micleadragoscostin Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Deci, din cate stiu eu.... daca incarca 15,5V e releul stricat sigur (releul daca e stricat, poate sa incarce si mai mult si mai putin)! Trebuie sa incarce undeva la 14,3-14,5V ! Daca incarca sub 13,5V ai o problema cu "alternatorul" (nu stiu daca se numeste asa la motoare) ! Eu nu am avut probleme dinstea, si sper sa nu am, dar mi s-a intamplat la masina, imi incarca 12,8V si, a fost releul de incarcare! Pune un multimetru pe ea si vezi cat incarca.... e ceva f simplu (daca ai multimetru), apoi dupa asta o sa ai o idee cu ce se intampla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Deci, din cate stiu eu.... daca incarca 15,5V e releul stricat sigur (releul daca e stricat, poate sa incarce si mai mult si mai putin)! Trebuie sa incarce undeva la 14,3-14,5V ! Daca incarca sub 13,5V ai o problema cu "alternatorul" (nu stiu daca se numeste asa la motoare) ! Eu nu am avut probleme dinstea, si sper sa nu am, dar mi s-a intamplat la masina, imi incarca 12,8V si, a fost releul de incarcare! Pune un multimetru pe ea si vezi cat incarca.... e ceva f simplu (daca ai multimetru), apoi dupa asta o sa ai o idee cu ce se intampla! 15,5 cu farurile aprinse pe vaza lunga la 5000 rpm mi-a aratat cineva scrie in manualul de cbr 1000 rr 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 nu te contrazic, dar tocmai asta face releul de incarcare.... tine constant incarcare in functie de consumatori si turatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Mai e de verificat daca infasurarea statorului nu este in scurtcircuit cu sasiul motocicletei. Se desface mufa electrica mare de pe firele ce vin de la stator, si se verifica cu un aparat de masura pozitionat pe Ohmmetru . sa nu existe conductivitate intre oricare din cele 3 fire de pe mufa alternatorului si sasiul moto. Este cel mai intilnit defect, si nu doar la CBR-uri. Daca are coinductivitate, trebuie alt stator. In USA se gasec alternatoare aftermarket rebobinate mult mai solid decit cele OEM,, e o varianta buna. Ricksmotocycles , parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Cum functioneaza pistonu de voblaj,cel stock electric sau cum o fi el la un honda 1000 RR 2007 si cum pot sa imi dau seama daca merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Cum functioneaza pistonu de voblaj,cel stock electric sau cum o fi el la un honda 1000 RR 2007 si cum pot sa imi dau seama daca merge? In functie de viteza, ECU trimite o tensiune diferita la un electromagnet,in interior din cat stiu este un lichid metalic,care o data ce este aplicat un camp magnetic isi mareste vascozitatea. Ca sa vezi cum functioneaza la tine,la 1000 RR il poti pune pe stender,dar foarte bine fixata moto,bagi in viteza a 6 si urci pe la 150km/h si misti ghidonul,teoretic ar trebui sa se deplaseze mai greu de cat pe loc. Daca nu ar functiona din punct de vedere electronic,ar fi declarat ca defect si ai fi avut aprins FI. Din pacate defectiunile mecanice nu sunt depistate de tester. Cam asa arata o harta de amortizor de la un k9 1000. La suzuki am posibilitatea de al activa cu testerul si-l poti verifica pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Multumesc mult pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Merita investitia intr-un stator/releu aftermarket sau mai bine oem. Acum cativa ani am schimbat un releu la un 919 si am luat unul aftermarket ducati care are vreo 5 ani de functionare si inca merge insa la 1000 rr nu stiu cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Citi dintre cei ce posteaza aici crezi ca si-au luat statoare de la Rick's Motorsports Electrics ? Ori OEM, ori chinezarii ieftine vindute de samsarii de la noi. Unul Rick, e scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremeseby Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Dragi colegi, dupa indelungi cautari n-am reusit sa gasesc un manual de sc57 1000rr 04-07 varianta europeana. Ma intereseaza mai degraba schema electrica. Pe internet e plin cu versiunea americana ce nu are si HISS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 ce probema ai? la HISS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhobby Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 salut! stie cineva daca Honda 1000rr 2004-2006 are sleepy clunch? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 salut! stie cineva daca Honda 1000rr 2004-2006 are sleepy clunch? ms Nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) buna asta!!!... ....sleepy aaa??? Editat Mai 14, 2014 de 0ctav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhobby Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 ))..slipper clutch..greseala mea ms TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremeseby Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Trebuie sa refac mufele la un ECU si aveam nevoie pinout/codul culorilor de pe fire. Din cat am citit cablajul pe cele americane e diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vronak Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Salutari!Vreau sa achizitionez un motor, un Honda CBR 1000 rr Repsol. Am gasit-o la un tip in Braila si as dori niste sfaturi( daca vi se pare ceva ciudat sau lipseste ceva esential ). Tin sa precizez ca arata foarte bine, este tinuta in garaj de vreun an jumate si are 8700 km . Poate fi vazuta pe http://www.autovit.ro/honda-cbr-M3441171.htmlMultumesc anticipat celor ce vor raspunde si asfalt uscat tuturor! Editat Mai 16, 2014 de Vronak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Cum naiba sa dai 5000 pe vaca aia grasa din 2005? Poate pe vopsea.Ca, cai putere nu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Il stiu pe baiat. Madalin il cheama. Daca iti place modelul ala neaparat merita sa dai banii (mai mult ca sigur pretul nu e batut in cuie). E primul proprietar iar cu motoreta nu l-am mai vazut demult, ca s-a lasat de sportul asta. Stiu despre motoreta ca mai mult ca sigur, km sunt reali, nu a fost cazuta si a stat si inca sta in garaj. Merita sa te duci sa o vezi. Si nu.. nu am fost pus de el sa-i fac reclama, il cunosc doar din vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Jagi, tu ai o problema cu motoarele astea, vb serios. Pai dc sa nu dai banii pe un 2005 de la honda? Nu toata lumea cauta doar caii putere sau ce tot pomenesti tu.. Chiar nu înțeleg ce ai cu oamenii care le cumpara si nici cu mobra in sine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 sa dai 5000 pe o mobra de 9 ani? mult prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 clar ca e mult. dar eu vb de mobra in sine, nu de pretul ei. nu exista o discutie legata de un 1000rr unde sa nu de-a cu el de pamant. dar na, poate are motive, ce stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Jagi, tu ai o problema cu motoarele astea, vb serios. Pai dc sa nu dai banii pe un 2005 de la honda? Nu toata lumea cauta doar caii putere sau ce tot pomenesti tu.. Chiar nu înțeleg ce ai cu oamenii care le cumpara si nici cu mobra in sine.. OK, ia-o logic, nu dai banii pe cai putere. Enumara alte motive, serios vorbesc. Eu am mers si pe CBR-uri, toate, si de 600 si de 1000. Si afla ca nu e NUMAI parerea mea. Exista multi care au incercat Hondele astea acum 9-10 ani, si nici unul nu le lauda. Normal ca daca abia ai ajuns la CBR 929, nu ai cum sa stii ca deja ai o moto superioara CBR-ului 1000rr 2004+ -2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Am inteles. Dar nu vad cu ce e mai superior un 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vronak Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Va multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.