Jump to content
Gothmog

Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!

Recommended Posts

scuze ca nam avut completat profilul, dar volumul din carburatoare cum se regleaza?

cu rezervorul nam treaba, am mers si fara busonul de la benzina, si aceeasi poveste face

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, exact! E chiar misto facut asta, unde l-ai gasit? :) Imi place ca are si aripioarele alea laterale, cu cat mai lat cu atat mai bine.

 

Plexiglasu ala trebuie suportat cu ceva daca e sa fie mai inalt sau e destul de rigid?

e de 4 mm iar indoitura( aripioarele) si curbura sa ii confera rezistenta necesara si in acelas timp suficienta.

» Post actualizat in 08 Apr 2015 18:12

Dap, exact! E chiar misto facut asta, unde l-ai gasit? :) Imi place ca are si aripioarele alea laterale, cu cat mai lat cu atat mai bine.

 

Plexiglasu ala trebuie suportat cu ceva daca e sa fie mai inalt sau e destul de rigid?

de gasit , gasesti usor: bati pe goagle KLE 500 , iti apare imagini kawasaki kle 500 deschizi linkul si cauti ce iti trebuie

» Post actualizat in 08 Apr 2015 18:15

Buna ziua tuturor. sunt nou pe acest forum, si am o intrebare la care sper sa gasesc si raspuns. sunt posesorul unei aprilia pegaso 650 din 96, si se pare ca nu am alimentare corecta (suficienta). pornire am super usoara, si rece si cald, dar problema e in felul urmator: cand plec cu ea de pe loc (motorul fiind pornit, si incalzit) daca ii dau blana cu viteza 1, cand schimb 2, incepe sa dea in nas, sa se balbaie, si asa face cu toate vitezele, nu neaparat cu 2, si daca tin usor trasa acceleratia, 1/4 urca incet in ture si nu mai balbaie. care sa fie problema oare ???

specific ca am curatat carburatoarele, bujia iam puso noua, filtrul de aer curatat, chiluasa si distributia facute recent.

jiglerele sunt la 3,5 ture (am testat de la 2 ture pana la 7, si la fel face)

de obicei cand este benzina insuficienta , bubuie si da rateuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alinnnnnn, imi faci si mie un pambriz pentru kawa kle? Al meu e mic ca dreacu si-mi bate fix in gat de ma stranguleazaaa!! Iar unu care nici nu stiu cum o sa fie din punct de vedere al protectiei este o suta si ceva de euro... Prinderea e foarte simpla, in 4 suruburi asezate pe acelasi plan, in dreptunghi.

 

Mi-e dor de voi :)) Comunitatea KLE nu e asa numeroasa si vorbareata :)

 

Weekendul asta m-am tot plimbat cu motoreta, duminica am facut, in judetul prahova, Slon - Tabla Butii (3 sferturi din drum ca am dat peste zapada). Pun doar cateva poze ca nu-mi permit sa poluez topicu de aprilia cu alte motorete.

Da,da,cam poluezi... :crack:

 

Am o curiozitate:in poza 3(care seamana izbitor de mult cu un traseu spre Muntele Mare,numit Vanatu"-vezi pozele si link-ul de mai jos de mai jos),ai cam dat-o de pamant,ca oglinda nu mai vrea sa te vada!!!

» Post actualizat in 08 Apr 2015 19:10

Buna ziua tuturor. sunt nou pe acest forum, si am o intrebare la care sper sa gasesc si raspuns. sunt posesorul unei aprilia pegaso 650 din 96, si se pare ca nu am alimentare corecta (suficienta). pornire am super usoara, si rece si cald, dar problema e in felul urmator: cand plec cu ea de pe loc (motorul fiind pornit, si incalzit) daca ii dau blana cu viteza 1, cand schimb 2, incepe sa dea in nas, sa se balbaie, si asa face cu toate vitezele, nu neaparat cu 2, si daca tin usor trasa acceleratia, 1/4 urca incet in ture si nu mai balbaie. care sa fie problema oare ???

specific ca am curatat carburatoarele, bujia iam puso noua, filtrul de aer curatat, chiluasa si distributia facute recent.

jiglerele sunt la 3,5 ture (am testat de la 2 ture pana la 7, si la fel face)

Bine ai venit!

post-41801-0-86346300-1428519959_thumb.jpg

post-41801-0-47172700-1428519967_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa caut eu sa vad daca mai am.

Tocmai ce i-am trimis una la Cluj lui Patrick_m.

E de stanga,sau dreapta?

CONTEAZA PENTRU CA AU FILET NORMAL,SAU FRANTUZESC.

Edited by eugenkawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ea de la mama ei era pe partea stanga. Nu prea conteaza, o picatura de loctite si nu se desface din cauza vajului in timpul mersului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Danut Preluca si bine ai venit!

 

Din cate ne povestesti problema este la jiglerul central, in momentul in care ii dai "blana" carburatoarele functioneaza direct cu amestecul format de muuuult aer si toata benzina care intra pe jiglerul central. Acum sunt 2 posibilitati, ori nu vine suficienta benzina (nivel mic, jigler mic, ac cu siguranta pusa undeva sus) ori vine prea multa benzina (jigler mare, ac cu siguranta pusa undeva jos). Inclin sa cred ca fostul proprietar a incercat sa tuneze carburatoarele si a marit jiglerele in nestire! Eu zic ca la "blana" se ineaca, din pacate nu pot sa-mi dau seama de la distanta. Daca ai ocazia poti sa verifici ce scrie pe jigler, pozitia sigurantei pe ac si nivelul in carburatoare.

 

Jigler central standard: post-18232-0-75190100-1428524590_thumb.jpg

 

Ac cu siguranta pe mijloc: post-18232-0-11890500-1428524655_thumb.jpg

 

Nivel in carburatoare: post-18232-0-92363300-1428524724_thumb.jpg

 

Ordinea montarii distantierelor pe ac: post-18232-0-55704000-1428524881_thumb.jpg

 

Nu te intereseaza (in cazul de fata) cate ture are surubul de benzina (de fapt singurul reglaj din carburatoarele noastre), acest reglaj influenteaza mersul la ralanti, iar importanta lui scade pe masura ce "deschizi" acceleratia pana pe la jumatatea cursei de unde nu mai conteaza deloc!

 

Uite cam cum intra in functiune diversele circuite din carburator:

 

post-18232-0-38262500-1428525554_thumb.gif sau asa post-18232-0-80437100-1428525784_thumb.jpg

Edited by Florin_escu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Are cineva chestiile astea de vanzare? Multumesc.

 

la pereche doar

post-68258-0-27985400-1428564221_thumb.jpg

post-68258-0-45527700-1428564237_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ValyO,o sa iti las numarul meu pe privat.

Zilele astea sunt intr-o alergatura continua,ture de noapte,fi-miu cu scoala si cu turneu de fotbal la Buftea..

 

Eu locuiesc in Lacul Tei,zona benzinariei Luk Oil.

Stiu ca mai am sigur un set complet de stanga,cu tot cu maneta de ambreiaj.

 

Nu ai inteles ceva: oglinda dreapta are filet normal cu strangere spre dreapta,oglinda stanga are filet invers,pe stanga (filet frantuzesc) si se infileteaza in sens invers acelor de ceasornic,tocmai pentru a nu se slabi de la vibratii si vant la viteze mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,da,cam poluezi... :crack:

 

Am o curiozitate:in poza 3(care seamana izbitor de mult cu un traseu spre Muntele Mare,numit Vanatu"-vezi pozele si link-ul de mai jos de mai jos),ai cam dat-o de pamant,ca oglinda nu mai vrea sa te vada!!!

Hehe, intr-adevar am dat-o de pamant in weekendul trecut de 5 ori. Dar mereu pe namol si pamant moale. Chiar daca in astea 5 dati aveam ocazia sa ma screm s-o tin am preferat sa nu, am lasat vaca sa cada dintre picioarele mele. Mai ales dupa ce am citit aici ca unul din voi si-a belit meninscul chinuindu-se sa o tina pe verticala. Nu are crashbaruri si nu s-a zgariat nimic, mereu in ghidon si atat. Singura dauna a fost maneta de frana la care s-a rupt tamburusul final. Protectiile alea la maini pentru vant sunt incredibil de flexibile, n-au nicio urma de ruptura. Iar oglinda am vazut eu ca pic doar pe dreapta si am indoit-o spre interior ca sa nu mai pice si pe ea (chiar daca nu patise nimic nici ea cand am picat cu ea netrasa in interior)

 

Cat despre drum, seamana dar traseul de care zici tu vad ca are drumul prin mijlocul muntelui, asta catre tabla butii este pe margine. Oricum, ambele sunt frumoase. Tipu din filmulet a prins drumu ceva mai uscat decat pe ce am mers eu :)

 

Edited by shumilica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai,ca nu stiu ce mobra ti-ai luat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, intr-adevar am dat-o de pamant in weekendul trecut de 5 ori. Dar mereu pe namol si pamant moale. Chiar daca in astea 5 dati aveam ocazia sa ma screm s-o tin am preferat sa nu, am lasat vaca sa cada dintre picioarele mele. Mai ales dupa ce am citit aici ca unul din voi si-a belit meninscul chinuindu-se sa o tina pe verticala. Nu are crashbaruri si nu s-a zgariat nimic, mereu in ghidon si atat. Singura dauna a fost maneta de frana la care s-a rupt tamburusul final. Protectiile alea la maini pentru vant sunt incredibil de flexibile, n-au nicio urma de ruptura. Iar oglinda am vazut eu ca pic doar pe dreapta si am indoit-o spre interior ca sa nu mai pice si pe ea (chiar daca nu patise nimic nici ea cand am picat cu ea netrasa in interior)

 

Cat despre drum, seamana dar traseul de care zici tu vad ca are drumul prin mijlocul muntelui, asta catre tabla butii este pe margine. Oricum, ambele sunt frumoase. Tipu din filmulet a prins drumu ceva mai uscat decat pe ce am mers eu :)

Nu e prin mijloc,e tot pe versant,doar ca unghiul de pozare si filmare n-a fost atat de apropiat de margea drumului!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pegaso are oglinda stanga prinsa de suportul de maneta de ambreiaj.

Daca o luati pe cea din link,va trebui sa folositi doar jumatatea in care se prinde oglinda,sau sa o montati completa intre suportul de maneta si comenzile electrice.

Ce e in link ar trebui sa mearga pe dreapta,dar trebuie verificat sensul filetului,daca se strange oglinda spre dreapta sau spre stanga.

Daca nu se potriveste,trebuie sa faceti la strungar o reductie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pegaso are oglinda stanga prinsa de suportul de maneta de ambreiaj.

Daca o luati pe cea din link,va trebui sa folositi doar jumatatea in care se prinde oglinda,sau sa o montati completa intre suportul de maneta si comenzile electrice.

Ce e in link ar trebui sa mearga pe dreapta,dar trebuie verificat sensul filetului,daca se strange oglinda spre dreapta sau spre stanga.

Daca nu se potriveste,trebuie sa faceti la strungar o reductie.

Am inteles. Multumesc pentru raspunsuri, o sa folosesc doar partea cu filetul, acum ramane de vazut daca se va potrivi la prinderile de pe suportul manetei de ambreiaj.

\

Edited by 44KOX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danut, verifica si membranele carburatoarelor sa nu aiba fisuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ciclul:Sa ne mai radem nitel

 

post-41801-0-19436800-1428591430_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ciclul:Sa ne mai radem nitel

nu e de gluma: am un vecin cu 50 de acest gen de pasari...scuze 49 - pisoiul meu a mai rarit din efective , si da S_AU (cuvant urat) PE MASINA MEAAAAAAAAAAAAAAA! :eek:

» Post actualizat in 09 Apr 2015 16:16

nu e de gluma: am un vecin cu 50 de acest gen de pasari...scuze 49 - pisoiul meu a mai rarit din efective , si da S_AU (cuvant urat) PE MASINA MEAAAAAAAAAAAAAAA! :eek:

» Post actualizat in 09 Apr 2015 16:22

la pereche doar

cele doua oglinzi : scorul , si disponibilitatea

Multumesc !

» Post actualizat in 09 Apr 2015 16:27

am parbriz de Paste:

Nu e cadou e hand- made

» Post actualizat in 10 Apr 2015 08:40

mi-am terminat parbrizul personalizat Aprilia,

un pic de vopsea , banda de mascare , vaselina si cif , cam asa a iesit

post-78987-0-91980500-1428596177_thumb.jpg

post-78987-0-37810400-1428596178_thumb.jpg

post-78987-0-95281900-1428596803_thumb.jpg

post-78987-0-61094200-1428596807_thumb.jpg

post-78987-0-09252800-1428655223_thumb.jpg

post-78987-0-40369000-1428655227_thumb.jpg

post-78987-0-54685200-1428655232_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte simpatica pisicuta aia .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua tuturor. sunt nou pe acest forum, si am o intrebare la care sper sa gasesc si raspuns. sunt posesorul unei aprilia pegaso 650 din 96, si se pare ca nu am alimentare corecta (suficienta). pornire am super usoara, si rece si cald, dar problema e in felul urmator: cand plec cu ea de pe loc (motorul fiind pornit, si incalzit) daca ii dau blana cu viteza 1, cand schimb 2, incepe sa dea in nas, sa se balbaie, si asa face cu toate vitezele, nu neaparat cu 2, si daca tin usor trasa acceleratia, 1/4 urca incet in ture si nu mai balbaie. care sa fie problema oare ???

specific ca am curatat carburatoarele, bujia iam puso noua, filtrul de aer curatat, chiluasa si distributia facute recent.

jiglerele sunt la 3,5 ture (am testat de la 2 ture pana la 7, si la fel face)

Am patit-o si eu si era desfac tot motorul din cauza unui rahat de filtru de benzina pus aiurea pe furtunul de alimentare. Adica filtrul era OK doar ca din cauza pozitiei furtunului, intre rezervor si carburator, pe langa cilindru, se topise imbinarea de plastic a filtrului cu furtunul si nu mai avea fluxul necesar. L-am dat urgent jos.

Daca nu ai porcarii d-alea puse pe furtun si zici ca totul e ok, nu am idei. E clar ca undeva este o piedica in calea bezinei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la pereche doar

Zi un pret la oglinda stanga si prinderea vinde-o colegului.Eu am nevoie doar de oglinda cu brat.Asta daca pretul ar fi ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zi un pret la oglinda stanga si prinderea vinde-o colegului.Eu am nevoie doar de oglinda cu brat.Asta daca pretul ar fi ok.

Iti dau eu o oglinda stanga cu totul, daca vrei. Cred ca e la fel ca la Aprilia.

» Post actualizat in 11 Apr 2015 10:40

Apropos de diverse de prin casa:

Am oglinda stanga, cu o mica problema la bila de reglaj de sus, care se rezolva cu banda izolatoare si stopul spate cu totul. Cine le vrea, sa-mi dea de stire. 0730.660.418.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de aceea mi-ar trebui alta oglinda ca tot la bila a fost problema.De aceea ma intereseaza fara prinderea pe ghidon,doar oglinda cu brat,sa fie ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bibilo- mestereala , m-am chinuit s-o fac ca sa ma plimb maine

post-78987-0-09336200-1428761801_thumb.jpg

post-78987-0-62499800-1428761805_thumb.jpg

post-78987-0-11927600-1428761810_thumb.jpg

post-78987-0-39551400-1428761814_thumb.jpg

post-78987-0-94196000-1428761818_thumb.jpg

post-78987-0-66682800-1428761823_thumb.jpg

post-78987-0-88625900-1428761829_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...