Leaveyou Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Bravo! Daca lasi si acele mai jos o sa ajungi sa te bati la consum cu campioni gen Shorty (3,5 %) sau AlinS (3,6%), chiar daca astia merg pe 5PS. Si daca mergi si mai incetisor si mai subturat poti stabili record dupa record! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 ma interesa doar la modul general si strict la stilul meu de mers care este consumul si daca evident este mai mic ca la varadero. nu ma intereseaza nici sa fabulez pe subiectul asta si nici sa scot mai putin. oricum in general cu cat vrei capacitate si cai mai multi e clar ca nu poti avea si un consum prea mic. afara de asta motorul meu are 10000km ...nebun sa fiu la cat merge de bine sa ma apuc sa bag eu mana in el sa cred ca o sa l fac sa consume cat un scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 M-am linistit! Credeam ca vrei ca un motor de 850 sa consume cat unul de 250! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Chiar citeam de motorul 4tX ...fata de 3vd decalandu l la 270 grade au rezolvat cateva probleme( avand acum ceva timp si 3vd). vibratiile era una dintre ele si asa este s a rezolvat.apoi consumul ...in aceleasi conditii de mers cu 3vd ul consumam 5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Da, i-au rezolvat vibratiile fata de 3VD - vibreaza altfel. Cat despre consum l-au rezolvat prin reconfigurarea carburatoarelor mai mult, mai ales la generatie 1999-2001. Oricum, ce ai scos tu acolo e super bine. Cu Varadero-ul nu se compara nimic - nici la consum, nici la altceva Editat Octombrie 14, 2013 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Rautacios esti!!!sa nu se bucure si omu ....sa sti ca e deosebit varadero...bine zicea cineva: consuma cat vrea el dar merge cum vreau eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 N-am zis-o cu rautate - il cunosc pe Varadero si chiar nu se compara cu altceva, e deosebit, cum spui si tu. Dar si TDM le are pe ale lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Corect! nu degeaba m am reantors la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 salutare,imi spuneti si mie cum sta treaba cu acele de la carburatoare,adica cum e normal sa fie pentru un mers normal si un consum decent,ca eu cred ca la mine le am undeva sus sau jos sau or fi ele pe undeva pe acolo,si in cazul in care ma hotarasc sa-i fac o sincronizare sa stiu ce sa-i zic la mecanic si poate are cineva o poza cu un ungator de lant ca sa vad cam cum ar veni pe un TDM, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Florine, treaba sta cam asa : cu cat lasi acele mai jos, cu atat consuma mobra mai putin, dar te si indepartezi de viteza maxima. La 4TX-urile pana in 1999 ai trei pozitii la ace. Pentru cele din 1999-2001 ai cinci pozitii (la fel ca la 3VD). Iae asta e loobman-ul montat pe mobra mea : Editat Octombrie 14, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 in mod normal daca te duci la un mecanic cu experienta si care aw respecta nu se va apuca de nici o reparatie pana nu se uita in manualul de reparatii. Acolo iti va da pozitia standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Pozitia standard e la mijloc, dar tocmai asta e fain la carburatoare - poti sa le reglezi foarte usor in functie de ce cauti (putere, consum, etc). Nu e nimic gresit in a modifica pozitia acelor de dozaj, acolo unde e posibil acest lucru, pentru a obtine diverse rezultate. Dar sincronizarea in sine nu are legatura cu reglajul amestecului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 La mine a iesit castigatoare combinatia: acele dozatoare la 2 si suruburile de aer la 2,1/2. Bujiile sunt caramizii, nu scoate fum, nu da in nas daca tragi brusc de acceleratie in mers, iar consumul a iesit intre 4,5 si 5,5 mers alert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 SALUTARE. CAUT DOUA MEMBRANE DE CARBURATOR PT 3VD. MIE DEFAPT MI-AR TREBUI PE UN DUCATI MONSTER 600 SI DUPA INFORMATIILE MELE SUNT ACELEASI CARB CA SI PE 3VD (avand si eu unul din '91) . DACA AVETI CAREVA MEMBRANE SAU CHIAR SI CARB COMPLECTE DATI-MI UN P.M. SAU SUNA LA 0726316580. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Eu am dat comanda pe Dillypoint prin august parca, dar nici pana in ziua de azi nu au mai venit. Mi-au sus ca au una pe stoc dar trebuie s-o astept pe a 2-a vreo 3-4 zile... si tot astept de atunci. http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=1298 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 SALUTARE. CAUT DOUA MEMBRANE DE CARBURATOR PT 3VD. MIE DEFAPT MI-AR TREBUI PE UN DUCATI MONSTER 600 SI DUPA INFORMATIILE MELE SUNT ACELEASI CARB CA SI PE 3VD (avand si eu unul din '91) . DACA AVETI CAREVA MEMBRANE SAU CHIAR SI CARB COMPLECTE DATI-MI UN P.M. SAU SUNA LA 0726316580. Atti, gasesti membrane aici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 la mine merge bine motul ester10w40,dar totusi cutia e zgomotoasa,depinde de schimbat,cred ca o sa incerc varianta 10w40 7100 sa vedem cum e mentionez ca nu consuma gram de ulei Din cate uleiuri am incercat, cu 7100 10w-40 mi se pare ca merge cel mai bine. Acum am luat repsol 4t rider 15w-50, doar din curiozitate. Urmeaza sa fac schimbul de ulei, dar am o problema... Din cauza unor probleme de sanatate, nu m-am plimbat cu motorul decat de vreo 3 ori vara asta, iar acum (dupa o pauza de 3 luni) nu mai vrea sa porneasca. Daca ii pun benzina in cilindrii, porneste. Cu benzina din rezervor nu vrea. Ce parere aveti? Benzina veche? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 cnc goale??, orificii infundate?? furtune strangulate??, pompa porneste?? benzina in rezervor e ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Bingo!!! benzina e de vina. schimb o si va porni. si daca nu ar fi asta....asta e prima chestie care trebuie incercata. dar eu am patit asta si la masina...benzina pierde cifea octanica , reEevorul nu e ermetic inchis Are cineva un parbriz touring de vanzare sau care vrea sa faca schimb cu unul original si ofer si diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Bingo!!! benzina e de vina. schimb o si va porni. si daca nu ar fi asta....asta e prima chestie care trebuie incercata. dar eu am patit asta si la masina...benzina pierde cifea octanica , reEevorul nu e ermetic inchis Are cineva un parbriz touring de vanzare sau care vrea sa faca schimb cu unul original si ofer si diferenta aidi baaaa... asta cu benzina e aiurea... adica eu daca bag mobra la iernat in .... decembrie cu plinul facut, si o scot in aprilie inseamna ca benzina din rezervor nu mai e ok?? pai ce? ce vin sau bere sa se transforme asa repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 (editat) chiar asa!!! nu e vb de iernat sau nu...rezervorul nu este etans prin constructie....cand sta mai ales timp indelungat se evapora (am uitat exact cum se numesc substantele respective) si benzina isi pierde calitatile. nu o zic din auzite, din citit si patit...acum ca vrei sa crezi sau nu........ce sa zic...e dreptul tau in mom in care folosim periodic si masina sau motorul fara sa ne dam seama se reamprospateaza combustibilul. mai ales atata timp cat atunci cand a oprit motoreta nu a avea vreo problema deja sesizata nu se poate deodata stand asa sa apara problemele. cu alte cuvinte in rezervor benzina sta relativ ca intr`o canistra careia i se pune dopul asa desupra dar fara sa fie bine infiletat....ia lasa tu o vrei 3 luni o sticla de benzina fara dop si testeaza daca mai este la fel de inflamabila apoi aidi baaaa... asta cu benzina e aiurea... adica eu daca bag mobra la iernat in .... decembrie cu plinul facut, si o scot in aprilie inseamna ca benzina din rezervor nu mai e ok?? pai ce? ce vin sau bere sa se transforme asa repede? pe de alta parte din nou scriu !!! are cineva vreun parbriz touring de vanzare ptr 4tx sau vrea sa sachimbe cu unul original +diferenta? Editat Octombrie 24, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 (editat) Benzina din rezervor se evapora. In plus, benzina actuala este tratata cu aditivi. In urma procesului de evaporare, se depun aditivii. Asta inseamna ca cifra octanica - pentru cresterea careia au fost adaugati aditivii - scade. De aici pot aparea probleme la pornirea motorului. Editat Octombrie 24, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Mersi de ponturi. Azi vreau sa golesc rezervorul, si sa pun benzina proaspata. Sper sa nu ma atace coasta, ca am avut-o rupta, si ma misc mai greu... Va anunt e rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Salut! cei care aveti cel mai inalt parbriz pe 4tx va rog masurati l sa stiu si eu ce sa comand! toti imi cer dimensiunea. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 maine dimineata ai un raspuns de la mine despre lungimea parbrizului salut,la mine lungimea parbrizului este de 46 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.