Cavaleru Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 (editat) altceva nu are ce sa fie ca de atunci a aparut simptomu asta .... Editat August 12, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 si acul de temperatura iti urca mai sus ca de obicei ? sau nu iti porneste termostatu unde pornea inainte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 ba da. la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 voila, temperatura e totaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 si atunci de ce a inceput sa se balbaie asa dupa ce am umblat la carburatoare , cand am coborat acele?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 acum cateva zile imi rodeam eu unghiile gandindu-ma de la ce ar putea sa fie scartaitul de la roata din spate. m-a costat 30 ron si am aflat ca se frecau cauciucurile alea de camasa de fier. dar mecanicu nu mi-a desfacut etrierul, ci a dat roata jos cu el la pozitie. a procedat corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 si atunci de ce a inceput sa se balbaie asa dupa ce am umblat la carburatoare , cand am coborat acele?? pai acuma hotareste-te care ii problema : se incalzeste motorul mai tare de cand ai coborat acele , sau se balbaie de cand ai coborat acele. balbaitul este relantiu inegal ? raspuns intarziat la acceleratie ? coborat din ture la acceleratie brusca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 deci dupa ce merg prin oras 5-10 minute, incepe sa se balbaie cand sta la relantiu. scade si creste turatia foarte variat nu are un tipar... se balbaie de cand am umblat la ace. raspunde intarziat sau moare motoru cand plec de la semafor, iar ca sa evit asta trebuie sa o turez pe la 3000 rpm ca sa pot pleca de pe loc. inainte plecam numai din ambreiaj si apoi dadeam gaz. acum cand se incalzeste si se balbaie cand plec motoru tinde sa se opreasca daca nu il turez tare.. cam asta e problema, sa ma bag iar la carburi sa mut acele la loc, sunt convins ca de la asta e problema .... pacat ca o sa creasca iar consumu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 (editat) acum cateva zile imi rodeam eu unghiile gandindu-ma de la ce ar putea sa fie scartaitul de la roata din spate.m-a costat 30 ron si am aflat ca se frecau cauciucurile alea de camasa de fier. dar mecanicu nu mi-a desfacut etrierul, ci a dat roata jos cu el la pozitie. a procedat corect? E ok, etrierul nu-l slabesti decat cand reglezi lantul si misti roata mai in fatza sau mai in spate, daca o lasi tot in pozitia in care era n-ai nici o treaba. Editat August 13, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 ai pus si filtru de benzina recent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 nu dar carburatoarele sunt proaspat curatate si spalate Mesaj completat tot nu mi-a zis nimeni daca e surub de reglare a amestecului .... stie careva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Da! Are surub de reglare a amestecului. Nu sunt vizibile. Trebuie sa scoti bateria, si cutiutza aia din plastic, in care intra bateria pentru a ajunge la suruburile de amestec. Daca cautzi un pic in cartea de service o sa gaseti k suruburile astea se regleaza in felul urmator: Insurubezi ambele la maxim, adik pana unde poti, si dessurubezi doua rotatii complete (pentru cei mai slabi : 2x360*). Un sfat! Dak umbli la amestec, fa si sicronizare. Spor! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 simt nevoia sa va impartasesc experienta mea de weekendu asta... si anume un drum pe care l-am facut bucuresti - ploiesti - bran - sibiu - pitesti - bucuresti si maine m-as mai duce o data. drumurile foarte bune ( cu foarte mici portiuni mai slabe), culoarul rucar-bran cel mai misto drum pe care am mers ( peisaje suberpe si curbe si serpentine.... minunat ! ) am intalnit un TDM-ist de brasov ( salut zoly !) neaparat sa incercati tuica de bran. singurul lucru de care imi rau e ca am mers prea repede (aveam o viteza printre noi). asa ca abia astept sa iesim noi o data. apropo... asta mica a mea a implinit 31k de km... si nu pot sa-mi stapanesc o lacrima... hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) bravos faina tura ,am bagt si eu in week-end una mai serioasa (tura) pe care as repeta=o si maine , asfalt bun ptr. motorul de sub mine km de linii drepte si serpentine sa atingi cu ceasul de la mana. A fost : Brasov -Tg Secuiesc -Onesti- Comanseti- spre Miecurea ciuc prin Ghimes Faget - aproape de tusnad la Cozmeni faci stanga spre Tg Sec (de vis abia daca am vazut 3 masini ) si acasa . e bina sa auzi ca se mai plimba lumea si pe soselele patriei nu doar pe forum cautand sa modifice in bine sau rau o motocicleta foarte buna (sau poate asa am nimerit-o eu) careia ii faci plinul sai bagi lejer 400 km si ulei sa nu sara de 7000 ar fii bine (eu am schimbat cam la cifra asta si uleiu cred ca mergea pana la 10000 ) hai salut mtorul are 69000 km si am schimbat doar discurile de frana fata spate, lichide si alte consumabile Editat August 18, 2009 de Leonardsen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 ajutor va rog. maine ma duc la RAR cine stie ce acte mai am nevoie inafara de: contract vanzare-cumparare cu italianul, cartea de identitate si certif. de proprietate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) ajutor va rog. maine ma duc la RAR cine stie ce acte mai am nevoie inafara de: contract vanzare-cumparare cu italianul, cartea de identitate si certif. de proprietate? caE cumparata din Italia si neinmatriculata inca? In cazul asta de unde CiV? Da oricum, da cu search-ul la "Acte, legislatie..." ca sigur gasesti acolo ce cauti. Ce pot sa adaug e sa te asiguri ca anvelopele sunt la dimensiunea specificata in acte. LE - Btw, ce liniste e pe-aci de cand a plecat Calavaleru' Editat August 18, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 ajutor va rog. maine ma duc la RAR cine stie ce acte mai am nevoie inafara de: contract vanzare-cumparare cu italianul, cartea de identitate si certif. de proprietate? du-te la un birou de copiat acte, au sa stie aia ce iti trebe, pachetu full. ce pot sa iti zic ca mai trebuie sa achiti minim 4 taxe (pe la cec si finante) si sa traduci legalizat contractul, si sa platesti amenda daca contractul e datat cu mai mult de 30 de zile inaintea declararii dobandirii (te lamuresc aia de la copiat acte daca nu aia de la finante). eu m-am lecuit, si am platit comisionul de ~ 150 ron la o firma de intermedieri de asa ceva, si au rezolvat ei tot, mai la itp a trebuit sa ma prezint (da toate prerechizitele erau deja rezolvate si platite). bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 eu intrebam doar la RAR cu ce ma prezint. Restul din cate stiu trebuie atunci cand iti faci dosarul pt inmatriculare. De la RAR iti da certificatul ala de autentificare(parca) si tot acolo ii faci ITP-ul. Dar nu sunt sigur daca imi mai trebuie si alte chitante care trebuie sa le prezint. Mesaj completat am aflat ceva, cica trebuie actul de provenienta al vehiculului si actul celui care se prezinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Salutare In curand s-ar putea sa devin si eu TeDeEm ist , as avea o intrebare in legaatura cu consumul de ulei la modele de dupa 96 ( de fapt 97) este normal 100-200 ml dupa 1000km ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 nush ce e normal sau nu la TDM asta. (model 97) mie mi s-a intamplat ca am mers 2000km cu uleiul cu care am cumparat-o... nu a consumat deloc ulei. am schimbat uleiul si am mai mers 2500 km... nu a cosumat ulei. am facut o tura pana la mare si pe drumul de intoarcere mi-a mancat 250 ml. cavaleru (model >96) zice ca lui nu-i consuma deloc ulei... deci dupa cum vrea Domnul. fii cu ochii pe ulei. hai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 mersi de raspuns , Ieri am fost sa vad un TDM din 97 si imi zicea proprietarul ca consuma cam 1-200 ml pe 1000 km si ca este normal ca s-a interesat... totusi mie mi se pare cam mult ....asta ar insemna ca dupa 3000 km fac un schimb de ulei numai cu completari!! As vrea sa va mai intreb cum se comporta la drumuri mai proaste (cum avem noi aici intara destule) , are macar abilitati minime de enduro sau chiar e numai 100% asfalt. Imi trebuie la drumuri lungi (in septembrie Istanbul) si acum am un chopper care e putin incomod la viteze peste 80-90 si mai ales nu suporta gropile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 daca iti faci ceva timp citeste paginile din acest topic, vei gasi raspuns la multe din intrebarile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 OK PROBABIL CA S-A MAI DISCUTAT PE TEMA ASTA , NUMAI CA NU PREA AM AVUT TIMP SA CITESC TOPICUL DE LA CAP LA COADA , SI IMI ESTE URGENT SA CUMPAR TDM UL SAU ALT MOTO TOURING FIINDCA PANA IN 5 SEPT AS DORI SA FIE INMATRICULAT PE NUMELE MEU eventual daca cineva chiar are timp sa-mi raspunda atunci.... thanx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Daca mergi incet, merge pe orice fel de drum cata vreme nu-i noroi, ca atunci aluneca. Daca ai luat o groapa/denivelare cu viteza mare, ai sanse bune sa strambi jantele, care sunt din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Ma.. Si cu un HARD enduro ai posibilitati sa aluneci in timp de ploaie, sa strambi janta pe o denivelare de drum, dak ai lasat mai moale.... Eu am fost in weekend pe drum fooarte accidentat. S`a comportat ok, nici un preten de al meu nu putea sa mearga mai bine ca mine, cu enduro al lor, (tenere si dominator).. Am tinut pasul cu ei. Daca cumva gasesti (exista dat gasesti un pic mai greu) anvelope soft Enduro pentru TDM.. eu zic k nu are probleme nici pe drumuri de tara. Mai poti face un test la moto, sa vezi cum se comporta pe drumuri de tara.. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.