Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ambele. Carpeala !

asta e. Unii suntem capabili sa facem lucruri de calitate. Daca tu nu esti in stare sa faci un lucru cum trebuie cap/coada, nu inseamna ca restul fac tiganeli

CÂRPEÁLĂ, cârpeli, s. f. Faptul de a cârpi (ceva sau pe cineva); (în special) reparație sumară sau prost executată; cârpitură. – Cârpi + suf. -eală.

 

Nu te incadrezi cu definita. Fac un lucru de la zero. Nu repar nimic. Si spre surpinderea ta, imi iese bine. Asa cum am reusit sa fac un set de carene ptr circuit, asa pot sa-mi fac si un rahat de plastic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e. Unii suntem capabili sa facem lucruri de calitate. Daca tu nu esti in stare sa faci un lucru cum trebuie cap/coada, nu inseamna ca restul fac tiganeli

CÂRPEÁLĂ, cârpeli, s. f. Faptul de a cârpi (ceva sau pe cineva); (în special) reparație sumară sau prost executată; cârpitură. – Cârpi + suf. -eală.

 

Nu te incadrezi cu definita. Fac un lucru de la zero. Nu repar nimic. Si spre surpinderea ta, imi iese bine. Asa cum am reusit sa fac un set de carene ptr circuit, asa pot sa-mi fac si un rahat de plastic .

Eu te felicit ca iti dai silinta si ca nu faci parte din majoratatea de "platitori" care stau cu mainile in san.

O sa incerc si eu sa invat sa lucrez cu fibra, nu pare a fi atat de dificil din videoclipuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa te conving de nimic. Lasa sa fac eu asa tiganie. Mai bine du-te pe aria BMW, aici pe honda nu te incadrezi.

O seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa te conving de nimic. Lasa sa fac eu asa tiganie. Mai bine du-te pe aria BMW, aici pe honda nu te incadrezi.

O seara buna

De ce esti neprietenos? poate omu' e nemultumit de tigaia lui si-si cauta ceva mai bun aici :)))

Editat de ettore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te felicit ca iti dai silinta si ca nu faci parte din majoratatea de "platitori" care stau cu mainile in san.

O sa incerc si eu sa invat sa lucrez cu fibra, nu pare a fi atat de dificil din videoclipuri.

Gasesti un kit ieftin la Dedeman. Doar ca intaritorul din acel kit, necesita cam mult timp ptr reactia de intarire/uscare.

Daca gasesti pe cineva care lucreaza frecvent ( reparatori pe la barci, mici ateliere moto, gasesti si pe olx de vanzare) poti lua ceva mai bun.

Matrita o poti face dintr-un material usor prelucrabil. ( usor de taiat, indoit, dar totusi sa aiba suficienta forta ptr a-si pastra forma )

poti folosi forex. Este un materila folosit de obicei de firmele de advertising. Fac panouri cu reclama din ele. Un fel de polistiren/plastic.

 

te poti juca ptr inceut sa vezi ce-ti iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai georgica invata sa-ti faci mana ....dupa te chem si la mine :)))

:))) am constatat ca am nevoie nu de alta dar aparent carenele mele au avut de suferit in ultima perioada :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) am constatat ca am nevoie nu de alta dar aparent carenele mele au avut de suferit in ultima perioada :))))

Pune mana si repara singur.... daca carenele sunt din plastic poti folosi plasa si un ciocan de lipit. Fibra nu este prea elastica.

Pe dos, poti aplica acea plasa, pe care o impingi cu ciocanul de lipit in masa carenei. Face priza perfecta. Pe fata reparatie cu chit/etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune mana si repara singur.... daca carenele sunt din plastic poti folosi plasa si un ciocan de lipit. Fibra nu este prea elastica.

Pe dos, poti aplica acea plasa, pe care o impingi cu ciocanul de lipit in masa carenei. Face priza perfecta. Pe fata reparatie cu chit/etc.

Am sa incerc. Letcon am, nu-i mare inginerie iar procedura o stiu doar ca n-am avut nevoie pana de curand, plus de alta mie imi si place sa repar cu mana mea.

Din pacate ce nu inteleg momentan este procesul de intarire a fibrei, cat intaritor se pune, cat timp dureaza pana se intareste dar voi incerca in viitorul apropiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de complicat cu rasina :), iei un cantar de bucatarie ca sa poti doza cum trebuie proportiile, amesteci vreo 2 minute, apoi ai cca juma de ora in care poti prelucra cu mixul de rasina. O sa simti cum se incalzeste paharul cu mix in timp semn ca are loc reactia. Dupa astepti cca 10 ore la o temperatura de 20 grade. Sub 10 grade nu prea e bine, peste, oricat de sus nu se supara nimeni.

Sunt o gramada de tutoriale pe net. DACA vrei sa tai (cu flexul, fierastrau electric...) e OBLIGATORIU sa porti masca cu filtre. Nu te juca, chiar sunt cancerigene.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de mitul folosit. De exemplu, pe cel de la dedeman scrie un raport : ex: 5 părți rășină, 1 parte întăritor. Dacă schimbi raportul, timpii de prelucrare ai substanței se modifica. Se poate întârîi mult mai repede, sau nu mai poți prelucra deloc soluția.

» Post actualizat in 24 May 2017 14:39

salut

aveti idee daca merge un amortizor voblaj de pe 954 pe 600 rr 2005 ?

 

Sunt dispus sa fac modificari minime ( inca o gaura la prinderea de cadru al amortizorului, sa pun distantier daca trebuie inaltat. cursa m-ar interesa daca este identica. Daca motoarele au cursa diferita a ghidonului, aici imi e putina teama.

 

este cel din link : https://www.olx.ro/oferta/amortizor-ghidon-telescop-ghidon-voblaj-cbr-matris-ohlins-ID8Bj3F.html

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut, am si eu o problema cu cbr-ul meu din 2005, pe scurt, nu porneste :)

 

mai in detaliu, pompa de benzina nu se aude cand pun contactul - nu a dat semne de oboseala, a functionat perfect pana acum

am verificat sigurantele, toate ok, am verificat si kill switch-ul, si acesta functioneaza

 

am inteles ca ar putea fi un releu de pornire care se afla in carena stanga, exista posibilitatea de a verifica releul fara sa il schimb ? pot conecta releul de faruri in locul celui de pornire ?

 

...alte idei de posibile probleme ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la releul ala parca poti faci scurt cu o surubelnita sau tija metalica mai groasa :D

eu asa am facut la un F4i :D

asteapta o confirmare de la baietii astia mai priceputi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Vreau sa duc motocicleta la RAR dupa care sa o inmatriculez...

 

Daca am modificarile de mai jos trec RAR-ul ??

 

-toba sport fara silencer;

-lipsa lampa iluminat numar (suport numar inlocuit);

-semnale cu led (clipesc mai des);

-xenon pe ambele faze;

-oglinzi schimbate (mai mici);

-maneta frana schimbata (pompa radiala).

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am modificarile de mai jos trec RAR-ul ??

 

-toba sport fara silencer; BUBA MARE, daca te aude probabil nici nu te baga in hala si iti da cu revenire

-lipsa lampa iluminat numar (suport numar inlocuit); BUBA MARE lipsa becului

-semnale cu led (clipesc mai des); probabil nici n-or sa te puna sa le aprinzi

-xenon pe ambele faze; BUBA MARE

-oglinzi schimbate (mai mici); nu cred ca or sa se ia de asta

-maneta frana schimbata (pompa radiala). nici n-or sa vada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Vreau sa duc motocicleta la RAR dupa care sa o inmatriculez...

 

Daca am modificarile de mai jos trec RAR-ul ??

 

Depinde unde te duci, in capitala daca o faci, pe langa faptul ca te programeaza dupa mai mult timp, sunt si mult mai stricti si sunt sanse sa nu treci. Daca o duci in alta parte, spre exemplu in Giurgiu cum am facut eu, treci cu flying colors si te si programeaza de pe o zi pe alta. Eu am fost in Giurgiu acum ceva ani cu mobra busita usor si alte modificari asemanatoare cu ale tale, mai putin xenonul, si nici nu au clipit baetii aia, fara nici o spaga, si am facut si o plimbare frumoasa, in 2 ore eram inapoi.

 

Nu stiu daca este cazul tau dar daca mobra este deja inmatriculata in tara, si nu adusa din import, nu mai este nevoie de identificare la RAR. Pentru ITP gasesti multi care fac in Buc si sunt "biker friendly", trebe doar intrebat, as zice ca majoritatea fac asta ca sunt privati si banii nu au miros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Este normal temperatura lichidului de racire sa fie la 78-80 grade in mers sportiv si undeva mai mult pana in 102 grade daca ai trafic greu in oras prin intersectii ? Temperatura respectiva mi se afiseaza in bord, poate sezorul sa nu fie ok? Am un cbr din 2010. Multumesc anticipat domnilor care vor sa ma ajute cu o parere!

Editat de sebanna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...