kristy Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 "Nu prea merg barend mirrors pe ghidoane de naked, alea merg pe semighidoane si pe clubman bars, parerea mea" parerea mea e ca pot sa arate foarte bine oglinzile bar-end, mai ales pe un ghidon mai agresiv, in functie de ce oglinzi iei, si cum te joci cu ele de exemplu eu le urasc pe alea "napoleon", puse in sus, pe un clubman bar eventual... oribil! eu asa am: pana la urma las oglinzi ceva ascutite si infiletate. ca daca-i pun oglinzi bar-end o sa o prea lungesc si nu ma mai pot strecura asa lejer printre masini sau alte obstacole. furca am lasat-o mai jos...sta foarte bine. inca mai astept ghidonu de la tip. sper sa nu fie teapa ca are deja o saptamana de cand l-a pus cu posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Primul far s-a dat ! De vanzare al doilea far : Vand far Hornet 2003-2006 cu tot cu suportii laterali cat si cu sub-cadrul aferent. Se poate monta pe orice motocicleta foarte repede. Farul este impecabil. Pret : Far:350lei.Prinderi+cadru:100lei.La pachet:400lei Locatie : Bucuresti Sorin. email : sorin128@yahoo.com telefon : 0721240806 S-a vandut si al doilea far : - doar prinderile au ramas : 60 lei de folosesc cuiva Editat Aprilie 4, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) "Nu prea merg barend mirrors pe ghidoane de naked, alea merg pe semighidoane si pe clubman bars, parerea mea" parerea mea e ca pot sa arate foarte bine oglinzile bar-end, mai ales pe un ghidon mai agresiv, in functie de ce oglinzi iei, si cum te joci cu ele de exemplu eu le urasc pe alea "napoleon", puse in sus, pe un clubman bar eventual... oribil! eu asa am: eu cred ca e o tampenie asta cu un anumit tip de oglinzi merg pe un anumit tip de ghidon daca tie iti plac, inseamna ca merg.... restul nu conteaza mi-am pus crashpaduri la roti aproape am terminat cu galeria de evacuare si toba, mai trebuie sa pun ceva banda termoizolatoare pe galerii si mici finisaje la toba, si evacuarea e gata urmeaza carena la codita am facut si o masca pt cineva intre timp Editat Aprilie 4, 2012 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) ........ foarte tare, esti primul pe care l-am vazut sa mai faca in lut, vezi ca exista scule speciale pentru a lut, au o sarma la capat care are diverse forme si le gasesti la magazinele de unde se aprovizioneaza artistii, se folosesc pentru a scoate lutul pentru nivelat suprafetele poti incerca chiar scule folosite pentru chituit diverse, sunt mai ieftine ca sa pastrezi lutul moale pune apa intr-un fas-fas din acela de curatat geamurile(sau de udat florile) si stropeste lutul cu el bafta si posteaza in continuare! Editat Aprilie 4, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 eu cred ca e o tampenie asta cu un anumit tip de oglinzi merg pe un anumit tip de ghidon daca tie iti plac, inseamna ca merg.... restul nu conteaza sigur ca 'gusturile nu se discuta' suntem practic de aceeasi parere, si nu inteleg de ce ma citezi pe mine...?!? eu doar am incercat sa-i arat omului ca (din punctul meu de vedere) oglinzile bar-end merg si pe ghidoane d'astea... daca am scos eu vreo 'tampenie' si nu mi-am dat seama, lumineaza-ma si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 sigur ca 'gusturile nu se discuta' suntem practic de aceeasi parere, si nu inteleg de ce ma citezi pe mine...?!? eu doar am incercat sa-i arat omului ca (din punctul meu de vedere) oglinzile bar-end merg si pe ghidoane d'astea... daca am scos eu vreo 'tampenie' si nu mi-am dat seama, lumineaza-ma si pe mine am dat citat la discutie, nu neaparat la ce ziceai tu, din comoditate de ca cauta inceputul discutiei pe paginile anterioare foarte tare, esti primul pe care l-am vazut sa mai faca in lut, vezi ca exista scule speciale pentru a lut, au o sarma la capat care are diverse forme si le gasesti la magazinele de unde se aprovizioneaza artistii, se folosesc pentru a scoate lutul pentru nivelat suprafetele poti incerca chiar scule folosite pentru chituit diverse, sunt mai ieftine ca sa pastrezi lutul moale pune apa intr-un fas-fas din acela de curatat geamurile(sau de udat florile) si stropeste lutul cu el bafta si posteaza in continuare! am lucrat si cu "sarmele" alea , aveam masa plina de tot felul de prostii:)), oricum mai am ceva de lucru pansa sa ajung la un nivel decent. am sa mai fac cateva masti dupa ce termin cu mobra si o sa am mai mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) Just a small peak ... La final nu se vrea a fi un street fighter, doar un mic proiect. Spatele in mare cam asa o sa ramana, mai trebuie sa vopsesc carena, undertail-ul si suportul de numar. By the way ... delete nu ai gasit teava rectangulara mai groasa pentru cadru ala de codita? Editat Aprilie 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) asa arata Fzr-ul meu Hibrid dupa o curatare amanuntita.... Editat Aprilie 9, 2012 de tyby_90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Just a small peak ... La final nu se vrea a fi un street fighter, doar un mic proiect. Spatele in mare cam asa o sa ramana, mai trebuie sa vopsesc carena, undertail-ul si suportul de numar. By the way ... delete nu ai gasit teava rectangulara mai groasa pentru cadru ala de codita? nu aveau mai groasa:)) am folosit de 30mm pentru ca avea 3mm grosime, mai mica ca diametru, dar de aceeasi grosimea asta nu am gasit cea de 2mm nu stiu cat de rezistenta era, pe asta am terstat-o cu 340kg pe locul pasagerului asta este prima carena pentru codita pe care o facusem, dar se potrivea cu altceva, am sa o folosesc la urmatoarea motocicleta asta este a doaua varianta, cea care o sa si ramana am facut si cutia pentru baterie si fire urmeaza sa fac matrita dupa codita Editat Aprilie 14, 2012 de delete636 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Interesant, stiu cat e de munca cu fibra, am avut si eu o perioada cand am lucrat la o masina destul de mult...Totusi eu as fi preferat ceva mai 'slick', nu atat de complicat... De saptamana viitoare reintru in posesia fostului meu zxr... dupa ce l-a trantit prietenul meu la care a ajuns, toata fata e cam praf... Tocmai bun de un proiect streetfight cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 nu aveau mai groasa:)) am folosit de 30mm pentru ca avea 3mm grosime, mai mica ca diametru, dar de aceeasi grosimea asta nu am gasit cea de 2mm nu stiu cat de rezistenta era, pe asta am terstat-o cu 340kg pe locul pasagerului Nu stiu de ce esti asa preocupat de greutatea pe locul pasagerului, din ce vad eu nu o sa existe pasager, cel putin nu unul care sa stea comod ... puteai sa faci structura cadrului de codita dintr-o teava mai subtire dar structurata astfel incat sa suporte o greutate la fel de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 @delete636 , arata f bine , bravo fa in continuare , astept poze cu interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Bagati un ochi si aici poate va tenteaza /index.php?/topic/675592-butelie-nos-pentru-motociclete/page__p__3088750#entry3088750 si /index.php?/topic/675593-filtru-aer-kn-suzuki-bandit-600-si-1200/page__p__3088763#entry3088763 Bafta all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 So ... nimeni nik ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) So ... nimeni nik ? cam asa arata inainate de vopsire srad-ul meu.eu l-am modificat sa imi fie mai comod.am vrut naked mereu nu se vrea a fi cu pretentii.in toamna vreau sa il fac mai frumos. farul este deja pe drum trebuie sa vina,un far rotund am ales pentru ea momentan.....scuze daca fac greseli ,ma omoara o conjuctivita.. Editat Aprilie 28, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Interesant, dar ... ce faci cu bordul? Eu am scos tot ce era legat de iluminat, am tras firele prin cadru sa le ascund si sa le scot in fata, am simplificat de tot bordul, am pus un kilometraj mic de bicicleta ( ), Ceasul de apa e mic il ascund eu pe undeva si ma gandesc daca sa pun sau nu turometrul... Dar chiar si asa, tot parca sunt o gramada de fire si parca incarca fata... Plus firele pt. far...(care sunt cam 6, ca aveam 2xH4). Eu ma gandesc sa ii trantesc 2 faruri galbene... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) Interesant, dar ... ce faci cu bordul? Eu am scos tot ce era legat de iluminat, am tras firele prin cadru sa le ascund si sa le scot in fata, am simplificat de tot bordul, am pus un kilometraj mic de bicicleta ( ), Ceasul de apa e mic il ascund eu pe undeva si ma gandesc daca sa pun sau nu turometrul... Dar chiar si asa, tot parca sunt o gramada de fire si parca incarca fata... Plus firele pt. far...(care sunt cam 6, ca aveam 2xH4). Eu ma gandesc sa ii trantesc 2 faruri galbene... Eu am facut asa , dupa ce le-am ingramadit pe toate in fata filtrului de aer incercand sa le asez cat mai bine cat sa nu imi blocheze sau jeneze in vre-un fel socul(la vfr e mai ciudatel un pic mecanismul de actionare) mi-a iesit asta , din care momentan nu imi merge decat turometrul si martorii, senzorul de apa il am de la calin D de pe forum care are acelasi bord dar pe bandit-ul lui nu a avut unde sa il puna(racire pe ulei), cel de la scanteie e destul de simplu, prin inductanta(un fir infasurat pe una din fise), la km inca nu am gasit senzor, cred ca merge cel de km de bicicleta, tot cu magnet si senzor are si el normal, dar nu am gasit unul se probez. La final mi-a iesit asta Terminata cam pe fuga cat sa ii fac ITP(pe care nu l-am luat din cauza idiotenieisi incompetentei unora) si sa ma pot misca cu ea, pe viitor as vrea sa ii schimb farul, oglinzi pe capat de ghidon, ma bate gandul la un ghidon normal si neaparat o vopsire. Zilele astea urmeaza sa ii schimb toba cu una carbon ceva mai lunga dar cu alt traseu ... ar fi multe de povestit(ma gandesc sa fac un topic la motocicleta mea despre asta ...), printre care si asta care s-a terminat cu asta care a iesit asa (vopsit in camp electrostatic) Editat Aprilie 28, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 eu am rezolvat mult mai simplu problema firelor si a bordului...l-am dezafectat complet.turatiile si viteza chiar nu ma intereseaza personal,doar mi-am invatat motorul in 5 ani cum merge.uleiul verificat saptamanal,temperatura apei dat cu presupusul si cand porneste termocupla stiu ca e cald...alte lumini si becuri pe mine personal ma incurca,imi distrag atentia degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 (editat) Interesant, dar ... ce faci cu bordul? Eu am scos tot ce era legat de iluminat, am tras firele prin cadru sa le ascund si sa le scot in fata, am simplificat de tot bordul, am pus un kilometraj mic de bicicleta ( ), Ceasul de apa e mic il ascund eu pe undeva si ma gandesc daca sa pun sau nu turometrul... Dar chiar si asa, tot parca sunt o gramada de fire si parca incarca fata... Plus firele pt. far...(care sunt cam 6, ca aveam 2xH4). Eu ma gandesc sa ii trantesc 2 faruri galbene... bordul este montat.mai rau a fost sa gasesc loc pentru cutia de sigurante care am prins=o sub bord.ii fac o poza.nu este definitiv,vreau doar sa ies mai repede cu ea.pe viitor vreau un alt bord si toata instalatia fata prelungita. da firele de far sunt 6 2 faza scurta 2 faza lunga si 2 pozitie dar daca te uti mai atent 3 sunt trebuincioase si 3 sunt doare masele.eu am pus un fir masa ,unul plus faza scurta unul plus faza lunga pe aceeasi muha (h4). farul nu cred ca ramane definitiv.am facut-o doar mai comoda pentru mers si pt viteza ( sa merg mai incet) Eu am facut asa , dupa ce le-am ingramadit pe toate in fata filtrului de aer incercand sa le asez cat mai bine cat sa nu imi blocheze sau jeneze in vre-un fel socul(la vfr e mai ciudatel un pic mecanismul de actionare) mi-a iesit asta , din care momentan nu imi merge decat turometrul si martorii, senzorul de apa il am de la calin D de pe forum care are acelasi bord dar pe bandit-ul lui nu a avut unde sa il puna(racire pe ulei), cel de la scanteie e destul de simplu, prin inductanta(un fir infasurat pe una din fise), la km inca nu am gasit senzor, cred ca merge cel de km de bicicleta, tot cu magnet si senzor are si el normal, dar nu am gasit unul se probez. La final mi-a iesit asta Terminata cam pe fuga cat sa ii fac ITP(pe care nu l-am luat din cauza idiotenieisi incompetentei unora) si sa ma pot misca cu ea, pe viitor as vrea sa ii schimb farul, oglinzi pe capat de ghidon, ma bate gandul la un ghidon normal si neaparat o vopsire. Zilele astea urmeaza sa ii schimb toba cu una carbon ceva mai lunga dar cu alt traseu ... ar fi multe de povestit(ma gandesc sa fac un topic la motocicleta mea despre asta ...), printre care si asta care s-a terminat cu asta care a iesit asa (vopsit in camp electrostatic) este foarte frumos bordul.ceva de genul cu instalatia am procedat si eu inainte filtrului de aer.daca vrem sa facem treaba ca oamenii trebuyie modificat treseul instalatiei precum si lungimea sau alte ramificatii ale acesteia.senzor de ala de care spui de bicicleta am avut si eu ,dar trebuie sa fii atent cum il montezi si ce setari ii dai ca altfel ai eroare de km.eu il tineam mai mult pentru ceas. scuze daca fac greseli dar am un ochi bandajat,am crezut ca am conjuctivita si cand colo am zeama de flex asa arata la mine bordul momentan. firele care le am mana sunt de la bec,semnalizari-2 si pozitie.le-am lasat asa sa vad cum vindupa care le imbrac in banda. Editat Aprilie 29, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Da, deci dupa lucrarile de azi am decis: nu mai pun nici eu turometrul si nici ceasul pt. apa. Ramane doar kilometrajul mic si becurile pt. neutral si semnalizare. Firele poti sa le maschezi mai usor cu tub termocontractibil, decat cu banda. Totusi daca gasesti o banda buna, sa fii sigur ca in timp nu se inmoaie/intareste si lasa 'muci' dupa ce se rupe/dezlipeste singura, cred ca e ok. Eu unul am folosit destul de mult tub din ala, pus peste o banda adeziva care mi s-a parut ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Da, deci dupa lucrarile de azi am decis: nu mai pun nici eu turometrul si nici ceasul pt. apa. Ramane doar kilometrajul mic si becurile pt. neutral si semnalizare. Firele poti sa le maschezi mai usor cu tub termocontractibil, decat cu banda. Totusi daca gasesti o banda buna, sa fii sigur ca in timp nu se inmoaie/intareste si lasa 'muci' dupa ce se rupe/dezlipeste singura, cred ca e ok. Eu unul am folosit destul de mult tub din ala, pus peste o banda adeziva care mi s-a parut ok. m-am gandit si la ala.dar sa vad cum se comporta banda,este ceva cu material. uitati un site pe care mai clatesc ochiul http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/85162/Streetfightercaferacereigenbouwprojecten-etc-1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) si eu am renuntat la absolut orice fel de bord/bec nimic nici macar ala de ulei ...e super tare asa recomand in continuare ...bafta Nici eu nu sunt un fan al bordului, semnalizarilor (inutilitatilor).. dar o data mi s-a dus termocupla de la ventilator si am observat pe bord ca se duce temperatura mai sus decat deobicei. Mai e o chestie cum estimezi cu ce viteza mergi? In localitati. Pe viitor cand or fi mai multi bani ma gandesc si eu sa fac naked sv-ul meu dar sa ii las semighidoane. Eventual si o carena monopost sa fie asa mai cafe racer style. Consider ca nu merita sa modifici o motocicleta in stare buna nepicata nelovita asa cum consider ca o motocicleta picata lovita nu merita s-o faci ca din fabrica. La SV-uri mi se pare ca, cadrul de sub sa este demontabil. poti sa-ti faci altul si cand mergi la RAR il pui ala original. si ma gandesc daca sa pun sau nu turometrul... Nu te mai gandi. Nu-i pune. Defapt turometrul te va ajuta doar la reglatul turatiei de ralanti. Importanta pentru sanatatea motorului. Editat Aprilie 30, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Da, si la zxr-ul meu, tot la fel e semi-cadrul din spate, demontabil. La mine problema sta in felul urmator: Am vandut moto, am luat-o inapoi cu 11 mil, dar lovita. Motorul, furca, spatele, toba (io si mura - are un zgomot demential, desi nu sunt in mod special fan zdranganele), impecabile. Singura chestie facuta praf: fata, adica: carena fata, bord, far, parbriz, comenzi stanga, cablu ambreiaj, cablu soc si alte cateva mici chestii. Si sunt sigur ca s-ar mai fi rezolvat cate ceva, daca nu intra si sub o masina. Din fericire, prietenul meu nu s-a ales decat cu o zgarietura pe genunchi, echipamentul care i-l dadusem si-a facut din plin treaba. Sa revenim la moto... Fiindca mai am vreo 2 moto :pegaso-ul cu care ma plimb in mod uzual si vf750f V4, la care ma chinui de ceva vreme sa il fac sa mearga bine (inca il am tras pe dreapta), am zis sa nu bag cine stie ce bani in el si pana acum am ajuns cat de cat spre sfarsit si am investit in el doar 2 mil (dintre care 100 ron mansoanele). Mai vin comenzile pe stanga si cablul de soc inca vreo 140 astazi. Far am unul patrat si ma gandesc daca sa il folosesc sau nu... Si cand vor fi finante, ma apuc si de semi-cadrul spate sa fac altul doar cu 1 loc Cred ca vin si cu niste poze in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 eu am rezolvat mult mai simplu problema firelor si a bordului...l-am dezafectat complet.turatiile si viteza chiar nu ma intereseaza personal,doar mi-am invatat motorul in 5 ani cum merge.uleiul verificat saptamanal,temperatura apei dat cu presupusul si cand porneste termocupla stiu ca e cald...alte lumini si becuri pe mine personal ma incurca,imi distrag atentia degeaba clacsonu ala face toti banii:)))) si eu am scos toate luminitele alea, mi-am luat un kilometraj micut pentru a stii cati km fac si cand trebuie schimbate consumabilele, dar inca nu m-am hotarat daca o sa il pun la vedere sau il ascund pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 clacsonu ala face toti banii:)))) si eu am scos toate luminitele alea, mi-am luat un kilometraj micut pentru a stii cati km fac si cand trebuie schimbate consumabilele, dar inca nu m-am hotarat daca o sa il pun la vedere sau il ascund pe undeva. clacsonul face motorul cat despre kilometrii facuti in vederea consumabilelor eu am facut o aproximare de +-500km si sanatate.oricum la cele 2-3 schimburi de consumabile pe sezon(15k km) nu prea m-am agitat ca o sa sar din 4-5k la schimb total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.