Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stiu ca multi vor zice ca nu-i SF, ca nu-i facut dintr-o sportiva da'....

BMW K1600R e piesa frate. Sau mai bine zis ar fi... daca ar produce-o

 

BMW-Concept-6-2.jpg

 

Imi aduce cumva aminte de LEGO ... mai exact de battle shipurile din LEGO :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, da'i mai bine polisata.. :D

 

Interesant este motorul..ce-o putea sa faca?? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un Honda Hornet 2003 merge tot angrenaju fata (furca upsidedown,juguri,aripa,roata,discuri,etriere si furtunele de frana) de la un Yamaha R1?sau trebuie modificat multe. k pe a mea cred ca o asteapta niste modificari fighter ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca pe un F4I Sport s-a pus toata fatza de pe un CBR929. De ce nu incerci de pe 929 sau de pe un 954? Probabilitatile de compatibilitate sunt mai mari Honda-Honda fata de Honda-Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca pe un F4I Sport s-a pus toata fatza de pe un CBR929. De ce nu incerci de pe 929 sau de pe un 954? Probabilitatile de compatibilitate sunt mai mari Honda-Honda fata de Honda-Yamaha.

 

am tot sunat la prieteni si am gasit o fata de CBR 929 si al un pret bun - cum ai zis si tu. acum o sa mai dau niste search-uri sa vad daca e ok asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot sunat la prieteni si am gasit o fata de CBR 929 si al un pret bun - cum ai zis si tu. acum o sa mai dau niste search-uri sa vad daca e ok asta.

de ce nu vinzi mai bine h0rnetu si iti iei 929 direct ? :scratch:

 

Si apropos de transplanturi ... are cineva o fatza de gsxr 750 (90-95)? :D

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu vinzi mai bine h0rnetu si iti iei 929 direct ? :scratch:

 

Pai nu vand Hornetul ca am avut un accident minor si furca e praf plus multe altele din fata si de aceea m-am hotarat ca daca tot o repar sa-i fac si un upgrade. Motorul si restul e ok si nu mai vreau sa o vand pentru ca stiu ce am.si upgrade-ul se va face pe banii de asigurari...asa ca... numa bine

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un Honda Hornet 2003 merge tot angrenaju fata (furca upsidedown,juguri,aripa,roata,discuri,etriere si furtunele de frana) de la un Yamaha R1?sau trebuie modificat multe. k pe a mea cred ca o asteapta niste modificari fighter ;)

merge.....pot aparea diferente la axul directiei.......ex. : eu...am folosit fata de la Ducati ( roata,discuri, etriere, aripa, telescoape ) + juguri R1 + ax facut de strungar dupa dimensiunile cadrului.

A mai trebuit sa fac si conductele de frana la comanda....capetele nu dadeau la pozitie pe etriere. difera si pozitia contactului.

Suzuki sv 650 / model 1999-2003 are diam. int. la rulmentii de pe axul jugurilor de 25mm -sus si 30mm jos. scuze calitatea pozei...alta nu am in calculator, acum.

post-15613-0-33232100-1320864870_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da...m-am gandit ca de la Honda la Honda merge mult mai bine si am comandat pana la urma fata de CBR 929 din 2002. acum astept sa imi viana pachetu si sa il pun sus sa vad cum sta ;)

 

un ghidon de 28 si prinderi in jugu de vitezana mi-ar trebui daca are careva.

 

am niste pitici la creier si vreau sa imi modific si coada la Hornet aproximativ ca in poza si o sa-i pun o toba scurta Mivv sau altceva. am tot cautat pe internet dar nu am prea gasit multe horneturi modificate in streetfighter ca sa am de unde sa ma inspir cu idei...ce parere aveti?...bine si fata de CBR 929 care urmeaza sa o instalez...curand

 

@ calin_cz: de unde ti-ai luat prinderile de ghidon normal de strada?. ai ghidon de 22" sau de 28"?

post-19521-0-63004100-1321124424_thumb.jpg

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu recomand :moron: sa strici tot shasiul pt o idee :moron: ca arata mult mai bine asa .

Mai cunosc pe cineva care a venit cu o idee dinasta stupida .

:kick:

 

 

ca nu e pe gustul tau aia nu inseamna ca e stupida. nu stiu daca intelegi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana aceasta am achizitionat un fz6 2008 pe care intentionez sa l transform in streetfighter si as dori sa ajung undeva in zona pozei de mai jos,facand rabat de oglinzi, suport numar si scarite pasager. sunt deschis la idei din partea voastra

post-46403-0-64963200-1321260579_thumb.jpg

Editat de square
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca realizare tehnica...e veche ideea

ca aspect mie imi place, e deosebit, arata bad ass

 

ar mai fi de postat in sectiunea asta modelele "Conferederate"

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

desi mi-e greu sa ma hotarasc daca e supermoto sau street-fighter... imi place de mor si nu prea ma var urcand si coborand dealuri ci mai degraba sarind borduri si coborand scari...

Triumph Tiger by LSL...

LSL_b.jpg

 

Venom era un concept pe care l-au prezentat austriecii acum niste ani. Unde intre streetfighter si semicarenata.

Daca la Mattighofen s-a abandonat proiectul Venom, un streetfighter avand ca baza RC8-ul, Lazareth a decis ca un astfel de motor trebuie sa ajunga pe strada.

ktm-rc8-streetfighter-lazareth-1.jpg

Editat de E.Z.rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea,in special pe cei apsionati de asemenea modificari. Va deranjez si va irosesc timpul cateva minute.am un suzuki gsxr srad din 98 de 600,ca prima motocicleta,desi am fost si sunt atras de naked.nu mai am banii nici nu gasesc sa fac schimb cu un naked,asa ca vreau sa o modific pe a mea intr-un streetfighter curat fara brizbrizuri,un far, semnale fata,oglinzi,ghidon inaltat si ce modoificari cuprinde acesta.comenzile la prima vedere ar ajunge ar ajunge pe noul ghidon mai putin conducta de frana care trebuie schimbata.am vazut ca trebuie date gauri in jugul superior pentru noul ghidon.cine face asa ceva cu masuratori precise si exista un pericol in acest caz? va multumesc si astept raspunsurile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea,in special pe cei apsionati de asemenea modificari. Va deranjez si va irosesc timpul cateva minute.am un suzuki gsxr srad din 98 de 600,ca prima motocicleta,desi am fost si sunt atras de naked.nu mai am banii nici nu gasesc sa fac schimb cu un naked,asa ca vreau sa o modific pe a mea intr-un streetfighter curat fara brizbrizuri,un far, semnale fata,oglinzi,ghidon inaltat si ce modoificari cuprinde acesta.comenzile la prima vedere ar ajunge ar ajunge pe noul ghidon mai putin conducta de frana care trebuie schimbata.am vazut ca trebuie date gauri in jugul superior pentru noul ghidon.cine face asa ceva cu masuratori precise si exista un pericol in acest caz? va multumesc si astept raspunsurile voastre

 

Salut...pt asta e topicul sa ne ajutam si sa ne dam cu parererea deci,nu deranjezi pe nimeni.

Vezi ca avea skreech unul clasic si facut cu gust de vanzare si rezolvi si problema cu furca inversata care probabil o sa vrei sa o rezolvi mai tarziu.(cred ca iesi fix pe fix la bani daca il vinzi pe al tau...dar sufletul iti va fi mai implinit daca fighter isi doreste)

Eu unul mi-am dat gaurile singur si au iesit drepte si nu am nici un fel de pb...din ce am mai citit pe la cei din tarii straine ca sa fi sigur ca nu-ti crapa AL in timp il umpli cu sudura (electrostatic)tot fagurele de dedesupt....eu nu am facut asta de frica sa nu se dilate(ca tine si de sudor cum stie sa manuiasca jucaria) si nu a fost nici o pb.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia de vezi ;)

foarte frumoasa.sunt de parere ca cele ami frumoase streetfighter-uri sunt din sportive.de ce? pentru ca ele nu au fost create pt goliciune,cadrul nu a a fost desenat pt a fi aratat.este oarecum brut (lacele mai vechi) la astea mai nou sunt finisate un pic mai bine.asa mi s-a parut mie.si prin dezbracarea lor de carene apare acel contrast placut si atragator.eu la mine vreau sa pastrez codita si ca sa pasatrez acea linie de plinuta cu forme curbe trebuie sa ii pun un far si masca cu cat mai putine unghiuri ascutite si pozitionat mai in fata, pentru a creea acea continuitate.eu vreau sa o fac mai practica si mai comoda la condus dar si placuta ochiului meu,asta in masura in care pot sa o fac.nu stau foarte bine cu fondurile.acum sa vad unde gasesc sa dau gauri in jug si un atelerier unde sa imi indrept un pic telescoapele.au abatere de 3-4 mm.sunt indoite exact de sub jugul inferior (desi vechiul propietar a spus ca nu a avut accident,dar asta este alta poveste).va multumesc pentru raspunsuri.stima.un far ceva in genul mi-ar placea si ar da bine pe grasuta mea,acum am vazut ca este identic cu cel din poza de mai sus

post-44532-0-51587000-1322994283_thumb.jpg

Editat de gabriel03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...