cmd Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 chiar se dau BINE BINE BINE baietii din Mures ,bravo lor ,salutari pe aceasta cale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Ce toba are posesorul Movistarului cu numar SBN? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Cam cat consuma un CBR600RR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NILS_BUCURESTI Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Salut baieti. Am montat azi semnale cu leduri de la Louis si a aparut o problema...(sunt praf la electronica) Pasul 1 - Cand am montat primul semnal spate acesta ramanea continuu aprins cand dadeam semnal pe el...de mentionat ca in prealabil am dat toate semnalele vechi jos Pasul 2 - dupa ce am montat si semnalul celalalt pe spate functionau ambele (palpaiau) doar ca la viteza ceva mai mare...ceea ce nu ma deranjeaza Pasul 3 - am montat primul semnal fata si iar ramaneau toate aprinse continuu indiferent daca dedeam semnal stanga sau dreapta... Pasul 4 - crezand ca o sa se intample la fel ca pe spate si oricum continuand lucrul am montat si celalalt semnal fata...DAR de data asta nu si au mai revenit....cand dau semnal stanga sau dreapta raman toate 4 aprinse... Oare de ce se intampla asta si care ar fi solutia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 @NILS: si eu sunt praf la electronica, dar cred ca pe langa lampile de semnal, mai trebuia sa iei un releu ce se monteaza tocmai pt a evita disfunctionalitatile lor. S-ar putea sa fie codul 10033844. Oricum, cere sfatul unui electronist priceput. Si doua poze de la plimbarea de astazi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NILS_BUCURESTI Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Merci de informatie...azi o duc in service...ca eu nu am idee unde trebuie montat releul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 E simplu. Daca sunt semnale cu leduri atunci au plus si minus (diode) care daca nu le pui cum trebe atunci nu merg (chiar se pot arde) si aia e. Nu mai ai nevoie de service. Desfa le si vei vedea atat pe electrica cat si pe semnale fire deschise la culoare si fire inchise. Le legi ca atare si vezi daca e ok. Umbla la ultimul semnal ala de nu merge caci acolo ai montat firele invers. Diacnoza semnale in timp real: Daca esti pe leduri si totul e ok ele palpaie repede dar asta nu-i rau. Daca raman aprinse atunci nu ai legat unul din ele sau e ars. Daca nu te descurci 50 ron si ti le fac eu in max 30 min. P.S. Daca vrei sa semnalizeze normal (palpaiala) atunci tre sa mai cumperi niste rezistentze (nu-ti recomand) care spun computerului de confort ca sunt becuri de 5W nu leduri de 0,5W. Desfa-l pe ultimul si pune-l invers. Daca nu esti pe leduri atunci e groasa. Du-o la service ca ai legat ceva nasol (sau ai unul din becuri arse)si poate te vedem la News... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diaboliqute Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 P.S. Daca vrei sa semnalizeze normal (palpaiala) atunci tre sa mai cumperi niste rezistentze (nu-ti recomand) care spun computerului de confort ca sunt becuri de 5W nu leduri de 0,5W. De ce nu recomanzi? Nu are nici o treaba cu un eventual "computer" desi nu stiu ce computer are CBR-ul :-) Diferenta adusa de rezistente este in consum, LEDurile consuma mai putin decat becurile cu filament standard si din acest motiv releul de semnalizare (care poate fi mecanic sau electronic) functioneaza anormal. Rezistenta nu face decat sa aduca valoarea consumului aproape de un bec standard si astfel totul functioneaza in regula. Eu unul recomand acest lucru, daca ai toate semnalele leduri risti sa palpaie atat de repede incat deabea sa se vada. Prefer oricand semnalele mele sa fie mai rare dar mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
droom Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Ce toba are posesorul Movistarului cu numar SBN? nu am retinut, dar as zice la ghici un SBK de LeoVince? Daca am gresit, my bad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 De ce nu recomanzi? Nu are nici o treaba cu un eventual "computer" desi nu stiu ce computer are CBR-ul :-) Diferenta adusa de rezistente este in consum, LEDurile consuma mai putin decat becurile cu filament standard si din acest motiv releul de semnalizare (care poate fi mecanic sau electronic) functioneaza anormal. Rezistenta nu face decat sa aduca valoarea consumului aproape de un bec standard si astfel totul functioneaza in regula. Eu unul recomand acest lucru, daca ai toate semnalele leduri risti sa palpaie atat de repede incat deabea sa se vada. Prefer oricand semnalele mele sa fie mai rare dar mai lungi. computerul de confort comanda inchiderea centralizata, scaunele electrice, functia auto de la geamurile electrice...toate de la Honda CBR....offfff...nimic nu stiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Cine e interesat de o evacuare Akrapovic titan+carbon pentru 600rr 2003-2006?m-ar interesa o toba stock+diferenta de bani sau...doar bani...daca e cineva interesat PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 computerul de confort comanda inchiderea centralizata, scaunele electrice, functia auto de la geamurile electrice...toate de la Honda CBR....offfff...nimic nu stiti )) N-am stiut cum sa-l numesc altfel pe respectivul releu (care defapt este electronic nu electromagnetic) si i-am zis de confort ca sa nu stea omu si sa apese pe unbutonas de cate ori vrea sa-i palpaie becul. Nu recomand respectivele rezistente deoarece nu prea isi fac treaba. Dar nu asta e motivul principal ci: sunt extrem de mari si periculoase sa dea la masa daca nu se face o izolatie corespunzatoare (service specializat in electica moto) sau un meticulos ce demonteaza cele 4 carene ca sa ascunda si zipuiasca respectiva lucrare. Nu I recomand asta, iar diferentza e aproape nula. Computer Comfort: Lumina interioara se stinge automat, stergatoarele pornesc automat, inchiderea centralizata, incalzirea in scaune si alte multe mici chestiutze. La motocicleta alt confort in afara de palpaiala semnalelor, de aprinsul farurilor si de pornirea pompei nu prea sunt, dar astea care sunt tin de confort.Adica nu ndai tu de niste butoane ca sa le faca. Ai vazut ca nu le-a zis aiurea. Comfort. BMW urile au si ABS si Traction Control...Alte computere ce ajuta dar care au alte denumiri, abs asc etc... Oricum nu are nimic releul in cazul CBR istului cu problema. Cel putin daca n-a legat vre-un fir de plus la masa. Nu mai mergeti la Doctor!!! Consumati cate un Plus la fiecare Masa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Sa inteleg ca toti "RR-istii" sunt plecati cu mobrele, de nu avem activitate aici? Cum mobrele noastre nu se strica foarte des, putem posta poze cu ele din plimbarile facute. Una din weekendul trecut: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 http://ursus.ro/faraalcool/ Stie cineva sa se fi acordat pe 3 Octombrie (conform regulamentului campaniei) premiul "cel mare" (aka CBR600RR) ? Sau putem presupune ca "s-au dat la fund"?.... O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob1979 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Salut! a mai avut careva probleme cu statorul(sa se arda) la 1000rr model 2004-2005 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Coanuse Bob eu nu am avut pana acum problema asta si sper sa nu o am nici de acum incolo...dar am auzit ca este des intalnita aceasta problema. Tot nu ai reusit sa termini problema cu statorul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob1979 Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 am ars 3 pana acum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 pai de ce nu dai tu o fuga la TNG sa vezi care e problema si sa nu mai schimbi statoare ca pe ciorapi? ca mai mult ca sigur ca problema nu mai e de la stator ci de la altceva care arde si statorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 (editat) Mai nou sunt si eu proprietarul unui CBR. Am ales CBR 600 2008 ptr a-l folosi in SBK. Cu aceasta ocazie va prezint si un produs spre vanzare: 250 ron ambele sei personalizate dupa cum vrea Clientul la indrumarea noastra... Sper sa va placa cea a CBR ului meu. Tel il aveti mai jos. https://6663985456313446184-a-racetek-ro-s-sites.googlegroups.com/a/racetek.ro/racetek-garage/gallery/IMG_1691.JPG?attachauth=ANoY7cp5XwD4rAEDldZVnvajVRalcTYCL8xmuELCAqxKJrBlX00RjpvZg_j0Mk29YVRFBYSE2tF__aCnV3EdbGkd47h832F5GIECBKcTXsyzARmJ7yXFBIWDsjBeoMfqYQ6zp9zg3L15kSu_omYzZkcQefEe7-stxAIy4PkjC-W8oEmJH-YJG-SCV4OTHMf6Jo7BLx2xjw_x5tEZ4wXyCNB9F41tisNZsg%3D%3D&attredirects=0 Editat Octombrie 16, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 SALUTARE TUTUROR CUMPAR UNDERTAIL CBR 1000RR 2006 0765888825 ALEX SERBAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NarciusZ Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Vin si eu cu o mica nedumerire. De curand am achizitionat un 1000rr si am constatat ca sistemul EGCV este blocat. Am scos cele 2 cabluri si am constatat ca unul este blocat in camasa. Nelamurirea mea este: e musai sa refac sistemul? , sau il las asa. Am observat ca sistemul final este mereu pe pozitia deschis avand un arc care il mentine asa. Iau in considerare orice sfat, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Daca a ramas deschis atunci blocheaza-l asa si dai bice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GingiuMingiu Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Salut. Vinde careva un suport de numar pt. 600 2005-06 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Salut! Cunoaste cineva aceasta motocicleta? http://www.pro-bike.ro/forums/topic/85210-cbr-600-rr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 am ars 3 pana acum ! Salu, de problema asta m-am lovit si eu , daca citesti posturile de acu ceva ani ( mai exact 2 ) ai sa vezi acolo ca si eu m-am plans . Pana la urma rezolvarea problemei a venit asa : schimbat stator, rotor , releu incarcare. Dupa ce ai schimbat toate astea nu mai ai nici o treaba cel putin 20k km. Succes Si hai cu Varaa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.