Alex_250EXC Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 lume...pai am vazut ieri la RR-uri trecand pe acolo o gramada partea mai interesanta e ca nu au si oprit. acum ca nu or fi vazut ca se face intalnire sau ca nu i-au interesat nu stiu ce sa zic. eu zic ca e destul de frumos sa vezi o gramada de motociclete la fel intr-un singur loc. dar poate ma insel. oricum sunteti asteptati si saptamana viitoare miercuri la orele 20 in parcarea de la victoriei. hai sa ne strangem mai multi sa discutam despre probleme si imbunatatiri si sa ne cunoastem si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 lume...pai am vazut ieri la RR-uri trecand pe acolo o gramada partea mai interesanta e ca nu au si oprit. acum ca nu or fi vazut ca se face intalnire sau ca nu i-au interesat nu stiu ce sa zic. eu zic ca e destul de frumos sa vezi o gramada de motociclete la fel intr-un singur loc. dar poate ma insel. oricum sunteti asteptati si saptamana viitoare miercuri la orele 20 in parcarea de la victoriei. hai sa ne strangem mai multi sa discutam despre probleme si imbunatatiri si sa ne cunoastem si noi. Nenea, nenea da io am voie acolo? Sau motoreta mea nu este asa iute ca a voastra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 baietiii ) azi mergeti la constitutiei, vor fi multe honde, si alte marci, mai bine acollo de intalnire. Poate ajung si eu cu nervoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob1979 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 woow. prima intalnire de RR a fost azi... foarte multa lume a venit... doar eu si heaton... hai frate e chiar asa de greu sa ne strangem mai multi la un loc??? mai vedem o toba cum suna un manson, un paintjob pana mea... miercurea viitoare la ora 20 va asteptam in numar mai mare. eu am trecut la 20.20 dar in parcare era un singur motociclist(politist) .poate ne vedem data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 florine tu nu ai voie ca a ta nu e acceptata... are toba schimbata si numarul sub sa .. deci nu esti motociclist.GATA am zis ) si bob eu te astept sa aud mivv-ul ala cum suna ca ma ameninti de ceva timp si tot fierb in suc propriu pana o aud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heaton Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Domnilor, Ne vedem miercuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Are cineva de vanzare (pana sa apelez la intermotorcycle) doua piulite de la parbriz? sunt acele piulite invelite in cauciuc. COD: 90111-KW3-003 Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Niste capete de ghidon originale pentru 600rr 2003 nu are nimeni in plus si sa vrea sa scape de ele? Hai mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 (editat) vei zice ca si eu ma bag aiurea in treaba...dar ma rog... la R1 trebuie sa schimbi tot...contact, butuce, antena, ECU in proportie de 99% si tu trebuie sa faci la fel nu te amagii ca e doar o "antena" - este direct corelata cu chipul de pe cheie si cu ECU..ia gandeste-te logic...eu daca vin cu alta cheie si fac legaturile pe direct la contact...pot sa-ti pornesc motorul?....nu prea ar mai fi "imobilizator" tu cumpara alta daca vrei...dar vei avea surprize...scumpe nu citi pe forumurile de afara...respectiv SUA pt ca ei nu au HISS-uri pe moto succesuri....apropo...tonul intr-adevar lasa de dorit! La Yamaha nu am verificat inca, la Honda da. Antena este aceeasi piesa, nu are nimic programabil. O schimbi si merge. Eu nu intzeleg de ce va bateti pe aici, e atit de greu sa demontezi o antena si sa-ti ajuti un amic, prieten? La Honda sistemul e simplu. Codul de pe cipul cheii e citit de antena si transmis printr-un fir din cele 4 aflata pe antena. ECU are un circuit care da tensiunea pt deviceuri numai dupa ce primeste codul corect de la cheie. Sint maniaci care au inlaturat rasina din ECU si au strapat circuitul mai sus amintit, sa mearga direct. In alta ordine de idei. Mai e in Romania cineva care se bazeaza pe HISS ca nu-i fura motocicleta? Ca sa se stie, am o antena, o dau imprumut in Bucuresti pt cine are dubii de ce nu-i porneste motocicleta. Editat August 23, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 @ Veics. incearca la laura ca iti aduce cu 60 ron toate suruburile de parbriz /index.php?showtopic=506999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 @ Veics. incearca la laura ca iti aduce cu 60 ron toate suruburile de parbriz/index.php?showtopic=506999 Cu 70-75$ se poate achizitiona setul complet de suruburi, shaibe, pufere de cauciuc, cleme pt carene, parbriz, ram air. Suruburile sint din inox, nu fier negru si pt 10$ in plus se pot colora capetele . Culoarea se mentine ani de zile lasate in soare, cele de Alu cumparate la 60-70ron se decoloreaza dupa un sezon. Ca paranteza, dati banii degeaba pe shuruburi metalice la parbriz. Daca moto cade si carena frontala e presata, ghici ce se intimpla cu parbrizul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Ca paranteza, dati banii degeaba pe shuruburi metalice la parbriz. Daca moto cade si carena frontala e presata, ghici ce se intimpla cu parbrizul? Cam asa-i. Eu am scapat cu parbrizul intact multumita suruburilor din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) pai alea de parbriz sunt din plastic. eu tot din plastic le am, de asta am si recomandat-o pe laura ca ti le aduce doar pe cele de parbriz nu toate suruburile;) Mesaj completat azi la 20 la victoriei. cati mai multe 600/1000RR Editat August 25, 2010 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Scz ca nu am putut ajunge, prablamz. Sper ca saptamana viitoare sa semnez si eu condica de prezenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 macar ieri ne-am mai inmultit. am fost 4... Doua 600RR si doua 1000RR asa ca va asteptam si sapt viitoare. oricum nu inteleg la cate mobre de 600/1000 sunt in buc noi am fost decat 4. oricum e bine daca de la sapt la sapt ne dublam numarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Cu 70-75$ se poate achizitiona setul complet de suruburi, shaibe, pufere de cauciuc, cleme pt carene, parbriz, ram air. Suruburile sint din inox, nu fier negru si pt 10$ in plus se pot colora capetele . Culoarea se mentine ani de zile lasate in soare, cele de Alu cumparate la 60-70ron se decoloreaza dupa un sezon. Ca paranteza, dati banii degeaba pe shuruburi metalice la parbriz. Daca moto cade si carena frontala e presata, ghici ce se intimpla cu parbrizul? nu am nevoie de suruburi, ci de piulitele de la suruburi pe care le-am pierdut. parbrizul stock/oem este in dulap. de cel actual mi se rupe de ce i se poate intampla nu vreau sa achizitionez setul complet, nu am nevoie decat de piulitele alea, punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 atunci mai cauta. eu am dat un sfat de unde poti face rost. daca se gaseste vreounul care sa iti dea doar 2 piulite e ok. dar nu cred ca o sa fie vreounul care sa descompleteze vreun set. mai bine iei tot setul ca nu se stie cand mai ai nevoie. zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 atunci mai cauta. eu am dat un sfat de unde poti face rost. daca se gaseste vreounul care sa iti dea doar 2 piulite e ok. dar nu cred ca o sa fie vreounul care sa descompleteze vreun set. mai bine iei tot setul ca nu se stie cand mai ai nevoie. zi buna chillax man, am gasit , trebuie doar sa imi fac timp sa ma duc sa le iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 i am chill. eu doar am dat un sfat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heaton Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Salut Alecs, Ne vedem miercuri? Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Am si eu nevoie de un db-killer pentru rar, am toba arrow insa cred ca se potriveste cam orice db killer. Are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Nu-ti trebuie; tu probabil te duci sa faci identificare, nu ITP ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 De parca Dinicutzu tine cont ca-i autenticitate sau ITP... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 In mod normal ar trebui sa verifice doar autenticitatea si poate o mica verificare generala a motocicletei (semnale, faruri, caucioace), pentru ca inca am ITP valabil pana in 2011. Dar am auzit de la multa lume ca verifica cam tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 In mod normal ar trebui sa verifice doar autenticitatea si poate o mica verificare generala a motocicletei (semnale, faruri, caucioace), pentru ca inca am ITP valabil pana in 2011. Dar am auzit de la multa lume ca verifica cam tot Eu am făcut ieri o atenticitate deasta Âşi m-au lăsat să stau lângă ei în hală să le arat seria de pe motor (nu e uÂşor de găsit pe sub carene). Se uită la numărul de kilometri, seria de pe cadru Âşi motor. De faruri Âşi restul n-au spus nimic Âşi asta e bine, dacă vroiau s-o pornească probabil ar fi picat că n-avea electromotorul montat Cam aÂşa e la noi, la BucureÂşti poate or fi mai duri, sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.