Metal Heart Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Nu e intreaga carena mea. Lipsesc ceva bucati. Se poate face, nu-i bai. Caut poza si-ti trimit sa vezi despre ce e vorba. Legat de far si de bord, am gasit o solutie interesanta, dar trebuie sa caut far. Probabil ca o sa mearga ceva de chopper, ideea e ca trebuie o anumita prindere. Si apoi se ia cadrul original, se taie si se sudeaza si aia e. Legat de pompa, e de R1 98-99, numai ca la asta alta e problama: suspensiile fata prea moi! Degeaba pui frane calumea, ca nu te ajuta suspensiile. Am in plan niste arcuri progresive. Vedem, ori arcuri, ori un pinten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) Uite cum e prins la mine. De aici trebuie derivata prinderea bordului. Semnalele or sa vina prinse pe prinderea farului: gauri mari si infiletate acolo. tot cumva de jug ma gandeam si eu, problema e ca sa nu gandesc prost si pe la 200 km/h bordul desprins sa nu ma pocneasca peste pifometru. Sau poate gasesc un alt far, tot asemanator cu asta dar cu fundul o idee mai plat, si poate se schimba datele problemei. Asta e cam ascutit, si din cauza contactului nu-l pot ridica mai sus. Initial eu pornisem cu ideea sa pun niste faruri de Speed Triple 955 sau 1050, care alea se putea adapta mai usor pe cadrul de bord original, dar pretul lor m-a cam descurajat. Totusi, cred ca o sa incep sa umblu prin targ pe la Vitan, sa vedem ce gasesc pe la scuteristi. Doua faruri rotunde cred ca n-ar fi foarte greu de adaptatpe suportul original de prindere, mai ales ca am vazut si cum arata cel de Triple. Oricum, eu am farul original de Fazer intact, si as putea sa-l pun la vanzare pentru o suma bunicica, pe tot internetul nu sunt decat doua la vanzare, cel mai ieftin fiind undeva la 100 de lire fara transport. am eu 2 faruri, sunt mult mai plate decat ala al tau 120lei transport gratuit uite si o poza Editat Ianuarie 27, 2012 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Nu da cu parul ca nu am injurat bun, eu vad un streetfighter ca fiind monopost, de asta ziceam sa o schimbi cu altceva, dar este si capac monopost pentru 636. Ai inteles gresit . Nam dat cu parul ) asa par eu intrigat cateodata:) Am monopostul, am totul la el dar nuprea il pun ca de cele mai multe ori iau pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Delete, da, ma intereseaza, numai ca acum n-am bani de asa ceva. Astept sa-mi intre salariul si asa intarziat si te contactez atunci daca le mai ai. Sau macar sa-mi dai pontul de unde le-ai luat. Alea de pe Louis sunt naspa, am vazut si nu-mi plac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Ai modificat ceva la subcadru pentru a se potrivi codita de 636? Nu ma, s-a potrivit la fix, ale naibii codite de 636 cum mai vin ele pe fzr-uri asa ... normal ca a modificat, tu ce crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Legat de pompa, e de R1 98-99, numai ca la asta alta e problama: suspensiile fata prea moi! Degeaba pui frane calumea, ca nu te ajuta suspensiile. Am in plan niste arcuri progresive. Vedem, ori arcuri, ori un pinten. pai pune-i bre ulei mai mult putin sau schimba-i vascozitatea si s-a rezolvat din arcuri schimbi doar preloadul, adica incarcara la rece arcurile progresive sunt din alt film... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 (editat) Bre eu's mai novice, dar nu trebuie sa existe o corelare intre puterea de compresie/decompresie dezvoltata de arcuri si vascozitatea uleiului? Astfel, daca ai arcuri moi si pui un ulei mai vascos, furca va deveni mai rigida dar cand vine vorba sa se decomprime o va face in ultimul hal. Pe svrider.com oamenii schimba furca fata a sv-ului cu una usd de gsx-r, sau schimba arcurile din furca stock cu unele progresive si mai schimba si emulatoarele (nu stiu ce sunt astea), rezultatul fiind acelasi ca si la furca usd, un feeling mai sportiv, manevrabilitate mai buna, reactie imbunatatita la franare. Furcile USD au rebound adjustment, practic, o mica valva reglabila care, in functie de setare, poate mari sau micsora debitul de ulei la destindere, separat de compresie. La furcile normale, nu exista decat preload si se comporta cum ai descris tu, indiferent de vascozitatea uleiului din ele. Probabil faza cu mai mult ulei, ar putea sa mearga, ar fi mai putin aer de comprimat ... Editat Ianuarie 28, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Nu, pana acuma: http://www.fjmods.btinternet.co.uk/emulators.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Ai modificat ceva la subcadru pentru a se potrivi codita de 636? Subcadrul este cu totul de pe 636.... A implicat suduri taieturi.....) Nu ma, s-a potrivit la fix, ale naibii codite de 636 cum mai vin ele pe fzr-uri asa ... normal ca a modificat, tu ce crezi? ) NU Da cu paru si tu ) doar aa intrebat Gata i-am facut poze :X:X:X pe zapada am scoso la " o tura " sau mai mult o dezmortire si o sesiune Foto. Delectati-va a si un filmulet in care se poate auzi toba recent adaugata ( Arrow short carbon) Sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Furcile USD au rebound adjustment, practic, o mica valva reglabila care, in functie de setare, poate mari sau micsora debitul de ulei la destindere, separat de compresie. La furcile normale, nu exista decat preload si se comporta cum ai descris tu, indiferent de vascozitatea uleiului din ele. Probabil faza cu mai mult ulei, ar putea sa mearga, ar fi mai putin aer de comprimat ... Sunt si furci normale care au ajustari full (preload, rebound& compresie). Ex sv1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 (editat) Sunt si furci normale care au ajustari full (preload, rebound& compresie). Ex sv1000 Mai toate furcile normale din secolul asta (dupa 2000 si un pic) au cartus, adica tot tacamul de rglaj. Dar nu e cazul lui goodkat si metalheart. Din cate am citit eu, cele normale cu cartus raman in continuare favorite pe unele tourere si nakeduri. Marele avantaj al usd-urilor ar fi ca in curbe si franari sunt mai rigide, acolo unde intervin forte mari de incovoiere si deobicei sunt folosite pe motoare sport sau mai grele. Editat Ianuarie 29, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 pai pune-i bre ulei mai mult putin sau schimba-i vascozitatea si s-a rezolvat din arcuri schimbi doar preloadul, adica incarcara la rece arcurile progresive sunt din alt film... Am schimbat domnule uleiul din furca cu unul mai dens. Se simte o imbunatatire, dar totusi nu e ce vreau eu. Din ce vorbeau baietii, se pare ca jambele de FZR600 se potrivesc la fix pe Fazer. O sa caut unu' si o sa vad despre ce e vorba acolo si ce setari se poate face. Jambele de R6 99-02 sunt o idee mai groase si implica mai multa bataie de cap (juguri, roata, alte discuri...). Visul meu e sa pun tot ansamblul fata de pe un R1 98-02 (roata, discuri, furca, juguri) dar costurile sunt un pic cam mari, si apoi intru-n altele: Fazerul are rotile sunt de 110 fata cu 160 spatele, la R1 ai fata 120 si spatele de 190 si nu prea am chef sa aflu pe banii mei ce se intampla cu 120 pe fata si 160 pe spate. Plus, ca decat sa fac investitia asta, vand Fazerul si cu diferenta pe care as fi dat-o pe furca cu toate cele iau direct un R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Fazerul are rotile sunt de 110 fata cu 160 spatele, la R1 ai fata 120 si spatele de 190 si nu prea am chef sa aflu pe banii mei ce se intampla cu 120 pe fata si 160 pe spate. Plus, ca decat sa fac investitia asta, vand Fazerul si cu diferenta pe care as fi dat-o pe furca cu toate cele iau direct un R1. Nu se intampla nimic, CBR F3 are asa, 120 cu 160. Si exista si varianta cu 120 fata 180 spate, depinde de an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Salutare băieți. Aveți idee de unde pot cumpăra niște prinderi de ghidon?.Eu am semighidoane si vreau să pun ghidon.Ghidonul ce lungime trebuie să aibe? 70-80cm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Nu se intampla nimic, CBR F3 are asa, 120 cu 160. Si exista si varianta cu 120 fata 180 spate, depinde de an CBR-ul e la alte unghiuri,cadru,bascula,fruca,etc... gandit cu combinatia 120-160.se vor schimba toate:ciclistica,manevrabilitate,franare...etc.daca ma contrazici te rog argumente Salutare băieți. Aveți idee de unde pot cumpăra niște prinderi de ghidon?.Eu am semighidoane si vreau să pun ghidon.Ghidonul ce lungime trebuie să aibe? 70-80cm? WOLFMOTO.RO recomand...ghidonul poa` sa fie cat de lat vrei tu.eu personal am ales 78,cu capetele de ghidon 1cm,total 80.uneori creeaza neplaceri in trafic la semafor latimea,dar ca menvrabilitate mi se pare ideala latimea(am incercat si 74-76-82) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 baieti ce tip de ghidon recomandati pentru streetfighter? flatbar,cross, naked, off road? Am luat unul de cross cu bara pe mijloc dar mi se pare cam inalt si cred ca o sa arate caraghios pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 baieti ce tip de ghidon recomandati pentru streetfighter? flatbar,cross, naked, off road? Am luat unul de cross cu bara pe mijloc dar mi se pare cam inalt si cred ca o sa arate caraghios pe moto. Depinde. Mie unu nu mi se par caraghioase deloc. Pe langa aspect, mai trebuie sa te gandesti si ce pozitie vrei sa ai pe motor. Uite-te la mai multe modele de SF-uri facute si alege-ti unul care iti place. Eu mi-am luat un ghidon de naked, dar mai e pana il montez . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 eu am montat unul de cros/enduro care nu e prea inalt, e ok pozitia, acum depinde de gust... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 http://www.louis.de/_3036b164a0821dc3aee9eaadd9e61818d1/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=340&list_total=27&anzeige=0&artnr_gr=10021197 eu asa am pe motor si uite si o poza cu arata din fata si cam asta ar fi pozitia in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Stii ce nu-mi place? Prinderea! Masca cred ca venea mult mai bine cu linia motocicletei daca era oarecum mai apropiata de jambe. Pentru asta as zice sa se monteze un bord din ala electronic minuscul si alte prinderi, mai scurte cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) nu e motorul meu si nu am lucrat eu pe el doar masca e de la mine fiecare face cum vrea, mie nu mi se pare rau deloc ce a facut el Editat Martie 7, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 nu e motorul meu si nu am lucrat eu pe el doar masca e de la mine fiecare face cum vrea, mie nu mi se pare rau deloc ce a facut el si cat l-a costat masca aia Ice-Queen? m-ar interesa si pe mine dar pe albastru sau negru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Un streetfighter cu veleitati de mudfighter sau dirtfighter. BMW S1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) banditul ala e o mizerie,groaznic,hidos ca sa nu mai spun cata originalitate oi fi rau dar nu ma pot aptine aaa si culoarea e sub orice critica mare pacat daca vedem pe strazi asa ceva e pericol de accident...bafta Editat Martie 8, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.