pretzeL Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 incearca un 600RR din 2005. E echitabil un schimb cu un 1000RR din 2004, ai putea sa gasesti amatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 stie cineva ce coduri de culoare are 1000 RR 2004 varianta asta de culoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho_vox Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Mudguard PUIG nou pt 600rr 2005-2006 /index.php?showtopic=342837 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 salutare, ce ulei si ce filtru sa pun la honditza mea 1000 RR an 2004 SC57 Astept pareri si recomandari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 salutare, ce ulei si ce filtru sa pun la honditza mea 1000 RR an 2004 SC57 Astept pareri si recomandari. acum ca inca n-au inceput caldurile recomand motul 7100 - 10 40 , 'al mai rosu sange de taur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 ca tot vine caldura curand, m-am gandit sa-i fac cadou o pereche de "incaltari". am citit tot felul de pareri pro si contra pentru dif cauciucuri, si am restrans "gama" la michelin power 2CT si pirelli corsa 3. poate face cineva o comparatie fundamentata intre cele 2, sa ma ajute cu decizia? ma intereseaza in primul rand aderenta cauciucului, in conditiile de pe drumurile noastre. adica ba un drum prafuit, ba o balega uscata in curba, stiti voi, farmecele romaniei. 2)nu intentionez sa conduc pe ploaie, dar preferabil sa nu fie sanie la primul scuipat intalnit. 3) durata de "viata" e cel mai putin important aspect. daca ati testat cele 2 modele si aveti un al 3-lea mai bun decat oricare din ele, astept informatii. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Salutare Care sunteti din Bucuresti si aveti HOnda CBR 1000 RR sau 600RR sau oricare si vreti sa ne intalnim sa mai vorbim una alta sa mai socializam? Eu sunt nou si nu prea am cu cine ma da si cu cine vb de-ale motociclistilor si motocicletelor.Asa , care e dispus sa lase id-ul ar fi ok. al meu e smenu4you Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 ca tot vine caldura curand, m-am gandit sa-i fac cadou o pereche de "incaltari". am citit tot felul de pareri pro si contra pentru dif cauciucuri, si am restrans "gama" la michelin power 2CT si pirelli corsa 3. poate face cineva o comparatie fundamentata intre cele 2, sa ma ajute cu decizia? ma intereseaza in primul rand aderenta cauciucului, in conditiile de pe drumurile noastre. adica ba un drum prafuit, ba o balega uscata in curba, stiti voi, farmecele romaniei. 2)nu intentionez sa conduc pe ploaie, dar preferabil sa nu fie sanie la primul scuipat intalnit. 3) durata de "viata" e cel mai putin important aspect. daca ati testat cele 2 modele si aveti un al 3-lea mai bun decat oricare din ele, astept informatii. multumesc anticipat salut, eu am 2 CT si vreau sa iti spun ca in noiembrie,pe curbe, bagam mana in gaz aproape ca vara,motorul era foarte stabil si imi dadea siguranta.iti recomand cu caldura acest model.de pirelli, nu stiu,amavut diablo corsa modelul anterior.se incalzesc mai greu, dar tin foarte mult-sunt rezistente,avand compozitie mai dura un pic. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 @cosmo 2ct recomand cu incredere. @sokatu Eu m-as baga la o intalnire 600RR daca se organizeaza. Macar 1 data pe luna cu sfaturi, impresii, idei, ca tot avem aceeasi mobra. Ia-ti filtru K&N ca are buson de cheie de 10 si se (de)monteaza usor si ulei 15w50 ca imediat se fac 40 de grade. Doar daca stii sigur ca faci 5-6000km pana in iulie pune 10w40. Orice ai alege, sunt ok ambele viscozitati, iar ca marca eu am incercat doar motul 300v, care este excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Salut! Mi-au venit piesele din state...multumesc Mac problema e ca nu mai am pe ce sa le pun...deci cine e interesat...PM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxinte Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 am luat-o acum 3 luni spre sa fiu multumit de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 eu vreau ciocolata milka eu vreau ciocolata milka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbie Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 eu vreau ciocolata milka eu vreau ciocolata milka e demult mancata...am licitat io la ea pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_81 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Vand toba originala pentru 600 RR 2004 stare impecabila. locatie: Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elzorab Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 de vanzare cbr XX 2003 cu 9000km reali.........pret de primavara 5900eur....0740237609 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Vand toba originala pentru 600 RR 2004 stare impecabila. locatie: Bucuresti la ce pret e toba originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 poate ati uitat dar aici nu e rubrica de vanzari, daca vreti sa vindeti ... sau cumparati folositi PM ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Vreau sa Cumpar un 600 rr daca auziti pe cineva sau stiti.. un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_48_tiru Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 SET COMPLET carene 1000rr 2004 hrc ORIGINALE OEM(nu fibra), defecte optice . Carena fata si lateralele superioare sunt sparte (dar reparabile 100%) , in rest celelalte sunt in stare buna .pentru mai multe poze sau alte detalii la nr de telefon. 0743935974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Otto, daca tu ai fost pe 1000RR-u` ala (mai erai cu un motor), vineri dupa-masa la iesirea din Mures spre Sighisoara, da-mi voie sa te intreb ce toba ai pe ea? Desi volumul in masina era destul de sus, v-am auzit de cand ati intrat pe linia dreapta inainte de "Vatzman". Editat Aprilie 21, 2009 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salutare! Am si eu o intrebare. De cate ori merg pe un drum mai prost, cu ceva gropi si denivelari, de fiecare data cand trec peste o groapa sau o denivelare, din cauza faptului ca socul se transmite pana in ghidon si ghidonul de misca usor in sus si in jos, de fiecare data smucesc involuntar de acceleratie si accelereaza usor. Deci la fiecare groapa, motocicleata accelereaza usor, din cauza ca se lasa un pic in jos si eu cum tin acceleratia o trag un pic fara sa vreau, din cauza miscarii motorului. Sper ca am reusit sa va fac sa intelegeti problema mea. Nu stiu de ce se intampla asa, ca e foarte nasol. Tin prea strans ghidonul? Ma las prea tare pe ghidon? Daca aveti vreun sfat, astept sa mi-l dati. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 parerea mea e ca te lasi cam tare in ghidon...mai ales din incheietura...nu-mi dau seama...pune mai multa greutate pe stg si tine rezervorul mai strans intre picioare ca sa mai preia din greutatea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbie Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 parerea mea e ca te lasi cam tare in ghidon...mai ales din incheietura...nu-mi dau seama...pune mai multa greutate pe stg si tine rezervorul mai strans intre picioare ca sa mai preia din greutatea ta wow..ce ezplikatzie...Brembo, pilotul porno.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 si....in acest moment....justitiarul forumului....piloata amkartului...da o replica din putul gandirii! ma scuzati...ma retrag la mine in banca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbie Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 si....in acest moment....justitiarul forumului....piloata amkartului...da o replica din putul gandirii!ma scuzati...ma retrag la mine in banca... vezi k de la prea mult stat in banca faci fimoza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.