adidas Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 . Pai da omule, dar gandeste-te ca nu toata lumea are Honda Daca intelegi ce vreau sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbie Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 de ce nu iti conectezi si semnalizatoarele normale daca tot le ai pe moto,pana treci de rar? pt ca nu vreau sa mai scot carena de sha pasager inca o data ca sa deconectez firele de semnal legate la stop si sa le conectez pe cele ale semnalelor, apoi sa pun saua inapoi, ma duc la RAR, si repet operatziunea in sens invers...risc sa crap carena respectiva, care nu prea are joc pe cadru si intra/iese fortzat. plus ca s-ar strange lume ca la urs sa se bage in seama aiurea, de obicei nu ma invart pe langa moto prea mult unde o tzin ca starnesc intrigi sau admiratzii masculine...incalec si p-aci tzi-e drumu'! luni dupa masa am programarea in Voluntari, te anuntz ASAP dupa daca au avut obiectzii. La RAR iti trebuie doar seriile la motor si cadru sa fie in regula. La ITP trebuie sa fii in regula cu luminile, franele si restul Si cum dear Barbie tu ai facut ITP-ul mergi la RAR fara griji. adidas, garantezi tu honey? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 dar intr-un final tu ce trebuie sa faci la RAR? daca stau bine sa ma gandesc eu cand am fost (de curand) ca s-o inmatriculez...pe ala nu cred ca il interesa nici daca are roti... si am si ITP pe 2 ani iar cu alea ma repet...au toate luminile? Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbie Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 dar intr-un final tu ce trebuie sa faci la RAR? daca stau bine sa ma gandesc eu cand am fost (de curand) ca s-o inmatriculez...pe ala nu cred ca il interesa nici daca are roti... si am si ITP pe 2 ani iar cu alea ma repet...au toate luminile? Sanatate! am schimbat proprietarul in familie si tot eu ma ocup de inmatriculare...itp am facut acum o saptamana pt 2 ani. pai am toate luminile, dar intrebarea e daca sunt omologate cf pretentiilor rar...altfel ai putea pune si instalatzie de pom... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) legea romana dupa cate tin eu minte ca sunt batran...nu prevede semnalizatoare pe motociclete... noi inca suntem ca papoasii....dam din maini....asa ca... si in plus...tu ai un mare avantaj fata de noi restul...stii tu... Imbraca-te in roz Editat Martie 27, 2009 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbie Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 legea romana dupa cate tin eu minte ca sunt batran...nu prevede semnalizatoare pe motociclete...noi inca suntem ca papoasii....dam din maini....asa ca... si in plus...tu ai un mare avantaj fata de noi restul...stii tu... mdah...o sa-mi iau fusta de lambada si o sa flash cu ea ca la cabaret, in loc de semnale, sa le distrag atentzia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 sa iei si o camera ascunsa cu tine si dup-aia ii dai in gat ca se tin de spagi da' postezi si tu filmul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Multumesc Adi pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Multumesc Adi pentru ajutor! npc ...noi sa fim sanatosi si la vara cald erau printre singurele exemplare de 1000 cu alb si rosu asa ... sunt avarii minore , bine ca nu a fost mai rau Editat Martie 29, 2009 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbie Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) so...am fost la RAR pe la 13:00, am intrat cam dupa 15 min de asteptare, ca mai aveam 3 moto in fatza, un nene rar-ist cu ochelari mi-a cerut actele, a completat o fisha, m-a trimis la casierie si cand am revenit mi-a spus sa scot motorul afara si apoi sa merg in sala sa astept actele. mi-au spus 2 baietzi care erau si ei cu o moto ca intre timp ce am fost la casierie (max. 2 min) au verificat seriile, in rest nimic... (@ adidas: ai o bere de la je pt predictzia corecta). am avut moto cea mai noua si care a aratat cel mai bine dintre cele 6 care erau in total inainte sau dupa mine. Altora le-a facut probleme, ba ca nu au bec la nr. ba ca e prea lat cauciucul. dupa inca 40 min de asteptat a primit cartea de identitate si certificatul de autenticitate si am zburat spre casa uitai sa precizez..ca dupa 5 ani de existentza a honditzei in forma sa originala, s-au gandit ca nu mai e rosie, ci rosh-neagra si mi-au modificat in CI Editat Martie 30, 2009 de Barbie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 npc ...noi sa fim sanatosi si la vara cald erau printre singurele exemplare de 1000 cu alb si rosu asa ... sunt avarii minore , bine ca nu a fost mai rau se pare ca sunt avarii de dauna totala... pe langa carene si alte nimicuri...am carterul inferior spart. o sa vand epava....o sa am nevoie de idei de pret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoras Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Va salut si hai sa va spun si eu ceva despre cbr meu! E 2008 culoarea se vede si are 9500 km. Nu am avut pana acum nici o problema ca deh: e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 so...am fost la RAR pe la 13:00, am intrat cam dupa 15 min de asteptare, ca mai aveam 3 moto in fatza, un nene rar-ist cu ochelari mi-a cerut actele, a completat o fisha, m-a trimis la casierie si cand am revenit mi-a spus sa scot motorul afara si apoi sa merg in sala sa astept actele. mi-au spus 2 baietzi care erau si ei cu o moto ca intre timp ce am fost la casierie (max. 2 min) au verificat seriile, in rest nimic... (@ adidas: ai o bere de la je pt predictzia corecta). am avut moto cea mai noua si care a aratat cel mai bine dintre cele 6 care erau in total inainte sau dupa mine. Altora le-a facut probleme, ba ca nu au bec la nr. ba ca e prea lat cauciucul. dupa inca 40 min de asteptat a primit cartea de identitate si certificatul de autenticitate si am zburat spre casa uitai sa precizez..ca dupa 5 ani de existentza a honditzei in forma sa originala, s-au gandit ca nu mai e rosie, ci rosh-neagra si mi-au modificat in CI deci daca morala e sa ne spalam motoarele inainte de rar felictari ca ai trecut cu bine, si distractie placuta in continuare pe "papusha" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbie Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 deci daca morala e sa ne spalam motoarele inainte de rar felictari ca ai trecut cu bine, si distractie placuta in continuare pe "papusha" merci la fel! era vb de "estetica tehnica" nu machiaj cu praf ca sa treaca la spalat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salutare tuturor. Am achizitionat recent un CBR 600 RR din 2004, numai ca era bateria descarcata complet. Am pus-o la incarcat, am instalat-o si azi i-am dat o cheie. Dupa ce am oprit motorul si am scos cheia din contact, un bec rosu de pe bord continua sa palpaie (tot cam la 2 sec. ca la beculetele alea de alarmele auto). Pe el scrie H.I.S.S. (am cautat pe net si e ceva Honda Ignition Security System). E normal sa faca asa dupa ce opresc motorul? Cum fac sa nu mai palpaie. Astept ajutorul vostru. Multumesc. Am gasit ce inseamna. Zice asa: "Honda Ignition Security System (H.I.S.S.) Honda's highly capable H.I.S.S. anti-theft system features a fail-safe electronic interlock that prevents the engine from being started in any other way than using the motorcycle's two original keys. Totally disabling the engine at the very heart of its ignition system, the system cannot be bypassed by either hot-wiring the ignition or exchanging the ignition switch module, thus effectively deterring joyriders and greatly reducing the possibility of ride-away theft. Like most of the other machines in the Honda Supersport lineup, the CBR600RR's system features a red warning LED built into its instrument panel that visually warns-off potential thieves by constantly blinking at a 5-second interval for a period of 24 hours, then switching off while the Ignition Security system itself remains fully active and alert. A large, diamond-shaped H.I.S.S. sticker on top of the fuel tank cover clearly indicates the presence of this highly effective security system, providing a strong message for would-be bike thieves to look elsewhere for easier pickings." Ma intreb daca consuma bateria becul ala tot palpaind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbie Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Ma intreb daca consuma bateria becul ala tot palpaind. In primul rand s-o stapaneshti sanatos...avem gemeni In al doilea rand, e normal sa palpaie becul ala in standby. Nu cred ca mananca prea multe resurse din baterie...dupa cateva luni de iernat mi-a pornit la sfert si banuiesc ca a palpait de la craciun pana au dat ghioceii, deci nu-ti face probleme din cauza asta, mai ales daca ai de gand sa mergi sezonul asta si nu doar s-o admiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 In primul rand s-o stapaneshti sanatos...avem gemeni In al doilea rand, e normal sa palpaie becul ala in standby. Nu cred ca mananca prea multe resurse din baterie...dupa cateva luni de iernat mi-a pornit la sfert si banuiesc ca a palpait de la craciun pana au dat ghioceii, deci nu-ti face probleme din cauza asta, mai ales daca ai de gand sa mergi sezonul asta si nu doar s-o admiri Mersi mult de incurajare. Promit ca o sa postez si ceva poze, dupa ce ii pun rim stripes si o curat un pic. O intrebare: In 23 am programare la RAR si montata toba GIANELLI, am pentru ea omologare dar e in limba engleza. Am si toba originala. O sa am probleme la RAR din cauza tobei? Ar trebui s-o pun pe cea originala pana trece de RAR, sau sa traduc si sa legalizez omologarea si s-o duc pe aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salutare tuturor.Am achizitionat recent un CBR 600 RR din 2004, numai ca era bateria descarcata complet. Am pus-o la incarcat, am instalat-o si azi i-am dat o cheie. Dupa ce am oprit motorul si am scos cheia din contact, un bec rosu de pe bord continua sa palpaie (tot cam la 2 sec. ca la beculetele alea de alarmele auto). Pe el scrie H.I.S.S. (am cautat pe net si e ceva Honda Ignition Security System). E normal sa faca asa dupa ce opresc motorul? Cum fac sa nu mai palpaie. Astept ajutorul vostru. Multumesc. Am gasit ce inseamna. Zice asa: "Honda Ignition Security System (H.I.S.S.) Honda's highly capable H.I.S.S. anti-theft system features a fail-safe electronic interlock that prevents the engine from being started in any other way than using the motorcycle's two original keys. Totally disabling the engine at the very heart of its ignition system, the system cannot be bypassed by either hot-wiring the ignition or exchanging the ignition switch module, thus effectively deterring joyriders and greatly reducing the possibility of ride-away theft. Like most of the other machines in the Honda Supersport lineup, the CBR600RR's system features a red warning LED built into its instrument panel that visually warns-off potential thieves by constantly blinking at a 5-second interval for a period of 24 hours, then switching off while the Ignition Security system itself remains fully active and alert. A large, diamond-shaped H.I.S.S. sticker on top of the fuel tank cover clearly indicates the presence of this highly effective security system, providing a strong message for would-be bike thieves to look elsewhere for easier pickings." Ma intreb daca consuma bateria becul ala tot palpaind. Nu consuma nimic. E un led... Si chiar daca il setezi sa nu mai palpaie, HISS-ul tot la fel isi va face treaba. Asa ca felicitari, ai un motor perfect functional. Nu-ti mai face griji. Mersi mult de incurajare. Promit ca o sa postez si ceva poze, dupa ce ii pun rim stripes si o curat un pic. O intrebare: In 23 am programare la RAR si montata toba GIANELLI, am pentru ea omologare dar e in limba engleza. Am si toba originala. O sa am probleme la RAR din cauza tobei? Ar trebui s-o pun pe cea originala pana trece de RAR, sau sa traduc si sa legalizez omologarea si s-o duc pe aia? Hai ca intreb eu de faza cu toba si iti dau un raspuns cert maine sau luni (cineva din familie lucreaza acolo). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperMoto Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Faza este ca daca nu esti din capitala, cei de la RAR nu comenteaza nici despre cauciucuri, nici despre carene, nici despre toba. Eu m-am dus la omologare cu toba ARROW neomologata, cu nici o sita in ea, si nu a zis nimeni nimic. Si cu LED-ul respectiv, totul e perfect normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 nici in bucuresti nu comenteaza de tobe la RAR stai linistit... am inmatriculat 2 motociclete cu tobe "not for road use" si nu au fost probleme. la cauciucuri si lampa nr pun accentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Gata, am intrebat! este absolut ok daca te duci cu actele. Contacteaza-ma si pe mess (andrei_tatin) sau telefon (07248808805) ca sa iti mai spun din partea cui vii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 salutare... vreau sa schmib... marca.. adica as da miaru 1000 RR din 2004 pe un k6 sau un r6 cu toba scurta adica dupa 2006. vreau sa o dau pt ca e cam maricica...oricum daca o sa ma obijnuiesc mai repede cu ea renunt la ideea. astept sfaturi si lamuriri. mersi id mess : smenu4you asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 dc nu schimbi pe un 600rr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 dc nu schimbi pe un 600rr? sau un 600 rr sa aiba upside down si amortizor de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 incearca un 600RR din 2005. E echitabil un schimb cu un 1000RR din 2004, ai putea sa gasesti amatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.