MihaiVdv Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Da stiu ca se raceste datorita vantului dar stand la relanti nefiind turata credeam ca nu se incalzeste asa mult.La mine ventilatoru porneste pe la 104-105.Pot cumva sa il pun sa porneasca de la o temperatura mai joasa? Pe unde vad cat ulei am in cutia de viteze? Ca am impresia ca pierde ulei pe undeva. Editat Octombrie 4, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Da stiu ca se raceste datorita vantului dar stand la relanti nefiind turata credeam ca nu se incalzeste asa mult.La mine ventilatoru porneste pe la 104-105.Pot cumva sa il pun sa porneasca de la o temperatura mai joasa? Pe unde vad cat ulei am in cutia de viteze? Ca am impresia ca pierde ulei pe undeva. Uleiul din cutie e comun cu cel din motor si poti verifica nivelul, cu ajutorul bulei transparente si motorul tinut drept. DAca vrei sa iti porneasca ventilatorul mai repede, trebuie alt termostat, dar nu cred ca este nevoie, asa au fost gandite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreyy_geo Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Noua generatie Kawasaki Ninja: http://www.auto24bv.ro/moto-kawasaki-lanse...eneratie-ninja/ Superb!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 cam dezbracata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Cam bate vântu pe aici... Ceva informații despre zx6r 2011? Cât despre zx10r, o să rămân pe verde când o să trec la 1000, peste mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) Noul zx10 intr-adevar se anunta a fi bomba, la 207 cai cu ram air.. poate peste 180 la roata.. e ceva. Peste 2-3 ani in functie de cum se prezinta modelul ca fiabilitate, consum si ergonomie, cred ca ma arunc la asa ceva. In alta dezordine de idei, imi cam vand motorul, ca am pus ochii pe zx9 sau 12, si n-are rost sa-l chinui pe asta degeaba. Pe scurt, ZX6 '99 super mega intretinut, fara probleme, mai toate consumabilele ok, cu istoric complet. Pe langa ce se vede in poza, mai are si o toba sport, mansoane harris zxr, filtru k&n, crashpaduri, bujii NGK iridiu noi, inca o guma de spate de rezerva, furca proaspat revisionata (simeringuri plus ulei), Itp valabil pana in august 2012. Daca e cineva interesat, sau aveti cunostinte care vor asa ceva, let me know. Editat Octombrie 14, 2010 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) Double post.. net sux Editat Octombrie 14, 2010 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 care ma poate ajuta cu o imagine sa vad cum vine "tras" cablu de ambreiaj in zona furcii? ca l am schimbat si nu stiu daca l am amplasat corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 care ma poate ajuta cu o imagine sa vad cum vine "tras" cablu de ambreiaj in zona furcii?ca l am schimbat si nu stiu daca l am amplasat corect Ai manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Ai manual nu gasesc nenorocita aia de imagine in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 La majoritatea motocicletelor, vine din maneta si intra intre jug si telescopul drept si apoi intre rezervor si cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 DONE! multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Salut oameni buni. Azi am mers destul de mult pe ploaie, si, m-am intalnit cu un om care stie el mai multe despre moto. Si omul ala mi-a zis ca atunci cand mergi pe ploaie, sare noroi + mizerie si intra bine de tot la radiator...de astupa fagurii aia ai radiatorului, parca asa le zice. Si cand ne-am uitat..erau umpluti cativa binisor.. Ce mi-a zis el, si ce am mai si citit tot asa pe nush ce forum, ca te duci la spalatorie, si dai cu jet din ala, dar cu MARE grija, ca radiatorul e F sensibil, si poti sa indoi nervurile alea.. adica, dai presiune mai mica, dai de la distanta, etc. Asa ca va-ntreb : voi cum faceti? Pare riscant cu jetul ala, sau poate sunt eu paranoic..dar daca ai dat cu pres prea mare..sau prea de aproape...ai comis-o.... Multumesc! ps de acum am sa evit sa mai merg pe ploaie Editat Octombrie 16, 2010 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Pe mine nu ma mananca undeva sa ma duc la spalatorie, sa ma trezesc cu pete pe cadru sau cu radiatoru varza, cu toate ca le zic alora sa nu faca aia si cealalta.. si sa le mai si dau bani pe deasupra. Motorul il spal acasa, by hand. Da-l naibii ca nu e cat o masina. Editat Octombrie 16, 2010 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 salut. zx6 sau 636 din 2003 e pe injectie sau pe carburatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ai o poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ai o poza? eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r_masseria Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 salut. zx6 sau 636 din 2003 e pe injectie sau pe carburatie ? Pe injectie!!!http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZX-6R_2003.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 eu? Da, sa vedem exact modelul, ca s-au intalnit destule cazuri in care cei din .ro le-au trecut aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Pe injectie!!!http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZX-6R_2003.aspx asa stiam si eu! un prieten si a luat in vara un zx6 2003 , eu am vazut ca avea tragaci dala de soc dar am zis ca e pus la misto ca proboabil au fost schimbate blocurile de comenzi cu unele mai vechi...acum cand a venit frigu omu trage de soc si eu incep sa rad si ii zic ca ala e la misto, nu era la misto , cand trage de soc se tureaza deci e pe carburatie si asta inseamna ca motocicleta are motoru schimbat nu am poze deocamdata dar stiu sigur ca e 2003 si ccica e de 600 si nu de 636 cc Editat Octombrie 16, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r_masseria Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 asa stiam si eu!un prieten si a luat in vara un zx6 2003 , eu am vazut ca avea tragaci dala de soc dar am zis ca e pus la misto ca proboabil au fost schimbate blocurile de comenzi cu unele mai vechi...acum cand a venit frigu omu trage de soc si eu incep sa rad si ii zic ca ala e la misto, nu era la misto , cand trage de soc se tureaza deci e pe carburatie si asta inseamna ca motocicleta are motoru schimbat nu am poze deocamdata dar stiu sigur ca e 2003 si ccica e de 600 si nu de 636 cc PAI ATUNCI E MODELU VECHI..CARE S-A MAI FABRICAT SI IN 2003!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) e cel din stanga , ala frumos (nu cel cu manere pt pasager ) Editat Octombrie 16, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Nu trebuie neaparat sa fie pe carburatie ca sa aiba soc manual, sunt destule motoare pe injectie care nu au soc automat. Ex: aprilia rsv, suzuki gsxr k1-3. L.E. Daca va uitati bine in pozele de mai sus se vede ca si modelul nou are maneta d'aia de soc. Editat Octombrie 16, 2010 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Nu trebuie neaparat sa fie pe carburatie ca sa aiba soc manual, sunt destule motoare pe injectie care nu au soc automat. Ex: aprilia rsv, suzuki gsxr k1-3. L.E. Daca va uitati bine in pozele de mai sus se vede ca si modelul nou are maneta d'aia de soc. deci sa inteleg ca e o injectie de generaatie mai veche care trebuie sa o tragi ca pe un soc ? Editat Octombrie 16, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Nu trebuie neaparat sa fie pe carburatie ca sa aiba soc manual, sunt destule motoare pe injectie care nu au soc automat. Ex: aprilia rsv, suzuki gsxr k1-3. L.E. Daca va uitati bine in pozele de mai sus se vede ca si modelul nou are maneta d'aia de soc. corect! Si modelul 2003-2004 e pe injectie si are soc manual. Se foloseste la temperaturi scazute. Pe forumurile straine, spun ca e indicat sa-l folosesti iarna chiar daca motorul porneste si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.