Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Confirm si eu ca prima aprilica pegaso pe injectie e din 2001. Si o recomand in fata celor pe carburatie! :)

 

Am ajuns... pe la 1 noaptea :) ca am zis daca tot am batut drumul macar sa ma simt si eu... terifiat, asa ca am luat-o Campina-Pucioasa-Targoviste-Bucuresti.

In primul rand ca 80% din drum am fost confuz ca era prea liniste si nu mi se misca geaca pe mine de la vant. Mi se parea ca aud motocicleta in loc sa aud vant :))

In al doilea rand Campina-Pucioasa e un drum misto, dar in unele curbe mai e cu nisip, balega, ulei, apa, mai pui picioru jos, iti mai joaca motoreta, chestii d-astea fun pe care ti le doresti cand esti singur noaptea la cucuietii din deal. In alte linii drepte si intunecate mai stau ceva cai pe mijlocul soselei. Noroc ca nu-s speriosi si stau pe loc in timp ce tu treci pe langa ei pisandu-te in pantaloni.

Cand mai intri si pe rezerva la 30 de km de civilizatie, cu o motocicleta care oricum scapa benzina din belsug pe la scurgerea din airbox incepi sa te intrebi daca materia ta cenusie nu e cumva de la cenusa gratarului.

 

Ca si review la pambriz:

- arata foarte bine, o treaba foarte buna facuta de Alin, liniile de jos care sunt identice cu liniile farului sunt geniale.

- vantul nu ma mai sugruma de gat si nici corpul meu firav nu mai e ca o vela performanta

- partea de jos e un pic cam jos asa ca atat faza scurta cat si faza lunga bat un pic in el, asa incat face sa fie luminata toata rama pambrizului. cred ca trebuie sa dau alte gauri si sa-l ridic. sper sa pot folosi gaurile deja date de jos sa le pun sus.

- asa cum e el instalat acum si la inaltimea mea vantul bate in casca, la nivelul ochilor, e un pic deranjant dar cu minim 100% mai putin deranjant decat inainte, cand mi se formau vartejuri care se spargeau in mine peste tot, gat, cap, corp.

- va trebui sa pun o folie fumurie in degrade (sus as vrea sa fie transparent) astfel incat sa nu se vada suportul de prindere

 

Pe scurt, daca il mut un pic mai sus ca sa rezolv chestia care deranjeaza cel mai mult (lumina farurilor care bate in el) o sa fiu 100% multumit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Confirm si eu ca prima aprilica pegaso pe injectie e din 2001. Si o recomand in fata celor pe carburatie! :)

 

Am ajuns... pe la 1 noaptea :) ca am zis daca tot am batut drumul macar sa ma simt si eu... terifiat, asa ca am luat-o Campina-Pucioasa-Targoviste-Bucuresti.

In primul rand ca 80% din drum am fost confuz ca era prea liniste si nu mi se misca geaca pe mine de la vant. Mi se parea ca aud motocicleta in loc sa aud vant :))

In al doilea rand Campina-Pucioasa e un drum misto, dar in unele curbe mai e cu nisip, balega, ulei, apa, mai pui picioru jos, iti mai joaca motoreta, chestii d-astea fun pe care ti le doresti cand esti singur noaptea la cucuietii din deal. In alte linii drepte si intunecate mai stau ceva cai pe mijlocul soselei. Noroc ca nu-s speriosi si stau pe loc in timp ce tu treci pe langa ei pisandu-te in pantaloni.

Cand mai intri si pe rezerva la 30 de km de civilizatie, cu o motocicleta care oricum scapa benzina din belsug pe la scurgerea din airbox incepi sa te intrebi daca materia ta cenusie nu e cumva de la cenusa gratarului.

 

Ca si review la pambriz:

- arata foarte bine, o treaba foarte buna facuta de Alin, liniile de jos care sunt identice cu liniile farului sunt geniale.

- vantul nu ma mai sugruma de gat si nici corpul meu firav nu mai e ca o vela performanta

- partea de jos e un pic cam jos asa ca atat faza scurta cat si faza lunga bat un pic in el, asa incat face sa fie luminata toata rama pambrizului. cred ca trebuie sa dau alte gauri si sa-l ridic. sper sa pot folosi gaurile deja date de jos sa le pun sus.

- asa cum e el instalat acum si la inaltimea mea vantul bate in casca, la nivelul ochilor, e un pic deranjant dar cu minim 100% mai putin deranjant decat inainte, cand mi se formau vartejuri care se spargeau in mine peste tot, gat, cap, corp.

- va trebui sa pun o folie fumurie in degrade (sus as vrea sa fie transparent) astfel incat sa nu se vada suportul de prindere

 

Pe scurt, daca il mut un pic mai sus ca sa rezolv chestia care deranjeaza cel mai mult (lumina farurilor care bate in el) o sa fiu 100% multumit!

parerea mea este sa decupezi partea de jos si sa pastrezi gaurile asa cum sunt.Cele de jos nu se potrivesc cu cele de sus.Daca va trebui sa perforezi inca 4 gauri mi-e teama sa nu-i slabesti rezistenta si asa sta un pic in tensiune.Cat despre infoliat e bine ,sunt destui care fac , eu nu am reusit imi pare rau. Cat despre vant pe la casca , nu uita ca esti pe motor nu in masina.Orice parbriz nu te va proteja 100 %si mai cu seama unul executat fara teste ca acesta.

Peste toate , ma bucur ca ai ajuns cu bine si bravo, ai avut curaj sa te aventurezi singur noaptea!

» Post actualizat in 14 May 2015 11:08

@sumilica

Incearca asta: cu un marker negru incearca sa "murdaresti" muchia semirotunda de jos astfel incat sa nu mai bata lumina , apoi du-l la infoliat si vezi mai apoi daca te mai deranjeaza lumina s-ar putea sa fie doar refractia luminii prin muchia de jos

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercasem deja de ieri de pe drum sa pun banda izoliera pe muchiile alea dar nu a fost suficient doar unde am pus eu. O sa mai incerc. Cred ca e de la faptul ca e destul de indepartat.

 

Intre timp azi am folosit una din gaurile de jos si am dat o gaura noua in diagonala ca sa stea pentru test. iluminatul parbirzului nu mai e asa evident dar tot exista, iar protectia la vant este asemanatoare, poate cu 20% mai buna. Nu stiu ce sa fac, sa-l las asa si sa astept sa-l infoliez sau sa dau si restu de doua gauri (as mai da doar inca una, sa se sustina in 3 surburui, ca a doua ar fi cam aproape de cealalta).

 

Oricum, ideea e ca cum necum merge si intr-adevar, daca mai ai cum sa faci rost de plexiglas pune anunt in sectiunea speciala ca o sa ai clienti 100%. Materialul e foarte bun, am mers cu maxim 120 si nu se indoaia nu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercasem deja de ieri de pe drum sa pun banda izoliera pe muchiile alea dar nu a fost suficient doar unde am pus eu. O sa mai incerc. Cred ca e de la faptul ca e destul de indepartat.

 

Intre timp azi am folosit una din gaurile de jos si am dat o gaura noua in diagonala ca sa stea pentru test. iluminatul parbirzului nu mai e asa evident dar tot exista, iar protectia la vant este asemanatoare, poate cu 20% mai buna. Nu stiu ce sa fac, sa-l las asa si sa astept sa-l infoliez sau sa dau si restu de doua gauri (as mai da doar inca una, sa se sustina in 3 surburui, ca a doua ar fi cam aproape de cealalta).

 

Oricum, ideea e ca cum necum merge si intr-adevar, daca mai ai cum sa faci rost de plexiglas pune anunt in sectiunea speciala ca o sa ai clienti 100%. Materialul e foarte bun, am mers cu maxim 120 si nu se indoaia nu nimic.

Facem asa: gaureste-l cum vrei , fixeaza-l pe pozitia care iti convine cel mai bine si iti fac altul in noile conditii tehnice. Considera acesta pe care il ai deja -cadou

» Post actualizat in 15 May 2015 07:00

Alin... STIMA, frumoasa lucrare! Pune-ti anunt la bursa ca faci parbrize din plexic, poate iese de o bere!

Multam !

ma "specializez"- deocamdata nu stapanesc 100 / % tehnica modelarii , nu am nici sculele necesare pentru a produce un produs viabil vanzarii, comercializarii

» Post actualizat in 15 May 2015 07:33

singura problema o reprezinta curbarea materialului de baza , care se face la 360-370 grade C fara flacara.

Este destul de dificil daca nu ai forma si mediu de caldura constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Are cineva sau stiti pe cineva care are la vanzare suporti si genti laterale?

In rest.... va urez o vara frumoasa!

Azi cred ca imi expira revizia la motor. Azi o sa fac revizia la motor. :-))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uitati ce am gasit eu legat de intalnirea Apriliana europeana:

post-41801-0-77413500-1431762868_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Are cineva sau stiti pe cineva care are la vanzare suporti si genti laterale?

In rest.... va urez o vara frumoasa!

Azi cred ca imi expira revizia la motor. Azi o sa fac revizia la motor. :-))))

Gata! Mi-am facut revizia! daca are cineva de vanzare genti laterale si suporti imi poate lasa mesaj cu detaliile de vanzare! Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si tu o poza cu Aprilica ta din dotare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma lasa sa atasez jpg. Este o Aprilia Pegaso di 97. pe carburatie.

Cred ca pozele tale au prea multi Mb si d-aia!

Fa-le mai mici.

Sau da-ne un link unde le putem vedea,daca ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 1 daca ai putea , ai bate drumul pana la Pegaso Pride 2015 ? Te intreb teoretic ? E cale lunga pana acolo . Un minim de 4 zile dus , 4 intors + stat acolo ar fi cam 2 saptamani .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze de ieri(traseu total de 260 de km)la Valea Draganului si Valea Iadului:


» Post actualizat in 18 May 2015 06:43

Cristi 1 daca ai putea , ai bate drumul pana la Pegaso Pride 2015 ? Te intreb teoretic ? E cale lunga pana acolo . Un minim de 4 zile dus , 4 intors + stat acolo ar fi cam 2 saptamani .

Nu stiu ce sa spun,am cam depasit bugetul moto pe anul asta achizitionand cele 2 Honde!Nu-i vorba de timp.

post-41801-0-67755100-1431931247_thumb.jpg

post-41801-0-13464600-1431931273_thumb.jpg

post-41801-0-95156000-1431931295_thumb.jpg

post-41801-0-47061900-1431931318_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmatoarea provocare


» Post actualizat in 18 May 2015 07:04

Poze de ieri(traseu total de 260 de km)la Valea Draganului si Valea Iadului:


» Post actualizat in 18 May 2015 06:43

Nu stiu ce sa spun,am cam depasit bugetul moto pe anul asta achizitionand cele 2 Honde!Nu-i vorba de timp.

frumoasa gasca. Bravo voua! :peace:


» Post actualizat in 18 May 2015 07:07

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, colegi.

S-a vandut Aprilica.

 

Acum, vine partea mai grea, pentru care si apelez la sprijinul vostru.

Tre sa imi achizitionez alta, mai noua.

Am un buget de maxim 3000 euro, dar as prefera sa dau pana in 2500.

Ca idee, m-as fi gandit la un BMW f650, cu abs si injectie, dar preturile au sarit destul de mult si cu greu pot gasi ceva la bugetul meu.

O a doua optiune (sau prima dpv temporal), ar fi o aprilia mai noua, cu injectie, dar fara ABS, probabil (nu am gasit niciuna care sa aiba). In trecut gasisem aprilii din 2007-2008, pe la 2300 euro.

Din pacate, par mai stradale decat pegaso de l-am avut eu, ceea ce ar reprezenta un oarecare inconvenient.

Ultimele doua optiuni (doar in cazul in care nu gasesc nimic ok), ar fi suzuki sv sau honda hornet, ambele destul de stradale, pentru gustul meu.

 

Ceva sfaturi, pareri, sau chiar oferte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-mi o oferta!!!Poate...

Am istoric complet de la 0 km si sunt al doilea proprietar de noua!Proaspat incaltata,de 20 de km!


» Post actualizat in 18 May 2015 11:32

Filmare de pe macadamul de ieri:

 

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, varianta a doua de stender e mai interesanta, iti spun din experienta. Trebuie, insa, sa tii cont de faptul ca motocicletele din reclama au cam jumatate din greutatea pe care o avem noi! Oricum se poate si la noi dar trebuie roti cat mai mari (ca sa treaca peste mici crapaturi din pardoseala) si cat mai multe (ca sa imparta greutatea), in varianta 2 ai roti mai mari si duble. Neapartat sa fie roti cu rulment. Incearca aici:

 

http://www.tente.com/ro-ro/institu/ro-i-cu-suport-din-otel.html?fitting=1&load-capacity=100&wheel-diameter=75

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, varianta a doua de stender e mai interesanta, iti spun din experienta. Trebuie, insa, sa tii cont de faptul ca motocicletele din reclama au cam jumatate din greutatea pe care o avem noi! Oricum se poate si la noi dar trebuie roti cat mai mari (ca sa treaca peste mici crapaturi din pardoseala) si cat mai multe (ca sa imparta greutatea), in varianta 2 ai roti mai mari si duble. Neapartat sa fie roti cu rulment. Incearca aici:

 

http://www.tente.com/ro-ro/institu/ro-i-cu-suport-din-otel.html?fitting=1&load-capacity=100&wheel-diameter=75

:peace:

» Post actualizat in 18 May 2015 19:45

:peace:

am facut ceva calculele astazi sper sa termin saptamana aceasta un stander fix apoi daca greutatea e distribuita corect iau si" rotilele"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca inca cateva poze de duminica,facute de ceilalti:

 

post-41801-0-17197000-1432015338_thumb.jpg

post-41801-0-51080700-1432015344_thumb.jpg

post-41801-0-87850000-1432015350_thumb.jpg

post-41801-0-48087200-1432015357_thumb.jpg

post-41801-0-24965400-1432015365_thumb.jpg

post-41801-0-35257100-1432015379_thumb.jpg

post-41801-0-32308900-1432015387_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa vin si eu cu voi , macar odata>>>>>> zona superba , de altfel ca multe din Romania si oameni ,de treaba .se vede din priviri ! :hug:

Mno,cand vii?

» Post actualizat in 19 May 2015 09:02

STIMATI APRILIENI!

Din ciclul:"Si noi putem" :hug: ,propun o mica intalnire de Aprilisti(si nu numai,oricine cu orice marca si categorie moto poate veni)in acest weekend,sambata sau duminica(asta alegem de comun acord),la Sighisoara!!!Putem manca din top-case,nu e necesar sa mancam la ceva local,bem o cafea,cu alte cuvinte ne intalnim in avanpremiera intalnirii din august!

Ce spuneti? :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...