alex-bandit Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Mi am modificat si eu monstru (codita taiata, ghidon auriu,suruburi motor aurii, far strettfigheter,culoare negru mat)Il postez sa imi spuneti pareri.Este si de vanzare daca intereseaza pe cienva revin cu detalii! Eu sunt fan "less is more". Fa ceva cu bordul enorm, ia stop cu semnale integrate, si niste oglinzi mai subtile. Imi plac monstrii la design, dar e oarecum micutza ca dimensiuni, si e delicat echilibru la design. Ideal ar fi sa para muschiuloasa si masiva fara antene de gargarita. Aici intervine si gustul fiecaruia, deci bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Eu sunt fan "less is more". Fa ceva cu bordul enorm, ia stop cu semnale integrate, si niste oglinzi mai subtile.Imi plac monstrii la design, dar e oarecum micutza ca dimensiuni, si e delicat echilibru la design. Ideal ar fi sa para muschiuloasa si masiva fara antene de gargarita. Aici intervine si gustul fiecaruia, deci bafta in continuare! iti dai seama k nu ma opresc aicea ,am uitat sa specific ,ogilinzile si bordul sunt urmatorul lucru..cat despre stop nu am gasit unu cu leduri la dimensiunea aia plus o piesa importanta vor fi tobele ridicate mai sus langa sa dar asta probabil k mai incolo.Ms de sugestii P.S. esti cumva arhitect ? sau de unde sti vorba "less is more"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 iti dai seama k nu ma opresc aicea ,am uitat sa specific ,ogilinzile si bordul sunt urmatorul lucru..cat despre stop nu am gasit unu cu leduri la dimensiunea aia plus o piesa importanta vor fi tobele ridicate mai sus langa sa dar asta probabil k mai incolo.Ms de sugestii P.S. esti cumva arhitect ? sau de unde sti vorba "less is more"? Nu sunt arhitect, dar o cam aplic in tot ce fac, inclusiv mobra mea. (cand consider ca e gata, bag poze) Ia vezi linku: http://cgi.ebay.co.uk/Ducati-Monster-LED-r...2|39:1|240:1318 Daca vrei sa te ajut sa-l iei dupa ebay imi zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Nu sunt arhitect, dar o cam aplic in tot ce fac, inclusiv mobra mea. (cand consider ca e gata, bag poze)Ia vezi linku: http://cgi.ebay.co.uk/Ducati-Monster-LED-r...2|39:1|240:1318 Daca vrei sa te ajut sa-l iei dupa ebay imi zici. mi am luat de pe louis unul cu leduri da cand a venit era defapt unu mic si ramanea loc in jurul lui si nu arata bine, am sa caut mai multe piese pe ebay acuma k stiu cine le poate comanda.(aprox in cat timp vin?) ms de ajutor , pastram legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 mi am luat de pe louis unul cu leduri da cand a venit era defapt unu mic si ramanea loc in jurul lui si nu arata bine, am sa caut mai multe piese pe ebay acuma k stiu cine le poate comanda.(aprox in cat timp vin?) ms de ajutor , pastram legatura in general 2, max 3 saptamani. posta romana e de kko. dar macar intotdeauna am primit ce aveam. vezi ca si pe ebay sunt f multe chinezarii, dar le deosebesti in general. mai nou au aparut tot felu de rearseturi chinezesti pt toate mobrele care sunt de un mare gunoi. sa nu fi tentat de orice. Poze cu a mea: http://s139.photobucket.com/albums/q292/ealexdj/?start=all Am asamblat-o preliminar sa ma dau cu ea pentru ca nu mai aveam rabdare sa vad cum fuge motorashul. Rezervorul va fi unul de 30L din aluminiu, iar coditza va fi taiata si inlocuita cu altceva. Poze cu a mea: http://s139.photobucket.com/albums/q292/ealexdj/?start=all Am asamblat-o preliminar sa ma dau cu ea pentru ca nu mai aveam rabdare sa vad cum fuge motorashul. Rezervorul va fi unul de 30L din aluminiu, iar coditza va fi taiata si inlocuita cu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 in general 2, max 3 saptamani. posta romana e de kko. dar macar intotdeauna am primit ce aveam.vezi ca si pe ebay sunt f multe chinezarii, dar le deosebesti in general. mai nou au aparut tot felu de rearseturi chinezesti pt toate mobrele care sunt de un mare gunoi. sa nu fi tentat de orice. Poze cu a mea: http://s139.photobucket.com/albums/q292/ealexdj/?start=all Am asamblat-o preliminar sa ma dau cu ea pentru ca nu mai aveam rabdare sa vad cum fuge motorashul. Rezervorul va fi unul de 30L din aluminiu, iar coditza va fi taiata si inlocuita cu altceva. nu ai o poza cu ea de ansamblu k asha apare din diferite unghiuri de aproape si nu mi dau seama...in detaliu arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 nu ai o poza cu ea de ansamblu k asha apare din diferite unghiuri de aproape si nu mi dau seama...in detaliu arata bine Am un rezervor indoit si o coditza vopsita cu sprayul momentan. Mi-e rusine sa fac poze in ansamblu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Am un rezervor indoit si o coditza vopsita cu sprayul momentan.Mi-e rusine sa fac poze in ansamblu hai ma Alex ca la cata munca si bai ai bagat in ea merita sa se vada si cum a fost in timpul constructiei. p.s. a venit codita aia ca vreau sa vad cum o montezi =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 hai ma Alex ca la cata munca si bai ai bagat in ea merita sa se vada si cum a fost in timpul constructiei.p.s. a venit codita aia ca vreau sa vad cum o montezi =)) A venit saua, coditza, mai astept stopul. Imediat ce vine geru bag flexu in cadru. Vreau sa mut bateria, cdi-ul si sigurantele in fata, in locul airboxului care nu mai e, astfel incat sa ramana goala, subtire si curata coada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GingiuMingiu Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 poate va ajuta linku asta putin http://fight-machines.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 poate va ajuta linku asta putin http://fight-machines.com/ frumusel siteu dar ... mi se pare mie sau preturile sunt cam .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Pt. cine vrea sa isi modifice farul , am eu de la proiectul meu un far de GSXR 600-750 2006-2007 care are doar o prindere rupta , in rest este impecabil, la 100 de euro.Se poate prindse foarte usor si da super bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 vad ca sunteti destul de activi asa ca prind curaj si ma alaturi voua.Momentan modific un thundercat din 96 si vreau sa va zic ca totul va fi facut hand-made.Am luat unele idei de pe diferite motoare dar 80% e proiect made by me:) sper sa va placa si cum am timp 3 luni sa il termin am sa va tin la curent cu poze si evolutie.Momentan atasez poze cu masca fata pt faruri care o fac momentan din gips sa pot sa fac un negativ din fibra de sticla.Modelul din mare este luat d pe un gsxr alien si sincer mia placut ideea.bafta la toti care va modificati motoarele si incep la rezervor pina se mai usca masca prima data doar din carton asa din mare sa vedem forma:)) si inca putin pe masca incet incet o termin si cred ca iese destul de bine.dupa asta voi face negativul pt fibra de sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 (editat) Ma alatur si eu acestui topic cu un CBR929 care va arata asa: sau ceva de genul ... Editat Noiembrie 26, 2008 de dezu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 (editat) Ma alatur si eu acestui topic cu un CBR929 care va arata asa: sau ceva de genul ... In afara de naspeta aia de bascula monobrat, a doua varianta e peste prima din orice unghi ai privi-o. Mai ales ca prima varianta e handicapata, codita amputata o fi un curent in domeniul streetfighter dar arata jenant dupa parerea mea. Editat Noiembrie 26, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Noiembrie 26, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2008 In afara de naspeta aia de bascula monobrat, a doua varianta e peste prima din orice unghi ai privi-o. Mai ales ca prima varianta e handicapata, codita amputata o fi un curent in domeniul streetfighter dar arata jenant dupa parerea mea. Nu prea vad ce e in neregula cu o bascula monobrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 de acord cu prima poza.Succes daca il faci asha si eu la fel voi proceda cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) Nu prea vad ce e in neregula cu o bascula monobrat Arata ca pwla lu' Irod. Imi place simetria, unul dintre motivele pt care si bmw-urile imi provoaca dezgust. Monobratele sunt mai grele si mai putin rigide si jantele arata ca cele de pe conserve. Si imi aduc aminte de Ducati, o alta mare pasiune a mea. Editat Noiembrie 27, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Noiembrie 27, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) Arata ca pwla lu' Irod. Imi place simetria, unul dintre motivele pt care si bmw-urile imi provoaca dezgust. Monobratele sunt mai grele si mai putin rigide si jantele arata ca cele de pe conserve. Si imi aduc aminte de Ducati, o alta mare pasiune a mea. Asta e doar chestie de gusturi.. Nu poti spune ca un monobrat e de ca.ca.t doar pt ca nu-ti place Nici mie nu-mi plac coditele alea suite in copaci, de parca a dat mobra peste cap, dar asta nu inseamna ca nu sunt ok! Si daca vb de simetrie, atunci pe langa a schimba monobratul ala, ar trebui sa primeasca si 2 tobe mobra aia ca sa arate asa cum ar trebui, nu? Editat Noiembrie 27, 2008 de amimagz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Nu sunt fan conversii monobrat, dar trebuie sa recunosc ca la unele arata bine si le creste grav gradul de bling ) Eu in general caut utilitate in orice modificare. Fie ea pt a simplifica intretinerea sau a reduce greutatea. O bascula monobrat e mult mai complexa, mai elastica si foarte foarte grea fata de una conventionala din aceleasi materiale. Singura lor utilitate este in cursele de enduranta, unde schimbarea gumei trebuie sa fie foarte rapida. Dar nu participa nimeni de pe aici la asa ceva, din cat stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) Asta e doar chestie de gusturi.. Nu poti spune ca un monobrat e de ca.ca.t doar pt ca nu-ti place Nici mie nu-mi plac coditele alea suite in copaci, de parca a dat mobra peste cap, dar asta nu inseamna ca nu sunt ok!Si daca vb de simetrie, atunci pe langa a schimba monobratul ala, ar trebui sa primeasca si 2 tobe mobra aia ca sa arate asa cum ar trebui, nu? Al dracu ca simetria mea nu se aplica si la tobe. Cand vad 2 tobe imi vine sa ma sui pe pereti, mai ales ca le associez cu V2, o alta pasiune a mea. Ca sa nu mai zic de balastul inutil carat dupa tine. Evident ca-i chestie de gusturi. Si daca zic ca-i de maroniu ceva inseamna ca nu mi place mie si nu ca emit adevaruri general valabile. TOTI care scriu pe forum vb in functie de gusturi unele mai rafinate altele mai de cacaĂś (da nu te poti cacä in gusturile omului, cum zice o vorba). Mi se pare inutil sa mai scriu la fiecare afirmatie "parerea mea" etc, cum fac multi pe aci de frica altora care le sar in cap si le zic ca i prost ce cred ei sau urat ce le place. PS: nici mie nu mi plac coditele 'sculate'. Nu sunt fan conversii monobrat, dar trebuie sa recunosc ca la unele arata bine si le creste grav gradul de bling )Eu in general caut utilitate in orice modificare. Fie ea pt a simplifica intretinerea sau a reduce greutatea. O bascula monobrat e mult mai complexa, mai elastica si foarte foarte grea fata de una conventionala din aceleasi materiale. Singura lor utilitate este in cursele de enduranta, unde schimbarea gumei trebuie sa fie foarte rapida. Dar nu participa nimeni de pe aici la asa ceva, din cat stiu eu. Si la tine se prinde wikipedia mah? Tre sa ma bag pe serverele lor sa scriu de monobrat... "O inventie prin care se cheltuie mai multi bani pe ceva ce functioneaza mai prost si (cica) arata mai bine". Editat Noiembrie 27, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 da , scuze dar am uitat sa precizez ca versiunea de a monta un monobrat pe ea este exclusa. Momentan astept sa ajunga maine jumatate din piesele de care am nevoie. PS. Are careva o macheta de 929 in 3ds ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 asteptam poze DEZU gata negativul si prima piesa... si in spritz gata de finisare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 cum se face un astfel de "obiect"? sa zicem ca am o forma, cum o duplic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 poi destul de complicat in sensul k peste piesa resectiva trebuie sa dai ceara de parchet apoi mulezi pe ea fibra de stila.daca piesa are forme si unghuri mai complexe si opuse atunci se fac planuri de separare si matritza va fi din citeva piese care se vor prinde cu surub odata ce ai matriza adica negativul in el vei putea face alte piese.nush daca ai inteles ceva da cam asta ar fi procesul culori sa vad ce mai e de finisat...... incercam si ma jucam sa vad cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.