Trotinel Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 pilot power 2ct sunt destul de nasoale pt mers sportiv , pe un circuit ca amckart sigur cazi cu ele... in schimb super corsa pro sunt criminale recomand si eu! M-am dat pe pista cu 2CT si am fost extraordinar de multumit de ele. Pe Amckart, pe virajul dinaintea liniei drepte (viraj stanga), gaz blana in a 1-a in timp ce genunchiul era jos (moto inclinata mult) si nu s-a clintit de pe trasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 continetal race attack ,a folosit careva? miam luat o pereche da nu leam pus inca ,a folosit cineva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Buna Ziua,ma scuzati dak sunt off-topic,as avea si eu niste intrebari pt posesorii de 1000 rr. Dupa sarbatori intentionez sa imi iau un 1000 rr,deocamdata frec menta pe net si visez cai verzi pe pereti (a se citi "fac research" ), m-am uitat la astea noi ,2008,toate review urile zic ca sunt extraordinare,ca ce bine se comporta on si off track,bike of the year,etc,etc. Numai ca citeam ca destula lume in usa are probleme cu ele,au avut un recall pt ambreiaj,apoi sunt destui care se plang ca ar consuma ulei,si in cantitati industriale (1l/1600km),si cei de la Honda ar fi recunoscut ca 10% din ele au probleme cu uleiul.Bine,acuma pe net se si face din tantar armasar in multe cazuri,dar au fost si 2 bike magasines care au dat aceeiasi hiba.Nush ce sa mai cred,treaba e ca un fireblade dupa 2008 la sh e peste 8000E,mai ca i-as da,dar sa dai atatia bani si sa-ti manance ulei,mai e si problema cu ambreiajul...Hornetul meu e vechi de 11 ani,l-am avut aprox 1 an jumate si nu am stiut ce e aia mecanica,uleiul la linie totu perfect... Sau ar trebui sa ma linistesc si sa-mi iau un fireblade din 2006 si problema rezolvata? Are cineva un fireblade din 2008? Dar cele din 2006 incoace,probleme,puncte tari,slabe,etc?As aprecia niste sfaturi,opinii etc.Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 M-am dat pe pista cu 2CT si am fost extraordinar de multumit de ele. Pe Amckart, pe virajul dinaintea liniei drepte (viraj stanga), gaz blana in a 1-a in timp ce genunchiul era jos (moto inclinata mult) si nu s-a clintit de pe trasa. beh ..inchipuie'ti ce revelatie o sa ai cand o sa incerci o guma buna precum supercorsa, racetec k3, bt003, race attack sau un dunlop sunt alta planeta fata de 2ct ..dar nu deschideti ochii norocul vostru ca ies din fabricatie depasitele alea ..si o sa va orientati spre altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 2CT sunt cele mai smechere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) 2CT sunt cele mai smechere stiu ca o spun in glua ..vezi sa nu ii induci in eroare pe baieti ..astia o sa te creada acum am inteles de ce la noi rata incidentelor e mare ..merg toti cu kkturi ..2ct ..ppower etc .. gume care in occident nu vin nici macar luate in consideratie si respinse din start ptr fanii michelin iese ultimul pure 2ct si exista power one care cu adevarat merg bine alta planeta fata de 2ct si pp Editat Noiembrie 23, 2009 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Daca pe strada ne mai dam si cand ploua, atunci ce facem cu gumele? Am inteles ca cele mai bune sunt cele amintite de tine, stiam lucrul asta. Dar de multe ori m-a prins ploaia pe drum virajat si tot ma ardea sa merg mai sportiv. Cu PP ma aplecam destul de bine si pe ud, cu ce alta guma amintita de tine pot sa fac lucrul asta in afara de cele pt wettrack? Stiu, suntem offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 daca stii sa mergi ..te asigur ca poti m'a prins torentiala in munti pe curbe cu QRR nu's cele mai bune evident ..dar merg ok de obicei lumea care pe uscat nu pe ploaie ..atunci sunt toti zmei ..si merg tare ..si o musca ..OT out Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 @mac: ma refeream in special la utilizarea lor stradala. Sunt perfecte pt asta, dar am mai adaugat si faptul ca m-am descurcat cu ele ok si pe circuit. In nici un caz nu sunt se pot compara cu modelele enumerate de tine pe pista, dar pe strada fac diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 (editat) doar pe ploaie fac diferenta ..in rest ..incomparabile .. oricum exista mult mai bun decat alea pe strada si bune si pe ploaie astea's ultimele iesite din casa pirelli ..diablo rosso corsa, multicompound, deriva direct din diablo supercorsa ..guma absoluta si tehnologia multicompound din diablo rosso ia locul diablo corsa 3 si sunt si porno rau pe deasupra Editat Noiembrie 24, 2009 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 continetal race attack ,a folosit careva? miam luat o pereche da nu leam pus inca ,a folosit cineva??? totusi nu stie nimeni nimik cum sunt conti race atack???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 totusi nu stie nimeni nimik cum sunt conti race atack???? sunt foarte bune gumele, la nivelul power one -supercorsa pro, deci net superioare fata de 2ct &company practic sunt aproape identice cu supercorsa pro de la pirelli, fiind realizate de tehnicul care a parasit pirelli si s'a trezit in conti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 sunt foarte bune gumele, la nivelul power one -supercorsa pro, deci net superioare fata de 2ct &companypractic sunt aproape identice cu supercorsa pro de la pirelli, fiind realizate de tehnicul care a parasit pirelli si s'a trezit in conti pe ploaie sunt varza...ma dau des cu un amic care are conti atck pe busa si pe ploaie este mult in spate eu find cu enduro...evident vb de drum virajat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Mda,e bine si cu cauciucurile ,dar dak poate totusi unul dintre voi sa se rupa din discutia captivanta despre cauciucuri si sa-mi spuna care sunt punctele tari/slabe la un fireblade dupa 2006 si la ce sa ma uit cand il cumpar , v-as fi recunoscator peste masura.Multumesc,cum se zice - "anticipat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 hai ca vad ca posesorii nu raspund....probabil inca mai circula pe frig....deci....eu am avut 2004-le si nu am fost foarte impresionat, ce-i drept este f frumoasa la forma insa restul pt mine era mai low decat 929-le dinainte si aici ma refer la bicicleta si parca motorul mai "lent"....mai grea...acum nu stiu daca sunt diferente majore de ciclistica la 2006, stiu ca la motor au mai imbunatatit ceva.Motorul are putere, daca ii lasi toba stock zici ca e scuter si asta e un lucru rau, ce nu-mi place este ideea de a pune arbore de echilibrare pe un SS....asta inseamna inertie mai mare si greutate mai mare....dar si mai putine vibratii (ok?)....altfel treaba cu amortizorul electronic e misto...bordul e bine facut....honda e honda...d-aia am trecut pe jamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 (editat) Ahaha,tare,mi-a placut concluzia ta de la sfarsit Mersi de lamuriri brembo Da si eu am auzit ca 2004 nu a fost exceptional,si toata lumea zice ca 929 a fost tata lor.Am auzit numai vorbe bune insa despre modelul 2006,personal nu sunt rupt dupa look-ul ei,2008-ul mi se pare superb insa am auzit ca ar avea ceva probleme cu consumul de ulei si cu ambreiajul,este totusi putin cam prea scumpa pt mine,dar mai ca mi-as fi rupt de la gura dak era totul in regula cu ele. Vad ca ai R1,este o motocicleta extraordinara,are un tovaras una din 98 si mi-a mai dat-o si mie sa ma joc cu ea .Eu ce sa zic,venit de pe Hornet,iti dai seama...n-am mai simtit un asemenea cuplu si putere la nici o motocicleta,frane beton,dar pozitia aia m-a rupt la spate.Prea race pt mine,pe R1 tre sa fii "on top of your game" cum zice americanu,de aia m-am gandit la un fireblade,mai sport-touring,deh...Oricum,R1 m-a facut sa vreau 1000cc,senzatia de putere e fantastica Editat Noiembrie 28, 2009 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 rr-ul 2008 are intradevar niste "mici" probleme cu consumul de ulei...1L/1000 km , a fost si un recall....nu mai situ exact daca pistoane sau cilindrii...oricum nahpa, banuiesc insa ca s-au rezolvat acum. Cred ca cel mai bine e sa gasesti un 2006 (cel care-ti place tie) si sa dai o tura cu el si sa vezi daca te simti bine pe el...cam cum ai facut cu r1 tovarasului . Acum...poate am fost si eu cam dur in a prezenta problema insa vb in cunostiinta de cauza nu din auzite. Daca te decizi sa faci pasul poate te intereseaza piesele din semnatura mea =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 rr-ul 2008 are intradevar niste "mici" probleme cu consumul de ulei...1L/1000 km , a fost si un recall....nu mai situ exact daca pistoane sau cilindrii...oricum nahpa, banuiesc insa ca s-au rezolvat acum. Cred ca cel mai bine e sa gasesti un 2006 (cel care-ti place tie) si sa dai o tura cu el si sa vezi daca te simti bine pe el...cam cum ai facut cu r1 tovarasului . Acum...poate am fost si eu cam dur in a prezenta problema insa vb in cunostiinta de cauza nu din auzite. Daca te decizi sa faci pasul poate te intereseaza piesele din semnatura mea =)) scuza-ma ca te contrazic ,rr-ul 2008 e mult peste R1 la multe capitole.nu , nu ma refer la R1 2009,dar in rest,e superior net fata de yamaha.la yahama se remarca puterea bruta, la honda echilibrul.si nu e adevarat ca papa ulei,poate a fost un caz.vorbesc fiindca m-am dat cu fiecare motor de 1000 japonez dupa anul 2000 incoace, si nu asa pana la chioscul de ziare.intr-adevar, cu toba de serie zici ca e scuter. cat despre fireblade 2004-2005,nu e mai slab decat 929-le sau 954-le,cine stie sa il duca, il mananca pe 954,si pe drept si pe curbe.are putere mai mare.am avut 3 sezoane repsol 2005 si stiu .2006-le are cuplu si putere mai mare, e peste 2004.e un motor fain. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 super...eu mi-am spus parerea...acum tu...e cel mai bine pt viitorul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 e mai ok rr'ul de 1000 08-09 pacat ca are o gramada de probleme in special consumul enorm de ulei, destule motoare rupte numai in Bucuresti ca sa nu mai vb de restul lumii ah ..si era sa uit ..e urat cu spume, dar ..in versiunea TRACK se salveaza si devine interesant Mesaj completat faina si asta de jos desi discurile alea's cam uratele ..puteau face mai bine asa mai merg lucrurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 "la honda echilibrul.si nu e adevarat ca papa ulei,poate a fost un caz." Ai gresit-o de data asta. Cred ca-ti place sa vorbesti de dragul de a vorbi, fara sa te documentezi. Stiu personal, nu din auzite, 2 1000rr/2008 cu motoarele stricate. Sub 4000km. Mai sapa pe forumurile din Italia. In regim de curse papa juma de litru de ulei la 300km. Am aprofundat cercetarea si am observat ca la modelul 2009 au schimbat in motor vibrochenul, pistoanele si segmentii-mai grei fata de 2008.Cind vrei sa comanzi reperele mai sus amintite ,sint trecute, subliniate cu rosu ,in tabelul cu piesele de schimb la acest model. Am adus piesele astea pt amicul cu motorul stricat. Modelul 2009 e 100% OK tehnic. Achizitionarea unui model 2008 e o loterie. Acesta e si motivul pt care nu am avut curajul sa-mi iau CBR1000RR 2008. 2009 e peste puterile mele financiare. M-am dat cu acest model pe Panonnia, e super motocicleta, super control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 poate ca ai dreptate,dar eu vorbesc din ce am experimentat, nu de pe forumuri sau din reviste. poate ca daca mergi la curse,mananca uleiul, dar in regim de strada,cel de care vorbesc are cam 10.000 km si nu mananca ulei, cu toate ca e forjat un pic. nu sunt genul care citeste review-uri sau altele de genul, ci care se da.sigur, nu detin eu adevarul absolut, nu am pretins niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 in italia stiu 100 cu uleiul papat ..se plang pe forumuri so honda italia neaga problema ..deci ea exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Pe forumurile dedicate (fireblades.org si 1000rr.net) am auzit si eu de problema asta dar sunt cazuri izolate si cel mai probabil ori nu s-a facut rodajul ca la carte ori le-au cumparat pt racing pe pista... oricum cele cu probleme s-au rezolvat prin schimbarea segmentilor la dealeri. A facut cineva recent revizia de 12000km pt 600 RR la Inter Motorcycle? Adica schimb filtru aer si benzina, schimb bujii si placute de frana, verificare generala... aveti idee cam cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Da,e cam loterie un 1000rr din 2008,la concluzia asta am ajuns si eu desi multe review-uri au concluzionat ca este o motocicleta exceptionala batuta doar de noul R1 pe circuit,pe drum si in viata de zi cu zi am inteles ca este cel mai bun superbike ever.Dar 2 reviste de gen care au facut long-term reviews au zis ca motocicletele pe care le-au avut consumau ulei.Cam prea multe probleme cand dai atatia bani,parerea mea.Nu inteleg de ce Honda nu a rectificat asemenea probleme inainte de productie,nu din 2009,avand in vedere ca cbr 1000rr e varful de gama,totusi...mai ales ca multa lume cumpara Honda tocmai pt ca sunt fiabile si user-firendly.Dar se pare ca partea cu fiabilitatea a cam inceput sa scartaie... Dar deh,ce sa-i faci,sper ca noul cbr care apare in 2012 sa fie peste 2008 la fiabilitate,eu personal o sa ma orientez spre modelul 2006 ,desi dupa parerea mea modelul 2008 are un look mult mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.