Sergiu 30 Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Cuplul dragul meu ,cuplul e de vina pt "senzatia" ca e mai tare ...la fel si in cazul unui tdi ,cuplul iti da senzatia ca e mai puternic ca un benzinar de aceiasi putere ,dar NU e chiar asa.Testeaza-le la un sprint 0-200 un 636 nou si cronometreaza-te!!!... si apoi ,tot tu, cronometreaza-te cu "racheta" ta de 750 si ai sa vezi adevarul(asta in cazul in care chiar tragi de un 600 si nu o lasi ,la misto ,sa piarda teren in fata "raketei" tale) Btw ,astia in reviste cronometreaza calumea ,cu tot ce trebuie ,eroarea sa fie cat mai minima,dar ar trebui sa te cred pe tine ,care o "cronometrezi" din ochi sau cu o pendula ,nu?? Si cuplu fara viteza nu exista.....si cum "raketa" mea are cuplu evident e mai puternica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Dar mereu senzatia e aceeasi....750>600 Afirmatie perfect adevarata. Daca vorbim de motociclete din aceeasi generatie. Am mers pe un K5 750 si se simte ca e mai puternica decit un K5 600. Dar daca compari un 750 care are zece ani (sau mai mult) vechime fata de un 600 de ultima generatie, nu prea cred ca are vreo sansa 750-ul. Au aproape aceeasi putere, iar mobra noua e cu vreo 60 de kile mai usoara. Fara suparare, un 636 nu are ce discuta cu un zx7 din generatia 90+. Si cuplu fara viteza nu exista.....si cum "raketa" mea are cuplu evident e mai puternica Dupa logica asta, un cruiser de 1500 cc care are cuplu de camion ar trebui sa bata la coor orice vitezana. Chestie care nu se intimpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Afirmatie perfect adevarata. Daca vorbim de motociclete din aceeasi generatie. Am mers pe un K5 750 si se simte ca e mai puternica decit un K5 600. Dar daca compari un 750 care are zece ani (sau mai mult) vechime fata de un 600 de ultima generatie, nu prea cred ca are vreo sansa 750-ul. Au aproape aceeasi putere, iar mobra noua e cu vreo 60 de kile mai usoara. Fara suparare, un 636 nu are ce discuta cu un zx7 din generatia 90+. Dupa logica asta, un cruiser de 1500 cc care are cuplu de camion ar trebui sa bata la coor orice vitezana. Chestie care nu se intimpla. Asta incerc si eu sa-i explic ,dar pur si simplu e lupta cu morile de vant Foarte bine punctat exemplul cu choperul de 1500 care are cuplu de camion Ps:sergiu ,ai cuvantul Btw ,cuplul te ajuta la reprize ,sa fie mai elastic motorul ,dar cand dai o liniuta ,nu cred ca cel de pe 600 sa mearga la consum in comparatie cu "raketa" ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 Citesc topicul cu 636 de cand a fost infiintat, in speranta ca poate mai aflu ceva ce nu stiam despre motorul meu, dar se pare ca mai degraba, va inpartasesc eu din experienta mea, iar in felul asta poate ia sfarsit si discutia asta stupida cu 750 vs 636. Ca sa nu fiu acuzat ca vorbesc din reviste, precizez ca am avut un zx750(j pt cine e familiarizat cu codurile marcii), din 92, motor cu care am parcurs circa 10000 km. Suficient cat sa imi fac o impresie despre el, iar aceasta a fost cat se poate de favorabila, drept pt care am ramas fidel firmei si am achizitionat un 636 din 2004. Primul lucru care m-a impresionat nu a fost demarajul, sprintul sau cum vreti voi sa-i spuneti, pt ca e la fel sau oricum apropiat, cu un mic avantaj de partea noului. Am putut sa verific asta si din cauza ca 750 a ajuns la un bun prieten si ne-am mai tachinat in plimbarile noastre. Diferenta majora apare din felul cum sta pe drum, manevrabilitate si senzatia de siguranta pe care o confera celui de la ghidon. Si de aici rezulta si performante mult mai bune. Ca o concluzie, pot spune ca nu as da un 636 cu 20000 km pe un 750 nou nout, daca ar fi posibil. Ca si motor, la acelasi regim de mers necesita cam 2000 rpm in plus, dar asta nu deranjeaza deloc. Probabil ca o diferenta mare s-ar face simtita cand ambele motoare ar rula cu pasager. In speranta ca cele spuse de mine v-au fost de folos, va astept si cu intrebari, in cazul in care exista. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 A dus-o cel dinaintea mea si a scos 142 de cai. Acum nu stiu cati mai are. Iurox stiu foarte bine pt ce e pinionul mai mare pe spate. Circuitele in care a fost folosita nu erau facute pt viteza ci pt demarari rapide. Intradevar viteza maxima scade dar are un demaraj foarte bun. Cred ca pana in 150 ma pot pune cu orice 1000 de acum stock. Cred adica sper Hai gata ca prea o laud deja si devin penibil da pur si simplu stiu ce turbata ii Esti cel mai tare...auzi zx750 mai tare decat un 636...pai ia hai sa vedem o comparatie intre modelul tau si modelul 1999 zx6r. Deci... 1994 Kawasaki ZX750R Engine Type: 749 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - Inline-4 Engine Bore and Stroke: 71 mm x 47.3 mm Valves 4 valves/cylinder Carburetion: 4 x 38mm Keihin Claimed Horsepower: 118 hp (88 kW) @ 10500 rpm Maximum Torque: 80 Nm (59 ft. lbs) @ 9000 rpm Transmission type: 6 speed Final Drive: Chain Tire - Front: 120/70-17 Tire - Rear: 180/55-17 Brakes - Front: single 320 mm disc with 4-piston calipers Brakes - Rear: single 230 mm disc with 2-piston calipers Overall - Length: 2200 mm (86.6 inches) Overall - Width: 730 mm (28.7 inches) Overall - Height: 1100 mm (43.3 inches) Seat Height: 800 mm (31.5 inches) Wheelbase 1430 mm (56.3 inches) Fuel Capacity: 18 l (4.8 Gal) Dry Weight (without fluids): 217 kg (478.4 pounds) 1999 Kawasaki ZX-6R Ninja Engine Type: 599 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - Inline Four Engine Bore and Stroke: 66 mm x 43 mm Valves 4 valves/cylinder Claimed Horsepower: 108 hp (80.5 kW) @ 12000 rpm Maximum Torque: 65.7 Nm (48.6 ft. lbs) @ 10000 rpm Transmission type: 6 speed Final Drive: Chain Tire - Front: 120/60-17 Tire - Rear: 160/60-17 Brakes - Front: dual 300 mm discs with 6-piston calipers Brakes - Rear: single 230 mm disc with 1-piston calipers Seat Height: 815 mm (32.1 inches) Wheelbase 1400 mm (55.1 inches) Fuel Capacity: 18 l (4.8 Gal) Dry Weight (without fluids): 176 kg (388 pounds) Deci tu sari la 142 cand tu de fapt ai 118...sa zicem cu indulgenta 120. Ce stiu eu de zx7? Pleaca greoi, pentru ca are prima treapta destul de lunga fata de un zx6r...am testat asta cu un tip de la mine din club, care are varianta zx7 de pista, adik mai buna decat una normala...cum ai stors tu inca 22 de caluti io nu stiu, poate ai vreo racheta pe la poponeata si nu stim noi...eu pot sa-ti spun sa lasi basinile astea ca vezi tu, daca tot le tragi, trage-le pe poponeata ca poate asa vei avea 142 de cai cu propulsie umana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raschye Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 sorry sa va stric discutia in contradictoriu pun si eu vreo 2 poze cu zxr-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 (editat) Esti cel mai tare...auzi zx750 mai tare decat un 636...pai ia hai sa vedem o comparatie intre modelul tau si modelul 1999 zx6r. Deci... 1994 Kawasaki ZX750R Engine Type: 749 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - Inline-4 Engine Bore and Stroke: 71 mm x 47.3 mm Valves 4 valves/cylinder Carburetion: 4 x 38mm Keihin Claimed Horsepower: 118 hp (88 kW) @ 10500 rpm Maximum Torque: 80 Nm (59 ft. lbs) @ 9000 rpm Transmission type: 6 speed Final Drive: Chain Tire - Front: 120/70-17 Tire - Rear: 180/55-17 Brakes - Front: single 320 mm disc with 4-piston calipers Brakes - Rear: single 230 mm disc with 2-piston calipers Overall - Length: 2200 mm (86.6 inches) Overall - Width: 730 mm (28.7 inches) Overall - Height: 1100 mm (43.3 inches) Seat Height: 800 mm (31.5 inches) Wheelbase 1430 mm (56.3 inches) Fuel Capacity: 18 l (4.8 Gal) Dry Weight (without fluids): 217 kg (478.4 pounds) 1999 Kawasaki ZX-6R Ninja Engine Type: 599 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - Inline Four Engine Bore and Stroke: 66 mm x 43 mm Valves 4 valves/cylinder Claimed Horsepower: 108 hp (80.5 kW) @ 12000 rpm Maximum Torque: 65.7 Nm (48.6 ft. lbs) @ 10000 rpm Transmission type: 6 speed Final Drive: Chain Tire - Front: 120/60-17 Tire - Rear: 160/60-17 Brakes - Front: dual 300 mm discs with 6-piston calipers Brakes - Rear: single 230 mm disc with 1-piston calipers Seat Height: 815 mm (32.1 inches) Wheelbase 1400 mm (55.1 inches) Fuel Capacity: 18 l (4.8 Gal) Dry Weight (without fluids): 176 kg (388 pounds) Deci tu sari la 142 cand tu de fapt ai 118...sa zicem cu indulgenta 120. Ce stiu eu de zx7? Pleaca greoi, pentru ca are prima treapta destul de lunga fata de un zx6r...am testat asta cu un tip de la mine din club, care are varianta zx7 de pista, adik mai buna decat una normala...cum ai stors tu inca 22 de caluti io nu stiu, poate ai vreo racheta pe la poponeata si nu stim noi...eu pot sa-ti spun sa lasi basinile astea ca vezi tu, daca tot le tragi, trage-le pe poponeata ca poate asa vei avea 142 de cai cu propulsie umana Survolaj draga daca erai mai atent si urmareai topicul de unde am inceput eu aceasta discutie ai fi observat ca am specificat clar ca zx7r-ul meu este modificat. Cat despre ironiile tale fine cu basinile ma lasa rece. Citesc topicul cu 636 de cand a fost infiintat, in speranta ca poate mai aflu ceva ce nu stiam despre motorul meu, dar se pare ca mai degraba, va inpartasesc eu din experienta mea, iar in felul asta poate ia sfarsit si discutia asta stupida cu 750 vs 636. Ca sa nu fiu acuzat ca vorbesc din reviste, precizez ca am avut un zx750(j pt cine e familiarizat cu codurile marcii), din 92, motor cu care am parcurs circa 10000 km. Suficient cat sa imi fac o impresie despre el, iar aceasta a fost cat se poate de favorabila, drept pt care am ramas fidel firmei si am achizitionat un 636 din 2004. Primul lucru care m-a impresionat nu a fost demarajul, sprintul sau cum vreti voi sa-i spuneti, pt ca e la fel sau oricum apropiat, cu un mic avantaj de partea noului. Am putut sa verific asta si din cauza ca 750 a ajuns la un bun prieten si ne-am mai tachinat in plimbarile noastre. Diferenta majora apare din felul cum sta pe drum, manevrabilitate si senzatia de siguranta pe care o confera celui de la ghidon. Si de aici rezulta si performante mult mai bune. Ca o concluzie, pot spune ca nu as da un 636 cu 20000 km pe un 750 nou nout, daca ar fi posibil. Ca si motor, la acelasi regim de mers necesita cam 2000 rpm in plus, dar asta nu deranjeaza deloc. Probabil ca o diferenta mare s-ar face simtita cand ambele motoare ar rula cu pasager. In speranta ca cele spuse de mine v-au fost de folos, va astept si cu intrebari, in cazul in care exista. bafta Uite un om care stie ce stie dinafara revistelor. Asta incerc sa le spun celorlalti ca overral zx7 e mai buna decat surioara mai mica si mai tanara cu 10-13 ani. Dupa logica asta, un cruiser de 1500 cc care are cuplu de camion ar trebui sa bata la coor orice vitezana. Chestie care nu se intimpla. Aici vorbim de cuplu intre motocicletee supersport care lucreaza la ture de peste 10000 nu ca chopperele care ajung cu greu la 3000. Credeam ca nu trebuie sa mai specific chestia asta dar se pare ca da. Voi comparati cuplul obtinut linear cu cuplul btinut explosiv. E O DIFERENTA. Editat Mai 31, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Dragul meu ,cuplul ,indiferent cum este obtinut(linear ,nelinear ,exorcizat ,prin frecare sau prin orice metoda doresti tu) e mai mare , ca cifra absoluta ,la un choper ,iar dupa cum spui tu ,ar trebui un choper sa faca un super-sport ,ca deh ,are cuplu domne' ...de aia tot ridici atat in slavi acel zx7 pt ca are un cuplu superior unui motor de 636 ,dar ca putere si greutate e net inferior ,ceea ce si conteaza la o liniuta....degeaba un passat tdi are cuplu cat o impreza sti ,ca NICIODATA nu va face aceea impreza.Iar daca nici acum nu ai prins ideea ,chiar ca sunt ceva probleme... Aici vorbim de cuplu intre motocicletee supersport care lucreaza la ture de peste 10000 nu ca chopperele care ajung cu greu la 3000. Credeam ca nu trebuie sa mai specific chestia asta dar se pare ca da. Voi comparati cuplul obtinut linear cu cuplul btinut explosiv. E O DIFERENTA. Btw...choperele obtin totul pana in 3000rpm si chiar sub acea turatie au cuplul maxim si ,crede-ma ,ca am accelerat un vtx1800 si isi ia foarte repede turele ,iar acele 2-3000rpm(la cat obtin cuplul maxim) sunt atinse cam instant si cand te gandesti de ce cuplu e vorba acolo ...asta ,asa ,ca de la un cititor ca mine pt un "experimentat" ca tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Am o mare surpriza pentru detinatorii de zx6r anii 95-02 Tocmai acum fac upload la : Kawasaki ZX-6R Ninja Fours (95 - 02) ZX600F (ZX-6R) 599cc 95 - 97 ZX600G/H (ZX-6R) 599cc 98 - 99 ZX600J (ZX-6R) 599cc 00 - 01 ZX636A (ZX-6R) 636cc 2002 Book No: 3541 ISBN: 9781844250653 Click pe imaginea de mai jos pentru download : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Neata posesorilor de bestii suparate mai mult sau mai putin negre Doua intrebari am la voi: 1. ma gandesc sa schimb finala. Am de ales intre Two Brothers, Yoshimura si Akrapovic (am mai auzit GPR si LeoVince, dar nu m-au miscat prea tare). Nu ma intereseaza prea mult plusul de putere, doar zgomotol Nu prea reusesc sa ma decid intre cele 3. As inclina spre Akrapovic/Yoshimura care sunt o idee mai ieftine, dar si Two Brothers arata si se aud intr-un mare stil. Daca cineva are ceva experienta cu subiectul, nu ezitati, eu va ascult De asemenea ma intereseaza cat de mult afecteaza consumul modificarea asta. 2. de asemenea vreau sa-i pun niste furtunase racing pe fata, am auzit din diverse locuri ca imbunatatesc clar franarea. Dar ma intereseaza mai multe detalii. In ce fel se simte schimbarea cu furtunase racing? Ca exact asta nu am reusit sa inteleg. Astept raspunsuri si promit sa pun poze dupa ce fac modificarile de rigoare Asfalt uscat pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 (editat) Dragul meu ,cuplul ,indiferent cum este obtinut(linear ,nelinear ,exorcizat ,prin frecare sau prin orice metoda doresti tu) e mai mare , ca cifra absoluta ,la un choper ,iar dupa cum spui tu ,ar trebui un choper sa faca un super-sport ,ca deh ,are cuplu domne' ...de aia tot ridici atat in slavi acel zx7 pt ca are un cuplu superior unui motor de 636 ,dar ca putere si greutate e net inferior ,ceea ce si conteaza la o liniuta....degeaba un passat tdi are cuplu cat o impreza sti ,ca NICIODATA nu va face aceea impreza.Iar daca nici acum nu ai prins ideea ,chiar ca sunt ceva probleme... Btw...choperele obtin totul pana in 3000rpm si chiar sub acea turatie au cuplul maxim si ,crede-ma ,ca am accelerat un vtx1800 si isi ia foarte repede turele ,iar acele 2-3000rpm(la cat obtin cuplul maxim) sunt atinse cam instant si cand te gandesti de ce cuplu e vorba acolo ...asta ,asa ,ca de la un cititor ca mine pt un "experimentat" ca tine Aici tin sa te contrazic...doua motociclete pot sa aiba accelasi cuplu dar sa aiba acceleratii diferite Ia pune motorul unui vtx(daca se poate asa ceva) pe frame-ul unui 1000. Sa vezi ar avea aceeasi acceleratie ca un 1000 stock....nu cred...ar fi mai slow... Cred ca facem confuzie intre SUPER-SPORT si chopper...sau super chopper cum vrei tu. Cuplul in mare parte e dat si de ture. Niciodata un motor super-sport care obtine un cuplu de 100Nm la 8000 de ture nu va fi mai lent ca un motor care scoate aceelasi cuplu la 3000 ture. Asta daca nu sunt supersport amandoua. Bine mai conteaza si cutia dar strict la motor ne referim. Daca ar fi asa punem un motor de RABA pe un sasiu de masina cu motor de 8000 si avem noul veyron. Daca turele nu ar conta atat de mult s-ar face motoare de 70 de cai care sa lucreze la 3-4000 de ture si sar rezolva si problema consumului. Ar avea cuplu la turatii mici vorba aia ar rupe tot. Si stim ca nu e chiar asa. Editat Mai 31, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Neata posesorilor de bestii suparate mai mult sau mai putin negre Doua intrebari am la voi: 1. ma gandesc sa schimb finala. Am de ales intre Two Brothers, Yoshimura si Akrapovic (am mai auzit GPR si LeoVince, dar nu m-au miscat prea tare). Nu ma intereseaza prea mult plusul de putere, doar zgomotol Nu prea reusesc sa ma decid intre cele 3. As inclina spre Akrapovic/Yoshimura care sunt o idee mai ieftine, dar si Two Brothers arata si se aud intr-un mare stil. Daca cineva are ceva experienta cu subiectul, nu ezitati, eu va ascult De asemenea ma intereseaza cat de mult afecteaza consumul modificarea asta. 2. de asemenea vreau sa-i pun niste furtunase racing pe fata, am auzit din diverse locuri ca imbunatatesc clar franarea. Dar ma intereseaza mai multe detalii. In ce fel se simte schimbarea cu furtunase racing? Ca exact asta nu am reusit sa inteleg. Astept raspunsuri si promit sa pun poze dupa ce fac modificarile de rigoare Asfalt uscat pana atunci Cel mai bine pe un 636 ca al nostru de aud :GPR, Micron si Gianelli. Nu fa greseala sa-ti iei Akra pt ca o sa-ti bagi unghia-n gat dupa. Asa a facut un prieten de-al meu, de ii venea sa planga atunci cand a montat ...si era full. Eu am GPR si consumul este acelas ca si cu toba stock. Daca iti pui furtune racing iti sporesti sansa sa-ti rup gatul Si-asa cu astea stock intepeneste motorul. Imagineaza-ti ca alea il intepenesc si mai tare. Si mai imagineaza-ti urmatorul caz: cauciucuri reci, frana, ceva nisip poate=buf!. Nu oricine poate merge cu asa ceva. Mai bine verifica-ti placutele de frana si schimba-le ceva mai des decat metal pe metal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Cel mai bine pe un 636 ca al nostru de aud :GPR, Micron si Gianelli. Nu fa greseala sa-ti iei Akra pt ca o sa-ti bagi unghia-n gat dupa. Asa a facut un prieten de-al meu, de ii venea sa planga atunci cand a montat ...si era full. Eu am GPR si consumul este acelas ca si cu toba stock. Asta e si chestie de gusturi ... am vazut si filmuletul tau, si altele cu GPR-uri, si pur si simplu nu mi-au placut. Presimt eu ca raman pe Two Brothers pana la urma. Daca iti pui furtune racing iti sporesti sansa sa-ti rup gatul Si-asa cu astea stock intepeneste motorul. Imagineaza-ti ca alea il intepenesc si mai tare. Si mai imagineaza-ti urmatorul caz: cauciucuri reci, frana, ceva nisip poate=buf!. Nu oricine poate merge cu asa ceva. Mai bine verifica-ti placutele de frana si schimba-le ceva mai des decat metal pe metal Eu am inteles ca ar fi vorba de un feedback mai bun in maneta, chestie pe care eu unul personal as aprecia-o intens. Nu eficacitatea franelor ma deranjeaza, pentru ca franele sunt superbe, ci feedback-ul in maneta, care mi se pare ca ar putea fi un pic mai liniar si deci mai previzibil, ceea ce ar conduce implicit la un control mai usor. E drept ca nici gustul asfaltului nu mi-a placut niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Aici tin sa te contrazic...doua motociclete pot sa aiba accelasi cuplu dar sa aiba acceleratii diferite Bingo!...puterea(cp) da acceleratia si viteza maxima!!!...cuplul ajuta la reprizele motorului,pe intervale de turatie. Dar la o liniuta nu mergi in ture mici ,ca sa pierzi in fata unui 750 ,desi ca ani si tehnologie cred ca pierzi lejer si la reprize in fata unui 600nou. Un zx636 are 100-140 in 4,3sec(la carte). "Raketa" ta in cat timp face acelasi interval? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Exact si cum puterea si cuplul e mai mare ghici ce s-ar intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Bai sergiukawa, vrei sa-ti muti popoul in curtea celor cu 750? m-am saturat sa tot aud debitatiile tale despre un motor care nici nu are ce cauta in acest topic. Aceste este strict 600-636...rog un admin sa faca ordine, eu vreau sa citesc ceva de zx6r sau 636 si hop dau de 750. sergiukawa, gata tu faci si r1 cu motoru ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Exact si cum puterea si cuplul e mai mare ghici ce s-ar intampla. Nu e nici o putere mai mare fata de un 636. De fapt nu e nici o putere mai mare fata de nici un 600 de generatie recenta. Si ce s-ar intimpla iti spun eu. In orice conditii o motocicleta de 750 din 94 isi ia bataie de la un 600 nou. Indiferent ca e Kawa, Yamaha, Suzuki sau ce stiu eu. Eu inteleg ca esti mindru de motocicleta ta(ceea ce e de laudat), ca esti fan Kawa (si eu sint, am avut Kawa acum am Suzuki), dar asta nu inseamna sa ne obligi sa inghitim toate chestiile astea. Mai ramine sa spui ca si un GPX 750 e mai tare ca un 600 nou. Asta una la mina. Doi la mina motocicleta ta nu e zx7r, din simplul motiv ca zx7r s-a fabricat incepind cu 1996. In 1994 modelul sport de 750 de la Kawa era ZXR 750, care e un model diferit fata de ZX7R. Si trei la mina, daca ai luat zxr-ul din Oradea stiu exact de la cine l-ai luat, si aflu in 5 minute ce modificari erau la el. Asta daca e bike-ul la care ma gindesc eu, si care e singurul zxr 750 preparat din Oradea. Si sa nu mai spun ca atunci cind a plecat de la vinzator motocicleta a fost "potolita" la cererea primulul cumparator, care nu s-a descurcat cu ea, tocmai pt ca a fost facuta sa fie alergata si nu plimbata in oras(si aici nu ma refer strict la putere, ci la faptul ca cerea sa fie tinuta in turatii mari tot timpu, ceea ce pt un incepator prezenta pericol). Asta in prima faza, dupa nu mai stiu ce s-a intimplat cu ea pt ca s-au mai schimbat proprietarii. Repet, asta daca e motoru la care ma gindesc eu, si admit posibilitatea sa nu fie ala. E cumva (sau a fost) verde cu aerograf pe ea? Si ca sa terminam cu discutiile astea, putem, daca esti din Oradea (cu toate ca pe strada nu te-am vazut niciodata), sa facem odata o liniuta prieteneasca si sa vedem cum sta treaba. Eu vin cu un gixx 600 2005, care teoretic e mai slaba ca un 636. @posesorii de zx6r, scuze pt offtopic. Neata posesorilor de bestii suparate mai mult sau mai putin negre Doua intrebari am la voi: 1. ma gandesc sa schimb finala. Am de ales intre Two Brothers, Yoshimura si Akrapovic (am mai auzit GPR si LeoVince, dar nu m-au miscat prea tare). Nu ma intereseaza prea mult plusul de putere, doar zgomotol Nu prea reusesc sa ma decid intre cele 3. As inclina spre Akrapovic/Yoshimura care sunt o idee mai ieftine, dar si Two Brothers arata si se aud intr-un mare stil. Daca cineva are ceva experienta cu subiectul, nu ezitati, eu va ascult De asemenea ma intereseaza cat de mult afecteaza consumul modificarea asta. Chestia cu sunetu' e subiectiva, ce iti place tie nu-i place altuia si invers. Am doi prieteni cu 636 2005, dupa ce le-am studiat mobrele impresia mea este: Akrapovic se potriveste super frumos sub codita, si suna misto de tot, Gianelli nu prea imi place cum arata, si suna ca un bidon (asta tot dupa parerea mea). Face ea galagie nu zic, dar...cam atit. Two Brothers iarasi arata tare bine, si suna misto (din pacate n-am auzit decit o inregistrare, live n-am avut ocazia. Eu as merge pe TB sau Akra. De modificari la consum nu stiu nimic. Bafta si sa pui poze dupa ce te hotarasti la toba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Luc,nu te mira ca nu l-ai vazut...el e un ghost rider mioritic ... asa de tare fuge zx7`le ala incat sparge bariera sunetului ...cu totii ne iubim motoarele dar trebuie sa avem limite ... @ frane + tobe Furtunasele alea mi se pare absolut necesare daca mergi tare ptr o perioada mare de timp pe zone virajate,la un moment data o sa vezi ca ti se inmoaie maneta asa ca iti pot spune ca este o investitie buna in caz ca faci ce am zis mai sus sau te dai pe circuite ... in rest ptr strada si o forja ocazionala,nu prea isi au rostul Tobele... nu cred ca am auzit ceva mai TAAAAARE decat gpr`urile de pe un 636 ... pur si simplu se piiiii..sa pe orice alta toba (nu dalea handmade facute de catre unu de prin tara,goale) .Alta ar fi TwoBrothers care suna si aia demential , nu da banii pe Yoshi sau Micron etc ... e adevarat cu un Micron full cica simti ceva in putere dar...sunetul nu mai e acelasi si nu se stie cand o sa simiti tu puterea aia...poate doar la o liniutza cu zx7`le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Multumesc tuturor pentru sfaturi Presimt din ce in ce mai tare ca se lasa cu Two Brothers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzutzuki Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Multumesc tuturor pentru sfaturi Presimt din ce in ce mai tare ca se lasa cu Two Brothers ARROW titanium are un sunet criminal e super.il am montat pe a mea si iti zic sincer am prieteni cu tot felul de tobe si credema ca ii acopar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 ARROW titanium are un sunet criminal e super.il am montat pe a mea si iti zic sincer am prieteni cu tot felul de tobe si credema ca ii acopar N-o sa acoperi tu GPR`uri sau 2Frati niciodata ... crede-ma ,stiu ce zic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 N-o sa acoperi tu GPR`uri sau 2Frati niciodata ... crede-ma ,stiu ce zic ... Poate se referea la calitatea sunetului(iar arrow ,chiar face un sunet de calitate) ,nu la care se aude cel mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Poate se referea la calitatea sunetului(iar arrow ,chiar face un sunet de calitate) ,nu la care se aude cel mai tare. Pai el a zis ca ii "acopera" ...eu asta inteleg prin "a acoperi" ..adica pe restu nu-i auzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Ca si nivel de zgomot ,clar un 2frati e mai zgomotos ,dar ca nivel calitativ al sunetului ,mie unul ,mi se pare arrow peste Ps:sergiule ,eu inchei polemica cu tine pe acest subiect ,caci chiar nu am cu cine discuta ...nici macar unul singur nu a spus ca tine si tu o tii sus si tare cu "raketa" ta. Avand in vedere ca au fost mai multi care au spus ca esti pe aratura rau ,eu o las asa ,iar altii care vor citi ,vor putea sa-si dea singuri seama de adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzutzuki Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 frate il am montat pe k6 de 600 si are un sunet demential. am un tovaras cu un 636si are akra si il acoper. poate aveti dreptate cu gpr dar am al prieten care si a montat un aiko[toba super] pe un k5 de 1000 si suna bine si tare dar nu se compara,cu arrow. apropo la cat itra limitare la un 636 ? Pai el a zis ca ii "acopera" ...eu asta inteleg prin "a acoperi" ..adica pe restu nu-i auzi sefu eu nu te contrazic dar stii cum e ,,gusturile nu se discuta,, 2 frati suna gros si iti face japoneza ,italiana daca ma intelegi ,pe cand arrow e arrow tati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.