Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

acum foarte mult timp daca tin bine minte am primit un alt sfat foarte bun de la un prieten drag TNG in legatura cu acel buton sa-l las "linistit" mereu pe deschis fara sa-l ating si sa opresc motocicleta din cheie ,vezi sa nu ai cumva calamina sub el si sa nu faca contact calumea ,se mai intampla

 

sa nu sariti acum pe mine ,mi-am dat si eu cu parerea

Acel buton este pus in partea de sus, asa ca este cel mai expus la umezeala. In timp lamelele din spatele butonului oxideaza (contact imperfect).

Trebuie desfacut, curatat si uns. Daca nu te ocupi de rezolvarea problemei sunt sanse (mici) sa o patesti in mers....senzatie deloc placuta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri ......dar mai revin cu o problema care am citit ca este "predestinata" celor cu honda 1000rr cu abs....mai exact aprinderea si stingerea ( ca un flash ) becului la abs pe bord....a gasit cineva rezolvarea definitiva ca sa zic asa..????.....mentionez ca la mine se aprinde cand vrea....si dispare la fel....!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a modificat careva temperatura de cuplare a ventilatoarelor ? Ma bate un gand sa o scad dar cred ca vor sta pornite in continuu, vara

Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala...

 

Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala...

 

Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade

La cine ai facut softare de ECU la honda?

Sunt curios sa-l cunosc,daca nu este un secret .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa se chinuie motorul la 110 grade sau mai bine vara, prefer sa se invarta ventilatoarele de sa le ia boala...

 

Am facut resoftare de ECU si implicit am coborat temp de pornire a lor pe undeva pe la 90-91 grade

:10: E mare chestie sa stea motoreta la maxim 90 de grade orice ar fi, nu iti e mila sa o bagi in viteza la semafor. Recomand aceasta modificare tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cine ai facut softare de ECU la honda?

Sunt curios sa-l cunosc,daca nu este un secret .

Nu am facut resoftare ptr Honda, ci ptr un R1. Am rezolvat la Jagi. Scuze ca nu am mentionat asta...sper ca nu e cu suparare.

Editat de manu_vvu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut resoftare ptr Honda, ci ptr un R1. Am rezolvat la Jagi. Scuze ca nu am mentionat asta...sper ca nu e cu suparare.

Ce suparare?Stai linistit!

Am crezut doar ca s-a intamplat ceva si eu nu stiu, sau am ramas in urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Honde, pune-ti intrerupatoare, cel mai bine pe ghidon, sa nu luati mina de pe directie cind il porniti-opriti. Nu stiu de ce va dati de ceasu' mortii sa nu puneti acel buton, mai ales pt cei ce circulati in md special prin oras, in semafor in semafor, prajiti motoarele, ca nu cred ca schimbati la 1000k uleiulla ele.



La ventilatoarele care sint pornite direct de ECU, printr-un releu, trebuie sa trageti firul e pornire direct de la pinul releului pt ventilator, butonul poate fi unul ieftin. La cele cu actionare direct din termocupla de pe radiator, trebuie un buton care sa tina citiva amperi,fara sa se strice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10: E mare chestie sa stea motoreta la maxim 90 de grade orice ar fi, nu iti e mila sa o bagi in viteza la semafor. Recomand aceasta modificare tuturor.

Ce tare ca acum e faina ideea. Cand am zis-o eu fara experienta de pilot motogp pe fireblade era solutie de prosti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar exista vreo posibilitate de a modifica temperatura la care sa porneasca ventilatorul? (din calculator)

spre exemplu sa porneasca automat la nu stiu...95 grade



e vorba de 1000rr 2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar exista vreo posibilitate de a modifica temperatura la care sa porneasca ventilatorul? (din calculator)

spre exemplu sa porneasca automat la nu stiu...95 grade

 

 

e vorba de 1000rr 2006

Nu prea ai inteles ce s-a scris 2 posturi mai sus Doar cu intrerupator,sau un montaj electronic de comanda individuala a ventilatorului. Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti de pe aici.

 

Am si eu o intrebare.

Voi ce ulei ati pus in motor si filtru de ulei?

Eu sincer sa fiu ma gandeam la un bel-ray,castrol sau repsol la filtru de ulei nu stiu nici o marca.

 

aa si daca stiti iara un antigel bun.

 

Multumesc anticipat.

Alx21 asflat uscat 2 all

Editat de Alx21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem noi motociclisti declarati nebuni ca ne riscam viata prin trafic.

Dar nici chiar atat de nebun in cat sa citesc 139 de pagini puteai sa nu postezi nimic daca te deranjaza faptul ca pun aceiasi intrebare

Cred ca de acest lucru este un forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem noi motociclisti declarati nebuni ca ne riscam viata prin trafic.

Dar nici chiar atat de nebun in cat sa citesc 139 de pagini puteai sa nu postezi nimic daca te deranjaza faptul ca pun aceiasi intrebare

Cred ca de acest lucru este un forum.

Forumul are functie de cautare....

 

Plus ca exista un topic dedicat uleiurilor.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. pt cei care folosesc k&n air filter la modelul 2006 (cele 2 turnuri) http://cdn2.bigcommerce.com/server3700/68b82/products/1686/images/4866/HA-1004__40677.1357226157.220.220.jpg?c=1.

Dupa curatarea filtrelor, pe ce parte se lubrifiaza? interior, exterior sau ambele?

precizez ca aerul circula din interior catre exterior

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. pt cei care folosesc k&n air filter la modelul 2006 (cele 2 turnuri) http://cdn2.bigcommerce.com/server3700/68b82/products/1686/images/4866/HA-1004__40677.1357226157.220.220.jpg?c=1.

Dupa curatarea filtrelor, pe ce parte se lubrifiaza? interior, exterior sau ambele?

precizez ca aerul circula din interior catre exterior

multumesc!

Orice filtru care se curata se va unge pe partea pe unde intra aerul, deoarece avand celulele mai mari ca un filtru normal, uleiul impiedica trecerea particulelor mai mici de praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...