Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

"Frana" : multam mult pt detaliile si sfaturile tale: si eu m-am gandit sa vand acum gs-ul 500,sper sa iau cam 1900 pe el,sa mai astept pana la iarna si atunci sa iau rr-ul!dupa sfatul tau inseamna ca n-am dat gres in presupuneri! acum,revenind la motorul in sine,tin sa mai precizez asa:principiul meu este sa nu merg cu pasager,in masina bag si 10 oameni desi am doar 7 locuri,dar pe motor mi-e suficient sa am grija doar de mine. e mult mai riscant si nu vreau sa am pe constiinta si pe altii. apoi,vreau un motor cu care sa incep sa ma dau pe circuit,d'aia renunt la suzi a mea,cu care in oras ma inteleg super belea. pt drum,estimez ca inclusiv pe autostrada n-am sa-i dau mai mult de 180-200,si assta doar pe portiuni scurte,mia ales ca nu prea am de ce merge pe autostrada. ma intereseaza siguranta si prefer circuitul. legat de aspectul confort: ca inaltime am 1.83m deci nu foarte inalt,dar putin cam greu,90kg,si aici incerc sa lucrez la a slabi,ca nu prea stau bine pe motor cu rezervor peste rezervor. cine,si anume domnu' "balamuc" daca ai auzit de el,zicea ca 600 sunt mai incomode pt oras,avnad in verede faptul ca merg si mult in oras... dar acum stau si ma gandesc,daca un 600 are consum de 8-9 in oras,atunci un 900/1000 ma termina,sare de 11 lejer. acum,voi care sunteti posesori si deja experimentati,cred ca-mi puteti da cel mai bun sfat,tinand cont de precizarile mele. ideea mea ar fi sa nu mai fac "greseala" care am facut-o cu gs-ul. as prefera sa iau un motor mai ok,mai puternic,pe care sa nu fiu nevoit sa-l mia schimb,si sa ma abtin eu sa nu bag mana in gaz,decat sa iau iar unul slab si sa fiu nevoit peste inca un an sa-l dau pe altceva.

stiu ca poate nu-i indicat sa pun aceasta intrebare,dar permiteti-mi sa indraznesc: credeti ca ar trebui sa ma uit si la alta marca dar spre un motor intermediar,de 750cc? eu unul pana acum n-am avut tangente deloc cu marca honda,dar imi plac masinile honda,toata lumea recomanda motor gonda,si atunci am zis sa-mi iau si eu tot honda. gresesc undeva?

va multumesc mult pt sfaturile voastre,astept si altele,si va rog sa ma mai suportati pama ma hotarasc si eu la ceva.

week-end placut,ca eu deja ma gandesc la el,si asfalt uscat....

 

"Stau-de-6" : multam mult si pt aceste sfaturi,chiar nu ma asteptam ca pe circuit sa se dea oameni cu touring-uri! in cazul asta,poate am sa merg si asa,cu caprita mea,ca prima experienta nu cred ca va fi ceva rau... multam mult de tot,iar daca mai ai ceva sfaturi in tolba,te rog sa ma reversi ceva si pt mine. numai bine. bafta.

 

Cu regret te anuntz ca daca vrei sa incerci circuitul, nu-ti lua 600rr, esti mult prea mare pt acest model, nu incapi. Pt mers in oras este foarte buna, pe circuit daca nu ai loc suficient pe ea nu poti progresa si i-ti lasa un gust amar.Am trecut si eu prin aceeasi experientza. Dupa 4 ani de mers,inclusiv pe circuit, cu CBR 954, care este foarte incapatoare, am zis sa incerc un 600rr/2007, supermotocicleta dar mie nu mi se potriveste. Daca ma urcam din prima pe 600rr probabil ca nu as fi putut face diferentza. Nu-ti recomand nici un model, ramine sa le incerci tu personal.

 

nu stie nimeni daca honda cbr 600rr 2004 are catalizator?

Modelul vindut in Germania, are, cele din Italia nu au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@mariantiu : Si eu am inceput pe un suzuki gs500, si dupa 2 ani am zis ca trebuie sa am un RR. Nu doar ca e mai puternic, ci pentru ca e pe injectie si imi place foarte mult cum arata ( motiv superficial, stiu, dar chiar imi place ) Asta toamna mi-am luat un RR 600 din 2005, si am mers de atunci cam 5000+ km prin oras, si un singur drum la mare, deci ma apropii de 6000. Nu am fost pe circuit inca cu ea, dar vreau sa fac si asta pe viitor. Eu am cam 1.75 inaltime si 65 de kg, deci miscatul pe ea nu e o problema pentru mine, cum nu este nici puterea sau consumul ( cam 8 in oras si 6 afara, cum iti mai spunea lumea ). Nu cred ca o sa vreau altceva in urmatorii 2 ani, e arhisuficienta bestia asta mica pentru mine. Nu ma vad pe un 1000RR, dar eu sunt destul de micut. In oras nu e la fel de confortabila ca gs-ul, dar nu pot sa ma plang, e chiar ok, si m-am si obisnuit. Oricum, trecerea dea la gs500 a fost un soc destul de mare, frane mai bune, acceleratie si viteza maxima clar mai mari, dificultate mai mare la viratul la maxim ( cand ai ghidonul intors la maxim intr-o parte, una din incheieturi sta intr-o pozitie destul de ciudata intre ghidon si rezervor/corpul motocicletei, si daca se intampla sa fie dreapta, imi e un pic greu sa accelerez smooth, inca exersez asta ) Dar in trafic si mersul normal nu se pune problema asta, doar la intoarcerile la 90 la viteza mica in spatiu mic. In rest ce sa mai zic, bestial ca e pe injectie, pornea si iarna fara stresul cu socul sau sincronizatul carburatiei, bla bla. Eu unul sunt foarte multumit de alegerea facuta, chiar daca mi se rupe sufletul ca o folosesc mai mult la mersul la serviciu si cu treaba prin oras.

Editat de Danji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucuresteni atentie la RAR mobil-ul de la Victoriei, daca va stiti cu toba galagioasa sau alte lucruri ce tin de ITP(nu mai spun asigurare etc) evitati zona.

 

Si daca sunteti opriti, in niciun caz nu acceptati sa vi se retina talonul pt o toba galagioasa fara a se masura nivelul decibelilor.Pe vremuri aveau aparatul respectiv, azi am vazut ca le lipseste si asta a fost portita mea.

Take care. :cheers:

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor colegilor pt sfaturi. am sa tin cont de parerile voastre si mai meditez la problema. in ceea ce priveste treaba cu gabaritul meu,adevarul e ca sunt putin solid(90 kg, 183cm,+rezervorul din fata al masinariei de facut sex)asa ca vine foarte bine sfatul pt 600rr,inseamna ca chiar mi-ar fi mica. am sa incerc sa ma orientez atunci catre un 1000rr desi am auzit ca aia e masinarie de tocat bani,dar vedem noi, sau catre o clasa intermediara,ceva la 750cc desi pt asta cred ca va trebui sa schimb marca. mii de multumiri si mia astept parerile voastre. drumuri bune fara gropi si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bob ti-am trimis mesaj cu numarul unui prieten care dezmembreaza un 1000rr. da-i un tel si vezi ce zice. apropo... am trecut din nou la honda :)) mi-am luat rr-ul inapoi pe care nu stiu ce sa fac.. sa il dau sau sa il tin :))

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mamaa... carcotas esti mah :)) oricum gandeste-te ca mai am si un k8 :)) asa ca ma impart :)) nu vrei sa iti dau un k8 de 600 sau un 1000rr si o dif me mobra aia a ta sa te scap de ea ? :)

 

gasesc si eu pe la careva din voi un far de 1000rr ori intreg ori lovit dar cu partea din spate intreaga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul trecut am fost iar la Hungaroring. :rolleyes:

A fost o iesire cu multi incepatori, unde ne-am distrat de minune. Mobra s-a comportat exceptional si mi-am imbunatatit timpul pe tura. :rusinica:

Anul acesta o sa mai fie cateva iesiri pe Tihuta, urmand ca dup-aia sa o pun in garaj si sa strang bani pt iesiri pe circuit in 2012. :)

 

:wavey:

post-28093-0-32996000-1314622641_thumb.jpg

post-28093-0-09736100-1314622654_thumb.jpg

post-28093-0-98251500-1314622675_thumb.jpg

post-28093-0-57613600-1314622711_thumb.jpg

post-28093-0-04117100-1314622726_thumb.jpg

post-28093-0-48111600-1314622744_thumb.jpg

post-28093-0-76895900-1314622751_thumb.jpg

post-28093-0-97788300-1314622760_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce sa imi trebuiasca far stock??? ce treaba am eu cu RAR-ul? bre... invidiosi sunt unii... cum face unul ceva misto...cum se gaseste cate un carcotas sa comenteze.... nu ai vazut asa ceva, offff. Alter lasa-ma pe mine sa am eu probleme la rar si fi tu legal ;) imi place citatul ala al tau... ce sa inteleg daca mie imi place sa risc???

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alecs_1000RR, ce te-ai aprins asa?

1. Invidie? M-a pufnit rasul! E "ceva misto" in conceptia ta.

2. E treaba ta ce faci cu trotineta si problemele generate de dânsa.

3. Semnatura mea face referire la lucruri mari, nu de banalul tau mers in ilegalitate.

 

In alta dezordine de idei, era o gluma. Totusi se pare ca nu-i, dupa reactia ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravos, ma bucur sa vad ca si la noi incep oamenii sa isi personalizeze motocicletele. as face si eu multe daca as avea fonduri...

 

ca preferinta personala nu as fi pus ledurile alea, dar e strict o chestie de gust. nu pot sa spun ca sunt urate, doar ca nu ma atrag. in rest arata super asa, inegrite si cu lupe! :cheers:

 

farurile vrei le faci sa se aprinda ambele deodata? daca da, cum? ca as fi si eu interesat...

 

ca fapt divers, citisem pe 600rr.net ca se vad aiurea astea stock daca le faci sa se aprinda deodata, oglinzile din farul stanga fiind diferit orientate fata de cele din dreapta, dar spuneau baietii ca rezolvasera problema comandand din anglia far dreapta stock de 600rr, deoarece la ei (ca de obicei) sunt invers (faza scurta pe stanga si lunga pe dreapta), dar din moment ce ai pus lupe nu mai conteaza asta...

 

spor la modificari, tine-ne la curent :)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti s-a raspuns la intrebare Alecs, ai cerut o parere.Trebuia sa te astepti ca nu toti au aceleasi gusturi cu ale tale.After Ego nu a fost deloc rautacios, ba chiar din contra, ti-a raspuns printr-o gluma eleganta :).

Iti apreciez munca, nu si investitia, considerand-o inutila.

Eu unul mi-as pune doar daca as avea R6, as sterge 6-le si as desena un 8 ca sa cred ca am AUDI :).

 

 

 

Felicitari inca o data Stau-de-6, vad ca ti-ai facut un frumos obicei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una e sa imi zica careva ca nu arata bine... cum a zis gog ca nu ii plac ledurile si alta e sa imi zica careva ca o sa caut far stoc ca la rar nu ma lasa cu... eu nu imi fac probleme nici de rar si nici de itp... dar din asta deduc ca nu era o parere legata de cum arata nu??? sau ma insel? cum zicea si alter... fac ce vreau cu mobra mea si o impopotonez cum vreau.Aratam ce am facut pt ca banuiesc ca nu sutn singurul care s-a gandit pana acum la 2 faze pe scurta si 2 pe lunga... dar sunt printre singurii care o sa aiba ;) NU ma atacam daca imi zicea ca nu ii plac, ca gusturile nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari inca o data Stau-de-6, vad ca ti-ai facut un frumos obicei :)

Noi suntem oarecum norocosi. Nu e asa departe Hungaroringul. :)

Desi sunt pesimist cu circuitul asta de la Mures, mi-ar placea sa am un loc de joaca la mai putin de 100 km, in viitor. :D

Vom trai si vom vedea.

 

Multumesc pt aprecieri! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...