Geo C.P. Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) daca pun roata 17 fata la ce sa ma astept? ma trage in cap sau merge ok? Ai gasit roata de 17 care sa se potriveasca "plug&play" fara artificii la sistemu de franare? Editat Noiembrie 1, 2010 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Poate pastra butucul si schimba doar janta si spitele . Un pont pentru inlocuirea farului : se potriveste cel de pe scuterul BMW C1 Executive fiind produs tot de Triom dar avind geamul clar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Whoohoo inca un posesor de pegaso ..Felicitations ... Acestea fiind spuse va declar sot si sotie. Merci de informatii si de urari momentan n-am avut probleme cu pornirea,porneste f usor cu socul la maxim si fara acceleratie.Poate la sub zero grade sa fac treaba aia.Partea ciudata cu socul e ca atunci cand il trag de la maxim spre minim,pe la jumatatea cursei se tureaza mai mult motorul decat atunci cand e la maxim. Capacul din dreapta la care trebuie schimbata garnitura e asta ?Am vazut niste urme de ulei pe langa el. mai bag cateva poze ventilatorul poti sa il prinzi foarte usor cu niste pandoizi. firul plus de la ventilator punel pe prima siguranta(parca e aia de 7.5v) iar firul minus de un surub de pe acolo. Am incercat astazi sa pun ventilatorul dar era intr-o carcasa si nu a incaput,o sa incerc mai tarziu;chiar nu stiam de ce sa ma agat cu plusul. Ce sunt aia pandoizi? Editat Noiembrie 1, 2010 de akybo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Capacul din dreapta la care trebuie schimbata garnitura e asta ?Am vazut niste urme de ulei pe langa el. Am incercat astazi sa pun ventilatorul dar era intr-o carcasa si nu a incaput,o sa incerc mai tarziu;chiar nu stiam de ce sa ma agat cu plusul. Ce sunt aia pandoizi? Ala i capacu filtrului de ulei .La el ai un o-ring de cauciuc care i f posibil sa trebuiasca schimbat .Eu ma refeream la capacul in spatele caruia se afla alternatorul,bendixul,pinioanele de la pornire ..da daca nu i problem cu ulei in cutia filtrului de aer poate sa mai astepte . Ventilatorul..Un ventilator de carcasa pc concuma cam 1- 1.5 w asa ca EU ma gandeam sa mut releu pe laterala coditei(sub carena laterala evident) si sa mi iau curentu de pe linia lampii pt numar (pe care am desfiintat o pt c am scurtat aripa ) Si..chiar..ce sunt aia pandoizi?Eu ma gandeam la un soi de dibluri mici sau in cel mai rau caz cu niste coliere de plastic trecute prin gaurile ventilatorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Merci de informatii si de urari momentan n-am avut probleme cu pornirea,porneste f usor cu socul la maxim si fara acceleratie.Poate la sub zero grade sa fac treaba aia.Partea ciudata cu socul e ca atunci cand il trag de la maxim spre minim,pe la jumatatea cursei se tureaza mai mult motorul decat atunci cand e la maxim. Capacul din dreapta la care trebuie schimbata garnitura e asta ?Am vazut niste urme de ulei pe langa el. mai bag cateva poze Am incercat astazi sa pun ventilatorul dar era intr-o carcasa si nu a incaput,o sa incerc mai tarziu;chiar nu stiam de ce sa ma agat cu plusul. Ce sunt aia pandoizi? ti-a placut drumul de duminica! dar nu uita sa faci amortizoarele pe fata ca ele curg destul de rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 ti-a placut drumul de duminica! dar nu uita sa faci amortizoarele pe fata ca ele curg destul de rau. Merci dar am vazut,chiar ma gandesc ca nu mai am ulei deloc in ele pt. ca cel pe care-l vezi scurs,e intarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 am schimbat la o roata de aprilia fata spite si janta. tr doar citeva spite si centrata si i gata. daca nu ma incurca tare o pun sus sa vd carei faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) am schimbat la o roata de aprilia fata spite si janta. tr doar citeva spite si centrata si i gata. daca nu ma incurca tare o pun sus sa vd carei faza. da si tu niste detalii..janta de la ce e ?spitele ce lungime si de unde ai luat , c as avea si eu un butuc fata prin casa Editat Noiembrie 1, 2010 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) da si tu niste detalii..janta de la ce e ?spitele ce lungime si de unde ai luat , c as avea si eu un butuc fata prin casa janta era de ktm. dar nu prea conteaza de ce e. spitele de la roata de pegaso veche. leam taiat si filetat. sa le tai la 21 cm. eu leam taiat mai scurte si imi lipsesc citeva deacea nu am terminato. chiar. daca are careva vreo 10 spite ar fi grozav. Editat Noiembrie 1, 2010 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Ce sunt aia pandoizi? pandoizii sunt colierele de plastic.cel putin eu asa stiu ca se numesc.daca vrei pot sa iti dau si o poza cu ventilatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Ce sunt aia pandoizi? pandoizii sunt colierele de plastic.cel putin eu asa stiu ca se numesc.daca vrei pot sa iti dau si o poza cu ventilatorul Merci,chiar te rog sa pui o poza,am mai gasit una pe forum dar ma intereseaza mai mult cu,colierele de plastic Editat Noiembrie 1, 2010 de akybo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 eu am pus ventilatorul sa sufle aerul spre releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) eu am pus ventilatorul sa sufle aerul spre releu Adevaru e ca spre rusinea mea n am probat sa vad ..da intreb si eu ..Ala e ventilator standard de carcasa pc sau e slim ?Are suficient loc intre sa si releu ?Si vezi ca ventilatoarele alea sunt facute sa traga aerul cald de pe radiator , nu sa l sufle , da la cum e asezat pe releu pun pariu ca fix asta face si la tine Si inca ceva..nu era mai ok daca foloseai coliere mai lungi si le treceai de pe o parte pe cealalta a ventilatorului , prin gaurile de prindere si pe sub releu ? Editat Noiembrie 2, 2010 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Cred ca mai comoda e mutarea releului in airbox in zona intrarii,acolo e curent de aer permanent si spatiu suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Cred ca mai comoda e mutarea releului in airbox in zona intrarii,acolo e curent de aer permanent si spatiu suficient. Pai daca zici de racire "pasiva" ..gandeste te ca admisia de aer este deja indreptata inspre releu Tot mai eficienta mi se pare mutarea sub carena laterala + ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 La Bmw asa am facut. Apa ii face bine si nu se murdareste decat putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Adevaru e ca spre rusinea mea n am probat sa vad ..da intreb si eu ..Ala e ventilator standard de carcasa pc sau e slim ?Are suficient loc intre sa si releu ?Si vezi ca ventilatoarele alea sunt facute sa traga aerul cald de pe radiator , nu sa l sufle , da la cum e asezat pe releu pun pariu ca fix asta face si la tine Si inca ceva..nu era mai ok daca foloseai coliere mai lungi si le treceai de pe o parte pe cealalta a ventilatorului , prin gaurile de prindere si pe sub releu ? sincer sa fiu nu stiu ce fel de ventilator e .m-am dus la magazin si i-am cerut vanzatorului un ventilator de 80.si sa stii ca sta foarte bine ventilatorul nu se misca deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 care pune o poza sa vd de unde reglez cursa la maneta de frana fata ca i foarte scurta si nu gasesc de unde sa reglez desi mi sa raspuns la intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 In curand voi deveni sper posesorul unui aprilia pegaso din 2000. Ma intereseaza de unde se poate lua si cu cat windsheald inalt pentru acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 In curand voi deveni sper posesorul unui aprilia pegaso din 2000. Ma intereseaza de unde se poate lua si cu cat windsheald inalt pentru acest model. Pe Louis.de la 80 euro e MRA TOURINGSCREEN BLACK PEGASO 650/IE. 97-04 ABE cod comanda : 60128001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Salutare. Referitor la releul de incarcare...cred ca cea mai buna solutie este sa-l muti in spate, in asa numita cutie de scule, pentru ca este destul de mult spatiu incat sa pui un ventilator serios si are si de unde sa-si traga aer.Tot ce trebuie facut este sa mai tragi niste fire. De cand l-am mutat acolo chiar ca nu am mai avut nicio problema. O sa fac azi niste poze sa va arat despre ce este vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Salutare. Referitor la releul de incarcare...cred ca cea mai buna solutie este sa-l muti in spate, in asa numita cutie de scule, pentru ca este destul de mult spatiu incat sa pui un ventilator serios si are si de unde sa-si traga aer.Tot ce trebuie facut este sa mai tragi niste fire. De cand l-am mutat acolo chiar ca nu am mai avut nicio problema. O sa fac azi niste poze sa va arat despre ce este vorba Apropos de releu, cum iti dai seama ca da rateuri? De exemplu, eu nu am mai pornit-o de 3 saptamani. Duminica trecuta am facut o tura pana la Comana. A pornit fain frumos,am mers etc. La intoarcere,cred ca se facusera vreo 5 grade . Am oprit-o 5 minute si pe urma nu mai pornea. Nu mai avea curent sa invarta calumea. M-am pregatit sa o imping (ca eram pe la dracu-n praznica pe coclauri) si i-am dat buton asa la sto. A pornit. Am ajuns acasa si cand sa o parchez s-a oprit motoru singur. Si nu am mai avut curent sa o pornesc. Acum e de la releu? Are vreo legatura cu suruburile de la borne care sunt de fier prost nu de alceva si nici nu sunt izolate cu miere, vaselina, etc? Pana una alta planul e sa iau bateria sa o incac si sa vad cum se mai comporta in week-endul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Acu ceva timp am crezut ca m-a lasat releul de inc. tot in conditii asemanatoare cu ce ai patit si tu Fratziorule...si tot la dracu-n praznic ) Aveam mufele de la releu negre si topite, si chiar si o siguranta facuta la fel si mi-am zis sigur s-a bulit releul...surprinzator inca merge..si chiar f bine de cand i-am schimbat locatia. Principalele cauze sunt: temperatura f ridica, o baterie imbatranita si neverificata din cand in cand, mufe si cabluri topite. Daca ti se mai intampla incearca sa nu dai si drumul la consumatori bord, faruri. Ai putea sa mergi mai accelerat (120-130km\h) pentru ca ii mai dai un surplus de energie. Naspa daca se intampla pe timp de noapte atunci trebuie sa ai grija. Eu am facut Pitesti-Bucuresti la ora 23 fara faruri, pe banda de urgenta si nu mi-a placut de nicio culoare asa ca tre sa ai grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 si eu am patit odata ceva asemanator.m-am trezit fara curent cand am pus contactul.problema era la bornele de la baterie care erau oxidate.ar trebui sa pun vaselina pe borne? ca sa nu se mai oxideze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 si eu am patit odata ceva asemanator.m-am trezit fara curent cand am pus contactul.problema era la bornele de la baterie care erau oxidate.ar trebui sa pun vaselina pe borne? ca sa nu se mai oxideze? pe bornele de la baterie da si pe alea de la releu de pornire si pe borna electromotorului . Question : Si a schimbat vreunu din voi jiglerele ?Daca da de unde le a cumparat ..la ce bani ..si un link ? Mesaj completat Nada?Pana va ganditi sa va mai dau o poza .. Pee like a man ) -> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.