Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PROBLEMA MARA... IN PRIMUL RAND SALUTARE TUTUROR... NU REUSESC SA SCAP DE PROBLEMA CU INCARCAREA LA 1000 RR ..... SA RECAPITULEZ... IAU RELEU NOU SI STATOR... ASTEPT 3 SAPTAMANI SA VINA..... AJUNG ACASA NU AM SOMN MA APUC SA IL MONTEZ.... PUN APARATU DE MASURA PE EL... INCARCA 14,8 LA 2500 TURE....TOATE BUNE SI FRUMOASE... 6 DIMINEATA... PLEC ACASA DORM... MA TREZESC ZIC CA MA DUC SA FAC VRO 200-300 KM CA SA MA MAI LINISTESC... DAR INAINTE DE ASTA SA FAC O TURA DE DEZMORTIRE CA SA IMI VERIFIC REFLEXELE SI ALEA ALEA... TOATE BUNE SI FRUMOASE.... IES DIN ORAS MERG 10 KM ... MA INTORC..... LA APROXIMATIV 5 KM DE INTRAREA INORAS... CURENT... NIMIC..... BORD MORT.... LUMINI NIMIC.... DECI CURENT 0 NICI MACAR CUM ERA INAINTE CU STATORUL ALA ARS... ALA MACAR IMI TINEA MOBRA PORNITA ACUM NICI MACAR ATAT.....INNEBUNESC NU ALTA IMI VENEA SA SAR IN PRAPASTIE ... NICI O SCULA LA MINE NIMIC.... MA DAU JOS SI DAI IMPINS.....IMPING LA 10 KM AJUNG LA UN GARAJ CER SCULE LU NENEA SI MA APUC DE DEMONTAT... PRIMA DATA O PORNESC CU CURENT DE LA O MASINA ... O IA LA SFERT IAU ALIMENTAREA DE LA MASINA ... POC ..... MOARE SI MOBRA...VA ROG EU AJUTATI-MA CEI CARE ATI TRECUT PRIN ACEASTA PROBLEMA SI SPUNETI-MI SI MIE CUM ATI REZOLVAT-O. RECOMANDATI-MI UN OM CARE SE PRICEPE.... DECI PUR SI SIMPLU SUNT DISPERAT.

 

MERSI

 

Salut...fa o proba cu alta baterie si vezi ce zice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBLEMA MARA... IN PRIMUL RAND SALUTARE TUTUROR... NU REUSESC SA SCAP DE PROBLEMA CU INCARCAREA LA 1000 RR ..... SA RECAPITULEZ... IAU RELEU NOU SI STATOR... ASTEPT 3 SAPTAMANI SA VINA..... AJUNG ACASA NU AM SOMN MA APUC SA IL MONTEZ.... PUN APARATU DE MASURA PE EL... INCARCA 14,8 LA 2500 TURE....TOATE BUNE SI FRUMOASE... 6 DIMINEATA... PLEC ACASA DORM... MA TREZESC ZIC CA MA DUC SA FAC VRO 200-300 KM CA SA MA MAI LINISTESC... DAR INAINTE DE ASTA SA FAC O TURA DE DEZMORTIRE CA SA IMI VERIFIC REFLEXELE SI ALEA ALEA... TOATE BUNE SI FRUMOASE.... IES DIN ORAS MERG 10 KM ... MA INTORC..... LA APROXIMATIV 5 KM DE INTRAREA INORAS... CURENT... NIMIC..... BORD MORT.... LUMINI NIMIC.... DECI CURENT 0 NICI MACAR CUM ERA INAINTE CU STATORUL ALA ARS... ALA MACAR IMI TINEA MOBRA PORNITA ACUM NICI MACAR ATAT.....INNEBUNESC NU ALTA IMI VENEA SA SAR IN PRAPASTIE ... NICI O SCULA LA MINE NIMIC.... MA DAU JOS SI DAI IMPINS.....IMPING LA 10 KM AJUNG LA UN GARAJ CER SCULE LU NENEA SI MA APUC DE DEMONTAT... PRIMA DATA O PORNESC CU CURENT DE LA O MASINA ... O IA LA SFERT IAU ALIMENTAREA DE LA MASINA ... POC ..... MOARE SI MOBRA...VA ROG EU AJUTATI-MA CEI CARE ATI TRECUT PRIN ACEASTA PROBLEMA SI SPUNETI-MI SI MIE CUM ATI REZOLVAT-O. RECOMANDATI-MI UN OM CARE SE PRICEPE.... DECI PUR SI SIMPLU SUNT DISPERAT.

 

MERSI

in primul rand pune o baterie buna sau incarca bateria veche,daca se poate, apoi pornrste motorul ,verifica daca incarca corespunzator, daca nu incarca scoate mufa de la releu si masoare daca ai curent intre cele trei fire galbene care vin de la stator, intre oricare dintre cele trei fire(luate cate doua in toate variantele)trebuie sa ai 20- 30 v la relantiu ,daca ai si nu incarca e releul dus iar, daca nu ai e statorul ,mai poti verifica statorul si cu motorul oprit verificand fiecare fir galben cu masa, nu trebuie sa ai continuitate , succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello!! sunt un proaspat detinator de cbr 1000 rr fireblade din 2005 si de asemenea si incepator.. am o problema cu semnalizarea si nu prea reusesc sa-i dau de cap.. mobra are semnalizarile schimbate cu unele pe leduri si semnalizeaza cand vrea ea.. i-am desfacut comanda de la ghidon am verificat-o, totul este ok.. ma gandesc sa nu fie cumva din releu.. dar aici intervine problema.. unde se afla releul de semnalizare?? poate ma ajuta cineva cu ceva sfaturi sau indicatii.. ma gandesc ca este un pic aiurea sa merg prin trafic fara semnalizare, mai ales ca sunt si incepator..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

in primul rand e cam nasol ca ti-ai luat motor de 1000 ca incepator!!! cred ca ai exagerat un pic....puteai incepe si tu cu ceva mai mic...macar asa pana iti formai reflexele si capatai ceva experienta.

iar doi: sigur gasesti toate informatiile necesare in manualul de reparatie pt motorul respectiv. daca cauti gasesti si aici pe forum respectivul manual.

 

bafta si asfalt uscat..

multa grija la pilotat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am o foarte mare problema cu un CBR 1000 F din 92 (stiu aici e topic de rr). Cuiele ponton(???) din carburatoare nu-si mai fac treaba cum trebuie si toata benzina se duce in ulei si pe jos. Nu reusesc sa gasesc aceste cuie si nu cunosc compatibilitatile (de exemplu exista sansa sa cumpar unele de Kawa sau altceva si sa se potriveasca?). Help please.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Cumparata acum 2 zile, model 2006, 8950km, totul stock. Deja am facut 150km cu ea, ne intelegem bine si sa speram ca nu ne doreste raul nici un conservar :)

 

 

S-o stapanesti sanatos!

 

Diseara se aduna lumea pe la Constitutiei?

 

Soki inca nu ai reusit sa-ti rezolvi problema cu statorul ala de cacao?? :)( Aduo pe remorca si hai cu mine la Bragadiru k am acolo un mecanic f bun..poate reuseste sa te ajute.

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos!

 

Diseara se aduna lumea pe la Constitutiei?

 

Soki inca nu ai reusit sa-ti rezolvi problema cu statorul ala de cacao?? :D( Aduo pe remorca si hai cu mine la Bragadiru k am acolo un mecanic f bun..poate reuseste sa te ajute.

 

Respect!

 

salutare :D) sa rezolvat cu statorul... concluzia e... ca tre sa iau tot OEM acu sa vedem cu o sa se rezolve cu finantele. Asta care il am tine mere, dar nu sunt satisfacut..... cand il las in ture ... se slabeste lumina in far... si o sa pun stator si releu oem vad eu de unde le achizitionez. In rest totul e ok... is in concediu... is la Targu Ocna la mine acasa.... si maine vin incolo .. e rau ca nu am nici un amic cu B-ul care sa mearga maine incolo sa vin si eu cu mobra... daca nu .. vin sptamana viitoare cu transportul in comun si inapoi pe 2 roate :D

 

SirFaq ce se aude de horinca aia?

Mesaj completat

cineva in piata constitutiei az?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wacko:

merci de sfat , dar revin merge sau nu ......:)

Da merge, au mai facut-o si altii inaintea ta si dupa aia si-au dat pumni in cap, etc. O sa incerc sa-ti explic "pe romaneste" ce o sa se intample: cauciucul o sa stea "mai strans" pe janta, astfel ca atunci cand o s-o inclini, o sa trebuiasca sa depui un efort mai mare, adica o sa se incline mai greu, iar la un anumit unghi de inclinare o sa se incline dintr-o data mult fara sa vrei, o sa te traga in jos, pe partea pe care ai inclinat-o. E total aiurea, am mers pe o motocicleta cu 190 pe spate in loc de 180, si crede-ma ca nu mai avea nici un farmec si era chiar greu de pilotat. Treaba ta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as dori o informatie de la detinatorii de 600rr 2005 2006, eu am un 600rr 2008,si am spart roata pe fata ,am gasit cateva roti dar de la modelul 2005-06 ,si nu stiu daca se potriveste ,asa ca daca ar vrea cineva sa ma ajute???am nevoie de diametrul exterior al discurilor de franare si distanta dintre cele doua disciri de franare in zona unde actioneaza placutele de frana deci pe interioare distanta dintre un disc si altul,eventual diametrul axului care tine roata,va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as dori o informatie de la detinatorii de 600rr 2005 2006, eu am un 600rr 2008,si am spart roata pe fata ,am gasit cateva roti dar de la modelul 2005-06 ,si nu stiu daca se potriveste ,asa ca daca ar vrea cineva sa ma ajute???am nevoie de diametrul exterior al discurilor de franare si distanta dintre cele doua disciri de franare in zona unde actioneaza placutele de frana deci pe interioare distanta dintre un disc si altul,eventual diametrul axului care tine roata,va multumesc anticipat

 

Discurile se potrivesc de la model 2003-2006 la cel de 2007-2008, dar roata in sine nu. Butucul e mai lat la 2003-2006 decat la 2007-2008 si nu se poate modifica sau daca se poate costa mai mult decat o roata noua. M-am confruntat cu situatia asta si stiu sigur ca asa e. Cineva a schimbat suspensia fata de la 2003-2004 cu cea de 2007-2008 si doar discurile de frana vechi s-au potrivit la gauri la roata noua, iar roata de 2003-2004 e la fel cu cea de 2005-2006. La 2007-2008 distanta dintre telescoape e mai mica cu aprox. 2 cm. Daca pot sa fac rost si de masuratorile exacte o sa le postez aici. Deci itzi trebuie neaparat roata de PC40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... Imi dau seama ca nu este topicul corespunzator pentru asa ceva dar am nevoie urgent asa ca voi posta si aici. Am nevoie cat mai repede de un CBR 600RR 2007+ si la un pret mai real va rog (de ex. nu imi cereti 8000 pe el si folositi ca argument ca atat e nou). Ideal ar fi, daca are cineva fara carene, fara faruri, neinmatriculabila etc... Am si un Suzuki DR-Z pe care il pot da la schimb eventual, il dau cu piese in plus sau ceva ca sa incerc sa egalez diferenta. Aici e DR-Zul http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...m&ID=223774. Multumesc anticipat si ma scuzati inca odata, dar am nevoie foarte mare de un CBR 600....:agree:

 

 

 

Pot fi gasit la emailul marinvlad33@yahoo.com sau la nr de telefon 0722300970.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Stiu ca s-a mai discutat pe forum, dar tot nu m-am lamurit. Care e presiunea optima in pneuri? In cartea tehnica scrie 2,9 pe spate si 2,5 pe fata. Eu asa mi-am bagat, dar simt ca are tendinta sa-mi fuga spatele in curbe. Are ceva daca bag mai putin? S-ar comporta mai bine in curbe? Astept pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...