Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Urcam pe podul Grant și cand am intrat de pe rampa de urcare pe pod, în treapta a doua pe la 7000 de ture (nu stiu ce viteza aveam), lovesc cu roata față o denivelare, se ridica puțin și o secunda-doua ma scutura bine. Aveam un amortizor de ghidon Bitubo cu ulei și azot pus la 1/2 nr de clickuri hard. Și-a facut treaba dar din momentul ala l-am întărit la 3/4 hard.

Pe de altă parte, acum 3 sau 4 ani, cel mai bun timp al meu pe Serres l-am facut fara amortizor de ghidon pt ca rupsesem prinderea cu o zi inainte.

Părerea mea e ca o astfel de scula e cea mai buna si folositoare în condițiile de exploatare stradală, unde apar mult mai multe neprevăzute decât pe pistă. Nu e deloc o fita sau un moft ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Paul (Pic & Poc) a facut pe strada un tankslapper de și-a străbate discurile pe un gsxr 600 k8 cu amortizorul stoc. Dupa întâmplarea asta declarația lui despre amortizor stoc a fost: un k .k.t penal :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva zx6r 07/08 la dezmembrat ? Mar interesa carena fata si carena laterala stanga ... Sa nu aiba prinderile rupte sau sa fie crapata in ultimul hal . Dati-mi un pm . Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

sugesti,pareri amortizor voblaj zx6r an 2000..

se merita /mers nu chiar sportiv(in limite).....

pe un gasim,merg toate sau difera prinderile de jug?

 

nu stie nimeni ......... :-L...????

amortizorul de ghidon merita toti banii,nu stiu care ati intrat in voblaj pana acum dar eu cu 636-le de 2 ori de mi-au "fluierat" rotile dus in 2-3 pana la rosu si prins denivelare :)

 

sper sa imi gasesc si eu unul cat mai repede !

 

link

 

da ce voi sunteti niste fraieri?mergeti fara ca se poate ,aia e grea pe fata aia are centru de greutate jos bla bla

eu nu stiu astia daca tot au avut asa ceva din fabrica de ce nu le dau jos sa mearga fara ,niste tampiti

 

investiti in voi si in siguranta voastra !

 

merita

cmd tu ai avea curaj sa mergi cu unul chinezesc pe pista ? eu nu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Hyperpro reactiv si il tin la 1/3 din maxim. Fara amortizor , era sa mor la propriu pe vechea sosea de centura a Buc, tocmai bagasem mina in gaz sa depasesc un TIR, aveam initial 90-100km/h, la de dimburi in asfalt erau, imediat a intrat in voblaj, de m-a aruncat pe contrasens pe acostament. Daca venea vre-o alta masina din fatza, eram musca lipita pe parbriz. Intimplarea a fost pe un R6/2007,, dat mie sa vad cum merge, avea amortizor Hyperpro montat, dar pus pe SOFT, eu nestiind, nu m-am gindit vre-o clipa. Traseul ala il faceam foarte des, deci stiam drumul, dar mergeam cu un 954 cu amortizor destul de strins reglat,, si nu era vre-o problema cu denivelarile. Hyperpro-urile reactive (RSC) sint foarte smechere. Cititi mai multe pe net.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spre exemplu am 636 din 2005 si mi s-a zis ca sunt probleme cu calculatorul, care e exact deasupra la toba. Asta emana caldura si calculatorul incepe sa dea erori. Toba mea e sport, deci ceva mai aerisita, dar toba originala fiind inchisa acolo in suport, emana mai multa.

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa achizitionez un 636 din 2006 care are 36000 km. Credeti ca sunt multi? Care sunt cele mai mari bube ale acestor motoare? Mutlumesc.

E una din cele mai reusite motociclete pe care le-am avut.Cel mai bine inainte de achizite mergi cu un mecanic sa ii verifice compresie si toate cele.

Eu cu a mea nu am avut deloc probleme,am fost super incantat de ea.E o motocicleta foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un buget in jurul a 2500e. Sunt incepator, am mers mult cu Atv si putin cu o honda cb500. Sa iau pe carburatie sau injectie? Stiu ca injectia clar e mai buna dar in banii astia nu stiu cat de buna gasesc. Ma gandesc ca daca iau din 99-2000 imi raman bani de pus la punct daca e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un buget in jurul a 2500e. Sunt incepator, am mers mult cu Atv si putin cu o honda cb500. Sa iau pe carburatie sau injectie? Stiu ca injectia clar e mai buna dar in banii astia nu stiu cat de buna gasesc. Ma gandesc ca daca iau din 99-2000 imi raman bani de pus la punct daca e.

Sa inteleg ca ai vandut Seat-ul.Ce model ai in cap sa iti ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vandut seatul. Prefer sa il dau la schimb dar cum deocamdata nu se gasesc doritori :) Oscilez intre z750 si zx6r/636.Stiu sunt total diferite, dar na ce sa zic imi plac amandoua.Parca mai mult ma atrage 636. De asta va intreb pe voi posesori de zx6r/636 de plusuri si minusuri. La drum lung e confortabila? E prea puternica pnt un incepator?

Editat de CatalinG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am citit pe net in legatura cu zx6r 00-02 si am inteles ca ar avea probleme cu chiloasa si cutia de viteze, este adevarat? La cutie nu am avut nici o problema ( schimba corect din prima, nu sare din trepte...) insa chiuloasa a necesitat o reparatie la scaune si supape, ghiduri si simeringuri ok ( oricum simeringurile le-am scimbat preventiv dar la ghiduri nu s-a pus problema). Mobra mea are 39k (sincer nu stiu daca sunt reali) si nu stiu daca a fost facut jocul la supape pana acum (automat acum a fost facut si jocul), cam la cati km verificati (refaceti) jocul? Este des intalnita problema chiuloasei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vandut seatul. Prefer sa il dau la schimb dar cum deocamdata nu se gasesc doritori :) Oscilez intre z750 si zx6r/636.Stiu sunt total diferite, dar na ce sa zic imi plac amandoua.Parca mai mult ma atrage 636. De asta va intreb pe voi posesori de zx6r/636 de plusuri si minusuri. La drum lung e confortabila? E prea puternica pnt un incepator?

636 ce an vrei sa iti iei?Pana la 2002 inclusiv nu imi pot da cu parerea,pt. ca nu am avut,dar de la 2003 in sus le stiu,am avut.Toate sunt pe injectie,furca inversata,si sunt destul de ok.Modelul 2003-2004 mi s-a parut foarte rigid in schimb.Modelul 2001-2002 il are un prieten si e multumit de el.E mult mai confortabil decat 2003-2004 ,trage destul de bine,dar este pe carburatie si are furca normala.

Referitor la Z 750 am avut si nu m-am adaptat deloc.Mi se pare o motocicleta destul de grea,iar la drum lung e un gunoi.Pt . Z 750 am avut modelul 2004 si modelul 2009.La fel de puturoase ambele,doar ca pe 2009 stai o idee mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut dragi motociclisti! am si eu o intrebare am cumparat un kawasaki zx6r din 2001 iar fostul proprietar a pus bord de 99 pe ea iar eu am cumparat bordul ei original dar nu functioneaza si ma gandeam daca stie cineva daca ar trebui sa schimb un fir ceva sau ce ar trebui sa fac,mentionez ca mufele sunt identice :D ms mult :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde esti?

vezi sa nu fie mufele cocsate...sau vre-o siguranta bulita

de ce a schimbat bordul?



bord stiu ca avea la vanzare userul @X_el bine de zx9 dar cred ca mere ,bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motorul l-am achizitionat ca fiind primul motor,problema e ca a fost cazut cu ea sau nu stiu ce s-a intamplat pentru ca motorul este din 2001 dar avea bordul din 99,am achizitionat un alt bord dar problema e ca cel vechi merge si indica corect iar cel pe care l-am cumparat cand aprind faza se aprinde martorul de la contact,daca semnalizez se aprinde martorul de semnalizarea si cel de faza lunga nu mai zic ca nu merge deloc cel de turatii. Deci eu ma gandesc ca sunt firile inversate dar nu prea are cum pentru ca am urmarit acum instalatia toata pana la panoul de siguranta si nu pare sa aiba modificari. Daca as fi in Romania nu mi-as bate capul pentru ca as merge la service dar sunt in Cehia si nu stiu unde sa o duc si nici limba nu o cunosc :))) Deci daca poate cineva sa ma ajute cand ajung acasa promit ca fac cinste cu o bere pragheza :D



Ar mai fi cred o problema,bordul pe care l-am cumparat are acele blocate cel de la turatii la 3500 si cel de km e in jur de 35,ma gandesc sa nu aiba o problema bordul ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...