Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Da stiu ca se raceste datorita vantului dar stand la relanti nefiind turata credeam ca nu se incalzeste asa mult.La mine ventilatoru porneste pe la 104-105.Pot cumva sa il pun sa porneasca de la o temperatura mai joasa?

 

Pe unde vad cat ulei am in cutia de viteze? Ca am impresia ca pierde ulei pe undeva.

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da stiu ca se raceste datorita vantului dar stand la relanti nefiind turata credeam ca nu se incalzeste asa mult.La mine ventilatoru porneste pe la 104-105.Pot cumva sa il pun sa porneasca de la o temperatura mai joasa?

 

Pe unde vad cat ulei am in cutia de viteze? Ca am impresia ca pierde ulei pe undeva.

Uleiul din cutie e comun cu cel din motor si poti verifica nivelul, cu ajutorul bulei transparente si motorul tinut drept. DAca vrei sa iti porneasca ventilatorul mai repede, trebuie alt termostat, dar nu cred ca este nevoie, asa au fost gandite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul zx10 intr-adevar se anunta a fi bomba, la 207 cai cu ram air.. poate peste 180 la roata.. e ceva. Peste 2-3 ani in functie de cum se prezinta modelul ca fiabilitate, consum si ergonomie, cred ca ma arunc la asa ceva. :D

 

In alta dezordine de idei, imi cam vand motorul, ca am pus ochii pe zx9 sau 12, si n-are rost sa-l chinui pe asta degeaba. :D

Pe scurt, ZX6 '99 super mega intretinut, fara probleme, mai toate consumabilele ok, cu istoric complet.

Pe langa ce se vede in poza, mai are si o toba sport, mansoane harris zxr, filtru k&n, crashpaduri, bujii NGK iridiu noi, inca o guma de spate de rezerva, furca proaspat revisionata (simeringuri plus ulei), Itp valabil pana in august 2012.

Daca e cineva interesat, sau aveti cunostinte care vor asa ceva, let me know.

 

post-13770-1287074391_thumb.jpg

Editat de Tyby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni buni.

 

Azi am mers destul de mult pe ploaie, si, m-am intalnit cu un om care stie el mai multe despre moto.

Si omul ala mi-a zis ca atunci cand mergi pe ploaie, sare noroi + mizerie si intra bine de tot la radiator...de astupa fagurii aia ai radiatorului, parca asa le zice.

 

Si cand ne-am uitat..erau umpluti cativa binisor..

 

Ce mi-a zis el, si ce am mai si citit tot asa pe nush ce forum, ca te duci la spalatorie, si dai cu jet din ala, dar cu MARE grija, ca radiatorul e F sensibil, si poti sa indoi nervurile alea.. adica, dai presiune mai mica, dai de la distanta, etc.

 

Asa ca va-ntreb : voi cum faceti?

 

Pare riscant cu jetul ala, sau poate sunt eu paranoic..dar daca ai dat cu pres prea mare..sau prea de aproape...ai comis-o....

 

 

Multumesc!

 

 

ps de acum am sa evit sa mai merg pe ploaie :D

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine nu ma mananca undeva sa ma duc la spalatorie, sa ma trezesc cu pete pe cadru sau cu radiatoru varza, cu toate ca le zic alora sa nu faca aia si cealalta.. si sa le mai si dau bani pe deasupra.

Motorul il spal acasa, by hand. Da-l naibii ca nu e cat o masina.

Editat de Tyby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa stiam si eu!

un prieten si a luat in vara un zx6 2003 , eu am vazut ca avea tragaci dala de soc dar am zis ca e pus la misto ca proboabil au fost schimbate blocurile de comenzi cu unele mai vechi...acum cand a venit frigu omu trage de soc si eu incep sa rad si ii zic ca ala e la misto, nu era la misto , cand trage de soc se tureaza deci e pe carburatie si asta inseamna ca motocicleta are motoru schimbat :D

 

nu am poze deocamdata dar stiu sigur ca e 2003 si ccica e de 600 si nu de 636 cc

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa stiam si eu!

un prieten si a luat in vara un zx6 2003 , eu am vazut ca avea tragaci dala de soc dar am zis ca e pus la misto ca proboabil au fost schimbate blocurile de comenzi cu unele mai vechi...acum cand a venit frigu omu trage de soc si eu incep sa rad si ii zic ca ala e la misto, nu era la misto , cand trage de soc se tureaza deci e pe carburatie si asta inseamna ca motocicleta are motoru schimbat :D

 

nu am poze deocamdata dar stiu sigur ca e 2003 si ccica e de 600 si nu de 636 cc

PAI ATUNCI E MODELU VECHI..CARE S-A MAI FABRICAT SI IN 2003!!!post-42187-1287261811_thumb.jpgpost-42187-1287261721_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie neaparat sa fie pe carburatie ca sa aiba soc manual, sunt destule motoare pe injectie care nu au soc automat. Ex: aprilia rsv, suzuki gsxr k1-3.

 

 

L.E. Daca va uitati bine in pozele de mai sus se vede ca si modelul nou are maneta d'aia de soc. :D

Editat de Tyby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie neaparat sa fie pe carburatie ca sa aiba soc manual, sunt destule motoare pe injectie care nu au soc automat. Ex: aprilia rsv, suzuki gsxr k1-3.

 

 

L.E. Daca va uitati bine in pozele de mai sus se vede ca si modelul nou are maneta d'aia de soc. :D

deci sa inteleg ca e o injectie de generaatie mai veche care trebuie sa o tragi ca pe un soc ?

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie neaparat sa fie pe carburatie ca sa aiba soc manual, sunt destule motoare pe injectie care nu au soc automat. Ex: aprilia rsv, suzuki gsxr k1-3.

 

 

L.E. Daca va uitati bine in pozele de mai sus se vede ca si modelul nou are maneta d'aia de soc. :D

 

 

 

corect! Si modelul 2003-2004 e pe injectie si are soc manual. Se foloseste la temperaturi scazute. Pe forumurile straine, spun ca e indicat sa-l folosesti iarna chiar daca motorul porneste si fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...