Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Ba da ... dar nu imi iau din prima vitezana ... vreau doar sa ma decid ce alegere fac pe viitor ...

 

prietene asculta de sfaturile celor de aici.daca vrei sa decizi ce sa-ti cumperi pe viitor citeste pe forum.....si lasa alegerile de viitor pt viitor,cand o sa stii mai bine ce vrei

daca vrei sa incepi pe ceva mai mic de fapt nu mic dar potrivit iti recomand honda cb500 sau ceva mai puternic o Hornet 600.

scuze pt off topic....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

prietene asculta de sfaturile celor de aici.daca vrei sa decizi ce sa-ti cumperi pe viitor citeste pe forum.....si lasa alegerile de viitor pt viitor,cand o sa stii mai bine ce vrei

daca vrei sa incepi pe ceva mai mic de fapt nu mic dar potrivit iti recomand honda cb500 sau ceva mai puternic o Hornet 600.

scuze pt off topic....

 

 

Neah ma gandeam la un R125 :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa si app ... daca asa imi recomandati atunci o sa ma plimb singur ca nu am nevoie de astfel de amici sau prieteni, frate nu inteleg eu am cerut o informatie, nu sa se faca mijto de mine ..

 

da de ce, e bun poneiul, numai vezi sa nu muste!

auzi,incearca sa mergi pe amandoua si vezi care ti se potriveste mai bine, ca sfaturile sunt impartite, tot experienta proprie conteaza mai mult!

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o carena spate de 600rr 2003-2004........ e interesat careva?

 

 

care carena? si ma intereseaza si pe mine sa `mi spuna careva unde e vasul de expansiune la 600 rr , nu`l am de mult si vine frigul . multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

as vrea sa ma ajutati cu niste raspunsuri daca se poate....momentan conduc un CBR 929(foarte ok motoru),pe care o sa il vand fiindca vreau sa revin la 600 si anume 600 rr din 2005 in sus :( am inceput sa citesc topicu dar e destul de lung :lol:

 

1.a pus cineva Power Commander pe 600 rr?daca da, de care?

2.are modelul acesta vreo problema specifica(mecanica,electrica etc.) ?

 

Am condus deja 2 600 rr-uri si m-au impresionat placut, doar ca se poate un pic mai multa putere(de aici dorinta de a pune PC),asta cred ca se trage de la 900 rr care are un cuplu generos :( Ma rog, ideea e ca vreau motor mai manevrabil pentru ca ma dau destul de mult pe curbe si as vrea sa incerc si circuitul. Astept niste opinii din partea voastra :lol:

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) dynojet. E cel mai cunoscut model si singurul la care ai o sansa sa iti face cineva o harta custom decenta in Ro. Daca iti place riscul ti-as recomanda un setup bazzaz. Mult peste dynojet dar cu diverse riscuri.

 

2) nu

 

Poti incerca o conversie de lant 520 cu -1/+2 pt ca motorul sa traga mai cu vlaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de pc nu-ti pot spune, doar ca se poate pune, si cu succes. preferabil sa ai evacuarea aftermarket.

 

dar sustin pe pretel cu kitul de lant. daca simti ca tot nu e bun, poti sa mergi mai mult. -1 dinte la pinion fata=~3 dinti la pinion spate parca. (2 sau 3, nu mai stiu sigur care :().

dar daca mergi mai mult de -1+2 iti va da kilometrajul peste cap garantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul extrem o sa incerc -1/+2, doar daca nu sunt multumit de schimbarea provocata de PC. :(

mersi.

da, si vei merge cu viteza maxima reala de 240km/h.daca asta vrei...

-1 pe fata ajunge.

da, este power commander pt 600rr.cauta codul,nu se potrivesc de la unu la altu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-l pun baietii la united, dar ca setari nu stiu ce fac ei acolo. Ideea unui PC facut calumea este nu setarea la 100% gaz ca nu mergi asa mereu ci si la 10%, 20%, 30% etc. Asta inseamna zile de teste si sesiuni bune pe dyno si nu stiu daca baietii fac asta acolo. (sau daca fac, probabil ca este la o suma frumusica)

 

O setare de 100% e foarte buna pe circuit, insa pe strada s-a dus consum, rafinametul motorului, dozarea gazului, etc.

 

 

d daca simti ca tot nu e bun, poti sa mergi mai mult. -1 dinte la pinion fata=~3 dinti la pinion spate parca. (2 sau 3, nu mai stiu sigur care :().

dar daca mergi mai mult de -1+2 iti va da kilometrajul peste cap garantat.

 

E prea mult +3 pe spate (poate daca nu merge -1 pe fata). Maxim cat as recomanda este -1/+2 (din auzite). Deja mai mult o dai in stunt :(.

 

Orice modificare (la foi,pinion) o sa iti dea km peste cap si o sa ai nevoie de speedo healer care e cam pe la 3-4 milioane.

Editat de pretzeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu nu o sa umblu la pinioane, cred ca e de ajuns PC-ul cu evacuare full si filtru sport; nu sunt disperat dupa putere mare,dar un plus de cuplu/cp fata de varianta stoc e binevenit :(

 

exact,-1/2 sta intr-o roata ca berbecu' , nu mai e ok, doar daca nu vrei spectacol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pretzel

nici eu nu recomand sa mearga mai mult. desi kitul de 520 ma bate si pe mine gandul sa-l iau. o sa vedem. deocamdata, e ultima pe lista, nu ma plang ca "nu trage" :(

 

I-am luat eu unui amic cu un 600RR din '05 un kit de 520 cu -1/+2...o sa relatez impresiile lui aici. Ma bate si pe mine gandul. E relativ ieftin si din cate am inteles e diferenta de la cer la pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am inteles si eu. ca sa citez ownerii "biggest bang for your buck" :(

dar eu inca mai am putin pana ajung la bonding absolut cu a mea, deci mai astept. a mea e indeajuns pentru mine acum. cred ca pe la sf sezonului o sa fie kitul pus oricum (i'm going to ride the hell out my lil devil this summer :( )

 

 

@luke, welcome to the club :lol: sa va purtati sanatosi unul pe altul, si la cat mai multi kilometri placuti si fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti CBR-isti

Am nevoie de un sfat

Ma pregatesc sa intru in randurile voastre Merg de 2 ani (am 24 de ani ) pe o yamaha tzr 50 2006(arata ca aprilia rs) si acum vreau sa dau de A si sa imi iau 600 multi mi-au recomandat 600rr motor f fiabil si cutie linistita in turatii joase

Ce ziceti 600 rr din 2004 - 2005 ar fi buna pentru un incepator in clasa 600

La ce ar trebui sa ma uit iante de a cumpara un cbr600rr 2004 2005 am cunoscatori motociclisti la munca dar parerile sunt impartite

Am gasit un cbr 600 rr 2004 9500km 4200euro (un coleg moto ciclist mia zis ca este dubioasa cu km astea altu mia zis arat super si este okazi si sa o iau )

Ma poate ajuta cineva cu info cineva care are motor si nu de ieri de azi poate chiar cand mil aduce sa vina sa vada , un ochi avizat mar ajuta mult

 

Ms anticipat id meu de mess este iacospy sau mail iacospy@yahoo.com

 

Am pus si o poza cu tzr al meu sa vad dati seama cum arat ca nu este un scuter cum zic uni are trepte de viteza lafel ca un mot speed

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti CBR-isti

Am nevoie de un sfat

Ma pregatesc sa intru in randurile voastre Merg de 2 ani (am 24 de ani ) pe o yamaha tzr 50 2006(arata ca aprilia rs) si acum vreau sa dau de A si sa imi iau 600 multi mi-au recomandat 600rr motor f fiabil si cutie linistita in turatii joase

Ce ziceti 600 rr din 2004 - 2005 ar fi buna pentru un incepator in clasa 600

La ce ar trebui sa ma uit iante de a cumpara un cbr600rr 2004 2005 am cunoscatori motociclisti la munca dar parerile sunt impartite

Am gasit un cbr 600 rr 2004 9500km 4200euro (un coleg moto ciclist mia zis ca este dubioasa cu km astea altu mia zis arat super si este okazi si sa o iau )

Ma poate ajuta cineva cu info cineva care are motor si nu de ieri de azi poate chiar cand mil aduce sa vina sa vada , un ochi avizat mar ajuta mult

 

Ms anticipat id meu de mess este iacospy sau mail iacospy@yahoo.com

 

Am pus si o poza cu tzr al meu sa vad dati seama cum arat ca nu este un scuter cum zic uni are trepte de viteza lafel ca un mot speed

post-11415-1225533602_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul sfat ar fi sa iti iei 2005-06 ca model. 03-04 NU are furca upside down, frane radiale, etc. Un 2005 ar fi un 600 foarte ok mai ales de trecere.

 

Sfaturi nu ai ce sa primesti pe forum, decat chestii de bun simt. Cel mai important este sa o vada un mecanic.

 

Vezi sa aiba toate suruburile la carene, carene originale, bascula sa nu fie vopsita la fel si cadrul. Vezi sa aiba relanti stabil, sa nu scoata fum (de orice fel), sa schimbe bine treptele, sa nu se inece, sa porneasca bine si sa nu moara. Etc, etc. KM nu spun nimic, se pot da foarte usor inapoi. Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...