Vizitator Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 fie cum spui tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 am montat si eu o alta furca pe jucaria mea care nu avea deloc, dar am schimbat si amortizorul spate si da s-a schimbat ciclistica. Motoreta e un gsx750f din 92 si furca (fata) si amortizorul(spate) sunt de pe un gsxr 750 din '89 cred. Distanta de la jugul inferior la axul rotii e mai mica( am ridicat si eu un pic amortizoarele prin juguri), dar cu o distanta mai apropiata de cea originala nu prea mai puteam vira-era nevoie de forta fizica sa ies din linie dreapta si dupa sa revin. Asa ca am micsorat distanta si am facut-o cam mult ca acum nu mai opune nici un fel de rezistenta nici in linie dreapta si e cam periculos. Pana la urma o nimeresc eu. Vroiam sa spun ca s-au potrivit la montaj fara nici o modificare, dar ciclistica nu mai e aceesi. Unghiul jugului e altul cred. Eu incerc ceva de genul rat bike dar spre streetfighter. Sa nu aud ca e cadrul urat, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 fie cum spui tu Fara suparare dar ... mai sus intrebai cine isi regleaza furca pe greutate si modul de utilizare, apoi dai duma cu furca de CBR e similara cu cea de Hornet, adica o furca fara reglaje whatsoever e aceeasi cu una care are nu unul ci 2 reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Fara suparare dar ... mai sus intrebai cine isi regleaza furca pe greutate si modul de utilizare, apoi dai duma cu furca de CBR e similara cu cea de Hornet, adica o furca fara reglaje whatsoever e aceeasi cu una care are nu unul ci 2 reglaje. asta ai inteles tu am zis ca tu n-ai cum sa simti diferenta daca te dai normal, stradal si n-ai cum sa simti diferenta daca tu cumperi motocicleta si o lasi asa, nu o duci sa o regleze un profesionist, ca nu beneficiezi de superioritate reglajelor daca nu sunt reglate pe greutatea ta (si nu numai), da? vorbesti.....de parca sunt si multi aia care le regleaza, .......de parca ar fi asa floare la ureche si orice garaj de cartier ar face asta... de unde stii tu care e reglajul bun? cum simti tu asta? dai o tura in jurul blocului? pe trotuare si stradute si simti tu acolo ca reglajul e bun? ce, furca e ca telescopul ala de spate, cu 5 trepte de pe cb500, urci sau scazi o treapta cand ti se pare tie ca e prea moale sau tare? nu e nevoie sa-mi dai reply, e clar ca nu gandim la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 cv bunatati pt un proiect streetfighter ( bascula rsv 1000 factory,completa cu janta etrier brembo ,amortizor sachs) far triumph speed triple 2013 pt cei interesati 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Va propun sa ne abtinem si sa ne rezumam la ideile constructive care tin de modificarea mobrelor noastre. Hai sa pastram acest loc vesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) pai si ce nu e constructiv in discutia aia? e problema lor daca n-au auzit de suspension dyno (si nu numai) si cred ca reglajele se fac de catre oricine/nea Vasile pe trotuar in fata blocului.... eu am sa ma abtin din alte motive... Editat Decembrie 9, 2013 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 pai si ce nu e constructiv in discutia aia? e problema lor daca n-au auzit de suspension dyno (si nu numai) si cred ca reglajele se fac de catre oricine/nea Vasile pe trotuar in fata blocului.... eu am sa ma abtin din alte motive... Mai bine te abtineai de la inceput,ca nu-ti duce nimeni dorul.. O arzi acum cu niste bashini de 2 lei, sunt sigur ca tu prima oara cand ai urcat pe gunoiul ala de Honda, te-ai repezit la setarile furcii/amortizorului... probabil nici nu stiai ce inseamna termenul de 'bracaj' sau 'compresie'.. si acu vii si ne tratezi ca pe niste prosti. Majoritatea posesorilor de motociclete conduc MEDIOCRU si detin niste motoare cu suspensie mediocra,incat chiar daca le-ar regla, nu ar sesiza vreo diferenta ( datorita stilului lor de mers).. Stai tu linistita,aia pe care-i intereseaza si care stiu cu ce se mananca motociclismul s-au documentat si si-au setat suspensiile,fara sa fie nevoie sa-i trimita una ca tine la lectura ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 te simti cum esti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 ma gandeam, pe a mea horneta, sa pun o teava dreapta de 22mm, pe post de ghidon. pareri pro/ contra? a mai incercat cineva? mai am o problema. plasticul de pe spate al farului, e crapat si unele prinderi sunt sparte/ crapate. cu ce se lipeste? fibra de sticla nu merge. nu adera la suprafata. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Daca nu e distrus rau si merita dati banii pe reparatie, plasticul se sudeaza, exista ateliere care fac treaba asta binisor. In general sunt cei care repara bare de protectie auto. Teava de 22 in loc de ghidon... cred ca ar merge, mai ales daca inlocuiesti randelinajul acela care se face pe ghidoane in locul unde se prind de jug cu o zona usor striata / pilita. Mai ramane doar aspectul... slefuit / vopsit / cromat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 o sa fiu OFF tare de tot, dar: de ce dracu vorbescu unii precum Yoda? o sa pun la a mea horneata, etc... nu suna mai bine "o sa pun pe hornetu' meu"? @ kokane: sorry man, nu esti singurul cu formulari de genul... da' acu' m-a apucat )) @ ice queen: nu te mai baga in discutii cu domnii carora nu le pasa ca felul cum isi formuleaza gandurile nu le face cinste @ all: great job! arata bine multe din jucariile prezentate pe topicul asta, eu nu as avea tupeu sa ma bag cu flexul in mobra. again: great job! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) @hellmet h. merita toti banii dati pe reparatie. e totul la locul lui si chiar vreau sa-l fac. multumesc de idee. ghidonul clar trebuie sablat-vopsit electro. zona o s-o polizez putin.ideea e de a incerca ceva drept. mi-a mai zis un pretin ca nu e o idee buna. dar...incerc. @latomeru luat la ochi, vei fi. (yoda sh*t) )))) glumesc. legat de "horneta", e ok. bem o bere/cico. Editat Decembrie 10, 2013 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) Riserele sunt gata, totul sus, urmeaza reamplasarea comenzilor. [/url] Cine rade de continutul garajului va fi luat la pewla. Daca e careva interesat de o pereche de semighidoane adevarate, ultra-light, full aluminiu, marca LSL, pentru jambe de 53... Editat Decembrie 10, 2013 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Ma omori cwaie ) ce-ai facut cu riserele alea, ti-ai ridicat ghidonul pana la sani Realizezi ca-ti trebuie new brake/clutch lines,nu? btw, ma atrag mult semighidoanele alea, dar e ultimul lucru de care am nevoie acu si baga mai multe poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Este si furtune. Cred ca va fi o seara "furtunoasa" azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) Ma omori cwaie ) ce-ai facut cu riserele alea, ti-ai ridicat ghidonul pana la sani Realizezi ca-ti trebuie new brake/clutch lines,nu? btw, ma atrag mult semighidoanele alea, dar e ultimul lucru de care am nevoie acu si baga mai multe poze. Ah, am uitat sa precizez, am sânii mici. Decât să bag banii în silicoane, mai bine in risere. Hellicks, ghidonul tau nu e LSL A00? Seamana mult cu ce am eu de vanzare, daca nu chiar identic. Deci...pe cine intereseaza un ghidon identic cu a lui Hellicks, dar argintiu (polishat oglinda de subsemnatul) sa dea de stire. Sunt interesat si de schimburi cu diverse. Nop, e ceva no name. Editat Decembrie 10, 2013 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) Ohoooo bravo domnilor ati reinviat topicul Succese Si eu am adus-o in casa ... iarna asta va mai suferi niste transplanturi Sper sa-mi aduca moshu si un mono brat de triumph Editat Decembrie 10, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Legat de teava dreapta in loc de ghidon e cineva aici in Craiova cu asa ceva si a mers aproape tot anul asa. A zis ca e putin ciudat la inceput, dar te obisnuiesti. Ma bate gandul si pe mine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 eu...ma risc, ca sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 http://www.autoevolution.com/news-g-image/insane-madfighters-performance-st1100-pan-european-photo-gallery/172349.html#sjmp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 am nevoie de risere la ghidonul drept pe hornet. nu intra bine maneta de ambreiaj si nici pompa de frana de la frana fata. pe urma...bordul are nevoie sa fie dus in fata, din cauza furtunului de frana de la pompa frana fata. daca le ridic 2-3cm...e perfect. unde gasesc risere pt hornet 98? face careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 am nevoie de risere la ghidonul drept pe hornet. nu intra bine maneta de ambreiaj si nici pompa de frana de la frana fata. pe urma...bordul are nevoie sa fie dus in fata, din cauza furtunului de frana de la pompa frana fata. daca le ridic 2-3cm...e perfect. unde gasesc risere pt hornet 98? face careva? Nu stiu daca se pot face artizanal, mai degraba cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Hellicks vad ca esti pe topic, drace! pune ceva poze, update uri !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) am gasit pe la niste magazine d-ale noastre. cam scump. 100 ron/1 cm. acum nu stiu daca e set sau bucata. mai bine le fac la cnc. mi le proiectez singurel in acad. treaba e ca ghidonul are 22mm si ele sunt multe pe 28mm PS: la mine nu merge quote. Editat Decembrie 15, 2013 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.