Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

post-85683-0-35444300-1503304575_thumb.png

 

Salutare!

In ultimele 2 saptamani am facut primul concediu pe mobra, cu mandra, prin tara. Plecati acu' doua marti (pe 8 august) si intorsi inapoi joia trecuta, pe 17.

Totul a fost cu cheltuieli decente. In 2 locuri ne-am cazat la pensiuni (Gheorgheni si Geoagiu Bai) si 2 zile le-am petrecut la fiecare acasa (1 zi la Targu Frumos si una la Targu Jiu). In rest am stat la cort. Mancat dimineata la cort, din cumparaturi facute la magazine locale, la pranz de regula cautam restaurante, iar seara, ce apucam, ori din cumparaturi, ori restaurant. Sfat bun: cand umblati asa bleambura, uitati-va pe google maps la recenziile restaurantelor si vedeti ce scriu oamenii. Noi am mers doar la restaurantele cu recenzii si alea sa fie bune, astfel am evitat orice supriza. Toata distractia ne-a costat pana in 2000 de lei, cu tot cu intrari, cazare, camping, hrana, benzina. Tot. Inafara de inceputul cu stanga datorat ambitiei mele prostesti de a urca pana la Cabana Ciucas, a fost un concediu minunat. Voi reveni zilele astea cu poze si ceva filmulete. :)

 

L.E. Mobra s-a comportat exemplar as putea spune, tinand cont ca mentenanta mea preventiva a fost spre zero. Inafara de amortizorul de F650 luat de la Robi si lantul curatat si uns la fiecare 3-400 km, nu am facut nimic. Intr-adevar, cu amortizorul ala si sarcina nesimtita pe mobra, imi freca rau lantul pe denivelari in limitatorul de pe codita, dar l-am dat jos, in speranta ca nu o sa ajunga lantul la toba (si n-a ajuns, pfiu). O alta patanie super din senin a fost cu infundatul carburatoarelor aproape de Gura Humorului. Filtrele de benzina sunt fix degeaba, aparent. Dar am invatat un giumbusluc ce a mers pana acum: furtunul scos din rezervor si suflat in el puternic sa impinga ansamblul cui pointou-plutitor. Pana acum a dat roade, fara sa ma apuc sa desfac mobra in mijlocul drumului.

P.S. Italiencele sunt fete fine, nu te lasa la greu, chiar daca esti talamba si pleci la drum cu norocul inainte :alcy:

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Instalati pe telefoanele cu android aplicatia Motonest.Aveti acolo tot ce va trebuie!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Am vb cu Bamboo , dar nu poate sa-si ia liber in acesta perioada si nu are nici malai.Clar nu poate sa vina. Una peste alta ieri am pus-o cu mobra: Am ramas in sibiu fara curent la contact , nu o pot porni decat impinsa.M-am rugat de unul si altul s-o imping , abia am venit acasa. Am luat o pasare in bot , m-a lovit unul , care nu m-a vazut in oglinda , din laterala , am luat cu umarul stang un indicator in Busteni.... rahat pev bat. Cel mai urat este ca nu am curent in bord , decat lumina la far , bordul nu se aprinde deloc

Sa intelegem ca nu mai vii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, eu cu cine shed in camera ? Vlad vad ca e deja cuplat :crack: Puiule, caut partener si nu gasesc :alcy: :crack:

Cu mine daca vrei...eu vin de vineri...sper sa ajung pana la ora 16. Plec pe la 8 dim si ma intalnesc cu Sorin la Roman pe la 12, poate si cu Livone.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, eu cu cine shed in camera ? Vlad vad ca e deja cuplat :crack: Puiule, caut partener si nu gasesc :alcy: :crack:

Daca nu te deranjeaza , pot sa shed eu in camera cu tine. La ce ora si pe ce ruta pleci din Bucuresti vineri ?

Eu ma gandeam sa ma duc pe Brasov . Traseul pe la Buzau -Focsani mi se pare prea plictisitor. Si asa am cauciucurile patrate, nu vreau sa le patratesc si mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, eu cu cine shed in camera ? Vlad vad ca e deja cuplat :crack: Puiule, caut partener si nu gasesc :alcy: :crack:

Vlad nu mai e cuplat, l-am inselat. Acum il las singurel, sa-si faca de cap.

Editat de madapribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care vin cu capre doar de asfalt, nu doriti sambata sa bagam o tura mica de Cheile Bicazului?

Ca banuiesc ca majoritatea , scot caprele pe teren accidentat, si decat sa consumam bere pe loc, mai bine benzina in mers .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca nu mai vii?

Salutare!dac nu reusesc sa ii dau de cap , ma imbarc cu mandra pe Marauder sau vin cu conserva.Nu stiu unde e buba acum. Am bateria ok . am lumina la far , porneste impinsa , insa nu am curent la electromotor , stop , semnalizari , indicator apa si bord.Am desfacut aseara contactul , curatat e ok. As trage un plus din baterie direct in contact sa vad daca merge asa , ma uit pe schema astazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nooxy, daca ai arata macar pe jumatate ca avatarul tau... ai putea sa stai cu toata lumea in camera , in fiecare noapte

De plecat, plec joi, sau poate chiar miercuri :D

Inseamna ca noi,ne vedem joi,la doi...dupa Miercurea-Ciuc,ca marti e ospat si luni e zi libera dupa duminica c-a fost chef si sambata nunta... :)

 

A.M.R. 3 ... :)

Hai cu Aprilianaaa......yyyhaaa...

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu prefer sa dorm singur in camera, daca mai e una disponibilă. Sunt genul care adoarme greu si dorm iepureste.

:crack: daca bagi vreo saishpe beri dormi ciocaneste...

» Post actualizat in 22 Aug 2017 07:32

Anul trecut era un hidrofor in incinta, care facea ca un buldozer...cand tragea care va apa ziceai ca vine apocalipsa....deci trebe somnifer calumea :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam din Brasov ....eu nae pe numele meu Drajneanu Nicolae si... nero ....maidanezul din dotare ....bine v am gasit si nu in ultimul rand bine CA v am gasit .....in urma unui limbric mai vechi si urmarind anunturile cu vanzari de moto m am pricopsit cu o aprilia pegaso din 2003 injectie si fitze ...adica editia tuscany tibet ....intr o stare decenta raportata la pretul de achizitie....omul de la care am cumparat capra mi a spus din capul locului ca afurisita nu merge deca daca are ea chef si ca el s a saturat sa o roage frumos ....am ajuns la fata locului mi am murdarit unghiile un pic si 200 de km mai tarziu am parcat in fata blocului ....a doua zi la garaj in vreo doua ore am rezolvat cam 90% la suta din problemele mecanice ....mi am cam bagat scos carnea in frigiderul unor mecanici care au surubarit la ea inaintea mea (* multi boi pe planeta asta se dau mecanici) si am ramas cu doua belele .......reglajul potentiometrului de CO aflat pe ECU si revopsit carena fata ......in negru din pacate ca asa e trecuta in acte si eu pe la Rar nu mai trec ......manualul de reparatie spune ce spune dar nu am adaptorul ala necajit care intra in evacuare (inca )....si sincer incep sa ma plictisesc sa dau rezervorul jos ca sa pot contempla bujia ....in felul asta o sa ma apuce sfantul asteapta pana nimeresc amestecul care e bogat clar .....fumega negru si consuma cam mult (vreo 7.5 in oras )..........

ma poate ajuta si pe mine cineva cu o poza la un ecu neumblat partea in care e reglajul si furtunul pt presiunea atmosferica ???daca e cineva din BV care are o capra asemanatoare sa pot arunca un ochi??multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!dac nu reusesc sa ii dau de cap , ma imbarc cu mandra pe Marauder sau vin cu conserva.Nu stiu unde e buba acum. Am bateria ok . am lumina la far , porneste impinsa , insa nu am curent la electromotor , stop , semnalizari , indicator apa si bord.Am desfacut aseara contactul , curatat e ok. As trage un plus din baterie direct in contact sa vad daca merge asa , ma uit pe schema astazi.

rezolvata! Adica vin pe mobra .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nooxy

Eu plec vineri undeva pe la 10 si tot pe Brasov vreau, orice alt drum in afara de autostrada E85. Ne auzimpe joi seara si stabilim locul si ora exacta :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'mneata Aprilieni in suflet!

 

Aline,sa ne spui si noo ce bai ai avut la Aprilica de n-ai avut curent.

 

A.M.R. 2 pentru cei ce vin vineri si 1 pentru cei de joi,adica Mirela,Ionut,poate Emil si io! :)

 

Ieri am scos Mulhacen-ul la prima tura de 300 km.Au fost mici probleme la inceput,nu pornea decat daca dadeam mai lung la automat in a 2 a tura,am scos consum de 4,9-5%(e drept ca am stat cu motorul pornit in cateva coloane-semafoare pe sens in portiuni in lucru,si reprize de 130-140 km/h),iar cu 70 de km inainte de casa am constata ca,cablul de ambreiaj mai are 4-5 fire...Dar asta n-a fost o problema,am ajuns acasa si s-a confectionat un cablu nou(cutia de viteze schimba in mers vitezele perfect,si fara ambreiaj),mai pizdos decat cel de fabrica!:)Incet,isi va da drumul,acum porneste la prima cheie,probabil s-a desfundat complet EFI

Mulhacen-ul e diferit ca si ciclistica,nu-i nici cea se SM ce o are Aprilia Pegaso Strada(desi are roti pe 18' fata/spate),nici de naked/sport de la Aprilia Shiver.Dar e foarte ok!Franele excelente,doar sunt etrieri radiali cu pompa de frana fata radiala,suspensia e ok pentru asfaltul romanesc si motorul e coios la aceiasi cai putere comparativ cu Aprilia Pegaso Strada.

Ceva poze de ieri:

post-41801-0-78130300-1503467056_thumb.jpg

post-41801-0-21481200-1503467094_thumb.jpg

post-41801-0-89329600-1503467133_thumb.jpg

post-41801-0-54620000-1503467176_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'mneata Aprilieni in suflet!

 

Aline,sa ne spui si noo ce bai ai avut la Aprilica de n-ai avut curent.

 

A.M.R. 2 pentru cei ce vin vineri si 1 pentru cei de joi,adica Mirela,Ionut,poate Emil si io! :)

 

Ieri am scos Mulhacen-ul la prima tura de 300 km.Au fost mici probleme la inceput,nu pornea decat daca dadeam mai lung la automat in a 2 a tura,am scos consum de 4,9-5%(e drept ca am stat cu motorul pornit in cateva coloane-semafoare pe sens in portiuni in lucru,si reprize de 130-140 km/h),iar cu 70 de km inainte de casa am constata ca,cablul de ambreiaj mai are 4-5 fire...Dar asta n-a fost o problema,am ajuns acasa si s-a confectionat un cablu nou(cutia de viteze schimba in mers vitezele perfect,si fara ambreiaj),mai pizdos decat cel de fabrica!:)Incet,isi va da drumul,acum porneste la prima cheie,probabil s-a desfundat complet EFI

Mulhacen-ul e diferit ca si ciclistica,nu-i nici cea se SM ce o are Aprilia Pegaso Strada(desi are roti pe 18' fata/spate),nici de naked/sport de la Aprilia Shiver.Dar e foarte ok!Franele excelente,doar sunt etrieri radiali cu pompa de frana fata radiala,suspensia e ok pentru asfaltul romanesc si motorul e coios la aceiasi cai putere comparativ cu Aprilia Pegaso Strada.

Ceva poze de ieri:

siguranta de 10A intrerupta dar nu stiu unde ca nu se vede. de fapt 4 persoane nu au vazut ca este intrerupta. Dupa verificarea instalatiei mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si am schimbat sigurantele desi pareau intacte si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...