Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

Ceva probleme cu ninja mea.

Povestea incepe cam asa:motoreta functiona foarte bine,intr-o zi o scot din garaj,nu o pornesc deloc si ma apuc sa o spal un pic deoarece urma sa fac un drum mai lung.Am spalat-o cu carpa si cu detergent,si la urma am aruncat ceva apa pe ea pt clatire.Nu este prima data cand am procedat asa.Dupa aprox. 2 ore pornesc motoreta,si surpriza,nu mai mergea rotund si relantiul oscila mai mult decat de obicei.Plec cu ea si observ urmatoarele simptome,mers balbait in turatii mici(pana in 4000 rpm) si in turatii mari(peste 9000).Pe autostrada am surpriza sa vad k in treapta 6 nu urca mai mult de 9-10000 rpm si nu se duce mai mult de 190-200 kmh.Am reusit sa desfac decat 3 bujii pt ca extrema stanga e greu de scos din cauza distantei mici fata de cadru.Bujiile aratau foarte bine.Am curatat filtrul de aer,am pus aditiv in benzina si la urmatoarea iesire pe autostrada am tinut-o numai in a 4a in turatii mari.Nici un rezultat.Am ajuns inapoi la bucuresti si surpriza,a inceput sa mearga si mai prost in turatii mici,relantiul sa oscileze de la 5-600 la 1300,si chiar sa se opreasca.

Care s-a mai confruntat cu probleme asemanatoare rog sa posteze aici cum a dus la rezolvarea problemei.

Asfalt uscat ca mai e putin din sezon sad.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Ceva probleme cu ninja mea.

Povestea incepe cam asa:motoreta functiona foarte bine,intr-o zi o scot din garaj,nu o pornesc deloc si ma apuc sa o spal un pic deoarece urma sa fac un drum mai lung.Am spalat-o cu carpa si cu detergent,si la urma am aruncat ceva apa pe ea pt clatire.Nu este prima data cand am procedat asa.Dupa aprox. 2 ore pornesc motoreta,si surpriza,nu mai mergea rotund si relantiul oscila mai mult decat de obicei.Plec cu ea si observ urmatoarele simptome,mers balbait in turatii mici(pana in 4000 rpm) si in turatii mari(peste 9000).Pe autostrada am surpriza sa vad k in treapta 6 nu urca mai mult de 9-10000 rpm si nu se duce mai mult de 190-200 kmh.Am reusit sa desfac decat 3 bujii pt ca extrema stanga e greu de scos din cauza distantei mici fata de cadru.Bujiile aratau foarte bine.Am curatat filtrul de aer,am pus aditiv in benzina si la urmatoarea iesire pe autostrada am tinut-o numai in a 4a in turatii mari.Nici un rezultat.Am ajuns inapoi la bucuresti si surpriza,a inceput sa mearga si mai prost in turatii mici,relantiul sa oscileze de la 5-600 la 1300,si chiar sa se opreasca.

Care s-a mai confruntat cu probleme asemanatoare rog sa posteze aici cum a dus la rezolvarea problemei.

Asfalt uscat ca mai e putin din sezon sad.gif

 

Salut, ce an e motorasul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ce an e motorasul?

este modelul din 2000

Mesaj completat

azi am mai umblat pe la ea...am desfacut filtrul de aer,l-am dat jos,am verificat pompa de benzina,carburatoarele sa vad daca curge mizerie,si in sfarsit fisele la bujii.toate 4 dau scanteie.deci tot in regula,furtune,fire.cea mai plauzibila cauza ar fi ca s-au dus 2 dintre bujii,intai una si pe urma si cealalta,si acum imi merge ba in 3 ba in 2.

le-as cumpara sa le schimb dar nu stiu unde as gasi cheie asa lunga.daca are cineva din bucuresti si mi-o imprumuta as fi recunoscator cu o cinste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa cumpar o toba stock "negolita" pentru motoreta mea. Pot sa iau o toba de la un zx6r cu an de fabricatie din 1999 pana in 2002 sau trebuie sa ma limitez la cautari numai la anul meu de fabricatie adica 2001? Am vazut ca la aspect exterior si prinderi seamana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este modelul din 2000

Mesaj completat

azi am mai umblat pe la ea...am desfacut filtrul de aer,l-am dat jos,am verificat pompa de benzina,carburatoarele sa vad daca curge mizerie,si in sfarsit fisele la bujii.toate 4 dau scanteie.deci tot in regula,furtune,fire.cea mai plauzibila cauza ar fi ca s-au dus 2 dintre bujii,intai una si pe urma si cealalta,si acum imi merge ba in 3 ba in 2.

le-as cumpara sa le schimb dar nu stiu unde as gasi cheie asa lunga.daca are cineva din bucuresti si mi-o imprumuta as fi recunoscator cu o cinste...

PM.

daca te intereseaza maine ai cheia cadou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PM.

daca te intereseaza maine ai cheia cadou.

Multumesc dar s-a rezolvat problema.

Am cumparat aseara bujii si cheie am gasit in Kaufland cu doar 10 RON.

Azi le-am schimbat si motorul si-a revenit.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie sa schimb placutele pe fata.Daca stiti ceva dati-mi si mie o oferta...ca ma tot uit de preturi si ma minunez,o caruta de bani

Mesaj completat

Am si eu nevoie sa schimb placutele pe fata.Daca stiti ceva dati-mi si mie o oferta...ca ma tot uit de preturi si ma minunez,o caruta de bani

Pana acum am gasit sbs si ebc dar nu stiu ce sa aleg.Mai caut ca poate mai gasesc.

Mesaj completat

 

Pana acum am gasit sbs si ebc dar nu stiu ce sa aleg.Mai caut ca poate mai gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@k-2: NU cred ca ai nici jos in furca, si nici discurile duse, ca ar face tot timpul, cred ca sunt placutele.

 

 

o poza cu ce mi-am pus recent pe motor .

 

 

post-10285-1285018307_thumb.jpg

 

 

TC+QS+GI= ~1000 euro

Editat de disabled_Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut mobra naked pentru cateva zile ;).

 

Si in legatura cu lantu, pot sa il mai strang cumva sau trebuie alt kit?Am si carena dreapta rupta chiar deasupra surubului de sus, si ce as putea sa fac sa nu se mai rupa in continuare?(ceva la bani putini deocamdata)

 

Poze:

post-41072-1285170295_thumb.jpg

post-41072-1285170339_thumb.jpg

post-41072-1285170386_thumb.jpg

post-41072-1285170421_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce vad in poza a treia, lantul mai merge tras. Slabeste axul roata spate si destrange suruburile care intra in bascula foarte putin,pe fiecare parte( apoi strange piulitele de pe suruburile) astfel incat gradatia sa fie la aceeasi linie(sau intre linii) pe fiecare parte. Oricum nu pare ca trebuie sa-l strangi prea tare, tre sa ai 4 cm intre sus si jos, dupa cum ai aratat in poza 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut mobra naked pentru cateva zile ;).

 

Si in legatura cu lantu, pot sa il mai strang cumva sau trebuie alt kit?Am si carena dreapta rupta chiar deasupra surubului de sus, si ce as putea sa fac sa nu se mai rupa in continuare?(ceva la bani putini deocamdata)

 

Poze:

 

1. Schimba opincile alea.

2. Lantul e bine intins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...