TiBi<Urban Rangers> Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Poze 1: la ce te ajuta manetele din fibra de carbon? 2: la ce foloseste chestiuta aceea cu Dyno Jet de la schimbator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 1: la ce te ajuta manetele din fibra de carbon? 2: la ce foloseste chestiuta aceea cu Dyno Jet de la schimbator? 1 Doar estetic 2 Pot schimba treptele de viteza de la 1-a la a 6-a si invers fara ambreiaj pentru ca atunci cand ating pedala schimbatorului fara sa iau mana din gaz se taie aprinderea.E similar cu sistemul cu padele din spatele volanului de la masinile de curse.Numai ca trebuie sa am minim 4000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Suuuuperbe rotile,asa ai luat-o sau le-ai facut pe undeva??? oricum toata jucaria arata bine rau,mare grija de ea si de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) kid motorul de pe zx9 intra perfect pe cadrul de zx7..numai asa informativ P.S. Mac ca tu traiesti in tara motoarelor nu stii cam ce diferenta as obtine daca as pune un kit dynojet pt carburatoarele mele keihin de 38 mm de la zx7? grazie Editat Decembrie 7, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Suuuuperbe rotile,asa ai luat-o sau le-ai facut pe undeva??? oricum toata jucaria arata bine rau,mare grija de ea si de tine Merci frumos....asa am luat-o...mobra a fost adusa din australia la 0 km de un amic de la care am cumparat-o.El a comandat acolo rotile si tot aftermarketul pus pe ea. PS Acum are 6800 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 1 Doar estetic 2 Pot schimba treptele de viteza de la 1-a la a 6-a si invers fara ambreiaj pentru ca atunci cand ating pedala schimbatorului fara sa iau mana din gaz se taie aprinderea.E similar cu sistemul cu padele din spatele volanului de la masinile de curse.Numai ca trebuie sa am minim 4000 de ture. woooww!!! v-r-e-a-u s-i e-u !!!!!! mama fara ambreaj sa schimbi!!! si a costat mult? unde pot gasi? exista si pt modele mai vechi? (2000-2002) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 woooww!!! v-r-e-a-u s-i e-u !!!!!! mama fara ambreaj sa schimbi!!! si a costat mult? unde pot gasi? exista si pt modele mai vechi? (2000-2002) NU stiu la modelele mai vechi cum e, dar la modelele mai noi poti schimba viteza fara folosirea ambreiajului fara nici o problema.trebuie numai sa ai motorul turat cum trebuie.E adevarat, ca e mai dificil la downshift si nu as recomanda schimbarea in viteza inferioara fara ambreiaj. Schimbul in trepte superioare se face fara nici o problema.Trebuie doar sa fii invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 da si placutele de ambreiaj??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 da si placutele de ambreiaj??? buna intrebare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezmetikul Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 salut. voi ce fel de uleiuri folositi pentru motoretele voastre. eu merg foarte mult prin oras si am citit destul de multe studii, aici pe forum despre uleiuri dar nu m-au lamurit. Unele au nu stiu ce amestec mai mare, altele mai mic...eu acum am Castrol si il schimb la 5000 de km. In oras, asa cum merg eu mai mult mi-sa parut rezonabil sa-l schimb la 5000 mai ales ca nu merg cu ea pe rosu chiar deloc pentru ca nu prea ai unde sa-i dai. O mai inrosesc in zilele de weekend, cand mai iesim pe autostrada, seara dar nu se intampla des.oricum ce vreau sa va intreb fara sa va mai ametesc este urmatorul lucru: ce uleiuri folositi voi si la cati km il schimbati asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 salut. voi ce fel de uleiuri folositi pentru motoretele voastre. eu merg foarte mult prin oras si am citit destul de multe studii, aici pe forum despre uleiuri dar nu m-au lamurit. Unele au nu stiu ce amestec mai mare, altele mai mic...eu acum am Castrol si il schimb la 5000 de km. In oras, asa cum merg eu mai mult mi-sa parut rezonabil sa-l schimb la 5000 mai ales ca nu merg cu ea pe rosu chiar deloc pentru ca nu prea ai unde sa-i dai. O mai inrosesc in zilele de weekend, cand mai iesim pe autostrada, seara dar nu se intampla des.oricum ce vreau sa va intreb fara sa va mai ametesc este urmatorul lucru: ce uleiuri folositi voi si la cati km il schimbati asfalt uscat! castrol 50w 10w si il schimb la 4000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezmetikul Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) castrol 50w 10w si il schimb la 4000km adica 10w50 nu? eu folosesc 10w40 dar o sa incerc si varianta 10w50. Dar care-i diferenta dintre cele doua? Editat Decembrie 8, 2007 de bezmetikul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 da 10w 50w ms de corectare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 castrol 50w 10w si il schimb la 4000km Nu inteleg de ce la 4000km in manual scrie clar 6000Km SAU 6 luni sau il folosesti in regim de curse ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Nu inteleg de ce la 4000km in manual scrie clar 6000Km SAU 6 luni sau il folosesti in regim de curse ? motoru e de curse dar il folosesc k pe unu normal il schimb la 4000 k asa mi-au zis 2-3 mecanici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 1: la ce te ajuta manetele din fibra de carbon? "carbon-look"... nu i tot una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 ady , nu-mi vinzi mie dynojet quickshifter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 ady , nu-mi vinzi mie dynojet quickshifter? Sorry...dar il folosesc din plin .....azi i-am facut proba cum trebuie....si pot sa-ti zic ca-i foarte bun la reducerea timpilor morti la schimbarea treptelor Asa venit mobra echipata din australia cu sistemul asta.Pe factura de acolo costa in jur de 450 de $.Nu stiu cat costa la noi quickshifterul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Sorry...dar il folosesc din plin .....azi i-am facut proba cum trebuie....si pot sa-ti zic ca-i foarte bun la reducerea timpilor morti la schimbarea treptelor Asa venit mobra echipata din australia cu sistemul asta.Pe factura de acolo costa in jur de 450 de $.Nu stiu cat costa la noi quickshifterul asta. okiii ... cand mai da caldura oricum trebuie sa ne dam , sa vedem cum sta treaba ) ... ca in afara de quickshifter , practic mobrele sunt la fel de "echipate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 okiii ... cand mai da caldura oricum trebuie sa ne dam , sa vedem cum sta treaba ) ... ca in afara de quickshifter , practic mobrele sunt la fel de "echipate" Cu siguranta ....abia astept sa vina caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Sorry...dar il folosesc din plin .....azi i-am facut proba cum trebuie....si pot sa-ti zic ca-i foarte bun la reducerea timpilor morti la schimbarea treptelor Asa venit mobra echipata din australia cu sistemul asta.Pe factura de acolo costa in jur de 450 de $.Nu stiu cat costa la noi quickshifterul asta. a costat ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Am un IXIL de ZX-6R, info la semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Triciclistu Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 (editat) Poze cu jucaria mea. E din 2005, a mea de 3 luni. Caut senile sa circul iarna asta cu ea. Rog seriozitate. Editat Decembrie 18, 2007 de Triciclistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Frumoasa ...s-o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Poze cu jucaria mea. E din 2005, a mea de 3 luni. Caut senile sa circul iarna asta cu ea. Rog seriozitate. Salut Triciclistule! Vezi ca este kit cu senila pe spate si talpa pe fata ca la snowmobil !Serios !Dar cred ca este cam scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.