Alx84 Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 Salut! De ceva timp tot caut sa imi iau motor. M-am tot interesat si am urmatoarea lista din care vreau sa imi aleg (dupa 2002, maxim 20.000 km): - Ducati Monster 620; - Suzuki SV 650; - Yamaha FZ6; - Kawasaki ZR7; - Honda Hornet 600. Stiu ca exista diferente intre ele, dar nimeni nu a reusit sa ma convinga pe care sa il aleg. Orice parere e binevenita, in special parerile celor care au unul dintre modelele de mai sus. Voi ce ziceti? Ma intereseaza urmatoarele aspecte: fiabilitate, cost intretinere, manevrabilitate si/sau argumente pro si contra. La ce ar trebui sa fiu atent (probleme specifice fiecarui model)? Multumesc anticipat! Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 FZ 6 (parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 Fz6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wan Ted Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 Depinde ce caracter de motor preferi: cuplu mare la turatii joase (SV, Monster) sau motor 'sportiv' (adica pe care trebuie sa-l turezi mult ca sa-i simti puterea - FZ6, Hornet) Pentru oras, SV650N e o alegere foarte buna - e usoara, manevrabila si cu motor foarte reusit. SV650 S e mai incomoda si mai putin manevrabila, datorita pozitiei complet diferite in care stai pe ea. Cauta totusi un Kawa Z750, e cel mai bun motor din clasa asta. (ZR7 e prea vechi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v00d00 Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 eu am luat fazer, Yamaha FZS600 din 2003. cand ma plimb cu prietenul meu care are un YZF R6 din 2006, nu prea ma las in urma... se tureaza bine, si accelereaza foarte repede. un minus e ca are pozitie de touring si eu am 1.86m, respectiv sunt o persoana cu maini lungi, si la viteze mai mari ca media, imi e c-am incomod sa stau aplecat si mainele pe ghidon de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 pana acum cateva zile,am fost si eu in situatia ta,de a alege o motocicleta dintre cele enumerate de tine,si am ales HORNET!din cate stiu eu monstrerul se fabricat pana prin 98,iar urmatorul model e cu vreo 20 de cai mai mic decat hornetul sau fazerul!Daca vrei putere, hornetul are,motorul e cel de pe cbr,nu mai are nevoie de nici un comentariu,manevrabilitate,excelenta si in oras si afara,aceste lucruri le spun nu din experienta ci in urma unor discutii cu persoane care au sau au avut hornet! si nu in ultimul rand,fara a supara pe cineva,honda e honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangerosu Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 FZ6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moroiu Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Z1000 sau Aprilia Tuono 1000 (am unul din 2003 la 4600 euro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx84 Postat Februarie 19, 2007 Autor Share Postat Februarie 19, 2007 Ma intereseaza o motocicleta pe care s-o folosesc zi de zi in oras, deci as vrea sa fie cat mai manevrabila si cat mai cat mai fiabila. Nici confortul la drum lung nu e de neglijat. dar in principal ma intereseaza una care se comporta cel mai bine in trafic. Ce as mai vrea sa situ (de la posesori sau fosti posesori): la ce ar trebui sa am grija? ce probleme apar la fiecare model si cum e cu intretinerea lor? - daca exista probleme specifice dupa un anumit numar de kilometrii - cutie de viteze, instalatie electrica, motor - zic si eu Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moroiu Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Si la cati bani te-ai gandit? si in functie de asta ti se poate da un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue_Hornet Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Ma tot gandesc ca sfat sa-ti dau. Eu am Hornet! Un motor extraordinar. O legenda a naked-urilor. Multe + uri. Prea multe daca stau sa ma gandesc. - uri? Dupa 15mii km i-am gasit unul singur. La viteze mari te bate vantul. Solutia? Un wind screen. M-am dat si cu celelalte motociclete din aceeasi categorie si clasa. Fiecare e deosebita in felul ei. Performante asemanatoare! Cred ca e vorba de gust. Probabil cel mai indicat e sa te dai cu fiecare in parte. Vezi care-ti "vine" mai bine. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 ... si nu in ultimul rand,fara a supara pe cineva,honda e honda! nu se supara nimeni, da cine te asculta? Ma tot gandesc ca sfat sa-ti dau. Eu am Hornet! Un motor extraordinar. O legenda a naked-urilor. Multe + uri. Prea multe daca stau sa ma gandesc. - uri? Dupa 15mii km i-am gasit unul singur. La viteze mari te bate vantul. Solutia? Un wind screen. M-am dat si cu celelalte motociclete din aceeasi categorie si clasa. Fiecare e deosebita in felul ei. Performante asemanatoare! Cred ca e vorba de gust. Probabil cel mai indicat e sa te dai cu fiecare in parte. Vezi care-ti "vine" mai bine. Multa bafta! Corect! (ma refer la treaba cu probatul, nu la perfectiunea intruchipata Hornet) Proba proprie, ride-testul rulz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Cred ca cea mai buna in trafic, dar care sa aiba o putere care sa te poata ajuta in cazul in care ai nevoie de sprint e SV 650. Urmeaza Hornetul, Z750, FZ6, Bandit. Zic ca sv650 e o buna alegere pt ca e mai ingust -te strecori mai usor, are cauciuc de 160 pe spate - deci o apleci mai usor, are motor V-twin - deci cuplu mare din ture joase (pariez ca la 6000 de ture are putere mai mare decat FZ6, chiar daca are putere mai mica per total), motocicleta usoara, fiabilitate, design. Punctele forte ale SV-ului sunt motorul care a fericit multa lume chiar de la aparitie. Puterea lui nu e 72 CP cat scrie in fisa tehnica ci dimpotriva real ar fi pe la 78, cred ca e una din singurele motocilete ca au putere reala mai mare decat cea scrisa in specificatii. Celalalt punct forte e cadrul din aluminiu foarte rigid si usor, o firma de tunning pt motocilete a vrut sa rigidizeze mai mult cadrul SV-ului si a constat ca mai bine nu se poate . Minusul sau care apare la prima vedere e doar puterea de 78 CP care poate parea mica, dar eu zic ca e suficienta pt oras si iesiri scurte-medii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx84 Postat Februarie 20, 2007 Autor Share Postat Februarie 20, 2007 Initial la SV 650 ma gandeam si eu; era mai accesibil decat celelalte ca pret si parea destul de ok din ce auzisem de pe la altii - cel putin pentru ce aveam eu nevoie. Intre timp am mai facut rost de niste bani si de cand cu scoaterea TPI de la moto m-am gandit ca poate gasesc ceva mai bun. Am tot cautat si am ajuns sa trebuiasca sa aleg unul din lista de mai sus. Prin aprilie s-ar putea sa plec sa imi iau de afara si voiam sa aud niste pareri sa stiu pe la ce sa ma uit - in caz ca nu gasesc ce vreau sa pot sa imi aleg unul dintre celelalte modele ramase. Am cam 4.200 euro si am gasit motoare destul de bune la banii astia pe afara (Italia si Germania) - de dupa 2002 si pana in 20.000 km. Cele mai ieftine am vazut ca sunt Kawasaki-urile si Suzuki-urile. Legat de Kawasaki multi mi-au spus sa nu o pun pe primele locuri daca gasesc alt model din cele alese. Suzuki pare o alegere destul de buna. Ducati-urile sunt cele mai scumpe si iar am fost sfatuit sa o las mai pe la sfarsit (piesele sunt cam scumpe si performante mai scazute). Cu Yamaha e iar prblema de bani (e model din 2004, deci destul de scump), desi am gasit cateva care sa-mi convina; multa lume mi-a zis ca merita serios luat in calcul si banii in plus. Mai ramane Honda la care ma gandesc din ce in ce mai mult. Nu e foarte scumpa si pare cea mai buna alegere calitate/pret. Am inteles ca e un motor bun. Tot ce am scris eu aici legat de fiecare model sunt lucruri auzite de pe la altii si ce-am mai citit si eu pe diferite forumuri de la noi si de afara, review-uri, etc. (la pret m-am uitat pe site-uri de la nemti si italieni). Fara intentie de a "jigni" vreun model !!! Asa ca astept in continuare pareri, sfaturi, experiente, etc. Stiti ce vreau sa zic. Multumesc celor care mi-au raspuns pana acum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 ptr un regim de condus prin oras/exterior, cred ca s-ar potrivi SV, ptr ca este in V trage de jos, cuplu mare. nu o sa fuga ca un hornet, dar nici rau nu o sa-ti fie. urasc motoarele pe care trebuie sa le turezi mai mult la plecarea de pe loc, si la care trebuie sa crosetezi des cu vitezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 eu zic ca SV-ul e o alegere perfecta de oras.. si stiu de ce zic asta si hornet-ul e o motocicleta extraordinar de reusita, dar in oras mi se pare mai cu + SV-ul... e doar o parere, asa ca nu sariti!! nu am vrut sa jignesc pe nimeni.. initial la un hornet aspiram si eu, dar a aparut asta mica in viata mea si m-a facut mai fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cico Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 io am monster 620 din 2004 probleme cu el - mi-a luat foc instalatia electrica - un scurt din cauza frecarii suportului de la baterie cu niste fire de pe acolo...moto era in garantie si s-a schimbat instalatia electrica pot spune ca m-a enervat toata situatia si m-am certat cu baietii de la ducati dar dupa ce m-am calmat mi-a parut rau... alte probleme nu am avut cu el ...are 19000 km acum a 2-a moto pe care mi-am luat-o a fost tot ducati - 998 - asta ca sa vezi ca mi-a trecut supararea si sunt fan ducati azi am iesit din nou cu monsterul dupa iarna - am mai iesit anu asta cu moto dar cu 998 in oras monsterul este extraordinar...in afara orasului este placut pe traseu virajat ( sta bine pe curbe , iar la iesirea din sicana are acceleratie f buna...pot spune ca se bate cu succes cu hornetul in ciuda dif de putere) ce are ducati f bun fata de japoneze este accesul usor la partile componente....lucru pe care il apreciezi cand ai de facut ceva la ea ( schimb bujii, ulei filtre...) eu nu am ce sfat sa-ti dau , dar pot sa-ti mai raspund la eventuale intrebari despre monster bafta la ales Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Kawa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Parerea Mea: Hornet-ul zic eu ca e cel mai cel, apoi Fazer,SV, Kawa, Ducati in aceasta ordine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 ar mai fi honda cbf de 500. misto motoreta. 2 in linie. trage de jos, pozitie buna, manevrabila, abs... acum ii innebunesc pe toti dupa ce m-am dat putin cu una. este o motoreta calma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 Sfatul meu e sa optezi pt. Honda Hornet. Eu am un Ducati Monster 620ie din 2002, la 20000km. Sta destul de slab la capitolul confort (ghidonul prea jos, scarile prea ridicate, saua cam tare, iar cea din spate prea mica pt. a lua pe cineva cu tine. Pt. ca motorul trage tare de la 3500 ture in sus, e destul de nepractic in oras (motorul smuceste la turatii joase). Maneta de acceleratie e cam tare, iar cea de ambreiaj e super-tare. In plus, e motorul asta "huligan": cere sa-i dai blana cat mai tare, ceea ce e fun, dar riscant in oras. La capitolul parte electrica nu sta cel mai bine (am avut ceva probleme dupa spalare, sau ploaie). Aaa... si are raza de bracaj mare. Am condus si o Honda CBF600N (are acelasi motor ca CB600F Hornet dar mai slab - 75 CP fata de cca. 95 CP la Hornet). Pozitia e super confortabila (pt. amandoi), motorul trage de rupe, urca in ture repede. Poti merge linistit in a 5-a la 30km/h si motorul nu se plange. Service-ul e mai ieftin si mai rar decat la Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx84 Postat Februarie 25, 2007 Autor Share Postat Februarie 25, 2007 Momentan la Honda m-am oprit si eu. Sper sa gasesc ceva bun. De-abia astept . Mai am o intrebare: cum e cu reviziile? La cati km trebuie facute? Ce trebuie sa schimbi de fiecare data si cam cat costa? Stiu ca la masina tb facute la fiecare 15000 km (la 15000km am schimbat ulei + filtre=600ron si la 30000km tb sa schimb ulei+filtre+placute de frana=1200ron). Cam atat costa si la moto ? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 pt oras si aglomeratie cat si pt drum lung o HONDA AFRIKA TWIN 750 daca nu tii neaparat sa-ti cumperi o vitezana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Momentan la Honda m-am oprit si eu. Sper sa gasesc ceva bun. De-abia astept . Mai am o intrebare: cum e cu reviziile? La cati km trebuie facute? Ce trebuie sa schimbi de fiecare data si cam cat costa? Stiu ca la masina tb facute la fiecare 15000 km (la 15000km am schimbat ulei + filtre=600ron si la 30000km tb sa schimb ulei+filtre+placute de frana=1200ron). Cam atat costa si la moto ? Mersi! Gasesti de downloadat manualul de service pt. Hornet. Acolo ai toate datele despre revizii (fiecare marca are revizii diferite). Oricum la motoare reviziile sunt cam la 6 luni (sau cca. 10000 km), deci mai des ca la masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Si eu am un monster 620/'04 si mi se pare, contrar opiniei lui utzelu, foarte comfortabila.Ghidonul se poate regla, raza de bracaj am reglat-o astfel incat ghidonul aproape atinge rezervorul, pret de cativa mm.Scaritele mi se par chiar jos, le-as fi vrut un pic mai sus, si ghidonul l-am dat chiar mai jos.Se poate regla cam tot, probleme cu partea electrica ca si utzelu. Nu am mers pe Hornet dar dupa parerea mea doar motocicletele care au valente touring stau bine la capitolul comfort pt pasager, vorbim de plimbari de mai mult de 10km nu de plimbari in oras. Am mai mers si pe SV650 S/'06 si mi se pare cea mai buna alegere raport calitate/pret si se gasesc la niste preturi f bune pe moto.it, minusuri pozitia incomfortabila pt un pilot scund si furca instabila dupa opinia mea.Dar mai exista si varianta N care este naked, nu half-faired ca S-ul si cu o pozitie mai buna, dar eu tot S-ul l-as alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.