Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ca tot vine caldura curand, m-am gandit sa-i fac cadou o pereche de "incaltari". am citit tot felul de pareri pro si contra pentru dif cauciucuri, si am restrans "gama" la michelin power 2CT si pirelli corsa 3. poate face cineva o comparatie fundamentata intre cele 2, sa ma ajute cu decizia? ma intereseaza in primul rand aderenta cauciucului, in conditiile de pe drumurile noastre. adica ba un drum prafuit, ba o balega uscata in curba, stiti voi, farmecele romaniei. 2)nu intentionez sa conduc pe ploaie, dar preferabil sa nu fie sanie la primul scuipat intalnit. 3) durata de "viata" e cel mai putin important aspect.

daca ati testat cele 2 modele si aveti un al 3-lea mai bun decat oricare din ele, astept informatii.

 

multumesc anticipat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Care sunteti din Bucuresti si aveti HOnda CBR 1000 RR sau 600RR sau oricare si vreti sa ne intalnim sa mai vorbim una alta sa mai socializam? Eu sunt nou si nu prea am cu cine ma da si cu cine vb de-ale motociclistilor si motocicletelor.Asa , care e dispus sa lase id-ul ar fi ok.

 

al meu e smenu4you

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vine caldura curand, m-am gandit sa-i fac cadou o pereche de "incaltari". am citit tot felul de pareri pro si contra pentru dif cauciucuri, si am restrans "gama" la michelin power 2CT si pirelli corsa 3. poate face cineva o comparatie fundamentata intre cele 2, sa ma ajute cu decizia? ma intereseaza in primul rand aderenta cauciucului, in conditiile de pe drumurile noastre. adica ba un drum prafuit, ba o balega uscata in curba, stiti voi, farmecele romaniei. 2)nu intentionez sa conduc pe ploaie, dar preferabil sa nu fie sanie la primul scuipat intalnit. 3) durata de "viata" e cel mai putin important aspect.

daca ati testat cele 2 modele si aveti un al 3-lea mai bun decat oricare din ele, astept informatii.

 

multumesc anticipat :D

 

salut, eu am 2 CT si vreau sa iti spun ca in noiembrie,pe curbe, bagam mana in gaz aproape ca vara,motorul era foarte stabil si imi dadea siguranta.iti recomand cu caldura acest model.de pirelli, nu stiu,amavut diablo corsa modelul anterior.se incalzesc mai greu, dar tin foarte mult-sunt rezistente,avand compozitie mai dura un pic.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmo 2ct recomand cu incredere.

 

@sokatu Eu m-as baga la o intalnire 600RR daca se organizeaza. Macar 1 data pe luna cu sfaturi, impresii, idei, ca tot avem aceeasi mobra.

 

Ia-ti filtru K&N ca are buson de cheie de 10 si se (de)monteaza usor si ulei 15w50 ca imediat se fac 40 de grade. Doar daca stii sigur ca faci 5-6000km pana in iulie pune 10w40. Orice ai alege, sunt ok ambele viscozitati, iar ca marca eu am incercat doar motul 300v, care este excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Otto, daca tu ai fost pe 1000RR-u` ala (mai erai cu un motor), vineri dupa-masa la iesirea din Mures spre Sighisoara, da-mi voie sa te intreb ce toba ai pe ea? Desi volumul in masina era destul de sus, v-am auzit de cand ati intrat pe linia dreapta inainte de "Vatzman".

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am si eu o intrebare. De cate ori merg pe un drum mai prost, cu ceva gropi si denivelari, de fiecare data cand trec peste o groapa sau o denivelare, din cauza faptului ca socul se transmite pana in ghidon si ghidonul de misca usor in sus si in jos, de fiecare data smucesc involuntar de acceleratie si accelereaza usor. Deci la fiecare groapa, motocicleata accelereaza usor, din cauza ca se lasa un pic in jos si eu cum tin acceleratia o trag un pic fara sa vreau, din cauza miscarii motorului. Sper ca am reusit sa va fac sa intelegeti problema mea.

Nu stiu de ce se intampla asa, ca e foarte nasol. Tin prea strans ghidonul? Ma las prea tare pe ghidon? Daca aveti vreun sfat, astept sa mi-l dati. Multumesc. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca te lasi cam tare in ghidon...mai ales din incheietura...nu-mi dau seama...pune mai multa greutate pe stg si tine rezervorul mai strans intre picioare ca sa mai preia din greutatea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca te lasi cam tare in ghidon...mai ales din incheietura...nu-mi dau seama...pune mai multa greutate pe stg si tine rezervorul mai strans intre picioare ca sa mai preia din greutatea ta

wow..ce ezplikatzie...Brembo, pilotul porno.... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si....in acest moment....justitiarul forumului....piloata amkartului...da o replica din putul gandirii!

ma scuzati...ma retrag la mine in banca... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si....in acest moment....justitiarul forumului....piloata amkartului...da o replica din putul gandirii!

ma scuzati...ma retrag la mine in banca... :wink:

vezi k de la prea mult stat in banca faci fimoza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu mai patesc problema asta, n-am gasit o solutie care sa tina mai mult. pentru scurt timp, pe drumuri proaste imping mai mult in scarite. nu ma ridic de pe sa, doar presez scaritele. nu e comfortabil, si nu e o pozitie ce poate fi mentinuta mult timp, dar are avantajul ca pe o portiune mica, mainile se misca mai usor, odata cu ghidonul. folosesc asta la linii de tramvai, cateva gropi mai greu de ocolit, eventual ceva piatra cubica.

 

nu stiu pozitia ta de condus. oricum,incearca sa nu tii mana intinsa, ci sa ai cotul usor indoit, eventual indreptat in jos. in felul asta, o sa cauti alte puncte de sprijin decat in palme.

 

asta e cam ce am experimentat eu. daca cineva are alte solutii, astept cu interes :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...