Luci03 Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Daca nu imi expira ITP`u veneam si eu :-< . Ba sa nu cumva sa iesi fara ITP, ca te amendeaza politia =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 caut si eu pt vreo 2 zile un far de 1000RR intreg sau spart ca am o carena de fata din fibra si vreau sa ii fac prinderile. daca ma poate ajuta cineva dau un suc. ms mult de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 @alecs1000rr ... tu ziceai ca ai luat de la honda o a doua cheie si ai imperecheat-o la ei... arata cumva ca cea din poza? Asta are partea din plastic mai mica decat cheia cu care am luat motorul. ai idee cam cat m-ar costa doar sa imi imperecheze si cheia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 nu arata deloc asa... arata ca in poza mea. ideea e ca cea pe care ai luat-o sa aibe cip in ea ca daca nu are degeaba o ai. o sa o folosesti doar sa deblochezi ghidonul si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 mda... si eu sper sa aibe cip. Cheia din poza mea am comandat-o impreuna cu alte piese pentru motor, dar sunt honda oem. La fel ca si cheia din poza ta o am pe cea cu care am luat motorul. Oricum nu am dat mult pe ea deci nu ar fi o pierdere foarte mare daca nu are cip. A mai vazut cineva cheie ca cea din poza mea? Stie cineva daca are cip sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 mda... si eu sper sa aibe cip. Cheia din poza mea am comandat-o impreuna cu alte piese pentru motor, dar sunt honda oem. La fel ca si cheia din poza ta o am pe cea cu care am luat motorul. Oricum nu am dat mult pe ea deci nu ar fi o pierdere foarte mare daca nu are cip. A mai vazut cineva cheie ca cea din poza mea? Stie cineva daca are cip sau nu? Am avut eu una, care arata la fel, la un cbr600 f4i din 2001, era fara cip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 deci se pare ca tot de la Honda trebuie sa iau o cheie cu care sa pot porni motorul. Pana imi iau alta cu cip macar sa o am pe asta pentru amprenta. Oricum am dat mail la honda sa vad ce imi zic ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 degeaba o ai pe aia pt amprenta daca pierzi cheia care c ontine cipul. ca o sa iti faca aia de la honda cheia cu amprenta dar ciuciu cip care sa il puna. sfatul meu e sa te duci sa dai 150-200 ronm la honda pt cheie ... te duci dupa la carrefour sau bricostore sa iti faca amprenta dupa care te intorci inapoi la honda sa iti bage codul de cip in ea. toata afacerea te duce cam 400 - 450 Ron, asta ca sa stii la ce te inhami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 deci se pare ca tot de la Honda trebuie sa iau o cheie cu care sa pot porni motorul. Pana imi iau alta cu cip macar sa o am pe asta pentru amprenta. Oricum am dat mail la honda sa vad ce imi zic ei. Pana iti rezolvi cheia daca vrei poti dezactiva HISS, verifica cartea de utilizare a motocicletei, la mine trebuie sa tin apasat butonul B si sa pun contactul mentinand butonul, pana incepe sa lumineze ledul HISS. Nu recomand asa ceva, fiindca il expui la furt. Unii spun ca, HISS ramane activ, numai ledul nu va mai palpai, in cartea mea descrierea este in franceza si germana asa ca nu prea inteleg foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 degeaba o ai pe aia pt amprenta daca pierzi cheia care c ontine cipul. ca o sa iti faca aia de la honda cheia cu amprenta dar ciuciu cip care sa il puna. sfatul meu e sa te duci sa dai 150-200 ronm la honda pt cheie ... te duci dupa la carrefour sau bricostore sa iti faca amprenta dupa care te intorci inapoi la honda sa iti bage codul de cip in ea. toata afacerea te duce cam 400 - 450 Ron, asta ca sa stii la ce te inhami pai sa inteleg ca eu daca raman decat cu cheia asta fara cip nu mai pot sa imperechez alta cheie? eu zic ca nu este conditionata imperecherea unei alte chei de prezenta celei deja imperecheate. Eu cred ca prin imperechere se programeaza ECU sa accepte si a doua cheie. Adica nu se programeaza cheia ci se programeaza ECU. Mesaj completat Pana iti rezolvi cheia daca vrei poti dezactiva HISS, verifica cartea de utilizare a motocicletei, la mine trebuie sa tin apasat butonul B si sa pun contactul mentinand butonul, pana incepe sa lumineze ledul HISS. Nu recomand asa ceva, fiindca il expui la furt. Unii spun ca, HISS ramane activ, numai ledul nu va mai palpai, in cartea mea descrierea este in franceza si germana asa ca nu prea inteleg foarte bine. Si eu cred ca HISS nu se dezactiveaza, doar ledul se poate activa sau nu sa clipeasca. Nici nu te contrazic... o sa incerc cum ai zis tu ca ai facut la tine si o sa verific cu cheia asta a doua care o am... tot e buna la ceva si asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 nu.. ai inteles gresit... tie cheia ti se programeaza nu ECU. ca mie mi-a trebuit cealalta cheie adik cea care a venit cu mobra sa poate sa imi bage codul sau ce draq baga in cheie pt pornire si abia dupa mi-a schimbat la ambele chei codurile. asa ca daca cel de la care am luat mobra mai are cheia de rezerva si se gandeste sa plece cu mobra asta nu o sa mai mearga ca are cipul schimbat. daca nu am fost coerent sper sa ma intelegeti dar am venit din club ) Mesaj completat care aveti o harta personalizata pt un PC3 Micron Slip On si filtru stoc la un 1000rr 2004? ca mie imi da in nas intre 3500-5000RPM si deja incepe sa ma dispere. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 nu.. ai inteles gresit... tie cheia ti se programeaza nu ECU. ca mie mi-a trebuit cealalta cheie adik cea care a venit cu mobra sa poate sa imi bage codul sau ce draq baga in cheie pt pornire si abia dupa mi-a schimbat la ambele chei codurile. asa ca daca cel de la care am luat mobra mai are cheia de rezerva si se gandeste sa plece cu mobra asta nu o sa mai mearga ca are cipul schimbat. daca nu am fost coerent sper sa ma intelegeti dar am venit din club ) Ai fost destul de coerent si am inteles ce ai vrut sa zici, dar din pacate trebuie sa te contrazic. Nu cheia se programeaza. Ea vine "gata programata" cu un cod unic pentru fiecare cheie. Acest cod este interpretat de catre ECU prin dispozitivul de la contact si daca cheia este imperecheata atunci este ok, daca nu atunci nu porneste motorul. Intradevar este nevoie de o cheie care deja este imperecheata cu ecu. Prin procedura de memorare se poate imperechea pana la 4 chei. La inceputul procedurii se foloseste cheie care functiona deja si se sterg din memoria ecu toate celelalte chei. Apoi se memoreaza pe rand cheile care le vrei imperecheate cu ecu. Intradevar cheia care am luat-o eu este cea fara cip. O sa trebuiasca sa imi iau o alta cheie cu cip. Pentru cine il intereseaza cheia cu cip are codul de piese 35121-MBW-601, iar cea fara cip 35121-MAS-G01 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 sau asa. se pare ca stii mai bine. eu credeam ca e invers dar oricum ms ca m-ai lamurit macar nu mai fac greseli din astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 care aveti o harta personalizata pt un PC3 Micron Slip On si filtru stoc la un 1000rr 2004? ca mie imi da in nas intre 3500-5000RPM si deja incepe sa ma dispere. ms mult Bujii? Filtru de aer schimbat? Benzina proasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 toate sunt mai mult decat bune iar benzina bag numai de la rompetrol alto 101. dar am rezolvat-o cred. se pare ca a fost ceva ce nu a fost foarte bine montant dar azi se pare ca s-a rezolvat.seara buna tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 yay! am reusit sa distrug motocicleta dupa doar ~3500km. nu foarte grav oricum dar... mi-a incheiat sezonu pe 2010 mult mai devreme. pla aderenta dimineata pe frig pt o franare calumea de la vreo 70 kmh, cu masina care iti intoarce in fatza la doar 10 metri. grija mare, in trafic obositii sunt pretutindeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 E din cauza ca nu ai respectat legea cu 25kw in primii 2 ani, daca iti luai un suzuky gn 125 sau maxim un virago 250 aveai viteza mai mica si ala intorcea masina inainte sa intri in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Perfect de acord cu tine, coleg in trafic Luci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Pacat. Mai faceai inca 501 de km si aveai mai mult decat am eu facuti in parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 mama ce replici au cate unii in ei... se pare ca stau si le gandesc inainte. pana mea... oricum daca are cineva nevoie de niste harti bune pt 1000RR '04 la power commander sa imi dea un semn sa ii dau ca aici nu pot uploada asemenea fisiere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 mama ce replici au cate unii in ei... se pare ca stau si le gandesc inainte. pana mea... oricum daca are cineva nevoie de niste harti bune pt 1000RR '04 la power commander sa imi dea un semn sa ii dau ca aici nu pot uploada asemenea fisiere a reusit pana la urma Brembo sa scape si de PC ... felicitari si sa il stapanesti sanatos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 mi l-a dat cadou ca stia ca am nevoie de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob1979 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Alecs, miercuri la ora 20.00 prezent cu noua evacuare da ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 coane nu ai idee cat as vrea dar nu am cu cine sa il las pe asta mic. iti dai seama ca as fi vrut sa vedem poate vb cu maica mea, dar nu promit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 mama ce replici au cate unii in ei... se pare ca stau si le gandesc inainte. pana mea... oricum daca are cineva nevoie de niste harti bune pt 1000RR '04 la power commander sa imi dea un semn sa ii dau ca aici nu pot uploada asemenea fisiere Nu te mai zgarcii si du-te la UM sa-ti faca harta exact pentru motorul tau. Nicaeri in lumea asta o harta pentru o anumita configuratie toba/filtru nu se va potrivi de la o motocicleta la alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.