Trotinel Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Chestia aia se numeste crashbar. Search pe google ca gasesti... Daca nu vrei sa te apuci de stunt, nu vad rostul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Crashbar, crashcage.. aia la un impact mai serios poate sa te omoare. Mai bine te limitezi la crashpad central lateral, crashpad bascula, crashpad furca. E cea mai buna alegere asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 salut cine poate face asa ceva sau unde gasesc de cumparat, stie cineva? ma intereseaza merci uite aici http://www.xdcycle.com/discount-motorcycle...es/Honda-c-110/ hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Crashbar, crashcage.. aia la un impact mai serios poate sa te omoare. Mai bine te limitezi la crashpad central lateral, crashpad bascula, crashpad furca. E cea mai buna alegere asa. Cum te omoară? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 stiu ca cras cage se numeste numai ca nu am vazut la noi in romania nu vreau sa ma apuc de stunt da ma gandesc ca doamne fereste decat sa cumpar carene .....mai bine asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Eu m-am trezit cu motoreta peste mine la un accident iar daca aveam prostie din aia sunt mai mult decat sigur ca imi rupea piciorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Ah, e Âşi asta ceva. Am văzut pentru RR ceva crash cage pentru stradă pe forumurile din state. Mesaj completat Ăla pus de tine e mai nasol pentru că poți să atingi cu el de asfalt pe curbă , Âştiu un caz real . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 hmmm...aveti dreptate si voi ,numai ca eu nu ma dau cu genunchiul la pamant , stunt nu fac , vreau doar sa o protejez de eventualele cazaturi mai ales care nu sunt din vina mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Care nu sunt din vina ta ti le repara rca-ul vinovatului (mai devreme sau mai tarziu) dar daca iti rupi ceva din cauza modificarilor neomologate ti-o faci pe barba ta. Pentru stunt sunt mai mult decat OK pentru ca orice cazatura se intampla la viteza mica, imagineaza-ti ca la 80 Km/h te trezesti cu picioarele sub motor si acolo sunt niste fiare. Mesaj completat Inca ceva, am mai vazut o improvizatie la un prieten tot cu scopul asta de a proteja motocicleta. Omul a zis ca scapa ca nu zgarie carenele, cand a trantit-o i-a rupt un suport motor si fisurat cadrul. Acum regreta alegerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upi Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Un bixenon pe 1000 rr 2005 cam cat ar costa, erau cativa oameni care aduceau si montau..imi puteti spune cum e pe 1000 rr si cine aduce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Am eu bixenon pe ea. E exact ce trebuie! Cu faza lunga sunt vizibil de la distanta foarte mare. Noaptea bat frumos. Eu spun ca merita. Ca pret, nu stiu. Eu am cumparat mobra cu xenon deja montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andres Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 @Andres: care-i buba la evacuare ? e sHue ea asa:)))), tb reglata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salutare. Ieri am aflat de a 3-a CBR600RR 2007 2008 cu vibrochenul stricat. Cazuri cunoscute de mine personal: prima, la 2500km rupt vibrochenul intre bielele 2 si 3, a doua, 13k km-ultimul cuzinet din dreapta macinat, atins vibrochenul, a treia, 8k km-penultimul cuzinet tocit si atins vibrochenul. Am scris asta deoarece multi aveti sansa sa salvati vibrochenul mergind la service la zgomote din dreptul vibrochenului. Toate 3 au avut nivelul de ulei OK si schimbat in jur de 3 000km. Ultima a fost a unei fete, deci forja cu ea nu a fost. Prima a fost reparata, se pare foarte bine, si a mers dupaia un sezon intreg in ROSBK si Alpe Adria , nu are deocamdata nici un zgomot Se pare ca e o problema destul de frecventa. Cunosc de asemenea si un 600rr 2007 care deja a atins 70 000km(nu va obositi sa o cautati-are km dat inapoi ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Deci honda incet incet se transforma in ducati ) Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) nu e chiar de exceptie, mai am pana la 12 o'clock ... momentan e abia pe la 11:15 ) sunt de aceiasi parere cu alecs_1000rr si de aia mie teama si mie datdul cu cracii in sus ...lasa-mi si mie un pm cu id-ul tau Editat Aprilie 2, 2011 de puffy2zero10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Eu m-am plimbat putin astazi. Am scos-o pt prima data pe Tihuta. Asa, mai lejer. Urmeaza sa schimb semeringurile la furca fata, sa setez suspensia, sa schimb gumele si... sa inceapa distractia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Urgent : Stie cineva daca farurile de pe 2003-2004 se potrivesc pe 2005-2006? @600rr Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upi Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 caut si eu pentru un prieten bun o aripa fata honda 600rr 2005-2006, are careva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Si asa suna: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boogy Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salut.Sunt nou si eu pe aici si am cateva intrebari pt voi.De curand am decis ca e timpul sa trec si eu la ceva mai mare dupa ce in prealabil am avut un Cbr 125 timp de 2 ani si un cross de 250.Am decis sa imi cumpar un Cbr 600 RR.As avea si eu cateva intrebari: acceptabile ca pret sunt modelele 2003-2004.Am gasit ceva variante si vreau sa stiu cam la ce sa ma uit la un motor.Cam cat poate fi considerat MULT ca nr de km pe un Cbr 600rr ? La 35k-40k e ok ? ce uzuri considerabile ar putea fi.De asemenea daca aveti ceva sfaturi in privinta cumpararii unui CBR va rog sa imi ziceti.Multumesc.o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boogy Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salut.Sunt nou si eu pe aici si am cateva intrebari pt voi.De curand am decis ca e timpul sa trec si eu la ceva mai mare dupa ce in prealabil am avut un Cbr 125 timp de 2 ani si un cross de 250.Am decis sa imi cumpar un Cbr 600 RR.As avea si eu cateva intrebari: acceptabile ca pret sunt modelele 2003-2004.Am gasit ceva variante si vreau sa stiu cam la ce sa ma uit la un motor.Cam cat poate fi considerat MULT ca nr de km pe un Cbr 600rr ? La 35k-40k e ok ? ce uzuri considerabile ar putea fi.De asemenea daca aveti ceva sfaturi in privinta cumpararii unui CBR va rog sa imi ziceti.Multumesc.o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Si asa suna: ce greu se accelereaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 (editat) Brembo, esti un expert! Te-ai prins doar privind clipul. Trebuie sa marturisesc. Incercand sa pun noile mansoane pe ea, am rupt melcul de la acceleratie si cum n-am avut altul de Honda, am pus unul de Yamaha. Prin urmare, daca stiti pe cineva care dezmembreaza un 1000RR am nevoie de acceleratie si de melc (nu glumesc!). Editat Aprilie 4, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Brembo, esti un expert! Te-ai prins doar privind clipul. Trebuie sa marturisesc. Incercand sa pun noile mansoane pe ea, am rupt melcul de la acceleratie si cum n-am avut altul de Honda, am pus unul de Yamaha. Prin urmare, daca stiti pe cineva care dezmembreaza un 1000RR am nevoie de acceleratie si de melc (nu glumesc!). Glumeam man! Tin minte ca 1000rr-ul are 1-a foarte lunga. La inceput pleaca "mai greu", dar odata pus in miscare trenul se duce grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Glumeam man! Tin minte ca 1000rr-ul are 1-a foarte lunga. La inceput pleaca "mai greu", dar odata pus in miscare trenul se duce grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.