piticoo Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 suport scarita dreapta pt pilot zx 6r 2005-2006 are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Pt toti fanii Kawasaki,un teaser foarte misto cu ultimul model de ZX-14 care va aparea in toamna : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Casi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) Vand urmatoarele piese de Kawasaki Ninja 600 din '98. Jug superior Semighidoane Toba Far Bord Galerie Sa pasager Sa pilot Cadru spate Carena spate Carena fata Telescoape Pentru detalii si pret PM sau 0729463968 Editat Septembrie 6, 2011 de Casi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Cumpar SA pasager pentru Kawasaki Ninja 2003 - 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bimmer Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 ce intrebare am ... pentru 120/65/r17 fata si 180/55/R17 spate kawasaki zx6-r '05-'06 ce presiune scrie in carte ... va intreb deoarece nu am carte la ea si nu stiu cat sa ii pun ... mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 presiunea o faci in functie de ce-ti recomanda producatorul cauciucurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Cumpar SA pasager pentru Kawasaki Ninja 2003 - 2004 daca mai ai nevoie suna-ma:0720.019.909 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 salutare tuturor posesorilor de wakute! revin si eu cu o problema la a mea.totul a inceput cand m-am decis sa schimb rulmentii de jug,observand un oarecare joc.am gasit rulmenti noi conici la un coleg motociclist aici pe forum care nu a apucat sa-i monteze fiindca si-a dezmembrat jucaria.tin sa precizez ca rulmentii stock pt kawa din 2000 nu sunt conici...sunt cu bile.dupa schimbare am strans ce-i drept fara cheie speciala,neavand...am folosit o dalta si un ciocanel...am iesit sa testez mobra,initial dadea impresia ca sunt prea stransi,dar dupa cateva franari mai tari au capatat joc considerabil.am demontat jugul superios,am mai strans putin...totul ok...numai ca dupa cateva sute de km acel joc isi face din nou simtita prezenta. ce as putea sa fac?de strans am obs ca nu mai merge prin metoda folosita de mine.sa fac rost de o cheie speciala?habar n-am unde as putea gasi. astept parerile unora mai priceputi ca mine...asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) am niste carene complete de pista (fibra) plus parbriz, model 2008 zx6r, nu au fost niciodata vopsite. Pt cei interesati vb in p.m. sa facem trafic pe motociclism. Editat Septembrie 18, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 salutare tuturor posesorilor de wakute! revin si eu cu o problema la a mea.totul a inceput cand m-am decis sa schimb rulmentii de jug,observand un oarecare joc.am gasit rulmenti noi conici la un coleg motociclist aici pe forum care nu a apucat sa-i monteze fiindca si-a dezmembrat jucaria.tin sa precizez ca rulmentii stock pt kawa din 2000 nu sunt conici...sunt cu bile.dupa schimbare am strans ce-i drept fara cheie speciala,neavand...am folosit o dalta si un ciocanel...am iesit sa testez mobra,initial dadea impresia ca sunt prea stransi,dar dupa cateva franari mai tari au capatat joc considerabil.am demontat jugul superios,am mai strans putin...totul ok...numai ca dupa cateva sute de km acel joc isi face din nou simtita prezenta. ce as putea sa fac?de strans am obs ca nu mai merge prin metoda folosita de mine.sa fac rost de o cheie speciala?habar n-am unde as putea gasi. astept parerile unora mai priceputi ca mine...asfalt uscat!!! Cum te-ai gandit sa-i pui rulmenti conici pe calcatura cilindrica? Ai stricat si calcatura poate. Da-i jos si pune normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Cum te-ai gandit sa-i pui rulmenti conici pe calcatura cilindrica? Ai stricat si calcatura poate. Da-i jos si pune normal. calcatura fiid? interiorul rulmentilor ? eu i-am schimbat cu totul...cu interior si exterior.s-au potrivit perfect rulmentii fiind pt acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Daca rulmentii sunt pentru motocicleta ta, nu acestia sunt de vina, i-ai montat prost. Nu se strang, Singura "strangere" se face ca sa preiei jocul din coloana. Mai e o problema cu rulmentul de jug superior. Verifica sa fie aceeasi inaltime la rulmentul conic precum la cel original cu binel, daca e mai inalt, iti va ridica jugul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 am niste carene complete de pista (fibra) plus parbriz, model 2008 zx6r, nu au fost niciodata vopsite. Pt cei interesati vb in p.m. sa facem trafic pe motociclism. Se potrivesc pe 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Daca rulmentii sunt pentru motocicleta ta, nu acestia sunt de vina, i-ai montat prost. Nu se strang, Singura "strangere" se face ca sa preiei jocul din coloana. Mai e o problema cu rulmentul de jug superior. Verifica sa fie aceeasi inaltime la rulmentul conic precum la cel original cu binel, daca e mai inalt, iti va ridica jugul. de montat prost este exclus...sunt doar niste rulmenti...nu-i asa greu de montat... e posibil sa ai dreptate in legatura cu cel superior...dar ce pot sa fac eu in cazul asta?ca e foarte frustrant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Se potrivesc pe 2006? am eu un set carene de pista: 140 euro. aripa + partea fata + codita + burta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Se vinde zx6r, model 98 in stare buna,41000 km http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--kawasaki-zx6r-din-1998-408236.html capac zgariat toba leo vince numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Pentru cine doreste, am cateva accesorii pentru Kawasaki zx6r 2005. -Finala cu cot GPR - 130 euro -power comander - 140 euro -placute Braking CM66 - 60 euro -carene curse(partea fata, aripa,codita,burta) -140 euro -radiator suplimentar 80 euro -arcuri progresive Ohlins pentru 70kg 70 euro -pinioane -1 +2 30 euro ambele placutele, power commanderul , radiatorul si arcurile au 2500 km. 0727207310 Catalin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gruia_lu_Novac Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 salutare la toata lumea! am nevoie urgenta de ajutor , un prieten vrea sa-si ia un Kawasaki zx6r 1997, spuneti-mi va rog daca se merita in conditiile care este impecabil optic , revizii la casa Kawasaki , cauciucuri noi si numai stiu ce ,frane parca si baterie.. dar.. aproape 70.000 km. mai are vana in el sau nu. ah si ce-i mai important , cere pe el 1000 neg. (sigur il scoate la 900). multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 salut...cine stie unde pot gasi sa cumpar sau sa imprumut o cheie din aia pt piulitele alea sau cum le-or zice de sub jugul superior ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 am o intrebare...fiind prima mea motocicleta - zx6r 636C - nu cunosc prea multe....este normal ca atunci cand franez puternic,indiferent daca trag de ambreiaj sau nu sa aud batai repetate undeva prin zona schimbatorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bimmer Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Pentru cine doreste, am cateva accesorii pentru Kawasaki zx6r 2005. -Finala cu cot GPR - 130 euro -power comander - 140 euro -placute Braking CM66 - 60 euro -carene curse(partea fata, aripa,codita,burta) -140 euro -radiator suplimentar 80 euro -arcuri progresive Ohlins pentru 70kg 70 euro -pinioane -1 +2 30 euro ambele placutele, power commanderul , radiatorul si arcurile au 2500 km. 0727207310 Catalin. scarite race ai de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 nu am ,sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 eu am un 636 2006 si nici mie nu mai vrea sa imi porneasca,maine il desfac,nu stiu care ii problema, o inceput incetul cu incetul sa mearga in 2\3 pistoane apoi si-o revenit . Dupa 2\3 intamplari de genu nu mai porneste deloc, pompa baga, bujii curatate + verificate, dupa le-am schimbat sa fiu sigur,am schimbat sigurantele toate inclusiv cea de 30 ..nu mai stiu ce sa fac, idei ceva cineva? eu am un 636 2006 si nici mie nu mai vrea sa imi porneasca,maine il desfac,nu stiu care ii problema, o inceput incetul cu incetul sa mearga in 2\3 pistoane apoi si-o revenit . Dupa 2\3 intamplari de genu nu mai porneste deloc, pompa baga, bujii curatate + verificate, dupa le-am schimbat sa fiu sigur,am schimbat sigurantele toate inclusiv cea de 30 ..nu mai stiu ce sa fac, idei ceva cineva? dupa 3 ore de desfacut si probat buji,fire etc..o pornit, dar ceva ii taie benzina , pe langa ECU am un Power comander de la Arrow si mi arata cata benzina imi baga,si nu prea baga,oricum dupa ore de studiat probelema concluzia = ECU(cdi) prajit maine ma duc sa probez cdi-ul undeva sa fiu 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 daca s-a ars CDI-ul, e grav. Ai CIP pe cheie. Sunt doua variante: CDI de america sau alt set de chei + CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Slautare....am si eu o problema. Am fost respins la autenticitate de rar pentru ca am toba sport (IXIL) fara silencer. Ma poate aju8ta cineva cu o toba stoc de imprumut sau vanzare pentru Kawasaki zx6r 2006. Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.