Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am montat si eu o alta furca pe jucaria mea care nu avea deloc, dar am schimbat si amortizorul spate si

da s-a schimbat ciclistica. Motoreta e un gsx750f din 92 si furca (fata) si amortizorul(spate) sunt de pe un gsxr

750 din '89 cred. Distanta de la jugul inferior la axul rotii e mai mica( am ridicat si eu un pic amortizoarele prin juguri),

dar cu o distanta mai apropiata de cea originala nu prea mai puteam vira-era nevoie de forta fizica sa ies din linie dreapta si dupa

sa revin. Asa ca am micsorat distanta si am facut-o cam mult ca acum nu mai opune nici un fel de rezistenta nici in linie dreapta si e cam periculos. Pana la urma o nimeresc eu. Vroiam sa

spun ca s-au potrivit la montaj fara nici o modificare, dar ciclistica nu mai e aceesi. Unghiul jugului e altul cred.

Eu incerc ceva de genul rat bike dar spre streetfighter. Sa nu aud ca e cadrul urat, da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fie cum spui tu

Fara suparare dar ... mai sus intrebai cine isi regleaza furca pe greutate si modul de utilizare, apoi dai duma cu furca de CBR e similara cu cea de Hornet, adica o furca fara reglaje whatsoever e aceeasi cu una care are nu unul ci 2 reglaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare dar ... mai sus intrebai cine isi regleaza furca pe greutate si modul de utilizare, apoi dai duma cu furca de CBR e similara cu cea de Hornet, adica o furca fara reglaje whatsoever e aceeasi cu una care are nu unul ci 2 reglaje.

asta ai inteles tu

am zis ca tu n-ai cum sa simti diferenta daca te dai normal, stradal

si n-ai cum sa simti diferenta daca tu cumperi motocicleta si o lasi asa, nu o duci sa o regleze un profesionist, ca nu beneficiezi de superioritate reglajelor daca nu sunt reglate pe greutatea ta (si nu numai), da?

 

vorbesti.....de parca sunt si multi aia care le regleaza,

.......de parca ar fi asa floare la ureche si orice garaj de cartier ar face asta...

 

de unde stii tu care e reglajul bun? cum simti tu asta?

dai o tura in jurul blocului? pe trotuare si stradute si simti tu acolo ca reglajul e bun?

 

ce, furca e ca telescopul ala de spate, cu 5 trepte de pe cb500, urci sau scazi o treapta cand ti se pare tie ca e prea moale sau tare?

 

 

nu e nevoie sa-mi dai reply,

e clar ca nu gandim la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cv bunatati pt un proiect streetfighter ( bascula rsv 1000 factory,completa cu janta etrier brembo ,amortizor sachs) far triumph speed triple 2013 pt cei interesati :peace: 0721602721

post-68579-0-23731400-1379692433_thumb.jpg
post-68579-0-40783000-1379692406_thumb.jpg
post-68579-0-43267100-1379692385_thumb.jpg
post-68579-0-74843400-1361249907_thumb.jpg
post-68579-0-27346700-1363461470_thumb.jpg
post-68579-0-17510700-1364494023_thumb.jpg
post-68579-0-92335800-1364493992_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si ce nu e constructiv in discutia aia?

e problema lor daca n-au auzit de suspension dyno (si nu numai) si cred ca reglajele se fac de catre oricine/nea Vasile pe trotuar in fata blocului....

 

eu am sa ma abtin din alte motive...

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

pai si ce nu e constructiv in discutia aia?

e problema lor daca n-au auzit de suspension dyno (si nu numai) si cred ca reglajele se fac de catre oricine/nea Vasile pe trotuar in fata blocului....

 

eu am sa ma abtin din alte motive...

 

Mai bine te abtineai de la inceput,ca nu-ti duce nimeni dorul..

 

O arzi acum cu niste bashini de 2 lei, sunt sigur ca tu prima oara cand ai urcat pe gunoiul ala de Honda, te-ai repezit la setarile furcii/amortizorului... probabil nici nu stiai ce inseamna termenul de 'bracaj' sau 'compresie'.. si acu vii si ne tratezi ca pe niste prosti.

 

Majoritatea posesorilor de motociclete conduc MEDIOCRU si detin niste motoare cu suspensie mediocra,incat chiar daca le-ar regla, nu ar sesiza vreo diferenta ( datorita stilului lor de mers)..

 

Stai tu linistita,aia pe care-i intereseaza si care stiu cu ce se mananca motociclismul s-au documentat si si-au setat suspensiile,fara sa fie nevoie sa-i trimita una ca tine la lectura :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam, pe a mea horneta, sa pun o teava dreapta de 22mm, pe post de ghidon. pareri pro/ contra? a mai incercat cineva?

mai am o problema. plasticul de pe spate al farului, e crapat si unele prinderi sunt sparte/ crapate. cu ce se lipeste? fibra de sticla nu merge. nu adera la suprafata.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e distrus rau si merita dati banii pe reparatie, plasticul se sudeaza, exista ateliere care fac treaba asta binisor. In general sunt cei care repara bare de protectie auto.

Teava de 22 in loc de ghidon... cred ca ar merge, mai ales daca inlocuiesti randelinajul acela care se face pe ghidoane in locul unde se prind de jug cu o zona usor striata / pilita. Mai ramane doar aspectul... slefuit / vopsit / cromat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa fiu OFF tare de tot, dar: de ce dracu vorbescu unii precum Yoda? o sa pun la a mea horneata, etc... nu suna mai bine "o sa pun pe hornetu' meu"?

@ kokane: sorry man, nu esti singurul cu formulari de genul... da' acu' m-a apucat :)))

@ ice queen: nu te mai baga in discutii cu domnii carora nu le pasa ca felul cum isi formuleaza gandurile nu le face cinste

@ all: great job! arata bine multe din jucariile prezentate pe topicul asta, eu nu as avea tupeu sa ma bag cu flexul in mobra. again: great job!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hellmet h.

merita toti banii dati pe reparatie. e totul la locul lui si chiar vreau sa-l fac. multumesc de idee. ;)

ghidonul clar trebuie sablat-vopsit electro. zona o s-o polizez putin.ideea e de a incerca ceva drept. mi-a mai zis un pretin ca nu e o idee buna. dar...incerc.

 

@latomeru

luat la ochi, vei fi. (yoda sh*t) :))))) glumesc.

legat de "horneta", e ok. bem o bere/cico.

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ma omori cwaie :)) ce-ai facut cu riserele alea, ti-ai ridicat ghidonul pana la sani :)

 

Realizezi ca-ti trebuie new brake/clutch lines,nu?

 

btw, ma atrag mult semighidoanele alea, dar e ultimul lucru de care am nevoie acu :(


si baga mai multe poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma omori cwaie ) ce-ai facut cu riserele alea, ti-ai ridicat ghidonul pana la sani :)

 

Realizezi ca-ti trebuie new brake/clutch lines,nu?

 

btw, ma atrag mult semighidoanele alea, dar e ultimul lucru de care am nevoie acu

 

si baga mai multe poze.

Ah, am uitat sa precizez, am sânii mici. Decât să bag banii în silicoane, mai bine in risere. :D

 

 

Hellicks, ghidonul tau nu e LSL A00? Seamana mult cu ce am eu de vanzare, daca nu chiar identic. Deci...pe cine intereseaza un ghidon identic cu a lui Hellicks, dar argintiu (polishat oglinda de subsemnatul) sa dea de stire. Sunt interesat si de schimburi cu diverse.

 

 

Nop, e ceva no name.

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohoooo bravo domnilor ati reinviat topicul :)

Succese :)

 

Si eu am adus-o in casa ... iarna asta va mai suferi niste transplanturi :)

Sper sa-mi aduca moshu si un mono brat de triumph

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de teava dreapta in loc de ghidon e cineva aici in Craiova cu asa ceva si a mers aproape tot anul asa. A zis ca e putin ciudat la inceput, dar te obisnuiesti. Ma bate gandul si pe mine:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de risere la ghidonul drept pe hornet. nu intra bine maneta de ambreiaj si nici pompa de frana de la frana fata. pe urma...bordul are nevoie sa fie dus in fata, din cauza furtunului de frana de la pompa frana fata. daca le ridic 2-3cm...e perfect. unde gasesc risere pt hornet 98? face careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de risere la ghidonul drept pe hornet. nu intra bine maneta de ambreiaj si nici pompa de frana de la frana fata. pe urma...bordul are nevoie sa fie dus in fata, din cauza furtunului de frana de la pompa frana fata. daca le ridic 2-3cm...e perfect. unde gasesc risere pt hornet 98? face careva?

Nu stiu daca se pot face artizanal, mai degraba cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit pe la niste magazine d-ale noastre. cam scump. 100 ron/1 cm. acum nu stiu daca e set sau bucata. mai bine le fac la cnc. mi le proiectez singurel in acad.

treaba e ca ghidonul are 22mm si ele sunt multe pe 28mm

 

PS: la mine nu merge quote.

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...