piticoo Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 cum vi se par cei din service-ul United Motors.............ati apelat careva la serviciile lor????? Foarte ok.Am scos motocicleta de curand de la ei din service.Il au pe Masinuta care e super meserias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veli_cu Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 domnilor va rog ajutati-ma acum 2 saptamini din nefericire am cazut cu motorul (am luat un ciine ) si dupa treaba asta am constatat ca nu se mai decelereaza ca inainte ce poate fii cumva clapetele nu mai revin la loc atit de rapid daca vii s-a intimplat ceva asemanator va rog ajutati-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Daca ai scapat-o pe partea dreapta e posibil sa se fi dereglat mansonul de acceleratie. Practic sa nu mai traga cablul la fel de repede inapoi, poate s-a intepenit mansonul... Trebuie desfacut si vazut daca acolo e problema. Eu am avut o problema similara si acolo era buba. Tu vorbesti de Kawasaki? Am vazut la profil ceva de Jawa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Cine are idee,se pot deregla sau desincroniza carburatoarele dintr-o data fara sa umbli la ele?sau sa-ti mearga prost din cauza jocului la supape asa din senin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Cine are idee,se pot deregla sau desincroniza carburatoarele dintr-o data fara sa umbli la ele?sau sa-ti mearga prost din cauza jocului la supape asa din senin? Da si Da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veli_cu Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Daca ai scapat-o pe partea dreapta e posibil sa se fi dereglat mansonul de acceleratie. Practic sa nu mai traga cablul la fel de repede inapoi, poate s-a intepenit mansonul... Trebuie desfacut si vazut daca acolo e problema. Eu am avut o problema similara si acolo era buba. Tu vorbesti de Kawasaki? Am vazut la profil ceva de Jawa... nu mi-am schimbat profilul nu reusesc scuze Mesaj completat Daca ai scapat-o pe partea dreapta e posibil sa se fi dereglat mansonul de acceleratie. Practic sa nu mai traga cablul la fel de repede inapoi, poate s-a intepenit mansonul... Trebuie desfacut si vazut daca acolo e problema. Eu am avut o problema similara si acolo era buba. Tu vorbesti de Kawasaki? Am vazut la profil ceva de Jawa... DE SCAPAT AM CAPAT-O PE PARTEA STINGA IN AFARA CA AM ZGIRIAT CARENA SI CAPACUL PE CARE SCRIE KAWASAKI MANETA DE AMBREAJ AM STRIMBAT-O DAR AM MAI INVATAT CEVA ATENTIE MARE LA CÎINI SI CRASH PADURI PE VIITOR .ACUM NU STIU CE SA FAC IERI AM DAT REZERVORUL JOS,A URMAT FILTRUL DE AER CU TOT SUPORTUL M-AM UITAT TOATE PAR LA LOCUL LOR VORBESC DE ARCURI M-AM UITAT CLAPETELE INCHID TOATE REVIN USOR,AM EXAMINAT CABLUL NU STIU CE SA ZIC ,DUPA TOATA ACEASTA OPERATIUNE AM DAT O TURA 200,220 PE CITIVA KM ACUM PARE OK ACUM CIND II TAI GAZUL EA TREBUIE SA DEA PUTIN IN NAS SAU PUR SI SIMPLU FRINEZI ,FACIND COMPARATIE CUM MERGEA INAINTE SA CAD MI SE PARE SCIMBATA ,IN FINE ,MIERCURI AM FACUT O PROGRAMARE LA CEI DE LA UNITED MOTORS PTR O CONSTATARE ,SPER SA NU FIE PREA MULT SI ,O SA VA ZIC DUPA CONCLUZIILE ,MULTUMESC PENTRU SFATURI SI TOATE CELE BUNE Mesaj completat POZE CU FRUMOASA MEA DE 2 LUNI ACHIZITIONATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 E normal sa sara la 100 de grade la relanti dupa 10-15min? La drum lung nu sare de 85 iar in oras trece de 100 doar la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ac76 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Da, e normal... nu este niciun curent de aer care sa-ti raceasca radiatorul, deci iti porneste ventilatorul la o anumita temperatura (la mine prneste la 100 grade). De asta nu iti sare de 85 la drum intins, motorul se raceste datorita aerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Da stiu ca se raceste datorita vantului dar stand la relanti nefiind turata credeam ca nu se incalzeste asa mult.La mine ventilatoru porneste pe la 104-105.Pot cumva sa il pun sa porneasca de la o temperatura mai joasa? Pe unde vad cat ulei am in cutia de viteze? Ca am impresia ca pierde ulei pe undeva. Editat Octombrie 4, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Da stiu ca se raceste datorita vantului dar stand la relanti nefiind turata credeam ca nu se incalzeste asa mult.La mine ventilatoru porneste pe la 104-105.Pot cumva sa il pun sa porneasca de la o temperatura mai joasa? Pe unde vad cat ulei am in cutia de viteze? Ca am impresia ca pierde ulei pe undeva. Uleiul din cutie e comun cu cel din motor si poti verifica nivelul, cu ajutorul bulei transparente si motorul tinut drept. DAca vrei sa iti porneasca ventilatorul mai repede, trebuie alt termostat, dar nu cred ca este nevoie, asa au fost gandite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreyy_geo Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Noua generatie Kawasaki Ninja: http://www.auto24bv.ro/moto-kawasaki-lanse...eneratie-ninja/ Superb!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 cam dezbracata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Cam bate vântu pe aici... Ceva informații despre zx6r 2011? Cât despre zx10r, o să rămân pe verde când o să trec la 1000, peste mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) Noul zx10 intr-adevar se anunta a fi bomba, la 207 cai cu ram air.. poate peste 180 la roata.. e ceva. Peste 2-3 ani in functie de cum se prezinta modelul ca fiabilitate, consum si ergonomie, cred ca ma arunc la asa ceva. In alta dezordine de idei, imi cam vand motorul, ca am pus ochii pe zx9 sau 12, si n-are rost sa-l chinui pe asta degeaba. Pe scurt, ZX6 '99 super mega intretinut, fara probleme, mai toate consumabilele ok, cu istoric complet. Pe langa ce se vede in poza, mai are si o toba sport, mansoane harris zxr, filtru k&n, crashpaduri, bujii NGK iridiu noi, inca o guma de spate de rezerva, furca proaspat revisionata (simeringuri plus ulei), Itp valabil pana in august 2012. Daca e cineva interesat, sau aveti cunostinte care vor asa ceva, let me know. Editat Octombrie 14, 2010 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) Double post.. net sux Editat Octombrie 14, 2010 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 care ma poate ajuta cu o imagine sa vad cum vine "tras" cablu de ambreiaj in zona furcii? ca l am schimbat si nu stiu daca l am amplasat corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 care ma poate ajuta cu o imagine sa vad cum vine "tras" cablu de ambreiaj in zona furcii?ca l am schimbat si nu stiu daca l am amplasat corect Ai manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Ai manual nu gasesc nenorocita aia de imagine in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 La majoritatea motocicletelor, vine din maneta si intra intre jug si telescopul drept si apoi intre rezervor si cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 DONE! multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Salut oameni buni. Azi am mers destul de mult pe ploaie, si, m-am intalnit cu un om care stie el mai multe despre moto. Si omul ala mi-a zis ca atunci cand mergi pe ploaie, sare noroi + mizerie si intra bine de tot la radiator...de astupa fagurii aia ai radiatorului, parca asa le zice. Si cand ne-am uitat..erau umpluti cativa binisor.. Ce mi-a zis el, si ce am mai si citit tot asa pe nush ce forum, ca te duci la spalatorie, si dai cu jet din ala, dar cu MARE grija, ca radiatorul e F sensibil, si poti sa indoi nervurile alea.. adica, dai presiune mai mica, dai de la distanta, etc. Asa ca va-ntreb : voi cum faceti? Pare riscant cu jetul ala, sau poate sunt eu paranoic..dar daca ai dat cu pres prea mare..sau prea de aproape...ai comis-o.... Multumesc! ps de acum am sa evit sa mai merg pe ploaie Editat Octombrie 16, 2010 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Pe mine nu ma mananca undeva sa ma duc la spalatorie, sa ma trezesc cu pete pe cadru sau cu radiatoru varza, cu toate ca le zic alora sa nu faca aia si cealalta.. si sa le mai si dau bani pe deasupra. Motorul il spal acasa, by hand. Da-l naibii ca nu e cat o masina. Editat Octombrie 16, 2010 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 salut. zx6 sau 636 din 2003 e pe injectie sau pe carburatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ai o poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ai o poza? eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.