Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crashbar, crashcage.. aia la un impact mai serios poate sa te omoare. Mai bine te limitezi la crashpad central lateral, crashpad bascula, crashpad furca. E cea mai buna alegere asa.

Cum te omoară?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, e Âşi asta ceva.

Am văzut pentru RR ceva crash cage pentru stradă pe forumurile din state.

Mesaj completat

Ăla pus de tine e mai nasol pentru că poți să atingi cu el de asfalt pe curbă , Âştiu un caz real .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care nu sunt din vina ta ti le repara rca-ul vinovatului (mai devreme sau mai tarziu) dar daca iti rupi ceva din cauza modificarilor neomologate ti-o faci pe barba ta. Pentru stunt sunt mai mult decat OK pentru ca orice cazatura se intampla la viteza mica, imagineaza-ti ca la 80 Km/h te trezesti cu picioarele sub motor si acolo sunt niste fiare.

Mesaj completat

Inca ceva, am mai vazut o improvizatie la un prieten tot cu scopul asta de a proteja motocicleta. Omul a zis ca scapa ca nu zgarie carenele, cand a trantit-o i-a rupt un suport motor si fisurat cadrul. Acum regreta alegerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu bixenon pe ea. E exact ce trebuie! Cu faza lunga sunt vizibil de la distanta foarte mare. Noaptea bat frumos. Eu spun ca merita.

Ca pret, nu stiu. Eu am cumparat mobra cu xenon deja montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ieri am aflat de a 3-a CBR600RR 2007 2008 cu vibrochenul stricat. Cazuri cunoscute de mine personal: prima, la 2500km rupt vibrochenul intre bielele 2 si 3, a doua, 13k km-ultimul cuzinet din dreapta macinat, atins vibrochenul, a treia, 8k km-penultimul cuzinet tocit si atins vibrochenul. Am scris asta deoarece multi aveti sansa sa salvati vibrochenul mergind la service la zgomote din dreptul vibrochenului.

Toate 3 au avut nivelul de ulei OK si schimbat in jur de 3 000km. Ultima a fost a unei fete, deci forja cu ea nu a fost.

Prima a fost reparata, se pare foarte bine, si a mers dupaia un sezon intreg in ROSBK si Alpe Adria , nu are deocamdata nici un zgomot

Se pare ca e o problema destul de frecventa. Cunosc de asemenea si un 600rr 2007 care deja a atins 70 000km(nu va obositi sa o cautati-are km dat inapoi ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar de exceptie, mai am pana la 12 o'clock ... momentan e abia pe la 11:15 :D)

sunt de aceiasi parere cu alecs_1000rr si de aia mie teama si mie datdul cu cracii in sus :) ...lasa-mi si mie un pm cu id-ul tau :D

Editat de puffy2zero10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am plimbat putin astazi. Am scos-o pt prima data pe Tihuta. Asa, mai lejer. Urmeaza sa schimb semeringurile la furca fata, sa setez suspensia, sa schimb gumele si... sa inceapa distractia! :)

 

 

IMG_0235.jpg

 

IMG_0222.jpg

 

IMG_0234.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Sunt nou si eu pe aici si am cateva intrebari pt voi.De curand am decis ca e timpul sa trec si eu la ceva mai mare dupa ce in prealabil am avut un Cbr 125 timp de 2 ani si un cross de 250.Am decis sa imi cumpar un Cbr 600 RR.As avea si eu cateva intrebari: acceptabile ca pret sunt modelele 2003-2004.Am gasit ceva variante si vreau sa stiu cam la ce sa ma uit la un motor.Cam cat poate fi considerat MULT ca nr de km pe un Cbr 600rr ? La 35k-40k e ok ? ce uzuri considerabile ar putea fi.De asemenea daca aveti ceva sfaturi in privinta cumpararii unui CBR va rog sa imi ziceti.Multumesc.o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Sunt nou si eu pe aici si am cateva intrebari pt voi.De curand am decis ca e timpul sa trec si eu la ceva mai mare dupa ce in prealabil am avut un Cbr 125 timp de 2 ani si un cross de 250.Am decis sa imi cumpar un Cbr 600 RR.As avea si eu cateva intrebari: acceptabile ca pret sunt modelele 2003-2004.Am gasit ceva variante si vreau sa stiu cam la ce sa ma uit la un motor.Cam cat poate fi considerat MULT ca nr de km pe un Cbr 600rr ? La 35k-40k e ok ? ce uzuri considerabile ar putea fi.De asemenea daca aveti ceva sfaturi in privinta cumpararii unui CBR va rog sa imi ziceti.Multumesc.o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo, esti un expert! Te-ai prins doar privind clipul. Trebuie sa marturisesc. Incercand sa pun noile mansoane pe ea, am rupt melcul de la acceleratie si cum n-am avut altul de Honda, am pus unul de Yamaha. :)

Prin urmare, daca stiti pe cineva care dezmembreaza un 1000RR am nevoie de acceleratie si de melc (nu glumesc!).

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo, esti un expert! Te-ai prins doar privind clipul. Trebuie sa marturisesc. Incercand sa pun noile mansoane pe ea, am rupt melcul de la acceleratie si cum n-am avut altul de Honda, am pus unul de Yamaha. :)

Prin urmare, daca stiti pe cineva care dezmembreaza un 1000RR am nevoie de acceleratie si de melc (nu glumesc!).

 

Glumeam man!

 

Tin minte ca 1000rr-ul are 1-a foarte lunga.

La inceput pleaca "mai greu", dar odata pus in miscare trenul se duce grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...