc sa-i schimb bujia poate poate va fi mai bine. Oricum multam fain la toti. ...cu robinetul inchis sau nu benzina nu are voie sa treaca de camerele de nivel constant din carburatoare si sa ajunga in cilindru....nu cunosc punctual cauza in cazul carburatoarelor de pegaso ...in alta ordine de idei ....tobele care se inrosesc sunt semn clar ca amestecul e sarac (lipsa benzina sau aer fals)....eu as demonta carburatoarele as verifica cu foarte mare atentie cele doua flanse din cauciuc sa nu fie fisurate (aer fals)......daca totul e ok in zona respectiva ar cam trebui bucatite carbelitoarele si refacute cu mare atentie ...curatat verificat etansari garnituri menbrane etc ....cat despre bujie pune ce scrie in carte DR 8 EA...Producator NGK...nu te sfatuiesc sa i pui echivalenta cu electrozi de iridum ca e si scumpa si ai sanse sa ramai cu mobra in drum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) Ia ca pun yo doua poze ni : Fainele drumuri ale Dobrogei ! Editat Septembrie 18, 2017 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Salutare baieti Sunt proaspat posesor de aprilia pegaso650 din 1999 si am o problema in care sper sa ma puteti ajuta Scapa ambreiajul la electromotor Baiatul de la care am cumparat-o a montat acolo un rulment nou dar tot scapa Problema e ca dupa ce a montat rulmentul nu a mai pornit nici impinsa Si am cumparat eu motoreta am desfacut volanta rulmenul e intradevar nou doar ca roata dintata pe care prinde are un dant de uzura iar volanta se poate prinde in o gramada de pozitii la fel am impresia ca lipsesc ceva saibe distantiere in spatele volantei A mai intalnit careva situatia si unde pot hasi o schema detaliata cu toate piesele de acolo Va multumesc anticipat » Post actualizat in 19 Sep 2017 20:06 Salutare baieti Sunt proaspat posesor de aprilia pegaso650 din 1999 si am o problema in care sper sa ma puteti ajuta Scapa ambreiajul la electromotor Baiatul de la care am cumparat-o a montat acolo un rulment nou dar tot scapa Problema e ca dupa ce a montat rulmentul nu a mai pornit nici impinsa Si am cumparat eu motoreta am desfacut volanta rulmenul e intradevar nou doar ca roata dintata pe care prinde are un dant de uzura iar volanta se poate prinde in o gramada de pozitii la fel am impresia ca lipsesc ceva saibe distantiere in spatele volantei A mai intalnit careva situatia si unde pot hasi o schema detaliata cu toate piesele de acolo Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Salutare baieti Sunt proaspat posesor de aprilia pegaso650 din 1999 si am o problema in care sper sa ma puteti ajuta Scapa ambreiajul la electromotor Baiatul de la care am cumparat-o a montat acolo un rulment nou dar tot scapa Problema e ca dupa ce a montat rulmentul nu a mai pornit nici impinsa Si am cumparat eu motoreta am desfacut volanta rulmenul e intradevar nou doar ca roata dintata pe care prinde are un dant de uzura iar volanta se poate prinde in o gramada de pozitii la fel am impresia ca lipsesc ceva saibe distantiere in spatele volantei A mai intalnit careva situatia si unde pot hasi o schema detaliata cu toate piesele de acolo Va multumesc anticipat » Post actualizat in 19 Sep 2017 20:06 Salutare baieti Sunt proaspat posesor de aprilia pegaso650 din 1999 si am o problema in care sper sa ma puteti ajuta Scapa ambreiajul la electromotor Baiatul de la care am cumparat-o a montat acolo un rulment nou dar tot scapa Problema e ca dupa ce a montat rulmentul nu a mai pornit nici impinsa Si am cumparat eu motoreta am desfacut volanta rulmenul e intradevar nou doar ca roata dintata pe care prinde are un dant de uzura iar volanta se poate prinde in o gramada de pozitii la fel am impresia ca lipsesc ceva saibe distantiere in spatele volantei A mai intalnit careva situatia si unde pot hasi o schema detaliata cu toate piesele de acolo Va multumesc anticipat nasol ....bine ai venit in club ....1 verifica daca e pus corect rulmentul .....adica cu partea cu sageata spre tine ....2 ai nevoie de un strungar cu doua maini pe dreapta , cu ceva cunostinte si o bucata de bara de otel decent ....strunjesti pinionul si contruiesti o bucsa cu cota de presare la cald peste pinion in zona unde se plimba rulmentul ...strunjesti ansamblul presat la cald la cota initiala a pinionului .....3 te scobesti in buzunare de vreo 1800 de lei si cumperi ansamblu pinion rulment pe cod de aprilia ......atentie la figura cu pornitul impins ....aproape sigur ai lantul la distributie intins (la mine la 35k era mai lung cu aproape un cm -o za ) daca ai intinzator hidraulic ala nu are blocare si fara presiune de ulei sta bleg ....combinat cu niste patine uzate ai sanse sa ti sara distributia....singura veste buna e ca nu distrugi nimic nu ating supapele ..... http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_%2795_Repair_Manual.pdf acolo gasesti tot ce ai nevoie sa repari motorul de pegaso ..... bafta » Post actualizat in 19 Sep 2017 21:01 PS ATENTIE la piulita aia mare care tine volanta de arbore .....folositi loctite 243 parca sau orice alt blocator de filete rezistent la ulei cuplul de strangere e de 180 Nm...la mine un istet care a lucrat inaintea mea nu a respectat procedura si uite asa am scos piulita din statorul magnetoului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.