Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

MAAAAAAA, OPRITI-VA CPORCARIILE CA DACA NU VA JUCATI FRUMOS VA PUN LA COLT. Sunteti bajeti mari, chiar nu poteti sa va aptineti de la jigniri si intepaturi? cred ca o discutie civilizata ar fi mult mai constructiva. acu sa nu incepeti cu da, dar ala mi-a zis aia si d-aia i-am zis asa. daca aveti chef de impuleli faceti-o pe pm.

 

NERVULE: fiind la topicul fighter am crezut ca asta vrea sa faca omu... de asta am zis ce am zis. altfel ce zici tu e cel mai simplu, adica sa schimbe decat tuburile, dar ii trebuie tubutile furcii lui ca altfel o da in lambada si mai rau. eu am facut porcaria asta la un cb mai demult si pe la 58-60 incepea sa imi vobleze fata daca luam mainile de pe ghidon. se pare ca era de la incompatibilitatea cuzinetilor.

 

PS: toti suntem prosti si incercam sa invatam unii de la altii, cu cat vom schimba mai multe informatii vom trece mai usor peste diversele probleme ce vor aparea ;)

 

ice queen, am vazut de pe site-ul tau ca lucrezi mult cu fibra si cu chit. ai luat in calcul cumva lutul de modelaj? se lucreaza mai repede si mai elegant pentru obtinerea matritei. daca folosesti deja... :friends:

 

post-1864-0-04842700-1326356499_thumb.jpg

si gata cu cearta, uite la vreo 100 de europeni furca sh pah orighinel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama :scratch:

 

cbr f3 , furca zx7

 

pui axul de la cbr cu tot cu rulmenti si bucse pe jugul de la zxr . Rezulta jugul de la ZX se potriveste perfect la cbr . Schimbul se poate face intre orice ( ma gandesc)

 

Simplu si rapid, dar trebuie un om priceput cu scule.

 

sany2761i.th.jpg

dsc0018va.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si iar am revenit la frumoasa si fascinanta romanie in care toti tavalitii se apuca sa faca streetfightere ca nu au banuti sa isi repare carenele....

 

e foarte putin probabil sa nimeresti din prima o furca sa se pupe pe alt model asa... tra, la, la... modificarea unei motociclete poate dura ani de zile daca nu ai bani, trebuie totusi sa se tina cont de anumite lucruri pentru a nu se pune in pericol integritatea calaretului ;)

cea mai ieftina solutie este schimbarea rulmentilor si eventual adaptarea cadrului prin bucsare la noile cote, nicidecum prin strunjirea acestuia.

iti multumesc pentru ironia de care dai dovada.imi pare rau ca am iscat atatea neplaceri pe acest forum linistit,poate prea linistit -la cat cate cunostinte in modificarisi alte alea .........Eu am am intrat pe acest topic deoarece am vazut ca aici se gasesc persoane care au schimbat cate ceva pe la motor cu diferite modificari. De aceea am intrat aici. Eu din lipsa banilor am socotit ca sa nu imi vand motorul datorita pozitiei sale incomode ,deoarece nimic nu se vinde si pierdeam bani. Asa ca am hotarat sa ii pun ghidon inaltat,alt far si carenele date jos. dar la datul furcii jos am observat ca este stramba si am intrebat daca mai merge indreptata ,reparata,schimbata si cu ce furca. NNU AM SPUS CA VREAU UN STREETFIGHTER.NU MA DAU CONSTRUCTOR DE STREETFIGHTER.NU MA DAU MECANIC.NU MA DAU ELECTRICIAN. VREAU DOAR SA IMI FAC UN STREET DAC SE POATE NUMI ASA.am cerut o parere si doar un singur om mi-a dat raspunsuri pertinente.(se stie el).daca deranjez pe acest topic eu ma retrag si fac altul in care cine o sa vrea sa ma ajute si poate ,eu il rog si ii las aici pe toti cei care construiesc fighter-uri adica taie codite , pun un far si o furca si gata sunt constructor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, ca sa scapi de bataia de cap cu alta furca de pe alt model, vezi ca iti poti cumpara direct jambele superioare, adica tuburile alea. Noi, costa cam 150E bucata. Daca furca e stramba se poate remedia, daca e stramba un pic mai mult si are cute, atunci ma indoiesc ca se poate face ceva. Cauta-l pe userul Florin -v, el se mai ocupa cu indreptat de furci.

Desi vad ca ai postat acolo, iti mai las data linkul.

/index.php?/topic/360484-indreptare-furca/page__view__findpost__p__3016182

 

La ce motor ai tu iti iei unda identica si buna din dezmembrari si aia e, ai terminat balciul.

 

PS: si eu cand am avut furca stramba, ma gandeam sa o schimb cu altceva, basca am mai deschis un topic cu transplant de fatza de R1 pe a mea, dar e prea multa bataie de cap si trebuie cineva priceput sa-si bage nasul. Eu nu vreau sa ma aventurez de unul singur in asa ceva, si nu vreau sa fac munca de mantuiala, doar de dragul de a face ceva. Prefer sa ramand cu ea standard.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jumba, da-mi si mie o idee de cum sa-mi prind bordul pe moto plecand de la cadrul de bord initial. Nu se mai poate folosi prinderea originala din pricina farului schimbat si ala. Deci trebuie adaptata o prindere. Eventual as putea baga flexul in cadrul de bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin dupa o perioada indelungata in are n-am mai postat, cu streetfighterul meu, care mai nou a primit si o evacuare arrow carbon scurta, care ma face sa am senzatia ca in curand a doua inima imi va aparea. Iata cateva poze de asta toamna, in stare aproape finala, intre timp a aparut toba de care am mentionat. Sper sa va placa. Astept critici constructive.

post-58686-0-67792600-1327599855_thumb.jpg

post-58686-0-27464800-1327599995_thumb.jpg

post-58686-0-09333500-1327600091_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jumba, da-mi si mie o idee de cum sa-mi prind bordul pe moto plecand de la cadrul de bord initial. Nu se mai poate folosi prinderea originala din pricina farului schimbat si ala. Deci trebuie adaptata o prindere. Eventual as putea baga flexul in cadrul de bord.

 

o sa ingineresc si eu una cat de curand ca am bani de piese... momentan tre sa imi vina bordul din UK...

 

Daca farul e fix tre sa plecam de pe cadru, daca e mobil ne prindem de jug ;) hai ca inginerim ceva dar sa se potoleasca kakatul asta alb :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum e prins la mine. De aici trebuie derivata prinderea bordului. Semnalele or sa vina prinse pe prinderea farului: gauri mari si infiletate acolo.

 

tot cumva de jug ma gandeam si eu, problema e ca sa nu gandesc prost si pe la 200 km/h bordul desprins sa nu ma pocneasca peste pifometru.

 

Sau poate gasesc un alt far, tot asemanator cu asta dar cu fundul o idee mai plat, si poate se schimba datele problemei. Asta e cam ascutit, si din cauza contactului nu-l pot ridica mai sus.

 

Initial eu pornisem cu ideea sa pun niste faruri de Speed Triple 955 sau 1050, care alea se putea adapta mai usor pe cadrul de bord original, dar pretul lor m-a cam descurajat. Totusi, cred ca o sa incep sa umblu prin targ pe la Vitan, sa vedem ce gasesc pe la scuteristi. Doua faruri rotunde cred ca n-ar fi foarte greu de adaptatpe suportul original de prindere, mai ales ca am vazut si cum arata cel de Triple. Oricum, eu am farul original de Fazer intact, si as putea sa-l pun la vanzare pentru o suma bunicica, pe tot internetul nu sunt decat doua la vanzare, cel mai ieftin fiind undeva la 100 de lire fara transport.

post-20786-0-83370700-1327606977_thumb.jpg

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am putea sa ramforsam prinderea din planul jugului superior cu ceva bare/tije/trndori prinse de jugul inferior... asta pentru fericirea pifometrului lu' matale :crack:

 

hmm, pompa radiala... imi place cum te exprimi :D

 

ziceai ca ai carena de fatza? o vreau si eu sa ii trag un mulaj ;)

 

conu tyby, ce bord e ala? sau e numai o jumate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca mai ai de lucrat la el dar esti pe drumul cel bun :rolleyes:. Eu te-as sfatui urmatoarele lucruri: sa faci o protectie custom pentru radiator niste crashpaduri, o alta vopsea ceva mai deosebita si o nuanta sa se potriveasca la roti. Pe viitor daca ai putea schimba codita de 636. Dar per total esti pe drumul cel bun. Bravo.

codita sa o schimb cu ce? ca design mi se pare destul de zvelta si cade destul de bine cu restul. Nu-mi place ideea de monoseat, cu coata extrem ne mica.... vopseaua ... este un alb cu perla albastra ...( este o vopsea pretentioasa pentru jante )

Editat de tyby_90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e intreaga carena mea. Lipsesc ceva bucati. Se poate face, nu-i bai. Caut poza si-ti trimit sa vezi despre ce e vorba.

 

Legat de far si de bord, am gasit o solutie interesanta, dar trebuie sa caut far. Probabil ca o sa mearga ceva de chopper, ideea e ca trebuie o anumita prindere. Si apoi se ia cadrul original, se taie si se sudeaza si aia e.

 

Legat de pompa, e de R1 98-99, numai ca la asta alta e problama: suspensiile fata prea moi! Degeaba pui frane calumea, ca nu te ajuta suspensiile. Am in plan niste arcuri progresive. Vedem, ori arcuri, ori un pinten.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum e prins la mine. De aici trebuie derivata prinderea bordului. Semnalele or sa vina prinse pe prinderea farului: gauri mari si infiletate acolo.

 

tot cumva de jug ma gandeam si eu, problema e ca sa nu gandesc prost si pe la 200 km/h bordul desprins sa nu ma pocneasca peste pifometru.

 

Sau poate gasesc un alt far, tot asemanator cu asta dar cu fundul o idee mai plat, si poate se schimba datele problemei. Asta e cam ascutit, si din cauza contactului nu-l pot ridica mai sus.

 

Initial eu pornisem cu ideea sa pun niste faruri de Speed Triple 955 sau 1050, care alea se putea adapta mai usor pe cadrul de bord original, dar pretul lor m-a cam descurajat. Totusi, cred ca o sa incep sa umblu prin targ pe la Vitan, sa vedem ce gasesc pe la scuteristi. Doua faruri rotunde cred ca n-ar fi foarte greu de adaptatpe suportul original de prindere, mai ales ca am vazut si cum arata cel de Triple. Oricum, eu am farul original de Fazer intact, si as putea sa-l pun la vanzare pentru o suma bunicica, pe tot internetul nu sunt decat doua la vanzare, cel mai ieftin fiind undeva la 100 de lire fara transport.

 

am eu 2 faruri, sunt mult mai plate decat ala al tau

120lei transport gratuit

uite si o poza

post-54788-0-67932300-1327623870_thumb.jpg

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu da cu parul ca nu am injurat :crack: bun, eu vad un streetfighter ca fiind monopost, de asta ziceam sa o schimbi cu altceva, dar este si capac monopost pentru 636. :cheers:

Ai inteles gresit . Nam dat cu parul :)) asa par eu intrigat cateodata:) Am monopostul, am totul la el dar nuprea il pun ca de cele mai multe ori iau pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Delete, da, ma intereseaza, numai ca acum n-am bani de asa ceva. Astept sa-mi intre salariul si asa intarziat si te contactez atunci daca le mai ai. Sau macar sa-mi dai pontul de unde le-ai luat. Alea de pe Louis sunt naspa, am vazut si nu-mi plac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de pompa, e de R1 98-99, numai ca la asta alta e problama: suspensiile fata prea moi! Degeaba pui frane calumea, ca nu te ajuta suspensiile. Am in plan niste arcuri progresive. Vedem, ori arcuri, ori un pinten.

 

 

pai pune-i bre ulei mai mult putin sau schimba-i vascozitatea si s-a rezolvat ;) din arcuri schimbi doar preloadul, adica incarcara la rece :D

 

arcurile progresive sunt din alt film...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre eu's mai novice, dar nu trebuie sa existe o corelare intre puterea de compresie/decompresie dezvoltata de arcuri si vascozitatea uleiului? Astfel, daca ai arcuri moi si pui un ulei mai vascos, furca va deveni mai rigida dar cand vine vorba sa se decomprime o va face in ultimul hal. Pe svrider.com oamenii schimba furca fata a sv-ului cu una usd de gsx-r, sau schimba arcurile din furca stock cu unele progresive si mai schimba si emulatoarele (nu stiu ce sunt astea), rezultatul fiind acelasi ca si la furca usd, un feeling mai sportiv, manevrabilitate mai buna, reactie imbunatatita la franare.

Furcile USD au rebound adjustment, practic, o mica valva reglabila care, in functie de setare, poate mari sau micsora debitul de ulei la destindere, separat de compresie.

La furcile normale, nu exista decat preload si se comporta cum ai descris tu, indiferent de vascozitatea uleiului din ele.

Probabil faza cu mai mult ulei, ar putea sa mearga, ar fi mai putin aer de comprimat ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...