Achile Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Servus, baieti recent, am bagat kit-u de reparatie pt carburator si am coborat clema de la acul de dozaj ceva mai jos. am dat surubul d aer la max...dar tot imi innegreste bujia filtrul de aer e curat HELP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Poate sunt segmentii uzati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Cel mai sigur nu e reglata carburatia, apoi mai pot fi compresia mica sau simeringurile de la supape uzate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 27, 2007 Autor Share Postat Februarie 27, 2007 compresie am... daca ar fi uzate simeringurile de la supape ar papa ulei si ar scoate fum....not the case here Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Daca ai coborat clema de pe acul de dozaj, dupa mine ai imbogatit amestecul,deci este mormal sa afume bujiile.Fa un reglaj corect si complet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 In primul rand despre ce moto e vorba? 2T.4T? daca e 4T carburatorul este cu presiune constanta? !-verifica nivelul in camera nivel constant 2-ai schimbat jicloare? 3 socul nu ramane activat? 4 in ce regim merge bogat? 5 bujia este cu cifra termica prescrisa? 6 Pt relanti reglajul surubului de aer 2Timpi saraceste la dessurubare iar la CV (4T)surubul amestec saraceste la insurubare-deci ce carb ai si ce tip motor? 7aprinderea e in stare buna de functionare? 8 Cat ai compresia? E in parametrii? 10 daca totul de mai sus e OK si nu functioneaza ai mari sanse de izbanda doar daca apelezi la cineva mai priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 27, 2007 Autor Share Postat Februarie 27, 2007 am schimbat plutitorul si am lasat lamela cum era din fabrica bujia e dupa catalog regimul...nush cum e treaba, dar raspunde imediat la acceleratie si trage f bine motorul e un suzuki dr 250 s...4 t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 (editat) bujiile oricum se afuma daca o pornesti si o lasi cateva minute apoi opresti sau mergi pe distante mici, daca nu intrerupe, urca bine in turatii, galeriile sunt fierbinti is ok ...sau poate te plictisesti Editat Februarie 27, 2007 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 27, 2007 Autor Share Postat Februarie 27, 2007 pai eu bag ture de forja de max 100 km prin munte si padure si o tin in ture inalte. Sa fie asta motivul pt care le afuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Probabil amestec prea bogat, mai coboara acul de dozaj. Vezi ca nu cumva kitul de reparatie pe care l-ai luat sa nu aiba alte jigleoare( mai mari) Bujia trebuie verificata dupa un drum mai lung in care motorul a apucat sa se incinga bine; daca verifici dupa un drum prea scurt e normal ca bujia sa fie afumata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Acul de dozaj trebuia dat la minim....adica la cea mai de sus treapta....adica la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Nu stiu daca este permisa raportarea la alte site'uri, dar vezi ca pe pro-bike am scris un articol cu doua parti ce trateaza ca subiect - CARBURATORUL -. Cred ca vei gasi raspuns la problemele tale, cel putin teoretic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.