Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut tuturor

sunt nou posesor de 636 2003

l-am cumparat de la un tip din oradea, 13k km la bord, evacuare mediana si finala yoshimura, cauciucuri michelin power pilot noi, in rest stock. atasez si cateva poze de pe bikeshop, facute de fostului proprietar

 

va rog ajutati-ma cu urmatoarele intrebari/probleme:

 

1- fostul posesor a pierdut un surub de la scarita spate. Scarita sta prinsa si intr-un singur surub insa as vrea sa rezolv problema. De unde pot cumpara surubul original, sau daca nu se gaseste, ce surub pot pune in locul lui?

 

2- Am observat ca uneori se aprinde pe bord beculetul rosu pe care scrie Fl sau F1? ce indica acest bec si ce trebuie facut cand se aprinde?

 

3- Din pacate, kilometrajul digital are probleme. De cele mai multe ori nu indica viteza, ci ramane la 0. Din cand in cand isi mai revine si arata ori viteza reala, ori niste cifre aiurea, gen 250 cand merg cu 30 mk/h, pentru catva timp, apoi iar arata 0. Fostul proprietar mi-a spus ca trebuie curatat senzorul care se afla undeva pe langa capacul de ulei, pe partea stanga?

 

4- relantiul este un pic, un pic cam sus. In sensul ca pe turometru, la relanti, pe langa liniutele subtiri, apare si o singura liniuta mai groasa. Cred ca problema este din maneta de acceleratie pentru ca daca o tin cu mana inchisa la maxim dispare liniuta groasa, si banuiesc ca asa trebuie sa stea relantiul normal nu? trebuie remediata treaba asta sau nu e mare branza? daca da, unde?

 

4- Ce service recomandati? exista un service special pt kawasaki? care ar fi cel mai bun service la care sa ma duc de acum inainte?

 

va multumesc anticipat si bafta

post-20094-1194853626_thumb.jpg

post-20094-1194853653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns... Stiu motoru, l am vazut la Bela dar era fara......bord ,probabil incerca sa il repare

OOo toba ai suna bestial !!!!

1. suruburi gasesti peste tot(nu stiu dc esti in Oradea sau nu(langa piata mare))

2. Becul rosu nu are si nu face nimic din cate stiu eu ...asa se aprinde si la alte modele stai linistit, in cazul in care se mai aprinde un bec galben...sa sti c benzina i NASPA si ai apa in ea :cheers: !

3. La mine(model 2000-2002) senzorul este in carcasa care acopera pinionul fata la lant :P

4. Servis....as spune Bela dar e o parere SUBIECTIVA, oricum el cunoaste motorul a mai fost la el :burnout:

BY ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vbit cu bela, tipu de care zici tu din oradea.

Mi-a zis intr-adevar ca motoru a fost la el pentru ca tipu de la care l-am luat a incercat sa rezolve problema cu afisajul km digital, asta cu 2 zile inainte sa vin io la el sa i-au motoru. Era nevoie de piesa pe comanda si a renuntat. Tipu mi-a zis de problema cu afisajul.

Ma speriasem cand ti-am citit postu cum ca l-ai vazut in service... am crezut ca e unu facut din bucati.

 

Mersi pt raspuns,

astept in continuare un ajutor la intrebarile de mai sus

Editat de matei_matei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns... Stiu motoru, l am vazut la Bela dar era fara......bord ,probabil incerca sa il repare

OOo toba ai suna bestial !!!!

1. suruburi gasesti peste tot(nu stiu dc esti in Oradea sau nu(langa piata mare))

2. Becul rosu nu are si nu face nimic din cate stiu eu ...asa se aprinde si la alte modele stai linistit, in cazul in care se mai aprinde un bec galben...sa sti c benzina i NASPA si ai apa in ea :cheers: !

3. La mine(model 2000-2002) senzorul este in carcasa care acopera pinionul fata la lant :P

4. Servis....as spune Bela dar e o parere SUBIECTIVA, oricum el cunoaste motorul a mai fost la el :burnout:

BY ! :bounce:

2 what?la becu galben intra rezerva ... ce apa in benzina??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns... Stiu motoru, l am vazut la Bela dar era fara......bord ,probabil incerca sa il repare

OOo toba ai suna bestial !!!!

1. suruburi gasesti peste tot(nu stiu dc esti in Oradea sau nu(langa piata mare))

2. Becul rosu nu are si nu face nimic din cate stiu eu ...asa se aprinde si la alte modele stai linistit, in cazul in care se mai aprinde un bec galben...sa sti c benzina i NASPA si ai apa in ea :cheers: !

3. La mine(model 2000-2002) senzorul este in carcasa care acopera pinionul fata la lant :P

4. Servis....as spune Bela dar e o parere SUBIECTIVA, oricum el cunoaste motorul a mai fost la el :burnout:

BY ! :bounce:

Aceeasi parere o am si eu. Daca e cineva in vest care se pricepe la 636 (dealtfel si el are unul din 2005), acela e Bela :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, intre-timp am mai citit si in manual, unde zice ca daca se aprinde becu cu Fi e o problema la "Fuel System"

cred ca trebe sa ma duc cu ea la service:(

zici ca s-ar putea aprinde din cauza tobei? in ce sens? am evacuare mediana si finala yoshimura, n-o fi buna?

Editat de matei_matei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. surubul sa fie singura problema, cauti unul asemanator ii pui niste loctite sa nu cada de la vibratii si gata s-a rezolvat. Eventual le pui toate la fel sa nu se vada diferenta

2. indicatorul Fi sau fuel injection, te avertizeaza asupra problemelor aparute la sistemul de injectie sau alimentare. La mine se aprindea de ex din cauza unui contact prost la pompa de benzina, care intrerupea si alimentarea. La alte motoare se intampla asta cand se anuleaza catalizatorul si nu se umbla si in cdi.

3.senzorul de viteza e posibil sa fie vinovat, intr-adevar, dar in afara de explicatia primita deja , nu cunosc altele

4. eu tin relantiul la 1200-1400 si mi se pare ok asa, din explicatiile tale nu am retinut turatia, doar ca acceleratia nu functioneaza optim

5. service special Kawasaki nu ai nevoie ca sa schimbi uleiul si consumabilele sau pt remediat mici amanunte deranjante

Eu am modelul 2004, care e identic de altfel si dupa un an de mers prin toata tara si nu numai, plus o participare la Serres, iti recomand calduros sa cauti un amortizor de ghidon, nu vrei sa afli cum face fara si sa ai grija de el, ca merita din plin. Motoare ca asta nu prea se mai fac si e mare pacat. Daca mai ai nelamuriri nu ezita sa ma intrebi, bafta multa si sa-l porti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si becul cu Fi (fuel injection) s-ar putea sa se aprinda din cauza tobei

 

Ce legatura are Fuel Injection cu toba? Daca are evacuare yoshimura inclusiv mediana, ma indoiesc sa fie anulata sonda Lambda.

 

Sau ce vroiai sa spui ca eu nu m-am prins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut problema care o ai tu este una foarte comuna la 636 ca despre asta vb, atunci cand pui toba aftermarket.Sub sea este ecu si acolo este un motoras care se inverte stanga dreapta.Normal, acolo sunt prinse 2 cabluri care merg pana aproape de toba finala unde exista o valva care se inchide sau deschide in funcite de acceleratie.Eu iti spun asta cum e la modelul 2005 2006.Cred ca asa e si la modelele 2003 2004.Cand schimbi toba acele cabluri se dau la o parte, impreuna cu rotita de care sunt prinse, deoarece toba noua nu mai are acea valva care sa se inchida si deschida.Ipreuna cu toba noua vine si o piesa care se monteaza in locul celei vechi care avea cablurile atasate.Piesa asta are functia de a pacali sistemul de injectie, ca si cum valva de la toba ar exista in continuare.Verifica ca acea piesa sa fie prinsa corespunzator, la mine s-a mai slabit din cauza trepidatiilor, iti atasez o poza ca sa iti dai seama despre ce vorbesc.Imi pare rau ca nu am explicat mai bine.Cel putin am incercat.EU cred ca de acolo e problema ta.Daca era de la pompa atunci mai mult ca sigur ca motorul nu statea in turatii sau chiar nu pornea.Am avut si problema asta cand uitasem sa montez un fir de la pompa inapoi, atunci cand am schimbat bateria.

Turatia motorului la ralanti se poate ajusta la modelele 05 06 cu un cablu c care e situat pe parte tanga putin mai sus de stator cover.Poate ca asa e si la 03 04.Orcum problema ta nu e una majora.Stai linistit.Daca kilometrajul nu iti merge bine prima data verifica-l separat sa fii sigur ca e de la kilometraj in sine sau problema vine de la senzorul de viteza care este din cate am inteleds pe undeva jos pe la motor.Normal la 13000 km nu ar fi trebuit sa ai probleme cu el.

Succes

post-14593-1194900484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri

 

in legatura cu becul Fi, desi am inteles cam de la ce poate fi, sunt destul de multe cauze posibile, fiind si incepator, mai bine o sa ma duc la service

 

cu senzorul de viteza o sa incerc sa rezolv eu problema, poate trebuie doar curatat, desi daca tot ma duc la service ar fi bine sa-i las pe ei

 

jonhson, mi s-a tot zis ca trebuie sa-i pun un amortizor de ghidon si vreau sa fac asta cat mai repede. Ce recomanzi? La ce bani m-ar duce un Ohlins? as vrea ceva cam pe la 200-250 eur

 

vreau sa-i pun si alarma zilele astea, din aia cu pager, Defender se numeste

 

mersi

ciau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un amortizor de ghidon bun, care sa aiba reglaj pe el si sa mai si tina, costa de la 450 euro in sus, dar merita, crede-ma nu e fenta daca incepi sa-i dai gaz serios. Eu am Hyperpro si atat am dat pe el, Ohlins e si mai scump, dar cica e mai bun, desi pe strada nu-mi dau seama care ar putea fi diferentele. Pe mine m-a salvat din cel putin 5 situatii critice. Cand ii dai gaz serios si mai prinzi o denivelare, vobleaza f puternic, tinde sa se ridice pe o roata, chiar daca tu nu vrei asta sau daca intarzii mult franarea la intrarea pe viraj

post-7573-1194937396_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai timp toata iarna, mai bine strangi niste banuti si ce cumperi sa fie de buna calitate, e si viata ta in joc nu numai aspectul. Daca mai ai nevoie de alte sfaturi nu ezita sa le soliciti, eu sunt foarte bucuros sa vad ca si altii apreciaza modelul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul la un zx6r pentru sezonul urmator

Am gasit unu din 1998 dar are cam multi kilometri (70mii) si sta de de vreo 2 sezoane nemiscat.

 

Sa ma bag?

 

Cam care sunt problemele la modele astea?

 

Nu te baga :hug: ! poti sa te bagi incepand cu modelul din99.Modelu 96-98 e cam greu si are totusi 70mii , din 99 sa schimbat destul de mult NiNjA fata ded cel din 96-98. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor

sunt nou posesor de 636 2003

l-am cumparat de la un tip din oradea, 13k km la bord, evacuare mediana si finala yoshimura, cauciucuri michelin power pilot noi, in rest stock. atasez si cateva poze de pe bikeshop, facute de fostului proprietar

 

va rog ajutati-ma cu urmatoarele intrebari/probleme:

 

1- fostul posesor a pierdut un surub de la scarita spate. Scarita sta prinsa si intr-un singur surub insa as vrea sa rezolv problema. De unde pot cumpara surubul original, sau daca nu se gaseste, ce surub pot pune in locul lui?

 

2- Am observat ca uneori se aprinde pe bord beculetul rosu pe care scrie Fl sau F1? ce indica acest bec si ce trebuie facut cand se aprinde?

 

3- Din pacate, kilometrajul digital are probleme. De cele mai multe ori nu indica viteza, ci ramane la 0. Din cand in cand isi mai revine si arata ori viteza reala, ori niste cifre aiurea, gen 250 cand merg cu 30 mk/h, pentru catva timp, apoi iar arata 0. Fostul proprietar mi-a spus ca trebuie curatat senzorul care se afla undeva pe langa capacul de ulei, pe partea stanga?

 

4- relantiul este un pic, un pic cam sus. In sensul ca pe turometru, la relanti, pe langa liniutele subtiri, apare si o singura liniuta mai groasa. Cred ca problema este din maneta de acceleratie pentru ca daca o tin cu mana inchisa la maxim dispare liniuta groasa, si banuiesc ca asa trebuie sa stea relantiul normal nu? trebuie remediata treaba asta sau nu e mare branza? daca da, unde?

 

4- Ce service recomandati? exista un service special pt kawasaki? care ar fi cel mai bun service la care sa ma duc de acum inainte?

 

va multumesc anticipat si bafta

te mai intereseaza un schimb cu Acrapovic carbon, a mea nu suna prea tare si as face si o schimbare de look
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!sunt nou pe forum dar pasiunea mea e veche..vreau sa-mi iau un zx6r prin primavara..fabricatie intre 98 - 02.problema care este:un prieten de-al meu mi-a spus ca la modelele peste 200 sunt ceva probleme la cutia de viteze..e adevarat?stie cineva ceva?multumesc anticipat si asfalt uscat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!sunt nou pe forum dar pasiunea mea e veche..vreau sa-mi iau un zx6r prin primavara..fabricatie intre 98 - 02.problema care este:un prieten de-al meu mi-a spus ca la modelele peste 200 sunt ceva probleme la cutia de viteze..e adevarat?stie cineva ceva?multumesc anticipat si asfalt uscat! :what:

Mai nu am auzit de asa ceva :D , eu sunt ff multumit d a meu ! :) , mai stiu 2 prieteni cu Kawa si nici ei nu au avut nici o problema cu cutia poate e un picut galagioasa dar atat merge perfect ! Numa Bine :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nu am auzit de asa ceva :D , eu sunt ff multumit d a meu ! :) , mai stiu 2 prieteni cu Kawa si nici ei nu au avut nici o problema cu cutia poate e un picut galagioasa dar atat merge perfect ! Numa Bine :hug:

Merci mult pt raspuns..m-ai linistit..:what: deci pot sa ma bag si la una din 2000 - 2002?ce probleme ar putea sa apara?pe care mi-l recomanzi? modelul 98-99 sau peste 2000?si cam la cati km ar merita sa o iau?Oricum trebuie sa fie verde fara discutie :moto: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preferabil e sa fie de generatie cat mai recenta, oamenii aia cand scot un model nou, cica il fac mai bun decat cel inlocuit. Asa ca fa un sacrificiu, contribuie la imbogatirea bancilor si ai grija ce alegi. Eu sunt la al 2-lea Ninja si nici unul nu s-a nimerit sa fie verde, dar urmatorul va fi nou si in culoarea consacrata deja, iar achizitia o voi face numai cand ma asigur ca ma incadrez in conditiile astea. De fapt am vrut sa zic ca nu asta e important, daca merge bine si te simti bine cu el, vine o vreme pt fiecare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti sugerez sa cauti pe forumuri de afara raspunsul la intrebarea asta, la noi sunt putini care isi schimba parbrizul, ce sa mai zic de altceva. Daca merge la prinderi la bascula nu ar trebui sa fie probleme prea mari, doar de reglaje, care nu sunt de neglijat, se poate schimba radical comportamentul si din 2 cm in plus sa in minus. Daca nu merge roata si trebuie si asta schimbata, mai ia in calcul si alt kit de lant. Ca aspect ar merita schimbarea, dar sunt multe necunoscute in joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...