MihaiVdv Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 vezi ca mai ai unul lipsa la capacul de pinion Acum vad si eu .Mersi.Cred ca o sa o inspectez cap-coada mai atent poate mai lipsesc si alte suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salutare. Ceva probleme cu ninja mea. Povestea incepe cam asa:motoreta functiona foarte bine,intr-o zi o scot din garaj,nu o pornesc deloc si ma apuc sa o spal un pic deoarece urma sa fac un drum mai lung.Am spalat-o cu carpa si cu detergent,si la urma am aruncat ceva apa pe ea pt clatire.Nu este prima data cand am procedat asa.Dupa aprox. 2 ore pornesc motoreta,si surpriza,nu mai mergea rotund si relantiul oscila mai mult decat de obicei.Plec cu ea si observ urmatoarele simptome,mers balbait in turatii mici(pana in 4000 rpm) si in turatii mari(peste 9000).Pe autostrada am surpriza sa vad k in treapta 6 nu urca mai mult de 9-10000 rpm si nu se duce mai mult de 190-200 kmh.Am reusit sa desfac decat 3 bujii pt ca extrema stanga e greu de scos din cauza distantei mici fata de cadru.Bujiile aratau foarte bine.Am curatat filtrul de aer,am pus aditiv in benzina si la urmatoarea iesire pe autostrada am tinut-o numai in a 4a in turatii mari.Nici un rezultat.Am ajuns inapoi la bucuresti si surpriza,a inceput sa mearga si mai prost in turatii mici,relantiul sa oscileze de la 5-600 la 1300,si chiar sa se opreasca. Care s-a mai confruntat cu probleme asemanatoare rog sa posteze aici cum a dus la rezolvarea problemei. Asfalt uscat ca mai e putin din sezon sad.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salutare.Ceva probleme cu ninja mea. Povestea incepe cam asa:motoreta functiona foarte bine,intr-o zi o scot din garaj,nu o pornesc deloc si ma apuc sa o spal un pic deoarece urma sa fac un drum mai lung.Am spalat-o cu carpa si cu detergent,si la urma am aruncat ceva apa pe ea pt clatire.Nu este prima data cand am procedat asa.Dupa aprox. 2 ore pornesc motoreta,si surpriza,nu mai mergea rotund si relantiul oscila mai mult decat de obicei.Plec cu ea si observ urmatoarele simptome,mers balbait in turatii mici(pana in 4000 rpm) si in turatii mari(peste 9000).Pe autostrada am surpriza sa vad k in treapta 6 nu urca mai mult de 9-10000 rpm si nu se duce mai mult de 190-200 kmh.Am reusit sa desfac decat 3 bujii pt ca extrema stanga e greu de scos din cauza distantei mici fata de cadru.Bujiile aratau foarte bine.Am curatat filtrul de aer,am pus aditiv in benzina si la urmatoarea iesire pe autostrada am tinut-o numai in a 4a in turatii mari.Nici un rezultat.Am ajuns inapoi la bucuresti si surpriza,a inceput sa mearga si mai prost in turatii mici,relantiul sa oscileze de la 5-600 la 1300,si chiar sa se opreasca. Care s-a mai confruntat cu probleme asemanatoare rog sa posteze aici cum a dus la rezolvarea problemei. Asfalt uscat ca mai e putin din sezon sad.gif Salut, ce an e motorasul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salut, ce an e motorasul? este modelul din 2000 Mesaj completat azi am mai umblat pe la ea...am desfacut filtrul de aer,l-am dat jos,am verificat pompa de benzina,carburatoarele sa vad daca curge mizerie,si in sfarsit fisele la bujii.toate 4 dau scanteie.deci tot in regula,furtune,fire.cea mai plauzibila cauza ar fi ca s-au dus 2 dintre bujii,intai una si pe urma si cealalta,si acum imi merge ba in 3 ba in 2. le-as cumpara sa le schimb dar nu stiu unde as gasi cheie asa lunga.daca are cineva din bucuresti si mi-o imprumuta as fi recunoscator cu o cinste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Schimba frumos toate bujiile, apoi mergi si curata bine carbelitoarele, apoi reglare si sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Vreau sa cumpar o toba stock "negolita" pentru motoreta mea. Pot sa iau o toba de la un zx6r cu an de fabricatie din 1999 pana in 2002 sau trebuie sa ma limitez la cautari numai la anul meu de fabricatie adica 2001? Am vazut ca la aspect exterior si prinderi seamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 98-02 e intervalul in care trebuie sa te incadrezi pentru toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Caut pt un zx6, 636/2004, capac motor stanga, airbox, parbriz si cadru codita(partea metalica doar). multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Caut pt un zx6, 636/2004, capac motor stanga, airbox, parbriz si cadru codita(partea metalica doar). multumesc Vezi ca era unul pe bikeshop care dezmembra asa ceva.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 este modelul din 2000Mesaj completat azi am mai umblat pe la ea...am desfacut filtrul de aer,l-am dat jos,am verificat pompa de benzina,carburatoarele sa vad daca curge mizerie,si in sfarsit fisele la bujii.toate 4 dau scanteie.deci tot in regula,furtune,fire.cea mai plauzibila cauza ar fi ca s-au dus 2 dintre bujii,intai una si pe urma si cealalta,si acum imi merge ba in 3 ba in 2. le-as cumpara sa le schimb dar nu stiu unde as gasi cheie asa lunga.daca are cineva din bucuresti si mi-o imprumuta as fi recunoscator cu o cinste... PM. daca te intereseaza maine ai cheia cadou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 PM.daca te intereseaza maine ai cheia cadou. Multumesc dar s-a rezolvat problema. Am cumparat aseara bujii si cheie am gasit in Kaufland cu doar 10 RON. Azi le-am schimbat si motorul si-a revenit. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Vezi ca era unul pe bikeshop care dezmembra asa ceva.Bafta! nu am gasit anuntul, poate ma ajuti cu link, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Vand toba GPR Sport : /index.php?showtopic=584221 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 am si eu nevoie sa schimb placutele pe fata.Daca stiti ceva dati-mi si mie o oferta...ca ma tot uit de preturi si ma minunez,o caruta de bani Mesaj completat Am si eu nevoie sa schimb placutele pe fata.Daca stiti ceva dati-mi si mie o oferta...ca ma tot uit de preturi si ma minunez,o caruta de bani Pana acum am gasit sbs si ebc dar nu stiu ce sa aleg.Mai caut ca poate mai gasesc. Mesaj completat Pana acum am gasit sbs si ebc dar nu stiu ce sa aleg.Mai caut ca poate mai gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Cand pun frana incet si la viteze mai mici primesc "socuri" in furca.Care sa fie problema? Daca pun mai tare dispar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Rulmenți jug uzați, discuri Âşue, rulmenți roată uzați sau chiar cu bile sparte sau cuzineți telescoape uzați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Sau chiar 1-2 placute ajunse la fier. Am patit-o. Ma uitam la ele si mai aveau vreo 2-3 mm, dar pe un colt se ajunsese la fier si imi trepida ca naiba la frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Socurile nu sunt puternice, sunt scurte ca timp si foarte rapide....si nu apar mereu.O sa ma duc la vreun mecanic sau poate dau de cineva joi la plimbarea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Exact asa imi facea si mie, aveam impresia ca imi aluneca roata pe ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) @k-2: NU cred ca ai nici jos in furca, si nici discurile duse, ca ar face tot timpul, cred ca sunt placutele. o poza cu ce mi-am pus recent pe motor . TC+QS+GI= ~1000 euro Editat Septembrie 20, 2010 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Au sufletu.. cati bani. Acum intrebari.. Does it work? Tc-u adica.. care este. Ce-i afisaju ala miiiic de tot de deasupra bordului.. ala cu doi de zero.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Da,merge. Afisajul de sus e centralina de la quickshifter. Iti arata turatiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Mi-am facut mobra naked pentru cateva zile . Si in legatura cu lantu, pot sa il mai strang cumva sau trebuie alt kit?Am si carena dreapta rupta chiar deasupra surubului de sus, si ce as putea sa fac sa nu se mai rupa in continuare?(ceva la bani putini deocamdata) Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Din ce vad in poza a treia, lantul mai merge tras. Slabeste axul roata spate si destrange suruburile care intra in bascula foarte putin,pe fiecare parte( apoi strange piulitele de pe suruburile) astfel incat gradatia sa fie la aceeasi linie(sau intre linii) pe fiecare parte. Oricum nu pare ca trebuie sa-l strangi prea tare, tre sa ai 4 cm intre sus si jos, dupa cum ai aratat in poza 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Mi-am facut mobra naked pentru cateva zile . Si in legatura cu lantu, pot sa il mai strang cumva sau trebuie alt kit?Am si carena dreapta rupta chiar deasupra surubului de sus, si ce as putea sa fac sa nu se mai rupa in continuare?(ceva la bani putini deocamdata) Poze: 1. Schimba opincile alea. 2. Lantul e bine intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.