truckeru_09 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salutare TDM-isti am luat un releu de incarcare nou pt mobra si nu stiu cum vin legate firele la releu poate cineva sa puna o poza cu releu si firele de curent montate pe releu acum am un alt tip de releu nu e de TDM si nu pot sa ma iau dupa legaturile astea . Mobra mea e din 91 3 vd, dau o bere la intrunirea din anu asta BAFTA SI ASFALT USCAT LA TOATA LUMEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 soclu acela nu se potriveste la mine. Am TDM din 95. becurile lui normale sunt cele care arata ca doua pere. faza e ca becul ce e standard e cu soclu rotund, xenonul H4 e cu 3 picioruse. deci tre sa ai fac o adaptare sa stea acolo cumva la locul lui. Pai nu trebuia sa iei H4 daca ai alt fel de bec. 99% exista la provider un bec Xenon fix pentru soclul tau. Luigi sau Sorin stiu ca aveau/puteau aduce vreo 20 feluri de becuri (si H-uri sunt doar pana la 13 si nici alea toate). Mesaj completat Salutare TDM-isti am luat un releu de incarcare nou pt mobra si nu stiu cum vin legate firele la releu poate cineva sa puna o poza cu releu si firele de curent montate pe releu acum am un alt tip de releu nu e de TDM si nu pot sa ma iau dupa legaturile astea . Mobra mea e din 91 3 vd, dau o bere la intrunirea din anu asta BAFTA SI ASFALT USCAT LA TOATA LUMEA Nu stiu daca e o idee foarte buna sa pui alt releu pe mobra; daca esti sigur ce faci, atunci ar trebui sa stii ca in general la japoneze ai 3 fire de intrare, de aceeasi culoare, care vin de la stator si doua/trei fire de iesire (masa, +12V si uneori fir ce control). Rogu-va sa ma corectati daca la TDM e vreun sistem mai jmecher! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salutare TDM-isti am luat un releu de incarcare nou pt mobra si nu stiu cum vin legate firele la releu poate cineva sa puna o poza cu releu si firele de curent montate pe releu acum am un alt tip de releu nu e de TDM si nu pot sa ma iau dupa legaturile astea . Mobra mea e din 91 3 vd, dau o bere la intrunirea din anu asta BAFTA SI ASFALT USCAT LA TOATA LUMEA Suna-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Pai nu trebuia sa iei H4 daca ai alt fel de bec. 99% exista la provider un bec Xenon fix pentru soclul tau. Luigi sau Sorin stiu ca aveau/puteau aduce vreo 20 feluri de becuri (si H-uri sunt doar pana la 13 si nici alea toate).Mesaj completat Nu stiu daca e o idee foarte buna sa pui alt releu pe mobra; daca esti sigur ce faci, atunci ar trebui sa stii ca in general la japoneze ai 3 fire de intrare, de aceeasi culoare, care vin de la stator si doua/trei fire de iesire (masa, +12V si uneori fir ce control). Rogu-va sa ma corectati daca la TDM e vreun sistem mai jmecher! Switch acum am un alt model de releu pe mobra dar azi am cumparat releul original pt TDM si nu stiam cum sa pun firele de curent la cel original dar cred ca o sa ma descurc pina la urma .O sa pun o poza cu releul daca poate cineva sa-mi spuna cum vin puse firele adica unde vine +(plusul) ca cineva a spus ca plusul vine jos in partea dreapta a releului astept pareri (acolo unde am desenat o sageata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Va anunt, cu deosebita placere, ca TDM-ul meu a primit astzi un set de crash-bar de la Zoly! Merci, Zoly! ottoMan a fost primul care l-a vazut si s-a declarat multumit. Asa de multumit incat vrea sa-i ceara si el unul lui Zoly! Eeee, ce zici Zoly?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Azi am masurat cum incarca releul meu bateria: 12,9 - 13V la relanti si 12,7 - 12,8V la 5000RPM cu lumini aprinse si fara. Se pare ca am nevoie de un releu de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Azi am masurat cum incarca releul meu bateria: 12,9 - 13V la relanti si 12,7 - 12,8V la 5000RPM cu lumini aprinse si fara. Se pare ca am nevoie de un releu de incarcare? Cam da, din pacate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Am vazut ca in manual se specifica minim 14V. Boooon. Acum ceva sugestii de unde sa cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) Am vazut ca in manual se specifica minim 14V.Boooon. Acum ceva sugestii de unde sa cumpar? Asa e! Tre' sa ai min 14 V. Vezi ca si-a cumparat Truckeru. Poate-ti spune el de unde. Io am luat anu' trecut de pe e-bay. A venit din SUA si a facut o luna pe drum. Deci, poate are Truckeru o sursa mai buna! E drept ca pe mine m-a costat doar 70 USD... Iete cateva exemple : http://www.electrexworld.co.uk/rr58-regula...fier-779-0.html http://www.wemoto.com/bikes/Yamaha/TDM_850...ator_Rectifier/ http://cgi.ebay.ca/Regulator-Rectifier-Yam...=item3a652d56c9 Primele sunt pentru 4TX si ultimul pentru 3VD. Editat Aprilie 18, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Am vazut ca in manual se specifica minim 14V.Boooon. Acum ceva sugestii de unde sa cumpar? Eu azi am cumparat releul din Timisoara 406 RON daca vrei pot sa-ti dau un nr de tel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Da-mi te rog pe PM numarul ca... asta e, trebuie pana la urma sa-l cumpar. Ce ma oftica este faptul ca se duc dracu planurile de calatorie. Bine totusi ca nu m-am grabit sa cumpar baterie. Multumesc mult pentru sprijin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Da-mi te rog pe PM numarul ca... asta e, trebuie pana la urma sa-l cumpar. Ce ma oftica este faptul ca se duc dracu planurile de calatorie.Bine totusi ca nu m-am grabit sa cumpar baterie. Multumesc mult pentru sprijin. vb cu dilly de la dillypoint si iti aduce el releul de la Electrex, este foarte bun si o sa fii extrem de multumit de el. dan dilly 0744164899 era vreo 300 ron aproximativ. asta vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Merci Cavalere! Chiar maine il sun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Primul link din postul meu de mai sus e cu electrex...65 lire sterline + transport...eee?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Azi am masurat cum incarca releul meu bateria: 12,9 - 13V la relanti si 12,7 - 12,8V la 5000RPM cu lumini aprinse si fara. Se pare ca am nevoie de un releu de incarcare? as verifica si cu alta baterie inainte sa fac comanda, si eventual matzaraia sa nu fie vreun scurt. Nu prea am auzit de probleme cu releul la 4tx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 as verifica si cu alta baterie inainte sa fac comanda, si eventual matzaraia sa nu fie vreun scurt. Nu prea am auzit de probleme cu releul la 4tx. Scurt nu poate fi. Dar ar putea sa fie vorba si de o baterie cu un picior in groapa... Chiar daca e infernal sa dai bateria jos, parca as face miscarea asta inainte de comandarea unui releu. Sau, mai bine, o verificare a releului (eventual pe alta mobra). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Alte simptome: - oprit motorul dupa ce ajung la destinatie. daca vreau sa-l pornesc iar intr-un interval de sa zicem 2 minute, bateria e aproape moarta. datorita faptului ca motorul e cald, reuseste sa invarta o singura data si porneste. - ieri trag socul, o pornesc si dupa un scurt timp aprind faza lunga. brusc imi cade turatia pe la 6-700rpm. opresc faza lunga, revine si turatia. plec cu ea la drum, merge impecabil, revin acasa si ma joc iar la lumini insa de data asta totul e normal. bateria imi indica 12,7V cu motorul nepornit. Mesaj completat Chiar daca e infernal sa dai bateria jos, Ieri am incercat eu si Allvlad sa scoatem bateria de pe mobra lui, desfacand si pompa de frana. Nici vorba sa o scoatem. Zici ca s-a nascut acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 bateria imi indica 12,7V cu motorul nepornit. Bateria este buna Verifica/curata mufa releului Eu am avut recent surprize la contactele de curent alternativ (de regula sunt cele 3 fire albe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Scurt nu poate fi. Dar ar putea sa fie vorba si de o baterie cu un picior in groapa... Chiar daca e infernal sa dai bateria jos, parca as face miscarea asta inainte de comandarea unui releu. Sau, mai bine, o verificare a releului (eventual pe alta mobra). 1. n-a zis nimeni sa se scoata bateria veche. Se ia o baterie oarecare de capacitate asemanatoare, se decupleaza bateria veche de la contactele de sub sa, si se leaga aia noua cu niste clesti si un cablu GROS si in mintile lui. Se verifica tensiunea si aia e. Dureaza 2 minute cu tot cu admiratul peisajului. 2. scurt-circuitul si oxidarile/contactele imperfecte sint printre cele mai cretinoide si mai greu de diagnosticat defectiuni. La Tenere imi mergea la un moment dat semnalizarea aleator cind avea ea chef. Era un cablu de la baterie carpit tiganeste de vreun fost proprietar si facea scurt intermitent in functie de cum stateam eu pe sa Iar bateria de pe 4tx daca e verificata in cutia ei o data la cinspe ani, cine stie in ce stare sint bornele. Ca bonus se pot gasi diversi carcalaci, eu am in chirie o familie de paianjeni pe care ii deranjez in fiecare iarna le place tare mult in aripioarele din capacul cutiei. Ideea era simpla, inainte sa dau x euro pe o piesa noua as verifica intai prin toate mijloacele daca intr-adevar e nevoie de ea sau nu. Nu intotdeauna primul diagnostic e ala corect. Cel mai nasol scenariu e ala cind vine piesa si nu se rezolva nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 (editat) 1. n-a zis nimeni sa se scoata bateria veche. Se ia o baterie oarecare de capacitate asemanatoare, se decupleaza bateria veche de la contactele de sub sa, si se leaga aia noua cu niste clesti si un cablu GROS si in mintile lui. Se verifica tensiunea si aia e. Dureaza 2 minute cu tot cu admiratul peisajului. 2. scurt-circuitul si oxidarile/contactele imperfecte sint printre cele mai cretinoide si mai greu de diagnosticat defectiuni. La Tenere imi mergea la un moment dat semnalizarea aleator cind avea ea chef. Era un cablu de la baterie carpit tiganeste de vreun fost proprietar si facea scurt intermitent in functie de cum stateam eu pe sa Iar bateria de pe 4tx daca e verificata in cutia ei o data la cinspe ani, cine stie in ce stare sint bornele. Ca bonus se pot gasi diversi carcalaci, eu am in chirie o familie de paianjeni pe care ii deranjez in fiecare iarna le place tare mult in aripioarele din capacul cutiei. Ideea era simpla, inainte sa dau x euro pe o piesa noua as verifica intai prin toate mijloacele daca intr-adevar e nevoie de ea sau nu. Nu intotdeauna primul diagnostic e ala corect. Cel mai nasol scenariu e ala cind vine piesa si nu se rezolva nimic. Da, Florin, sunt de acord cu tine. Nu am scos bornele de la TDM si nu stiu cat de accesibila este zona (am vazut bateria in locul in care e si mi se pare a fi o adevarata aventura sa ajungi la ea). Daca se pot scoate contactele de la bateria veche, evident asa trebuie facut cum spui tu. Pe de alta parte, sustin ca nu poate fi vorba de scurt pentru ca s-ar arde sigurantele daca ar fi asa ceva. La tine, la Tenere, era vorba, cred, de un contact imperfect. Sau de o legatura slaba (sau lipsa) la masa. Si io am avut la Virago o chestie d-asta. Fostul proprietar rupsese borna de + si facuse o gaura de 2 in ce ramasese din borna si bagase un surub de 2 care, evident se misca in toate partile si aveam momente cand nu facea contact si mi se oprea mobra. @CristiBoroi : si io cred ca e bine sa verifici toate contactele (cum bine a spus si Korben Dallas) inainte de a comanda alt releu. Sau chiar sa schimbi releul cu altul de la o mobra similara (daca accesul la releu nu e la fel de dificil ca la baterie). Editat Aprilie 19, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Diseara ma apuc sa mesteresc la ea impreuna cu Allvlad. O sa postez pe forumul celalalt concluziile (in speranta ca nu rade nimeni de noi la cat de mecanici suntem). Accesul la releu este foarte usor, acesta fiind prins in masca fata pe partea dreapta. Mah, pana la urma din 2 tdm-uri io zic ca facem unul ok sau doua si mai defecte. Dar de facut tot facem ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Diseara ma apuc sa mesteresc la ea impreuna cu Allvlad. O sa postez pe forumul celalalt concluziile (in speranta ca nu rade nimeni de noi la cat de mecanici suntem).Accesul la releu este foarte usor, acesta fiind prins in masca fata pe partea dreapta. Mah, pana la urma din 2 tdm-uri io zic ca facem unul ok sau doua si mai defecte. Dar de facut tot facem ceva. Ceau Cristi daca tot umbli la releu fa te rog doua trei poze cu releul cu tot cu fire pe el si pune-le pe forum poate reusesc sa-mi fac o idee cum sa-l montez si eu pe al meu ma intereseaza unde vine firul de plus si daca are un fir de masa prins pe cadrul mobrei fa o poza cu el montat pe mobra te rog .Daca mai vrei nr de tel din TM da-mi un PM BAFTA . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Uraaaaaaa!!!!! Am postat aici http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...p?f=19&t=40 Asa cum am concluzionat, nimic nu se compara cu o masa buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Salutare. O intrebare la voi daca se poate. Am o pereche de tobe Leo-Vince dar nu am coturile de legatura. Stiti pe cineva care face asa ceva? De preferabil mai aproape de Brasov. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 salutare va saluta un fost chopperist actual posesor de TDM850 (1992).(doar de 4 zile). Sper ca aici am sa gaesec tot ajutorul si toata intelegerea de care am nevoie. Inainte de a scoate TDM-ul pe asfalt am zis sa ii fac o mica revizie acasa asta si datorata faptului ca anumite aspecte impuneau acest lucru. Am verificat : 1. verificat inlocuit bujiile 2.verificat filtru de aer 3.curatat carburatoare verificare cu vacuumetru ... totul e ok (Multumesc Gory!) 4.placutele de frana sunt OK! 5. gume ok! Totusi exista o mica problema ... fostul proprietar a schimbat uleiul in toamna dar la verificarea cu joja de ulei , cu motorul cald am vazut ca nivelul uleiului este peste limita superioara de pe joja cam cu 2 degete. Unde este greseala la mine la masuratoare sau la schimbul de ulei a fost pus mai mult decat era necesar? Ma gandesc sa schimb si uleiul si filtrul de ulei dar imi poate spune careva ce cantitate de ulei se pune atunci cand se schimba si filtrul de ulei? Poate ma ajuta careva si cu un contact de unde pot procura cateva piese (momentan caut maneta de ambreiaj) si acesorii (crash-bar, cutii de bagaje,). "Va anunt, cu deosebita placere, ca TDM-ul meu a primit astzi un set de crash-bar de la Zoly! Merci, Zoly! ottoMan a fost primul care l-a vazut si s-a declarat multumit. Asa de multumit incat vrea sa-i ceara si el unul lui Zoly! Eeee, ce zici Zoly?!" Sunt si eu interesat ... niste poze si un pret ? se poate? Astept raspuns aici sau P.M. Multumesc tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.