JAGI Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 (editat) In 2009, primavara, Honda a schimbat in afara de segmenti(sint mai grei fata de 2008, cine e curios poate sa-i cintareasca), pistoanele si VIBROCHENUL. Problema nu era numai la segmenti, nici vibrochenul nu se ungea bine. Auzi logica, le-au cumparat rracing! Dar GSXR K9, ZX, R1(si astea au niste probleme la motor)nu se cumpara pt racing? Mergeti pe drumurile publice din afara Romaniei si incercati sa numarati supersporturile, nu prea o sa vedeti. Si sint sute de mii de posesori. Oare ce-or face cu ele? Le tin tot timpul in garaj? Mesaj completat ... dar sunt cazuri izolate si cel mai probabil ori nu s-a facut rodajul ca la carte ori le-au cumparat pt racing pe pista... oricum cele cu probleme s-au rezolvat prin schimbarea segmentilor la dealeri. Asta-i pastila care ti-au servit-o cind ai fost sa faci revizia? Editat Decembrie 1, 2009 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Asa se laudau aia pe forumuri ca le-au dus la dealerii respectivi, uite chiar o sa ii intreb pe mecanicii de la InterMotorcycle (cand o sa ma duc sa fac revizia in februarie) ce probleme au intalnit ei la modelele 1000RR 08 vandute in Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Asa se laudau aia pe forumuri ca le-au dus la dealerii respectivi, uite chiar o sa ii intreb pe mecanicii de la InterMotorcycle (cand o sa ma duc sa fac revizia in februarie) ce probleme au intalnit ei la modelele 1000RR 08 vandute in Ro. Daca la Honda Italia nu se sufla o vorba, crezi ca in Romania o sa vorbeasca cineva oficial? Deci, cautati modelul fabricat in 2009, chiar daca 2008 e cu 1000 euro mai ieftin, nu se merita riscul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) N-am mai vazut o poza cu o hondã de luni de zile. Hai ca sparg eu gheata... Si altceva decat knee down ... Si un filmulet cu un wheelie mai lung, mai ales daca sunteti curiosi cum se aud GPR-urile: Editat Decembrie 2, 2009 de Trotinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 @Trotinel: Se aud bine țevile alea ale tale. Frumoasă motoreta cât și uiliurile. Acu', ca să continui ce ai început, pun și eu o poză cu noua mea mândra -> 600 RR 2005. Poze de piți nu am făcut, aștept să vină noul sezon că acu-i frig ca dracu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Cati km avea si cu cat ai luat-o ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Mulțam fain! 5200 km si 4200 euro. Cam puțini, știu, atât îi arată bordul, mai multe nu știu. Mesaj completat [joke] În ultima perioadă o fi mers mai mult cu spatele, si așa i-a dat înapoi. [/joke] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 hai noroc... nu am mai scris de mult pe forum si nici nu prea am mai iesit cu mobra si nici nu cred ca am sa mai ies pana la primavara... ca si asa tre sa fac revizia... sa iau gume sa schimb bujii ... lichide.... placute... si unele maruntisuri... intre timp mi-am luat stop pe spate cu semnale in el de la chinezoi... nu ma asteptam sa arate si sa functioneze asa bine....numai ca tre sa gasesc 2 rezistente sa le pun acolo ca palpaie prea repede... poate zice si mie cineva de unde pot sa iau 2 treburi de alea.... acu mai nou mo lovit... sa ii iau si semnale de alea infundate pe carena si ca sa fie meniul complet am sa ii iau si niste becuri H7 silver light. Voi ce upgrade ai mai facut sau aveti de gand sa faceti? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 daca gasesti semnalizari "infundate", anunta-ma si pe mine te rog, ca am tot cautat si n-am gasit decat porcarii extrem de scumpe pt o pereche de becuri cu un dom de plastic deasupra. in rest, gume si ma bate gandul TARE de niste xenoane. si imi mai casunase pe un doublebubble acum ceva timp. om vedea. cand se duce lantul asta, posibil sa mai schimb pinionul/foaia. in rest.... drum liber si bun sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 hai noroc... nu am mai scris de mult pe forum si nici nu prea am mai iesit cu mobra si nici nu cred ca am sa mai ies pana la primavara... ca si asa tre sa fac revizia... sa iau gume sa schimb bujii ... lichide.... placute... si unele maruntisuri... intre timp mi-am luat stop pe spate cu semnale in el de la chinezoi... nu ma asteptam sa arate si sa functioneze asa bine....numai ca tre sa gasesc 2 rezistente sa le pun acolo ca palpaie prea repede... poate zice si mie cineva de unde pot sa iau 2 treburi de alea.... acu mai nou mo lovit... sa ii iau si semnale de alea infundate pe carena si ca sa fie meniul complet am sa ii iau si niste becuri H7 silver light.Voi ce upgrade ai mai facut sau aveti de gand sa faceti? Bafta super tuning semnale ingropate...egay...15$ rezistente...Louis....parca ziceai ca stii o alternativa mai ieftina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 super tuning semnale ingropate...egay...15$ rezistente...Louis....parca ziceai ca stii o alternativa mai ieftina dioda? unde ai vz semnale la 15? sper ca nu din america! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 nu dioda...ca nu are nici o legatura...trebuie rezistenta de putere...minim 21W cu 3 ohmi (parca) semanale USA da...probabil made in china....eu am comandat, tre' sa-mi apara...o sa devin power buyer in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 (editat) salut, la 600rr din '07, cum imi dau seama daca amortizorul de ghidon functioneaza cum trebuie? (hesd), la ce viteza intra in functiune? ghidonul cat de usor trebuie sa se miste? putine detalii daca cunoasteti EDIT: am gasit pe net, cica intra in functiune doar la viteze mai mari, totusi, intrebarea mea e, cat de usor ar trebiu sa se misca ghidonul la viteze mici? Editat Decembrie 5, 2009 de veics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 salut,la 600rr din '07, cum imi dau seama daca amortizorul de ghidon functioneaza cum trebuie? (hesd), la ce viteza intra in functiune? ghidonul cat de usor trebuie sa se miste? putine detalii daca cunoasteti EDIT: am gasit pe net, cica intra in functiune doar la viteze mai mari, totusi, intrebarea mea e, cat de usor ar trebiu sa se misca ghidonul la viteze mici? pai este electronic...cu cit viteza creste amortizorul se intareste. de pe loc ar trebui sa nu se simta deloc dar o sa simti cu adevarat cind dai peste denivelari\gropi si nu iti joaca ghidonul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 pai este electronic...cu cit viteza creste amortizorul se intareste. de pe loc ar trebui sa nu se simta deloc dar o sa simti cu adevarat cind dai peste denivelari\gropi si nu iti joaca ghidonul ... pai stiam ca e actionat electronic in functie de viteza, problema e ca la semafor in coloana, cand te bagi printre masini, mai sunt denivelarile alea de la autobuze, unele mici, altele mari, indiferent, mie imi joaca ghidonul, nu stiu daca e normal sau nu. a doua problema, la o franare acum cateva seri, mi-a fugit fata si mi-a fugit ghidonul in toate directiile, ceea ce nu a fost deloc placut, acum ma intreb, nu trebuia sa-si faca hesd-ul treaba? sau era viteza prea mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 teoretic, daca hesd nu merge, ai o lampa martor in bord care se aprinde. nu iti vei da seama "cand intra", o face progresiv. la viteze mici are o amortizare f slaba, sau deloc. asta e si ideea dupa care e facut: sa nu incomodeze cand ai nevoie de manevrabilitate. daca nu poti sa dormi si vrei sa fii sigur, du-o la un service. habar nu am daca merge, dar probabil ai putea testa daca merge si daca ridici roata spate pe un stand, o pui in viteza, si accelerezi. presupun ca ar trebui sa remarci o rezistenta marita in timp cand intorci ghidonul. sincer, nu recomand sa faci asta, cel putin nu fara a lega bine motorul. cel mai bine incearca un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 teoretic, daca hesd nu merge, ai o lampa martor in bord care se aprinde. nu iti vei da seama "cand intra", o face progresiv. la viteze mici are o amortizare f slaba, sau deloc. asta e si ideea dupa care e facut: sa nu incomodeze cand ai nevoie de manevrabilitate. daca nu poti sa dormi si vrei sa fii sigur, du-o la un service. habar nu am daca merge, dar probabil ai putea testa daca merge si daca ridici roata spate pe un stand, o pui in viteza, si accelerezi. presupun ca ar trebui sa remarci o rezistenta marita in timp cand intorci ghidonul. sincer, nu recomand sa faci asta, cel putin nu fara a lega bine motorul. cel mai bine incearca un service. nu se aprinde martorul de HESD, m-am gandit si la faza cu stander-ul, dar nu am , oh well. s-a stricat vremea, asa ca la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 pai stiam ca e actionat electronic in functie de viteza, problema e ca la semafor in coloana, cand te bagi printre masini, mai sunt denivelarile alea de la autobuze, unele mici, altele mari, indiferent, mie imi joaca ghidonul, nu stiu daca e normal sau nu. a doua problema, la o franare acum cateva seri, mi-a fugit fata si mi-a fugit ghidonul in toate directiile, ceea ce nu a fost deloc placut, acum ma intreb, nu trebuia sa-si faca hesd-ul treaba? sau era viteza prea mica? Pai daca nu functiona hesd-ul probabil ca erai pe jos. Asa e facut sa te ajute fara sa-ti dai seama cand intervine. Pe mine m-a scos din cateva situatii delicate iar daca nu era hesd-ul eram hentz. Asa ca nu-ti fa griji, mai bine sa nu ajungi sa vezi cum functioneaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 For those of you who think you might be having problems with the Honda Electronic Steering Damper , Honda has provided a quick self-test for comparing minimum and maximum damping, without riding the bike. Raise and support the front of the bike. Move the steering back and forth several times to get a "feel" for minimum damping. 1. Lower the side stand 2. Shift tranny into a gear other than neutral. 3. Open the throttle fully ( WFO ). 4. Turn the ignition switch on while maintaining steps 1-3. The HESD icon on the LCD display should start blinking ( If not, start over ). For the next 10 seconds, the ECM will set the HESD to maximum damping ( full-stiff ). Compare this to minimum damping. If there is no change, replace the HESD unit. NOTE: This test will not work if the Malfunction Indicator Lamp has indicated a problem exists in the PGM-DSFI ( MIL is flashing ). Some moto-mags have implied that the HESD provides no damping when it's "off". This is not true! Unless the HESD unit is damaged ( IE-no oil, etc ), it always provides a small amount of damping, even with the key off. Now you can see just how much damping the HESD provides, check to see if yours is working, or just impress your friends with your knowledge of Honda PGM-DSFI's self diagnostics. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 (editat) dragutz find-ul. nu stiam de el. o sa incerc cand mai am drum prin garajul din spate. de ce zice sa lasam cricul jos? sa nu cumva sa porneasca motorul din greseala la WOT? altfel nu cred ca ar avea vre-o relevanta asupra testului. hmmm... si asta inseamna ca HESD e conditionat de pozitia acceleratiei, nu de viteza de deplasare. bine de stiut! multumim, speed hmm, acum mi-am dat seamam ca pt testul asta ai nevoie de stander fata cu sustinerea la jug... eu am la axul rotii. dar cred ca se poate "falsifica" un stander fata in cazul asta prin o mica adaptare a intoarcerii pe cric. preferabil sa mia fie o persoana, ca sa poti testa ghidonul fara probleme. Editat Decembrie 6, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 ok, am facut treaba aia, se intareste, insa nu semnificativ, din ce am observat :/, bine, nici nu stiu cat de mult trebuie sa se intareasca, sa-mi bag ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 I was actually a little surprised that the amount of damping the HESD provides at full is not as much as you might think. Felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 I was actually a little surprised that the amount of damping the HESD provides at full is not as much as you might think. Felicitari. haha, super tare ) merci, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 dragutz find-ul. nu stiam de el. o sa incerc cand mai am drum prin garajul din spate. de ce zice sa lasam cricul jos? sa nu cumva sa porneasca motorul din greseala la WOT? altfel nu cred ca ar avea vre-o relevanta asupra testului. hmmm... si asta inseamna ca HESD e conditionat de pozitia acceleratiei, nu de viteza de deplasare. bine de stiut! multumim, speed hmm, acum mi-am dat seamam ca pt testul asta ai nevoie de stander fata cu sustinerea la jug... eu am la axul rotii. dar cred ca se poate "falsifica" un stander fata in cazul asta prin o mica adaptare a intoarcerii pe cric. preferabil sa mia fie o persoana, ca sa poti testa ghidonul fara probleme. io na-m priceput cum trebuie facut care imi explica si mie...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 io na-m priceput cum trebuie facut care imi explica si mie...??? teoretic, pui motoreta pe stander, daca nu ai stander, o ridici pe ceva astfel incat sa ai ghidonul liber si sa-l poti misca. tragi cricul, o bagi intr-o viteza, cheia o ai in contact, acceleratie maxim, apoi dai din buton contact, timp de 10 secunde palpaie HESD-ul, timp in care tu misti ghidonul si apoi incepe sa se miste mai greu, dupa alea 10 secunde, nu mai palpaie led-ul de HESD, si ghidonul se misca ca inainte, usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.