Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salut! Astazi mi-am achizitionat si eu o Yamaha TDM 850 din 2001 si as dorii niste sfaturi in legatura cu intretinerea motocicletei. Ce ulei sa bag? Cat ulei intra? si daca ar mai fi ceva sa ii schimb pentru ai prelungii durata vietii :D astept raspuns. Multumesc!

 

ca sa verifici nivelul motorului, il pornesti, acelerezi decateva ori, si il lasi 2-3 minute sa se aseze, dupa care cu mobra dreapta, te uiti pe geamulet.

 

cam asta e filozofia.

 

cam 3.8l cu schimb de filtru si sa ai grija la stransul suruburilor de la capacul filtrului de ulei pt ca sunt in ulei, iar recomandat este sa schimbi si garniturile de cauciuc de la acest capac la fiecare schiimb de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnilor, eu am acest agregat: http://www.tdmitalia.net/lemoto/colorazioni/tdm1996-1.jpg

 

Daca ma duc la vocsitorie sa vorbesc cu vocsitorul sa-mi vocseasca un plastic, ce fel de galben ii cer io? Ce cod ii spun? Ce nume? Galbin tip hepatita B? Galbin galbenus de ou? Ca nu stiu! Nu stiu d-astea! Nu stiu...

» Post actualizat in 18 May 2016 19:26

Salut, la modelul de 900 este codul de culoare, sub sa.este un sticker pe care este trecut codul de culoare.Nu stiu la 850 daca este trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, eu am acest agregat: http://www.tdmitalia.net/lemoto/colorazioni/tdm1996-1.jpg

 

Daca ma duc la vocsitorie sa vorbesc cu vocsitorul sa-mi vocseasca un plastic, ce fel de galben ii cer io? Ce cod ii spun? Ce nume? Galbin tip hepatita B? Galbin galbenus de ou? Ca nu stiu! Nu stiu d-astea! Nu stiu...

 

Vezi ca pe TDM Romania am pus un material cu codurile de culoare la fiecare model (daca nu ma-nsel).

Uite aici http://www.tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=101

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Îl laşi negru.. :)

Stii ca nu-i rea ideea? :scratch:

 

O sa ma uit sub sa sa vad ce cod e trecut acolo si pe urma sa caut in lista de la Liviu.

Multumesc pentru info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de la varii persoane ca handguard-urile de V-Strom 650 s-ar potrivi bine pe TDM si ar fi o solutie durabila si eficienta.

 

Poate confirma cineva care are?

 

Ce alternative sugerati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de la varii persoane ca handguard-urile de V-Strom 650 s-ar potrivi bine pe TDM si ar fi o solutie durabila si eficienta.

 

Poate confirma cineva care are?

 

Ce alternative sugerati?

Da se potrivesc alea de vstrom.

Momentan eu am niste chinezarii,dar isi fac treaba destul de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de la varii persoane ca handguard-urile de V-Strom 650 s-ar potrivi bine pe TDM si ar fi o solutie durabila si eficienta.

 

Poate confirma cineva care are?

 

Ce alternative sugerati?

 

polisport sharp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam ai doua metotde de a le monta, una dai o gaura si faci filet prin gaura imbusului de la contragrutate, sau maresti gaura din capatul exterior al hendguardului, astfel incat sa treci contragrutatea prin el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

As dori sa ma alatur grupului TeDeMistilor, dar nu am atelaj ) Asadar, vinde careva un TDM 900 cu ABS ? :D

 

Ei bine mesajul de mai sus pica :) de ieri sunt TDMist cu acte in regula . Iaca minunatia, un TDM 900 din 2009, in stare aproape noua . Am facut astazi revizia din roata in roata, antigel, lichid frane, ulei si filtre, urmeaza saptamana ce vine sa iau si anvelopele PR4. nu mai aman, poftiti de balositi :))

 

post-90563-0-18329700-1464457207_thumb.jpgpost-90563-0-13349300-1464457209_thumb.jpgpost-90563-0-82136200-1464457210_thumb.jpgpost-90563-0-63950400-1464457212_thumb.jpgpost-90563-0-99742300-1464457214_thumb.jpgpost-90563-0-92821100-1464457216_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei bine mesajul de mai sus pica :) de ieri sunt TDMist cu acte in regula . Iaca minunatia, un TDM 900 din 2009, in stare aproape noua . Am facut astazi revizia din roata in roata, antigel, lichid frane, ulei si filtre, urmeaza saptamana ce vine sa iau si anvelopele PR4. nu mai aman, poftiti de balositi :))

 

attachicon.gif20160527_195516.jpgattachicon.gif20160527_195525.jpgattachicon.gif20160527_195535.jpgattachicon.gif20160527_195544.jpgattachicon.gif20160527_195553.jpgattachicon.gif20160528_005925.jpg

sa fie cu noroc...multi km :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti! Astazi am luat o decizie oarecum grea. Dupa lungi cautari si negasind vibrochen am decis sa-mi fac motoreta bucati. Asa ca, orice surub, orice plastic orice cablu, orice furtunas il gasiti la mine. Imi pare tare rau de ea dar asta e, s-a sfarsit. Asfalt uscat sa aveti!

» Post actualizat in 14 May 2016 20:09

Am uitat sa precizez: Yamaha TDM (evident) 4tx 1999 (modelul cu indicator de benzina si nr km parcursi digital)

pret la oglinzi? poze cu mobra?

» Post actualizat in 29 May 2016 12:57

Am auzit de la varii persoane ca handguard-urile de V-Strom 650 s-ar potrivi bine pe TDM si ar fi o solutie durabila si eficienta.

 

Poate confirma cineva care are?

 

Ce alternative sugerati?

eu am pus de ktm cu mici modificari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei bine mesajul de mai sus pica :) de ieri sunt TDMist cu acte in regula . Iaca minunatia, un TDM 900 din 2009, in stare aproape noua . Am facut astazi revizia din roata in roata, antigel, lichid frane, ulei si filtre, urmeaza saptamana ce vine sa iau si anvelopele PR4. nu mai aman, poftiti de balositi :))

 

attachicon.gif20160527_195516.jpgattachicon.gif20160527_195525.jpgattachicon.gif20160527_195535.jpgattachicon.gif20160527_195544.jpgattachicon.gif20160527_195553.jpgattachicon.gif20160528_005925.jpg

Felicitari pentru achizitie si bun venit printre noi!

Te asteptam si la intrunirea nationala care va avea loc la Sibiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urari, voi face tot posibilul sa ajung la intrunire.

 

Cateva cuvinte despre motoreta :

 

- pret final de achizitie 3.900 EUR, dupa lungi si grele negocieri

- am cumparat-o de la primul proprietar, un domn super ok, cu venerabila varsta de 51 ani. Acesta a luat-o de noua in 2009, a mers in jur de 2000km cu ea si de atunci zace in garaj...

- mobreta arata si merge ca noua, am schimbat toate fluidele, trebuie sa schimb anvelopele intrucat este echipata cu Metz-urile de fabrica, cu DOT antic. Desi anvelopele sunt ca noi si nu prezinta crapaturi, sunt un pic panicat sa merg cu ele atat de batrane.

- ca accesorii, doar un topcase mare de 57L

 

Experienta mea pana acum ( 300 km) :

 

- e mare ... si asta se simte, mai ales in trafic. Tot am impresia ca ma pravalesc cu ea la viteze mici, iar printre masini am impresia ca adun toate oglinzile :))

- trage ca o apucata, in comparatie cu fosta (mono de 660), asta ma face sa ud putin pantalonii in fata de fiecare data cand ma afund in gaz ...

- iarasi comparativ cu fosta, suspensia imi pare foarte dura, am mers pe un drum mai bombardat si nu a fost deloc comod ... then again, poate comparabil cu o vitezana e moale, eu am un singur etalon, mai exact Pegaso strada de 660.

- fratilor ... ma bate vantu mai rau decat batea Tepes pe hoti. Ma sufla fix sub casca de-mi flutura capu cum flutura babetele prin posta din evantai, iar toate resturile de pe sosea si gandacii din univers sunt la mine pe viziera si in guler, sub casca.

 

Ca sa trag linie, sunt super incantat de achizitie, ador pozitia, imi place ca nu vibreaza iar la drum intins parca mergi cu limuzina :)

 

P.S. Am pus putin cam mult ulei, in jur de 1 cm peste limita maxima de pe joja. Se poate intampla ceva ? sa mai scot din el ?

Multumesc mult pentru sfat TDMANDI, era cat pe ce sa cumpar rancezita aia despre care vorbeam... am avut rabdare asa cum m-ai sfatuit si iata ce a rasarit :D

Editat de Acid~Burn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suspensia fata si spate este reglabila la TDM, te poti juca cu setarile ei sa o aduci la un punct mai confortabil pt tine.

 

o sa te obisnuiesti cu strecuratu, ma bag deseori cu ea mai bine decat cu bicla.

 

daca sunt anvelopele cu care a avenit mobra atunci trebuie schimbate. La motocicleta nu e acelasi lucru ca la masini. Ai ABS? o sa vezi ca intra destul de rpd pe fata, cel putin la mine asa se intampla caci si eu am anvelopa pe fata batranica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacatate nu are ABS ... Ce zici de treaba cu uleiul ? sa mai scot din el ?

 

In TDM900 se pare ca intra 4 litrii fara probleme, cantitate care corespunde cu nivelul maxim de pe joja. Asigura-te ca citesti bine nivelul.

 

Procedura (via Patrick): la cald, lasi motorul la ralanti ~30-60 secunde, il opresti. Scoti joja, o cureti, o bagi la loc neinsurubata, indrepti motorul, il pui la loc pe cric si faci citirea.

 

Corectati-ma daca gresesc ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...