Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Horia si bine ai venit!

 

Detaliaza putin, ce inseamna "se rupe lantul"? Pocneste, face urat? Posibil sa nu fie uns, curatat, trebuie verificata flexibilitatea lui si daca pinioanele au inceput sa aiba dintii curbati.

Cu pornirea, si mie imi face figuri uneori, de regula cand e incalzita bine, trebuie sa tin mai mult butonul apasat ca sa fiu sigur ca a pornit si nu moare.

Daca e in viteza si nu porneste desi ai cricul ridicat, e posibil sa fie defect ori senzorul cricului, ori cel de la maneta de ambreiaj.

Consum 5-6 in exterior (de regula merg cu pasager), iar in Bucuresti am reusit performanta de 8.6 l/100 km, mergand haotic.

 

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dubios.. si a mea face urat cand e subturata, dar asta inseamna sub 3000 rot/min in treapta superioara si tras mai tare de acceleratie, insa n-am senzatia ca se rupe lantul.

La mine sta la ralenti la 1400 rot/min. Pe sticker-ul de pe rezervor scrie 1400+/- 100 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Relantiul meu e pe la 1800 si de aici ma gandesc ca stand la semafor sta la 85-90-95 de grade si ma arde pe piciorul drept :)), dar in mers temperatura se duce pe la 60 de grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa vezi un pic de relantiul ala. Al meu am inteles ca tre sa stea undeva la 1500-1600. Parca 1800 e prea mult.

 

Vezi ca lantul la partea de jos, imediat langa pinionul de fata, are un ghidaj. Al meu se gripeaza o data la 10 mii de km de la ungerea lantului si praf. Daca ghidajul (care e gandit ca o bucsa) nu se roteste si e fix, lantul va merge peste el, scotand si zgomot si tocindu-l in acelasi timp. Va sapa in material pana o sa trebuiasca sa il inlocuiesti.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa vezi un pic de relantiul ala. Al meu am inteles ca tre sa stea undeva la 1500-1600. Parca 1800 e prea mult.

 

Vezi ca lantul la partea de jos, imediat langa pinionul de fata, are un ghidaj. Al meu se gripeaza o data la 10 mii de km de la ungerea lantului si praf. Daca ghidajul (care e gandit ca o bucsa) nu se roteste si e fix, lantul va merge peste el, scotand si zgomot si tocindu-l in acelasi timp. Va sapa in material pana o sa trebuiasca sa il inlocuiesti.

Hai, ca in scurt timp o sa ai relantiul la 1250 de ture. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt proaspat posesor si e si prima mea motocicleta. Din '99 e batrana dar merge in toate mintile...aparent. Cateva intrebari am:

- sub 4000 de ture (exceptand viteza intai) parca se rupe lantul daca vreau sa ii dau mai mult gaz, e ok?

- cand porneste, porneste destul de greu la modul ca ii ia vreo 3-4 secunde pana ajunge la relanti, cumva progresiv porneste as putea spune, nu la 'sfert'. Urneaza sa ii schimb si bateria si bujia

- daca e in viteza nu porneste deloc, nici cu cricul ridicat. Se poate modifica?

- ce consum aveti? Stiu ca e relativ, dar estimativ intreb.

Deocamdata cam atat. Merci!

 

salut .....verifica lantul ....adica intinderea lantului .....da capacul ala de plastic din dreapta mobrei jos si verifica pinionul de atac ......

la faza cu pornitul in viteza verifica contactul manetei de ambreiaj ....sau contactul cricului .....unul din astia doi face pe nebunul ......ala de cric ii scoti mufa si vezi daca porneste si la ala de ambreiaj ii unesti firele si verifici ...sau metoda civilizata verifici cu un tester de continuitate ( aparat de masura pus pe piuitoare ) relantiul ar trebui sa fie pe la 1400-1500....

vezi filtrul de aer carbelitoare cabluri accelaratie si choke etc ..carburatie in general ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce intrerupator hidraulic se potriveste la un Pegaso 650 1993? Cel de pe pompa de frana spate care aprinde stopul. Sau macar dimensiunea filetului sa incerc o potriveala? Merci.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am cumparat un buson golire ulei plus garnitura...e sigilat...de care nu mai am nevoie...se potriveste la pegaso si la bmw f650...vrea careva sa il aduc la intrunirea aprilistilor? il dau pe 2-3 beri de k k t...sau ne intelegem :crack:

Editat de ricomuerte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi aprilisti, dupa 2 ani petrecuti impreuna, am decis sa schimb motocicleta inainte de a-i mai face alt rau :))

 

Am trecut la un V-Strom de 650 din 2010. Asta inseamna ca in scurt timp o sa pun la vanzare aprilica, daca intereseaza pe cineva.

 

Dar asta nu inseamna ca nu o sa ne vedem la Apriliana :)

post-12682-0-79039600-1527262573_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am cumparat un buson golire ulei plus garnitura...e sigilat...de care nu mai am nevoie...se potriveste la pegaso si la bmw f650...vrea careva sa il aduc la intrunirea aprilistilor? il dau pe 2-3 beri de k k t...sau ne intelegem :crack:

Mie tocmai ce a inceput sa.mi curga ulei pe la buson, dar la intalnire nu ajung ca inca nu e gata motorul. Daca nu sunt alti doritori il cumpar eu!

» Post actualizat in 26 May 2018 10:44

 

 

 

salut .....verifica lantul ....adica intinderea lantului .....da capacul ala de plastic din dreapta mobrei jos si verifica pinionul de atac ......

la faza cu pornitul in viteza verifica contactul manetei de ambreiaj ....sau contactul cricului .....unul din astia doi face pe nebunul ......ala de cric ii scoti mufa si vezi daca porneste si la ala de ambreiaj ii unesti firele si verifici ...sau metoda civilizata verifici cu un tester de continuitate ( aparat de masura pus pe piuitoare ) relantiul ar trebui sa fie pe la 1400-1500....

vezi filtrul de aer carbelitoare cabluri accelaratie si choke etc ..carburatie in general ....

 

cricul daca-l las si e in viteza o omoara, deci ma duce cu gandul la senzorul ambreiajului. e cel de langa cablul de ambreiaj prins cu o piulita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


» Post actualizat in 26 May 2018 10:44

 

cricul daca-l las si e in viteza o omoara, deci ma duce cu gandul la senzorul ambreiajului. e cel de langa cablul de ambreiaj prins cu o piulita?

la mine e dintr o bucata cu cheie de 12 parca ...e langa cablul de ambreiaj .....il poti '' elimina '' din circuit facand o ''punte'' intre cele doua fire .....asta de control doar ....ATENTIE CA O SA PORNEASCA IN VITEZA IN FELUL ASTA....cu ambreiajul relaxat .....capatul firelor e undeva sub ceasurile de bord ..se vad daca dai carena frontala jos ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi aprilisti, dupa 2 ani petrecuti impreuna, am decis sa schimb motocicleta inainte de a-i mai face alt rau :))

 

Am trecut la un V-Strom de 650 din 2010. Asta inseamna ca in scurt timp o sa pun la vanzare aprilica, daca intereseaza pe cineva.

 

Dar asta nu inseamna ca nu o sa ne vedem la Apriliana :)

Salut Vlad,

Nu cumva iti e cam mica si asta , mai ales ca mergi si cu pasager ?

Parerea mea ca un motor de 800-1000 cc era mai potrivit la stilul tau. Cred ca o sa ajungi curand sa tragi si de asta , peste ce poate el si o sa aiba soarta 660-ului.

Un Strom de 1000 sau un TDM cred ca iti erau mai potrivite, dar tu stii cel mai bine, vorba aia gusturile nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la Apriliana 4.

Cand ne-am intors de la Hateg, eu cu Vlad, am dat un ocol pe la Voineasa si pe urma la Ciunget. Superba zona. Am gasit o vila superba, cu raul in curte, sezlonguri pe mal, foisoare, tot ce trebuia. Din pacate ne-a dat cu pretul in cap: 170 de lei camera pe noapte.

http://vilaursul.ro/

Dar, din vorba in vorba cu proprietara am auzit ca mai sus de ei, cam 9 km de drum forestier usor, este o stana facuta la standarde europene unde camera e in jur de 60 de lei. Din pacate nu am gasit-o pe net, doar pe GoogleMaps. Nu am mai mers pana acolo pentru ca era tarziu, iar eu eram cu masina si nu voiam sa fac off-road cu Volvo. Poate ajung in weekend-ul asta, sa vedem.

Anyway, ideea e ca in zona aia sunt o groaza de trasee super misto si daca sunteti de acord pot sa ma interesez de cazare chiar si in localitati, nu neaparat in munti, cum a fost pana acum. De acolo se ajunge imediat pe drumurile forestiere usoare.

In alta ordine de idei, rezervarea ar cam trebui facuta deoarece zona este foarte cautata si se umple repede. Cum vad ca altii nu se inscriu la participare, o sa ma orientez pe lista prezenta care inseamna cam 20 de locuri.

Oricum, trebuie platit un avans, asa ca cine stie ca vine, imi trimite niste bani ca sa am de avans.

Eu unul nu am nimic cu cei care nu se inscriu si care totusi vin pe ultima suta de metri, insa va fi foarte greu sa-si gaseasca cazare in zona. Si nici nu putem sa platim o vila de 30 de locuri si noi sa fim mai putin de 20.

Asa ca, revenim la ale noastre, si ii rog pe toti care vor sa petreaca sa se treaca pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate revin cu un mic update. Plec astazi linistit si dupa nici 2km iese fum, trag pe dreapta si ma trezesc cu balta de ulei sub mine. Busonul de langa toba, ok, busonul de sub motor picura usor de vreo saptamana, nimic grav, aceeasi situatie, capacul de la filtru ok si el. La prima vedere, cam oarba ea, vad ca e mult ulei la imbinarea furtunului care vine din cadru si intra in motor, deci probabil pe acolo s.a intamplat ceva. M.am uitat pe cartea motocicletei si furtunul nu apare pe nicaieri, asa ca intreb aici: gasesc furtunul dupa cod sau e furtun standard de presiune care se gaseste in magazinele de bricolaj? Daca e cea din urma, ce dimensiune are? Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am cumparat un buson golire ulei plus garnitura...e sigilat...de care nu mai am nevoie...se potriveste la pegaso si la bmw f650...vrea careva sa il aduc la intrunirea aprilistilor? il dau pe 2-3 beri de k k t...sau ne intelegem :crack:

 

Busonul s-a dus catre

HoriaBGT... sper sa iti foloseasca 100 de ani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te asteptam la VStromanii! :)

Dragi aprilisti, dupa 2 ani petrecuti impreuna, am decis sa schimb motocicleta inainte de a-i mai face alt rau :))

 

Am trecut la un V-Strom de 650 din 2010. Asta inseamna ca in scurt timp o sa pun la vanzare aprilica, daca intereseaza pe cineva.

 

Dar asta nu inseamna ca nu o sa ne vedem la Apriliana :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Count me in ca vin si eu . @Madapribu da-ne contul unde sa viram avansul .

E tot ala de anul trevut. O sa il scriu, stai mai intai sa vedem ce si cum. Sa ne lamurim si cat e camera si cat vor avans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate revin cu un mic update. Plec astazi linistit si dupa nici 2km iese fum, trag pe dreapta si ma trezesc cu balta de ulei sub mine. Busonul de langa toba, ok, busonul de sub motor picura usor de vreo saptamana, nimic grav, aceeasi situatie, capacul de la filtru ok si el. La prima vedere, cam oarba ea, vad ca e mult ulei la imbinarea furtunului care vine din cadru si intra in motor, deci probabil pe acolo s.a intamplat ceva. M.am uitat pe cartea motocicletei si furtunul nu apare pe nicaieri, asa ca intreb aici: gasesc furtunul dupa cod sau e furtun standard de presiune care se gaseste in magazinele de bricolaj? Daca e cea din urma, ce dimensiune are? Merci!

furtunul ala in capatul dinspre rezervorul de ulei intra intr un fel de sita ce sta infiletata in cadru( poate supura si pe acolo ) ...gasesti furtun pe dimensiune la cei ce se ocupa de instalatii hidraulice ....dimensiunea nu o stiu ......vezi ca tot din cadru pleca un furtunas spre capacul de culbutori ( pe ala circula presiune de ulei) ....furtunelul e cam inghesuit intre rezervor si cadru si freaca pe acolo daca nu e pozitionat corect in clemele lui .....eu l am inlocuit cu unul de combustibil si vad ca e in mintile lui inca ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu un feedback la drumul de ieri catre cabana Plaiul Poienii. Sunt 12 km din mijlocul Ciungetului, adica de unde se termina asfaltul. Drumul e relativ ok, cateva pasaje destul de abrupte, dupa mine nu se pot face cu o masina normala decat daca nu tii la ea. Un 4 x 4 sau un motor cel putin Pegaso :) Vitezanele sau alea chopper nu au ce cauta acolo.

 

La destiantie, nu ma astepta decat un caine, nu era nimic acolo sa para ca e mai mult decat o stana. Un pic dezamagitor, pot spune...porti inchise, garduri si caini uitandu-se urat :) Peisajul, in schimb, a meritat efortul.

 

Prin urmare, nu am vorbit cu nimeni de acolo, dar nici nu recomand ca o iesire de apriliana, poate doar ceva de weekend. Asta e traseul abordat:

 

https://www.google.ro/maps/dir/44.4364717,25.9658955/Cabana+Plaiul+Poienii/@45.3992211,23.8718521,13.04z/data=!4m14!4m13!1m5!3m4!1m2!1d23.9300682!2d45.4036687!3s0x474da90fb76f390b:0xf144e33c836a0297!1m5!1m1!1s0x474daee335776a73:0x7e0b669e410984d!2m2!1d23.8456478!2d45.4142106!3e0

 

O sa pun si ceva poze de pe traseu.

 

La intoarcere, am zis sa nu merg pe acelasi drum si sa continui pe partea dreapta a versantului, pana ajung in DN7A (adica asa: https://www.google.ro/maps/dir/44.4364717,25.9658955/Cabana+Plaiul+Poienii/@45.417185,23.800812,13.96z/data=!4m24!4m23!1m15!3m4!1m2!1d23.9300682!2d45.4036687!3s0x474da90fb76f390b:0xf144e33c836a0297!3m4!1m2!1d23.843597!2d45.4319628!3s0x474dae5e2b1c19b3:0xca044d9cf0e57eb!3m4!1m2!1d23.8563281!2d45.4350372!3s0x474dae8f63c0053d:0x1279065f5afcad43!1m5!1m1!1s0x474daee335776a73:0x7e0b669e410984d!2m2!1d23.8456478!2d45.4142106!3e0). Intoarcerea a fost si mai urata, multa portiune impadurita, prin urmare multa umbra si mult noroi. Am iesit pe creasta, dupa care a trebuit sa intorc pentru ca drumul era blocat de un petic de zapada incapatanat sa se topeasca. Si din nou, acelasi drum plin de noroi la intoarcere. Evident, cireasa de pe tort, m-a plouat de la Malaia pana la Bucuresti aproape intr-una. Ajuns leoarca dar cu zambet pe fata, nu stiu de ce :))

 

 

 

Filmele sunt asa:

Partea 1, de la Plaiul Poienii pana spre varf, doar daca aveti rabdare sa vedeti drumul pana pe creasta.

 

 

Partea 2, de pe creasta pana la punctul de intoarcere si inapoi:

 

 

Si ceva poze atasate.

post-12682-0-20863100-1528144867_thumb.jpg

post-12682-0-37404900-1528144874_thumb.jpg

post-12682-0-84025200-1528144881_thumb.jpg

post-12682-0-14147300-1528144890_thumb.jpg

post-12682-0-70402600-1528144895_thumb.jpg

post-12682-0-32430200-1528144902_thumb.jpg

post-12682-0-98570100-1528144909_thumb.jpg

post-12682-0-55478400-1528144917_thumb.jpg

post-12682-0-98700500-1528144925_thumb.jpg

post-12682-0-48062600-1528144940_thumb.jpg

post-12682-0-80503900-1528144950_thumb.jpg

post-12682-0-43085600-1528144959_thumb.jpg

post-12682-0-00133100-1528144973_thumb.jpg

post-12682-0-18214500-1528144986_thumb.jpg

post-12682-0-15631300-1528144995_thumb.jpg

post-12682-0-57738000-1528145001_thumb.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...