micleadragoscostin Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Imi poate spune cineva daca Honda CBR 600RR 2006 are filtru de benzina (am inteles ca unele moto nu au, nu inteleg de ce) ? Si daca da, unde e? Va rog un raspuns de la cineva care stie concret, fara "ar trebui sa fie acolo" ! Am cautat putin pe net, si nu am gasit nimic de filtru de benzina! Vreau sa ii fac revizia, si ma gandeam sa il schimb si pe ala, daca este pe undeva Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 este o sita care se afla in pompa de benzina in rezervor. Se poate curata periodic sau schimba daca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 deci nu are filtru, decat sita din rezervor.... doar ca nu stiu cum sa ajung la ea... dar cred ca o sa stie baietii care imi face revizia Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Si nu crezi ca stiau baietii si raspunsul la întrebarea ta de mai sus ? ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 (editat) au zis ca nu stie sigur daca are doar in rezervor sau are si filtru de benzina! Mi-a zis ca Hornet-ul are filtru de benzina(care e f scump), dar la 600rr nu stie! A cautat pe net, si nu a gasit! A zis ca s-ar putea sa nu aiba, dar nu era sigur! Asa ca am intrebat aici, pe cineva care a desfacut si stie sigur! Ca nu intrebam de nebun aici! Editat Mai 6, 2014 de micleadragoscostin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Chiar atat de scump un filtu de benzina ? Dar ce e frate hornet'ul ? Nava spatiala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 (editat) Am o geanta kappa nou nouta pe care am luat-o cu cativa ani in urma si nu am folosit-o niciodata. geanta e extensibila cu fermoare. Are printeri cu carlige si elastic. Are si husa impermeabila. Este pentru saua spate. Multumesc de raspuns. Vreau laterale sa incapa mai multe. Am un rucsac de spate si ala il prind cu plasa. Ce am vazut pe Louis nu stiu daca merge pe RR. Adica daca se prind doar intr-un punct de sus nu se misca si te dezechilibreaza la curbe? Cum stau alea fixe? Daca as sti ca sunt ok le-as si comanda. http://www.louis.de/_40f9f6862baaa7dd80278609c539c10a12/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10027776 Adica cum se prinde asta? Sub sea am toba. Editat Mai 6, 2014 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Daca cele 2 genti sunt incarcate in mod egal nu te dezechilibreaza si poti merge si cu pasager care va sta putin cam incomod (doar varfurle pe scarite) Mare atentie la prinderile de sub sea ca acolo ai toba si nu ai vrea sa te trezesti cu un mic foc in spatele tau....sau fara genti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Am mers eu sezonul trecut vreo 2000 km cu ele si cu pasagera pe un zx-6r 08 cu toba sub sa fara probleme. Trebuie atentie cand le pui si verificate dupa vreo 10 km . Dupaia nu se mai misca. Eu am avut de la Ofxord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Si nu uita sa pui un prosop sau o carpa moale intre genti si carena ca altfel de la frecarea gentilor se zagarie sau se matuieste vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Neaaah. Se pune banda adeziva lata in culoarea motocicletei si rezolvi problema mai eficient . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Aha. Banda adeziva... Mai da detalii te rog ca incep sa prind curaj. De care banda? Ceva special? Care nu e afectata termic sau...? Si inca ceva: de ce oare nu merge sa fac modificare la profil cu tipul de moto? Da eroare si am incercat de vreo 5-6 ori. Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Chiar atat de scump un filtu de benzina ? Dar ce e frate hornet'ul ? Nava spatiala ? Mi-au si aratat pretul! 55E fara TVA si transport:)) Deci mai bine ca 600RR nu are filtru de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prolific Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 piese racing honda 600 rr: /index.php?/topic/712257-piese-racing-honda-600-rr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) 8 episoade GENIALE . Editat Mai 8, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) Salut am un CBR 1000 RR model 2007 care astazi nu a mai vrut sa porneasca. Dupa ce am pus redresorul pe baterie a pornit. Avand in vedere ca nu ma pricep la partea electrica o sa merg la cineva care se pricepe (cat de cat - sunt din Campulung Muscel si nu prea este nimeni prin zona care se pricepe la motociclete din ce stiu eu) dar as avea nevoie de niste sfaturi legate de verificarile pe care le va face. Am citit ca dupa ce incalzesc motorul la temperatura de functionare se opreste motorul se pune multimetrul pe borne se reporneste motorul se aprinde faza lunga si la 5000 rpm ar trebui sa indice 15,5V. Asta ar fi legat de baterie dar as vrea sa stiu cum trebuie sa verifice releul de incarcare sau alternatorul. Bateria are aproximativ 2 ani si este Toplite (ma gandesc ca ar trebui sa mai tina). Am un prieten care a inlocuit bateria apoi releul si in cele din urma a fost statorul deci as avea nevoie de un sfat sa nu patesc ca el. In principiu ma intereseaza cum se verifica releul si alternatorul sau care ar putea fi cauza din care nu porneste in afara de baterie. Multumesc anticipat! Editat Mai 9, 2014 de yoz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Deci, din cate stiu eu.... daca incarca 15,5V e releul stricat sigur (releul daca e stricat, poate sa incarce si mai mult si mai putin)! Trebuie sa incarce undeva la 14,3-14,5V ! Daca incarca sub 13,5V ai o problema cu "alternatorul" (nu stiu daca se numeste asa la motoare) ! Eu nu am avut probleme dinstea, si sper sa nu am, dar mi s-a intamplat la masina, imi incarca 12,8V si, a fost releul de incarcare! Pune un multimetru pe ea si vezi cat incarca.... e ceva f simplu (daca ai multimetru), apoi dupa asta o sa ai o idee cu ce se intampla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Deci, din cate stiu eu.... daca incarca 15,5V e releul stricat sigur (releul daca e stricat, poate sa incarce si mai mult si mai putin)! Trebuie sa incarce undeva la 14,3-14,5V ! Daca incarca sub 13,5V ai o problema cu "alternatorul" (nu stiu daca se numeste asa la motoare) ! Eu nu am avut probleme dinstea, si sper sa nu am, dar mi s-a intamplat la masina, imi incarca 12,8V si, a fost releul de incarcare! Pune un multimetru pe ea si vezi cat incarca.... e ceva f simplu (daca ai multimetru), apoi dupa asta o sa ai o idee cu ce se intampla! 15,5 cu farurile aprinse pe vaza lunga la 5000 rpm mi-a aratat cineva scrie in manualul de cbr 1000 rr 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Salut am un CBR 1000 RR model 2007 care astazi nu a mai vrut sa porneasca. Dupa ce am pus redresorul pe baterie a pornit. Avand in vedere ca nu ma pricep la partea electrica o sa merg la cineva care se pricepe (cat de cat - sunt din Campulung Muscel si nu prea este nimeni prin zona care se pricepe la motociclete din ce stiu eu) dar as avea nevoie de niste sfaturi legate de verificarile pe care le va face. Am citit ca dupa ce incalzesc motorul la temperatura de functionare se opreste motorul se pune multimetrul pe borne se reporneste motorul se aprinde faza lunga si la 5000 rpm ar trebui sa indice 15,5V. Asta ar fi legat de baterie dar as vrea sa stiu cum trebuie sa verifice releul de incarcare sau alternatorul. Bateria are aproximativ 2 ani si este Toplite (ma gandesc ca ar trebui sa mai tina). Am un prieten care a inlocuit bateria apoi releul si in cele din urma a fost statorul deci as avea nevoie de un sfat sa nu patesc ca el. In principiu ma intereseaza cum se verifica releul si alternatorul sau care ar putea fi cauza din care nu porneste in afara de baterie. Multumesc anticipat! Verificarea daca este sau nu statorul poti sa o faci chiar tu, acasa, cu un simplu multimetru. Scoti firele dinainte de releu si incepi sa masori pe fiecare faza, valorile care trebuie masurate le gasesti in manualul de reparatie . Daca acolo e bine atunci s-ar putea sa fie releul. Eu am avut 1000rr sc57 si dupa ce am pus stator nou 13.9-14 imi arata cu faza lunga si ambalata la 6000 ture, ca referinta, cu stator de pe ebay nou facatura. Vezi ca aceste modele de 1000rr sunt arhi-cunoscute pentru belelele la stator si/sau sistem incarcare. Un search pe 1000rr.net iti va elucida toate intrebarile despre sistemul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 nu te contrazic, dar tocmai asta face releul de incarcare.... tine constant incarcare in functie de consumatori si turatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Mai e de verificat daca infasurarea statorului nu este in scurtcircuit cu sasiul motocicletei. Se desface mufa electrica mare de pe firele ce vin de la stator, si se verifica cu un aparat de masura pozitionat pe Ohmmetru . sa nu existe conductivitate intre oricare din cele 3 fire de pe mufa alternatorului si sasiul moto. Este cel mai intilnit defect, si nu doar la CBR-uri. Daca are coinductivitate, trebuie alt stator. In USA se gasec alternatoare aftermarket rebobinate mult mai solid decit cele OEM,, e o varianta buna. Ricksmotocycles , parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Mai e de verificat daca infasurarea statorului nu este in scurtcircuit cu sasiul motocicletei. Se desface mufa electrica mare de pe firele ce vin de la stator, si se verifica cu un aparat de masura pozitionat pe Ohmmetru . sa nu existe conductivitate intre oricare din cele 3 fire de pe mufa alternatorului si sasiul moto. Este cel mai intilnit defect, si nu doar la CBR-uri. Daca are coinductivitate, trebuie alt stator. In USA se gasec alternatoare aftermarket rebobinate mult mai solid decit cele OEM,, e o varianta buna. Ricksmotocycles , parca. Da, asa e, cele 2 chestii care trebuie masurate sunt tensiunea pe fiecare faza si conductivitatea. La mine era innegrit statorul si pe o faza aveam 0, nici n-am stat sa dau pe ohmmetru. Un stator nou e cam 200e, si poti sa gasesti daca ai noroc la cineva in tara sau daca nu 2-3 sapt de pe ebay din state, china sau ce alta superputere mai produce statoare de 1000rr. O sansa buna sa vezi daca a mai fost schimbat statorul, implicit verifici nr de km, cei din state au facut poll si toate le crapa statorul pe la ~20k km. Au fost unii care li s-a stricat la 5000 de km, unii si acu merg cu cele din fabrica. Cei mai multi le schimba in fiecare an si din pacate nu e o gluma. Daca e sa sapi prin topicuri sunt oameni care au plecat cu statorul in spate la calatorie mai lunga doar doar o crapa pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Cum functioneaza pistonu de voblaj,cel stock electric sau cum o fi el la un honda 1000 RR 2007 si cum pot sa imi dau seama daca merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Cum functioneaza pistonu de voblaj,cel stock electric sau cum o fi el la un honda 1000 RR 2007 si cum pot sa imi dau seama daca merge? In functie de viteza, ECU trimite o tensiune diferita la un electromagnet,in interior din cat stiu este un lichid metalic,care o data ce este aplicat un camp magnetic isi mareste vascozitatea. Ca sa vezi cum functioneaza la tine,la 1000 RR il poti pune pe stender,dar foarte bine fixata moto,bagi in viteza a 6 si urci pe la 150km/h si misti ghidonul,teoretic ar trebui sa se deplaseze mai greu de cat pe loc. Daca nu ar functiona din punct de vedere electronic,ar fi declarat ca defect si ai fi avut aprins FI. Din pacate defectiunile mecanice nu sunt depistate de tester. Cam asa arata o harta de amortizor de la un k9 1000. La suzuki am posibilitatea de al activa cu testerul si-l poti verifica pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Multumesc mult pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.