Sari la conținut

Suzuki Dr 350.inafara De Enduro E Acceptabil Pe Strada?


prisihayabusa
 Share

Postări Recomandate

prima data am zis sa-mi iau moto de 600 dar e prea greu pt mine si m-am gandit la un suzuki dr 350.

inafara de semi-hard enduro as mai vrea sa mai merg si prin tara in lung si-n lat.la drum se comporta bine?

si cam cu ce pret pot lua unul acceptabil an 92-97? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste UnivesMoto, ultimul numar. Tocmai este prezentata o consiliere Second Hand pentru DR-ul de 350.Mie unul mi-a placut ce scrie acolo. De asemenea am doi prieteni, unul care a avut un DR de 350 cu care facea niste chestii belea si altul de aici de la coltul enduristilor, Achile, cu un DR de 250 ,cu care bate tara in lug si in lat!

Editat de bibanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Off-topic :

 

Nu am citit articolul din UM. O sa caut sa rasfoiesc revista la chioscurile de presa sa vad si eu despre ce este vorba. Poate o sa imi calc pe inima si dupa aprox. 6 luni voi reintra in gasca cumparatorilor de UM. Ma indoiesc amarnic.

 

On-topic :

Cu Suzuki DR 350, modelul cu kick-start s-a facut turul lumii. La initiativa asta de mi-a marcat mie retina ii zice Mondo Enduro - poate singurul film beton despre RTW-isti pe care l-am vazut. Singura portiune pe unde englezii de la ME nu au putut trece a fost "zona' Zilov (na, ca nu imi vine acum cum se traduce "gap" din engleza - in eng. ii zice "Zilov Gap"), cea pe care au ocolit-o si superstarurile din Long Way Round.

Din pacate, nu foarte multi stiu despre Mondo Enduro, nici pe acest forum. Si nici pe net nu vei gasi f. multe. Cate ceva despre in semnatura mea.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un DR 350 SE din 96.

Ce pot sa iti spun din proprie experienta e ca se comporta acceptabil pe asfalt.

Acceptabil inseamna: mergi lejer 80-90 kmh, in depasiri daca tragi de ea merge si 110-115 (eu mai mult de atat nu am reusit sa ii dau la a mea :wave: ).

 

E drept ca nu am multa experienta, am luat-o abia in August anul trecut, dar am facut cu ea cam 3,000 km, din care cam 2,000 pe asfalt (Brasov-Sovata de 3 ori, Bv-Buc 1 data si in rest plimbari in jurul Brasovului).

 

Minusurile pe care le-am observat pe strada:

- la mai mult de 90 te bate vantul destul de nasol si cam tremura motorul sub tine - senzatia e mai degraba de nesiguranta

- la drumuri mai lungi (de ex Brasov-Sovata, cca. 170 km facuti in 3 ore jumate), dupa 2 ore ma cam durea kurul, desi faceam pauza la cel mult 1 ora

- trebuie sa alegi intre bagaje si pasager. Oricum, motorul e cam mic pentru 2 persoane, am nu prea poate sa duca si pasager :hug:

 

In plus, eu am cumparat-o cu cauciucuri de cross, pe care mergand la inceput mai mult pe asfalt (deh... ca sa ma invat si eu, ca orice incepator) le-am uzat foarte repede. Daca vrei sa mergi mai mult pe asfalt cu DR-ul, iti recomand sa cumperi cauciucuri intermediare, de enduro-touring.

In schimb, este un motor excelent pentru oras - e mica, ingusta si usoara, deci poti tot timpul (daca vrei) sa te strecori printre coloanele de masini de la semafor, are destula putere incat sa pleci mai repede ca orice masina de la semafor, etc.

 

Ca pret, ele variaza: in functie de cat de bine intretinunte sunt (anul conteaza mai putin, pentru ca practic modelele din ani diferiti sunt identice), in Germania le gasesti incepand de la sub 1000 EUR (pe cele cu kick), sau de pe la 1,800 (pe cele cu e-starter), pana in max. 2.500/3.000 EUR. La noi anul trecut le gaseam intre 1,700 EUR si 3,000 EUR. Cele cu e-starter sunt destul de rare, eu am cautat in Romania vreo 2 luni pana am gasit-o pe asta, si de atunci nu am mai vazut alta pe bikeshop sau la intruniri.

 

Uite niste link-uri:

Engleza: Maximum-suzuki.com

Germana: DR350-Portal

O sa gasesti o groaza de informatii despre DR350 acolo, in inclusiv jurnale de calatorie, detalii tehnice, +/-, etc.

 

Sper sa iti fie de folos. :crack:

Daca vrei sa faci ture mai lungi pe asfalt, cu un motor care sa poata intra si pe forestiere, personal ti-as recomanda sa iti iei un enduro-touring ceva mai mare (gen Transalp sau Tenere), cu care sa te simti ok si pe sosea la 100 kmh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...hai sa vedem c prostioare am fuk cu al meu....

 

tura mai lunga, Craiova....pauza la 150 km

transfagarasanul, cu gume d sosea

 

ture de futere.... Traversarea Leaota-Padina-vf omu-motoreta se descurca f bine

 

ture de omor intensiv...all the time

 

ca bube....amortizor spate cu figuri, fata are nevoie de un amortizor ceva mai dur pt ture de mediu...ca hard nu visez(hard-ul de genul Redbull)

lantul de distributie...trebe schimbat la 20 000

schimba fara sa comenteze fara ambreiaj, probleme cu racirea nu are

E SUPER TARE!!!!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai citit cate ceva pe net despre suz dr 350 si din cate am auzit e cam mic pt ture lungi >300 km,asa ca poate am sa iau ceva mai mare,un yamaha xt 600 am inteles ca-s destul de bune.

nus ma mai gandesc.

oricum ms f,f,f,f mult pt pareri si sfaturi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Salut enduristi.

 

As avea o intrebare: - intai niste precizari :o Eu caut un enduro strict pentru asfalt. Ceva de genul - mers zilnic job-acasa, bulevarde decopertate, canale, borduri. Deci fara cross, hard enduro, iesiri pe trasee de munte.

De asemenea ma intereseaza sa aibe un consum de max 4%, usor de manevrat printre coloane, motor 4 timpi si sa aibe si ceva "viata" in el cand trag de acceleratie.

Am gasit 2 oferte tentante: Aprilia Tuareg 350 1994, 30000km, 37 cp si Suzuki DR 350 1994, 39000km, 30 cp, si sincer sa fiu nu stiu ce sa aleg, poate un pic mai bine arata Tuaregul.

 

Daca aveti sugestii , sunt binevenite! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut enduristi.

 

As avea o intrebare: - intai niste precizari :-L Eu caut un enduro strict pentru asfalt. Ceva de genul - mers zilnic job-acasa, bulevarde decopertate, canale, borduri. Deci fara cross, hard enduro, iesiri pe trasee de munte.

De asemenea ma intereseaza sa aibe un consum de max 4%, usor de manevrat printre coloane, motor 4 timpi si sa aibe si ceva "viata" in el cand trag de acceleratie.

Am gasit 2 oferte tentante: Aprilia Tuareg 350 1994, 30000km, 37 cp si Suzuki DR 350 1994, 39000km, 30 cp, si sincer sa fiu nu stiu ce sa aleg, poate un pic mai bine arata Tuaregul.

 

Daca aveti sugestii , sunt binevenite! :cheers:

Pai ia-ti DR-ul si echipeaza-l cu pneuri de strada.De fapt tu vrei un supermoto,nu enduro :lol: .Pentru Aprilia n-o sa gasesti piese la noi nici sa dai cu tunul (experienta proprie :D ),japonezii in schimb mai fabrica si pt modelele mai vechi.Bafta! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca nu se gasesc piese - la noi in Romania, sau ca in general la Aprilia Tuareg din 94 nu se mai fabrica piese pentru modelul respectiv astfel incat eu sa nu le mai pot comanda la nevoie din Italia? :cheers:

Multumesc de informatii :o

 

--- Mesaj completat în 20 Aug 2007 20:52 -------------
Ma gandesc ca totusi nu e un model dinainte de 90.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut enduristi.

...

Eu caut un enduro strict pentru asfalt. Ceva de genul - mers zilnic job-acasa, bulevarde decopertate, canale, borduri. Deci fara cross, hard enduro, iesiri pe trasee de munte.

De asemenea ma intereseaza sa aibe un consum de max 4%, usor de manevrat printre coloane, motor 4 timpi si sa aibe si ceva "viata" in el cand trag de acceleratie.

...

Daca aveti sugestii , sunt binevenite! :cheers:

tie iti trebuie ceva de genul astapost-143-1187688947_thumb.jpg

ca sa ai si demaraj si viteze mai lungi in cutie(dr 350 are 6 viteze si schimbi mai des)

consumul e undeva la 6% in oras ca deh, are 640cmc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O.K - am purtat o discutie cu cineva mai bine documentat si optez pentru un Suzuki DR.

Cata M: Sincer sa fiu prefer una mai mica adica 350 -ul, avand in vedere ca am o "racheta" nu ma atrage atat de tare sa am cine stie ce demaraj, si nici nu ma deranjeaza sa schimb viteze, in afara de asta vreau ceva cat mai usor si cu un apetit fata de benzina redus.

Este tentant o motoreta de 500-650 - mai ales ca raportul pret / cc este in favoarea astora mai mari, dar...prefer una mai mica - si cred ca 350-ul este suficienta.

Are 30 de caluti, ma ajuta suficient la un demaraj la semafor, la o depasire in oras. Ce Dumnezeu se descurca un scuter de 49 cc si nu se descurca un 350 ?!?

In afara de asta din cate am inteles, intretinerea la un Dr 350 nu este atat de dificila sau costisitoare - totusi are 1 sg piston - si nici nu se defecteaza atat de des.

 

Multumesc pentru sfaturi.

 

Dupa ce o sa achizitionez asa ceva o sa deschid un topic cu caracterizarea modelui, eventualele probleme, reglaje ca alti doritori de DR, 350 sa se poata informa si sa afle informatii - traite.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Sa inteleg ca nu se gasesc piese - la noi in Romania, sau ca in general la Aprilia Tuareg din 94 nu se mai fabrica piese pentru modelul respectiv astfel incat eu sa nu le mai pot comanda la nevoie din Italia? :)

Multumesc de informatii :lol:

 

<small>--- Mesaj completat în 20 Aug 2007 20:52 -------------</small><br/>Ma gandesc ca totusi nu e un model dinainte de 90.;)

asta cu piesele la aprilia a fost tare.dk nu ai tu acces la ele asta nu inseamna ca gata,nu se gasesc piese pt aprilia.in plus dk aprilia are rotax pe el...merita luata o motoreta de aia.sii stii de ce?nu pt ca am eu cu rotax.ci pt ca is f fiabile si tin cu casa.cand am luat-o pe asta care o am acuma,aprilia etx 350,adica acelasi cadru si motor de la touareg=ul de 350,oscilam intre niste prostii ieftine vechi si un dr 350.am ales-o pe asta pt ca am mai vazut una la cineva,si pt ca arata ca din tipla cu 7000 km reali facuti.iar pt 1900 euro...sa dai atat de putin pe-o mobra si sa nu bagi decat benzina...sa avem pardon.dk luam ktm faceam cu nervii la schimburile de ulei.

Editat de carlo270
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

O.K - am purtat o discutie cu cineva mai bine documentat si optez pentru un Suzuki DR.

Cata M: Sincer sa fiu prefer una mai mica adica 350 -ul, avand in vedere ca am o "racheta" nu ma atrage atat de tare sa am cine stie ce demaraj, si nici nu ma deranjeaza sa schimb viteze, in afara de asta vreau ceva cat mai usor si cu un apetit fata de benzina redus.

Este tentant o motoreta de 500-650 - mai ales ca raportul pret / cc este in favoarea astora mai mari, dar...prefer una mai mica - si cred ca 350-ul este suficienta.

Are 30 de caluti, ma ajuta suficient la un demaraj la semafor, la o depasire in oras. Ce Dumnezeu se descurca un scuter de 49 cc si nu se descurca un 350 ?!?

In afara de asta din cate am inteles, intretinerea la un Dr 350 nu este atat de dificila sau costisitoare - totusi are 1 sg piston - si nici nu se defecteaza atat de des.

 

Multumesc pentru sfaturi.

 

Dupa ce o sa achizitionez asa ceva o sa deschid un topic cu caracterizarea modelui, eventualele probleme, reglaje ca alti doritori de DR, 350 sa se poata informa si sa afle informatii - traite.

;)

 

intretinerea la un DR este nesemnificativa..a avut sotia mea unul si am fost f multumiti de el..adica in 2 ani in afara de consumabile nu am facut nimic,nimicuta...am renuntat la el fiindca nu avea decat kik si ptr ea era f greu sa il ridice de jos..ptr oras este grozav asta daca nu tii la design...

din intamplare lucrez la o firma care are si un departament de service-moto...au avut o aprilia tuareg la reparat pe casco deci au comandat tot nou...piesele au venit dupa 6 luni iar preturile MONSTRUOASE a fost o intreaga bataie de cap ptr seful de service sa scoata banii de la asigurari..nu iti mai spun ca o piesa a venit gresit si au mai asteptat 2 luni sa vina si piesa aia..daca nu ma insel era chiar vorba de rezervor...in fine ultimul lucru pe care ti-l recomand(si asta vbesc doar dpdv al pieselor)ar fi sa iti iei o aprilia...cine nu crede si este totusi fan aprilia daca este interesat pot afla exact de unde au venit piesele,cat au costat si timpul de livrare...

 

la noi in valcea gasesti un dr din 95 la vreo 1700 de oiro(radu sardarescu 0743090777),iar la sb pe la 1600-1700... la service specializat in dr-uri(dan pastean 0744866296)

 

cu prima ocazie dai o bericioaica.. :ok: :)

 

--- Mesaj completat în 31 Oct 2007 17:55 -------------

asta cu piesele la aprilia a fost tare.dk nu ai tu acces la ele asta nu inseamna ca gata,nu se gasesc piese pt aprilia.in plus dk aprilia are rotax pe el...merita luata o motoreta de aia.sii stii de ce?nu pt ca am eu cu rotax.ci pt ca is f fiabile si tin cu casa.cand am luat-o pe asta care o am acuma,aprilia etx 350,adica acelasi cadru si motor de la touareg=ul de 350,oscilam intre niste prostii ieftine vechi si un dr 350.am ales-o pe asta pt ca am mai vazut una la cineva,si pt ca arata ca din tipla cu 7000 km reali facuti.iar pt 1900 euro...sa dai atat de putin pe-o mobra si sa nu bagi decat benzina...sa avem pardon.dk luam ktm faceam cu nervii la schimburile de ulei.

 

intr-adevar piese se gasesc..doar ca dureaza pana repari capra(crede-ma avem in valcea cel mai vechi service specializat in motociclete si colegii mei de la servisare au facut cu nervii pana au venit piesele..) si stiu cum este..in schimb in ceea ce priveste ktm-ul depinde de modelul motorului...la lc4 se schimba si e fiabil ca orice japoneza..aproape... :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare motoreta ta , am vazut si un xt 600 tot cu roti de gs 500 .

 

cu prinderea etrierului pe furca ce ai facut ?

este etrierul de la DR sau de la GS ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare motoreta ta , am vazut si un xt 600 tot cu roti de gs 500 .

 

cu prinderea etrierului pe furca ce ai facut ?

este etrierul de la DR sau de la GS ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare motoreta ta , am vazut si un xt 600 tot cu roti de gs 500 .

 

cu prinderea etrierului pe furca ce ai facut ?

este etrierul de la DR sau de la GS ?

discurile de frana si cupla pt. foaie sunt cele de geseu, iar etrierele sunt cele de la dere.

din discul de pe fata al geseului mai trebuie luati 3-4 mm din diametru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...