jordash Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 pai buba s-a intamplat din mers,pur si simplu dintr-o data nu se mai accelereaza decat pana maxim in 4000 rot . ,am verivicat carburatia,membranele de cauciuc ce face legatura carbur cu chiuloasa, ,am verif si distributia... mai am sa verific si avansul ,poate poate,,iar simtomele sut k da mari rateuri pe admisie,,sincer ma depaseste,nu stiu la ce sa mai umblu.. stai ca nu inteleg...zici ca ai verificat carburatia? ai pus carburile p vacumetre si sunt in parametri? eu zic sa lasi avansul asa cum e ca ala nu se deregleaza ca la jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 pai buba s-a intamplat din mers,pur si simplu dintr-o data nu se mai accelereaza decat pana maxim in 4000 rot . ,am verivicat carburatia,membranele de cauciuc ce face legatura carbur cu chiuloasa, ,am verif si distributia... mai am sa verific si avansul ,poate poate,,iar simtomele sut k da mari rateuri pe admisie,,sincer ma depaseste,nu stiu la ce sa mai umblu.. am inteles, nasoala treaba spune-mi in schimb cum reglezi avansul ? la bmw e un cdi si cu asta basta... multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 am inteles, nasoala treabaspune-mi in schimb cum reglezi avansul ? la bmw e un cdi si cu asta basta... multumesc, din cate stiu e la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Filtru de aer l-ai verificat?, sa nu fie opturat in dreptul gaurii ca asa am patit eu ca nu am umaru la de la filtru de sub sa si a venit cutia de la alarma in dreptul gaurii si nu se mai accelera si dadea si rateuri.Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) AVENTURI FREEWEEL (BENDIX) APRILIA PEGASO CUBE.. Am dus si eu vaca la niste mecanici (nu de motoare) de la munca. 1. Inainte de va apuca de treaba, pentru a da freeweelul jos va trebuie neaparat o presa. 2. Din capacul de la motor mi-a cazut o saiba. Inca nu mi-am dat sema de unde, dar inca nu am pus-o la loc. 3. Axul care trece prin oala este lipit cu Loctite 648. Trebue incalzit cu un foen (?) (feon) pentru a se topi. 4. Se monteaza presa si se da jos oala. 5. Oala e prisa pe o flansa. Pe spatele flansei e un rulment care este prins de flansa cu o piesa de tabla. 6. Problema la mine era: piulitele care tin tabla asta erau cu filetul facut zob si cazute in carcasa motorului. O fi de la vibratii? 7. Rulmentul arata bine, fara urme de uzura. 8. Am luat alte patru piulite si le-am montat. 9. In cursul zilei o asamblez la loc....o sa va comunic rezultatul. Alta intrebare (fara legatura cu ce am povestit mai sus): Consumul mare 8.5-8.6 in oras si 7 afara ar putea fi de la carburator (dereglat ceva), compresie sau de la ce? Sfaturi utile? Nu ai nimic dereglat ,asta econsumul la carburatire pt Pegaso ,eu zic ca stai bine ,sunt altele care ajung la 10l in oras,dar Pegaso Cube eu stiu ca sunt pe in jectie ,ce an de fabricatie are? Editat Martie 16, 2009 de DDK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) pai la 10l/suta iti iei o sportiva si mergi la 8000 rpm las`o si tu mai moale la 3-4000 rpm si vezi relantiu` la cat e reglat numa` bine Editat Martie 16, 2009 de krystynell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Filtru de aer l-ai verificat?, sa nu fie opturat in dreptul gaurii ca asa am patit eu ca nu am umaru la de la filtru de sub sa si a venit cutia de la alarma in dreptul gaurii si nu se mai accelera si dadea si rateuri.Respect Asta chiar poate fi un motiv Vara trecuta,la un parcurs de cateva zeci de kilometri pe un drum plin de praf,am ajuns sa nu ii mai pot da a II-a (la urcare),din cauza prafului din filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 stai ca nu inteleg...zici ca ai verificat carburatia? ai pus carburile p vacumetre si sunt in parametri? eu zic sa lasi avansul asa cum e ca ala nu se deregleaza ca la jawa daa.. m-am inselat,am crezut k e posibil reglajul avansului dar se pare k nu,, asa cum nu-l pot regla asa nici nu se poate deregla, am verificat azi aprinderea si totul e ok. mi-am luat spray de curatat carburatorul, l-am facut k nou dar rezultat yoko,,nimic. Tot ce mi-a mai rams de facut e sa dau chiuloasa jos sa verific supaele (exact ceea de ce mi-a fost frica si mare sila) , daca as fis avut norocul sa am pe cineva cunoscut tot cu un pegas-o as fi facut schim de carburatore sa ma conving 100% k alea sunt de vina dar........ daca mai e cineva cu idei care ar fi cauza eu sunt numai ochi pe forum,, multzam mult celor care mi-au dat sfaturi,, sa ne auzim cu bine Asta chiar poate fi un motivVara trecuta,la un parcurs de cateva zeci de kilometri pe un drum plin de praf,am ajuns sa nu ii mai pot da a II-a (la urcare),din cauza prafului din filtru. filtrul e ok,, si chiar de nu ar fi fost ok ,eu am verificat si prin lipsa lui,, anul trecut am mai avut un alt pegaso si am mers o saptamana fara filtru,,fapt ce facea k motorul sa mearca mai rapid din cauza aerului ce-l trage din plin pe admisie,,, (deci, filtrul nu-i cauza) simt k albesc din cauza caprei !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 daca as fis avut norocul sa am pe cineva cunoscut tot cu un pegas-o as fi facut schim de carburatore sa ma conving 100% k alea sunt de vina dar........ Daca tot esti dispus sa dai carburatoarele jos(ceea ce cred ca iti cere ceva munca),du-le la un atelier sa ti le regleze.Eventual iei si un kit de reparatie si le pui la punct cum scrie la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 daa.. m-am inselat,am crezut k e posibil reglajul avansului dar se pare k nu,, asa cum nu-l pot regla asa nici nu se poate deregla, am verificat azi aprinderea si totul e ok. mi-am luat spray de curatat carburatorul, l-am facut k nou dar rezultat yoko,,nimic. Tot ce mi-a mai rams de facut e sa dau chiuloasa jos sa verific supaele (exact ceea de ce mi-a fost frica si mare sila) , daca as fis avut norocul sa am pe cineva cunoscut tot cu un pegas-o as fi facut schim de carburatore sa ma conving 100% k alea sunt de vina dar........ daca mai e cineva cu idei care ar fi cauza eu sunt numai ochi pe forum,, multzam mult celor care mi-au dat sfaturi,, sa ne auzim cu bine filtrul e ok,, si chiar de nu ar fi fost ok ,eu am verificat si prin lipsa lui,, anul trecut am mai avut un alt pegaso si am mers o saptamana fara filtru,,fapt ce facea k motorul sa mearca mai rapid din cauza aerului ce-l trage din plin pe admisie,,, (deci, filtrul nu-i cauza) simt k albesc din cauza caprei !! daca te apuci sa verifici supapele ( nu trebuie sa dai chiulasa jos, doar capacu'), le masori si atat ! adica, nu le poti regla, trebuie sa schimbi pastilele. ma indoiesc sincer ca poate fi de la jocul supapelor. de exemplu eu pe admisie aveam in loc de 0.10 aproape ZERO ! si cu toate astea trecea de 4000rpm. tind sa cred ca pb ta e legata intr-un fel sau altul de alimentare.. ai manual la ea ? bafta la reparatii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 pai la 10l/suta iti iei o sportiva si mergi la 8000 rpm las`o si tu mai moale la 3-4000 rpm si vezi relantiu` la cat e reglat numa` bine Asa e,dar atunci ai sportiva si nu pegaso,motorul tau cat consuma ?Sunt date naibi motoarele astea ,cand functioneaza ,functioneaza ireprosabil,iar cand nu vor,nu vor,iti vine sa le dai foc. daa.. m-am inselat,am crezut k e posibil reglajul avansului dar se pare k nu,, asa cum nu-l pot regla asa nici nu se poate deregla, am verificat azi aprinderea si totul e ok. mi-am luat spray de curatat carburatorul, l-am facut k nou dar rezultat yoko,,nimic. Tot ce mi-a mai rams de facut e sa dau chiuloasa jos sa verific supaele (exact ceea de ce mi-a fost frica si mare sila) , daca as fis avut norocul sa am pe cineva cunoscut tot cu un pegas-o as fi facut schim de carburatore sa ma conving 100% k alea sunt de vina dar........ daca mai e cineva cu idei care ar fi cauza eu sunt numai ochi pe forum,, multzam mult celor care mi-au dat sfaturi,, sa ne auzim cu bine filtrul e ok,, si chiar de nu ar fi fost ok ,eu am verificat si prin lipsa lui,, anul trecut am mai avut un alt pegaso si am mers o saptamana fara filtru,,fapt ce facea k motorul sa mearca mai rapid din cauza aerului ce-l trage din plin pe admisie,,, (deci, filtrul nu-i cauza) simt k albesc din cauza caprei !! Daca sunt probleme cu pastile de la supape ar trebui sa se auda un clinchet metalic in mersul la relanti,nu prea ai ce sa reglezi ,eventual ar trebui masurate pastilele si inlocuite daca sunt prea uzate. bafta si nervi de otel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Nu ai nimic dereglat ,asta econsumul la carburatire pt Pegaso ,eu zic ca stai bine ,sunt altele care ajung la 10l in oras,dar Pegaso Cube eu stiu ca sunt pe in jectie ,ce an de fabricatie are? E din '98. continuare: Am pus-o la loc si porneste mai repede si mai bine. Note proaste: - Nu mai tin minte cum facea cand am luat-o, dar acum in momentul cand opresc motorul de la cheie se aude un cranc. Sau daca nu porneste din prima (daca e rece), uneori iare se aude clancul asta si nu porneste. E normal?? - Inca o chestie: la esapament, daca pun o hartie o trage inauntru si apoi o scuipa. E normal sa traga aer si pe urma sa scuipe? Nu sunt mecanic, dar nu ar fi normal doar sa evacueze?? - In rest tot ar trebui sa ajung intr-un service macar sa imi curete carburatoarele si sa verifice aprinderea. Kawa mai e deschis? aveti idee daca se baga la Aprilia? (eu stau in Dr. taberei si UNITED MOTORS e la mama dracu) Numai de bine domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 E din '98. continuare: Am pus-o la loc si porneste mai repede si mai bine. Note proaste: - Nu mai tin minte cum facea cand am luat-o, dar acum in momentul cand opresc motorul de la cheie se aude un cranc. Sau daca nu porneste din prima (daca e rece), uneori iare se aude clancul asta si nu porneste. E normal?? - Inca o chestie: la esapament, daca pun o hartie o trage inauntru si apoi o scuipa. E normal sa traga aer si pe urma sa scuipe? Nu sunt mecanic, dar nu ar fi normal doar sa evacueze?? - In rest tot ar trebui sa ajung intr-un service macar sa imi curete carburatoarele si sa verifice aprinderea. Kawa mai e deschis? aveti idee daca se baga la Aprilia? (eu stau in Dr. taberei si UNITED MOTORS e la mama dracu) Numai de bine domnilor! Ala care face clanc cand opresti motoru e decompresoru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 clantzanitu` ala care se aude cand opresti motorul se aude si la mine, dar nu de fiecare data..... un amic de`al meu care le mai are cu mecanica ma tot bate la cap ca`i ceva naspa la bendix pegasoul meu din `93 nu`mi face nici o problema la pornire, din contra porneste f bine la rece, dar mai greu la cald.... inca o data nush care`i povestea cu bendixul.... care`s simptomele unui bendix uzat??? cat despre consum, nu am stat sa calculez, insa nu me sperie consumul...undeva la 7, 7 si ceva....in afara chiar mai putin... astept rasp la chestia cu bendixul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 clantzanitu` ala care se aude cand opresti motorul se aude si la mine, dar nu de fiecare data..... un amic de`al meu care le mai are cu mecanica ma tot bate la cap ca`i ceva naspa la bendix pegasoul meu din `93 nu`mi face nici o problema la pornire, din contra porneste f bine la rece, dar mai greu la cald.... inca o data nush care`i povestea cu bendixul.... care`s simptomele unui bendix uzat??? cat despre consum, nu am stat sa calculez, insa nu me sperie consumul...undeva la 7, 7 si ceva....in afara chiar mai putin... astept rasp la chestia cu bendixul Sunteti culmea..ala..care face clanc cand opresti motoru este decompresorul..era scris si undeva n manual daca nu ma nsel.. Bendixu e fix un rulment mai special care intr un sens cupleaza(sa nvarta electromotoru motorul - la pornire) si n celalalt se nvarte liber(sa nu nvarta motoru electromotoru - dupa pornire) ..ceva n genu racului de frana la bicicletele alea rusesti vechi ..pt cine a copilarit cu asa ceva.. Cand se buleste bendixu primele simptome sunt ori caraituri ciudate la pornire pana la pocnituri frumoase cand incep sa sara piulitele pe sub capacu fermecat ..Eh..daca face poc la pornire e momentu ideal sa desfaci capacul dreapta pt investigatii pt ca se poate lasa cu stricaciuni urate si f scumpe de reparat .. Sau ..varianta light ..cum am patit eu ..Te trezesti ca se invarte electromotoru n gol cate o data cand vrei sa pornesti ..dupa care intinde adidasii de tot Si consumu i bun ..mie mi lua si 9 10 litri in oras la inceput ..cu mers crispat .. pana m am invatat cu motoru.. PS. in poza i un bendix de f650 da si asta de pegaso e lafel.. PPS. Pt cine nu stie ..Exista pe net dvd uri cu reparatii pt bmw f650 (posesor de rotax 654 similar cu 655 de pe pegaso)..de vazut ca eu le am descarcat si m am lamurit cu multe chestii din explicatiile date acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 si daca totusi as desface capacul din dreapta sa ma uit putin "in zona", ce fac cu garnitura de etansare? pot etansa cu silicon capacul? hmm.... si care`i explicatia pornirii greoaie la cald? adica necesita un efort sporit din partea electromotorului, tre sa`i dau spritz din acceleratie, etc...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) clantzanitu` ala care se aude cand opresti motorul se aude si la mine, dar nu de fiecare data..... un amic de`al meu care le mai are cu mecanica ma tot bate la cap ca`i ceva naspa la bendix pegasoul meu din `93 nu`mi face nici o problema la pornire, din contra porneste f bine la rece, dar mai greu la cald.... inca o data nush care`i povestea cu bendixul.... care`s simptomele unui bendix uzat??? Simptomele pe care le-am avut eu cand e bendixul uzat: - Huruie din cand in cand in timpul mersului, zgomotul nu variaza in functie de turatie.. - cu motorul pornit era cand invartea electromotorul ca si cum asi tine apasat butonul de pornire - pornea foarte greu cand era motorul cald, invartea in gol fiindca uleiul cald este mai subtire..La rece cu ulei rece pornea la primul buton... Editat Martie 17, 2009 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 tre sa`i dau spritz din acceleratie, etc...? Carburatoarele aste nu au pompa de spritz,cum au cele de pe masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Asa e,dar atunci ai sportiva si nu pegaso,motorul tau cat consuma ?Sunt date naibi motoarele astea ,cand functioneaza ,functioneaza ireprosabil,iar cand nu vor,nu vor,iti vine sa le dai foc. Daca sunt probleme cu pastile de la supape ar trebui sa se auda un clinchet metalic in mersul la relanti,nu prea ai ce sa reglezi ,eventual ar trebui masurate pastilele si inlocuite daca sunt prea uzate. bafta si nervi de otel. intradevar se aude un zgomot enervant la relanti,dar banuiesc k e supapa de decompresie,zgomot ce am auzit la multe pegaso,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Sunteti culmea..ala..care face clanc cand opresti motoru este decompresorul..era scris si undeva n manual daca nu ma nsel.. Bendixu e fix un rulment mai special care intr un sens cupleaza(sa nvarta electromotoru motorul - la pornire) si n celalalt se nvarte liber(sa nu nvarta motoru electromotoru - dupa pornire) ..ceva n genu racului de frana la bicicletele alea rusesti vechi ..pt cine a copilarit cu asa ceva.. Cand se buleste bendixu primele simptome sunt ori caraituri ciudate la pornire pana la pocnituri frumoase cand incep sa sara piulitele pe sub capacu fermecat ..Eh..daca face poc la pornire e momentu ideal sa desfaci capacul dreapta pt investigatii pt ca se poate lasa cu stricaciuni urate si f scumpe de reparat .. Sau ..varianta light ..cum am patit eu ..Te trezesti ca se invarte electromotoru n gol cate o data cand vrei sa pornesti ..dupa care intinde adidasii de tot Si consumu i bun ..mie mi lua si 9 10 litri in oras la inceput ..cu mers crispat .. pana m am invatat cu motoru.. PS. in poza i un bendix de f650 da si asta de pegaso e lafel.. PPS. Pt cine nu stie ..Exista pe net dvd uri cu reparatii pt bmw f650 (posesor de rotax 654 similar cu 655 de pe pegaso)..de vazut ca eu le am descarcat si m am lamurit cu multe chestii din explicatiile date acolo. pt mai multe nelamuriri contactati-ma pe mine referitor de bendix(frai) ,m-am lovit de problema si stiu cu ce se papa.. (ps. daca nu ai presa nu incerca sa ajungi la frai pt k nu ai sa reusesti fara ea). yd mtx81 pt alte intrebari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) si daca totusi as desface capacul din dreapta sa ma uit putin "in zona", ce fac cu garnitura de etansare? pot etansa cu silicon capacul? hmm.... si care`i explicatia pornirii greoaie la cald? adica necesita un efort sporit din partea electromotorului, tre sa`i dau spritz din acceleratie, etc...? Nu merge cu silicon ca nu i cazan de tuica sa dai cu pamant si gata..daca pui prea mult la ansamblare risti sa intre prinauntru..sa l care uleiu dupa el si sa te trezesti cu chestii infundate care pot cauza alte dureri de cap .. Daca n ai de unde sa gasesti garnitura ..si banuiesc ca n ai de unde..da o tura pe la magazinele de piese tractor ..camion ..si cauta klingherit(dinala cancerigen ) de ..0.5?Si ti confectionezi cu putina rabdare o garnitura noua dupa aia pe care n prealabil o scoti cu grija ..Sau poate stie cineva cum i o zice materialului care a inlocuit klingheritu? Pornirea greoaie la cald?Nu s eu n masura sa raspund la capitolu asta ..da luat logic ..nu prea are cum sa fie bendixu daca atungi cand dai gaz porneste si la rece n ai nici o problema.. LE: La pornire la cald scoate zgomote ciudate ?semn c ar invarti in gol electromotoru ?il invarte greu ? caraie ? ceva ? Editat Martie 17, 2009 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 pt mai multe nelamuriri contactati-ma pe mine referitor de bendix(frai) ,m-am lovit de problema si stiu cu ce se papa.. (ps. daca nu ai presa nu incerca sa ajungi la frai pt k nu ai sa reusesti fara ea). yd mtx81 pt alte intrebari Daca la pornire scoate zgomote ciudate e chiar f indicat sa vezi cum se prezinta lucrurile sub capac ..ca s ar putea sa ai surpriza sa l desfaci si sa curga bucati de rotor din interior daca intarzii si atunci clar ai o problema..Asa macar vezi daca e pilitura..ceva.. Ca sa ajungi la bendix iti trebuie intradevar o presa(pe care ti o face orice strungar f simplu)..un surub de blocare motor (surub de 8 mai lung cu capu polizat cam pana la jumatatea diametrului lui)..si o cheie de 30.. pe langa cheile uzuale.. Nu se goleste si uleiu din cadru numa cel din motor..Nu i mare inginerie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Nu merge cu silicon ca nu i cazan de tuica sa dai cu pamant si gata..daca pui prea mult la ansamblare risti sa intre prinauntru..sa l care uleiu dupa el si sa te trezesti cu chestii infundate care pot cauza alte dureri de cap .. Daca n ai de unde sa gasesti garnitura ..si banuiesc ca n ai de unde..da o tura pe la magazinele de piese tractor ..camion ..si cauta klingherit(dinala cancerigen ) de ..0.5?Si ti confectionezi cu putina rabdare o garnitura noua dupa aia pe care n prealabil o scoti cu grija ..Sau poate stie cineva cum i o zice materialului care a inlocuit klingheritu? Pornirea greoaie la cald?Nu s eu n masura sa raspund la capitolu asta ..da luat logic ..nu prea are cum sa fie bendixu daca atungi cand dai gaz porneste si la rece n ai nici o problema.. LE: La pornire la cald scoate zgomote ciudate ?semn c ar invarti in gol electromotoru ?il invarte greu ? caraie ? ceva ? geo are dreptate cu klingheritul cand am desfacut motorul am cumparat de la bavaria setul de garnituri pentru tot motorul, vreo 600ron garniturile laterale erau dintr-un " carton" ordinar pe care scria klingherit am si cu mecanicu si a zis ca merge fara pb cu klingherit home made bafta ! Editat Martie 18, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 pai buba s-a intamplat din mers,pur si simplu dintr-o data nu se mai accelereaza decat pana maxim in 4000 rot . ,am verivicat carburatia,membranele de cauciuc ce face legatura carbur cu chiuloasa, ,am verif si distributia... mai am sa verific si avansul ,poate poate,,iar simtomele sut k da mari rateuri pe admisie,,sincer ma depaseste,nu stiu la ce sa mai umblu.. a zis cineva mai sus si cred ca are dreptate : problemele tale sunt legate d alimentare...verifica instalatia...vezi ca este o sita la robinetul d la rezervor sa nu fie inbacsita sau c alte filtre mai ai p drum geo are dreptate cu klingheritulcand am desfacut motorul am cumparat de la bavaria setul de garnituri pentru tot motorul, vreo 600ron garniturile laterale erau dintr-un " carton" ordinar pe care scria klingherit am si cu mecanicu si a zis ca merge fara pb cu klingherit home made bafta ! eu am avut mari probleme p partea cu bendixul si am scos capacul d nenumarate ori...pai daca cumparam mereu setul d garnituri mai luam o mobra...merge f bn si cu silicon daca esti atent...eu al am d un an acolo si nu s-a intamplat nic...acum ramane la aprecierea fiecaruia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 intradevar se aude un zgomot enervant la relanti,dar banuiesc k e supapa de decompresie,zgomot ce am auzit la multe pegaso,, vezi ca supapa de decompresie nu are nimic cu mersul de relanti,daca ai un tacanit la relanti sunt probleme cu pastile de la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.