Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

Jagi, tu ai o problema cu motoarele astea, vb serios. Pai dc sa nu dai banii pe un 2005 de la honda? Nu toata lumea cauta doar caii putere sau ce tot pomenesti tu..

Chiar nu înțeleg ce ai cu oamenii care le cumpara si nici cu mobra in sine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator darcocbr

clar ca e mult. dar eu vb de mobra in sine, nu de pretul ei. nu exista o discutie legata de un 1000rr unde sa nu de-a cu el de pamant.

dar na, poate are motive, ce stiu eu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, tu ai o problema cu motoarele astea, vb serios. Pai dc sa nu dai banii pe un 2005 de la honda? Nu toata lumea cauta doar caii putere sau ce tot pomenesti tu..

Chiar nu înțeleg ce ai cu oamenii care le cumpara si nici cu mobra in sine..

OK, ia-o logic, nu dai banii pe cai putere. Enumara alte motive, serios vorbesc. Eu am mers si pe CBR-uri, toate, si de 600 si de 1000. Si afla ca nu e NUMAI parerea mea. Exista multi care au incercat Hondele astea acum 9-10 ani, si nici unul nu le lauda. Normal ca daca abia ai ajuns la CBR 929, nu ai cum sa stii ca deja ai o moto superioara CBR-ului 1000rr 2004+ -2007.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se va mai lovi careva de problema mea, si anume sa nu ii arate indicatorul de combustibil nivelul corect (la modul ca bagam plinul si ea "tipa" ca ii e foame) inainte sa va apucati de dat rezervor jos si alte caprioare, incercati pur si simplu sa vedeti daca mufa aia mare care intra in bord este BINE bagata (ca sa nu apara confuzii, mufa e situata in spatele panoului de instrumente, in partea de sus, cam in spatele pozitiei, sub parbriz). Nu trebuie dat jos tot botul pt asta, puteti avea acces la ea si daca ii scoateti parbrizul.

 

La mine era cam 50% bagata in bord, toate celelalte informatii se afisau corect, doar indicatorul de combustibil facea figuri. De cand am fixat-o merge perfect :)

 

LE: eu am modelul 03-04, dar presupun ca la toate poate sa apara problema asta...

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si revin cu problema legata de incarcare la un cbr 1000 RR 2007. Am inlocuit statorul si acum incarca normal dar se intampla urmatorul fenomen. Pun contactul apas butonul rosu astept sa se stinga ledul rosu din bord se stinge dar se aude un tacanit undeva in zona bateriei (dupa ea cred) ca un ros de soarece. Dupa cateva secunde daca mai astept fara sa o pornesc se aprinde ledul rosu din bord. Daca o pornesc ledul rosu se stinge iar tacanitul nu stiu daca se mai aude sau nu din cauza motorului. De asemenea capacul pe care este montat statorul se incinge destul de tare nu prea pot tine mana pe el. Nu stiu daca asa se incingea si cu statorul vechi pana sa se arda. In concluzie nu stiu ce este tacanitul ala si daca ledul rosu din bord nu ar trebui sa ramana stins din moment ce s-a stins pana o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si revin cu problema legata de incarcare la un cbr 1000 RR 2007. Am inlocuit statorul si acum incarca normal dar se intampla urmatorul fenomen. Pun contactul apas butonul rosu astept sa se stinga ledul rosu din bord se stinge dar se aude un tacanit undeva in zona bateriei (dupa ea cred) ca un ros de soarece. Dupa cateva secunde daca mai astept fara sa o pornesc se aprinde ledul rosu din bord. Daca o pornesc ledul rosu se stinge iar tacanitul nu stiu daca se mai aude sau nu din cauza motorului. De asemenea capacul pe care este montat statorul se incinge destul de tare nu prea pot tine mana pe el. Nu stiu daca asa se incingea si cu statorul vechi pana sa se arda. In concluzie nu stiu ce este tacanitul ala si daca ledul rosu din bord nu ar trebui sa ramana stins din moment ce s-a stins pana o pornesc.

verifica legaturile electrice: borne slabe, conectori nestrinsi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am nevoie de lampa Stop de sub codita si capacul care mascheaza evacuarea pentru un 600 RR 2008 !! Am postat aici gandindu`ma ca fiind detinatori de rr`uri ati putea avea idee de unde as putea face rost !! Multumesc !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am nevoie de lampa Stop de sub codita si capacul care mascheaza evacuarea pentru un 600 RR 2008 !! Am postat aici gandindu`ma ca fiind detinatori de rr`uri ati putea avea idee de unde as putea face rost !! Multumesc !!

Uite aici : http://www.rg-racing.com/browseBike/Honda/CBR600RR/2007/LP0042BK.aspx

Vorbeste cu Cesar si iti poate comanda el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa verific dar pana sa schimb statorul nu facea asa si doar la mufa care intra in releu am umblat

verifica si mufa.....zgomotul pe care-l auzi e posibil sa fie de la mici descarcari electrice. ferifica si legaturile la masa pe cadru. ai zis ca se mai aprinde becul de la incarcare dupa ce pornesti motorul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica si mufa.....zgomotul pe care-l auzi e posibil sa fie de la mici descarcari electrice. ferifica si legaturile la masa pe cadru. ai zis ca se mai aprinde becul de la incarcare dupa ce pornesti motorul.....

la masa pe cadru nu da nimic. Becul ala rosu se aprinde dupa ce pun contactul si apas butonul rosu dar apoi se stinge insa daca mai astept cateva secunde si nu pornesc motorul se aprinde din nou si atunci se aud zgomotele alea. Daca pornesc motorul se stinge. Normal cu vechiul stator puneam contactul apasam butonul rosu se auzea injectia si se aprindea ledul rosu dupa cateva secunde se stingea si ramanea stins pana porneam motorul , acum dupa ce se stinge in cateva secunde se reaprinde dar daca pornesc motorul se stinge normal. Totul se intampla pana pornesc motorul dupa totul e ok. Cand am pus statorul (capacul cu statorul) pe motocicleta l-am tinut destul de ferm deoarece ma asteptam sa fie tras de magneti dar cand mai aveam cred jumatate de cm pana la pozitia finala l-a tras putin si mi-a scapat cam brusc. Este posibil sa se fi intamplat ceva cand l-au tras magnetii???? De incarcat incarca foarte bine dar dupa cum am spus capacul pe care este statorul se incinge destul de tare (mult mai tare decat cel de pe partea opusa) Nu stiu cu vechiul stator daca se incingea chiar asa ca nu am verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De incarcat incarca foarte bine dar dupa cum am spus capacul pe care este statorul se incinge destul de tare (mult mai tare decat cel de pe partea opusa) Nu stiu cu vechiul stator daca se incingea chiar

verifica daca ai posibilitateansi lagarele din capacul care se incinge mnai tare????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu incalzirea capacului e cea mai tare. Ceva de genu: Mi se incalzeste motorul cind functioneaza. E oare normal?/??

 

 

Cum sa nu se incalzeasca daca capacul e prins in surburi de carterul mtorului?

 

Cit a costat alternatorul si ce marca e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu incalzirea capacului e cea mai tare. Ceva de genu: Mi se incalzeste motorul cind functioneaza. E oare normal?/??

 

 

Cum sa nu se incalzeasca daca capacul e prins in surburi de carterul mtorului?

 

Cit a costat alternatorul si ce marca e?

Am spus ca se incalzeste capacul destul de tare. Motorul era pe undeva pe la 60 grade iar pe capac nu mai puteai sa ti mana. Daca e normal e ok. Statorul este de la Ricks si a costat 670 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut. Nu reusesc sa pornesc moto, nu mai merge sa dau in dreapta cheia la maxim sa o pornesc.... Sa blochez ghidonul si in on merge. Ce poate fi?

Este vorba de cbr 600 rr an 2003. Multumesc

 

Am resolvat cu un pic de lei. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Nu reusesc sa pornesc moto, nu mai merge sa dau in dreapta cheia la maxim sa o pornesc.... Sa blochez ghidonul si in on merge. Ce poate fi?

Este vorba de cbr 600 rr an 2003. MultumescAm resolvat cu un pic de lei. Ms

Care a fost problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sunt off-topic dar as vrea sa-mi cumpar set complet de carene pt CBR 600RR 2004 si chiar nu stiam unde sa intreb. Am vazut un set superb pe http://www.motorcyclefairingsdirect.com/ dar nu stiu daca sunt chinezarii sau e original.

Ma gandeam ca poate a mai cumparat careva si imi poate confirma daca sunt ok sau calitatea lasa de dorit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt incepator atat pe forumul acesta cat si pe 2 roti ( 2 luni : :transport-040: )

Am un cbr 600rr 2004 si m-am decis sa`i fac schimbul de ulei (am vreo 4k km de la ultimul schimb), asa ca m-am dus la un service si am schimbat filtru de ulei + Motul 300v 15w50 (sintetic). Dupa ce am pus uleiul am obs ca majoritatea recomanda sa folosesc 10w40.

 

Acuma intrebarea....Am gresit ?? Sau pot sta linistit si cu acesta pana la urmatorul schimb si sa pun 10w40?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...