Cavaleru Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Mai este ambulanta si va continua sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Pai cont de Facebook nu, sait nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Salutare, As dori sa ma alatur grupului TeDeMistilor, dar nu am atelaj ) Asadar, vinde careva un TDM 900 cu ABS ? Ei bine mesajul de mai sus pica de ieri sunt TDMist cu acte in regula . Iaca minunatia, un TDM 900 din 2009, in stare aproape noua . Am facut astazi revizia din roata in roata, antigel, lichid frane, ulei si filtre, urmeaza saptamana ce vine sa iau si anvelopele PR4. nu mai aman, poftiti de balositi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Ei bine mesajul de mai sus pica de ieri sunt TDMist cu acte in regula . Iaca minunatia, un TDM 900 din 2009, in stare aproape noua . Am facut astazi revizia din roata in roata, antigel, lichid frane, ulei si filtre, urmeaza saptamana ce vine sa iau si anvelopele PR4. nu mai aman, poftiti de balositi ) 20160527_195516.jpg20160527_195525.jpg20160527_195535.jpg20160527_195544.jpg20160527_195553.jpg20160528_005925.jpg sa fie cu noroc...multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 felicitrari pt achizitie. cat a fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Salutare TDM-isti! Astazi am luat o decizie oarecum grea. Dupa lungi cautari si negasind vibrochen am decis sa-mi fac motoreta bucati. Asa ca, orice surub, orice plastic orice cablu, orice furtunas il gasiti la mine. Imi pare tare rau de ea dar asta e, s-a sfarsit. Asfalt uscat sa aveti! » Post actualizat in 14 May 2016 20:09 Am uitat sa precizez: Yamaha TDM (evident) 4tx 1999 (modelul cu indicator de benzina si nr km parcursi digital) pret la oglinzi? poze cu mobra? » Post actualizat in 29 May 2016 12:57 Am auzit de la varii persoane ca handguard-urile de V-Strom 650 s-ar potrivi bine pe TDM si ar fi o solutie durabila si eficienta. Poate confirma cineva care are? Ce alternative sugerati? eu am pus de ktm cu mici modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Pai cont de Facebook nu, sait nu... suna-l pe Patrick si te ajuta, curand voi putea sa te ajut chiar eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Ei bine mesajul de mai sus pica de ieri sunt TDMist cu acte in regula . Iaca minunatia, un TDM 900 din 2009, in stare aproape noua . Am facut astazi revizia din roata in roata, antigel, lichid frane, ulei si filtre, urmeaza saptamana ce vine sa iau si anvelopele PR4. nu mai aman, poftiti de balositi ) 20160527_195516.jpg20160527_195525.jpg20160527_195535.jpg20160527_195544.jpg20160527_195553.jpg20160528_005925.jpg Felicitari pentru achizitie si bun venit printre noi! Te asteptam si la intrunirea nationala care va avea loc la Sibiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Multumesc pentru urari, voi face tot posibilul sa ajung la intrunire. Cateva cuvinte despre motoreta : - pret final de achizitie 3.900 EUR, dupa lungi si grele negocieri - am cumparat-o de la primul proprietar, un domn super ok, cu venerabila varsta de 51 ani. Acesta a luat-o de noua in 2009, a mers in jur de 2000km cu ea si de atunci zace in garaj... - mobreta arata si merge ca noua, am schimbat toate fluidele, trebuie sa schimb anvelopele intrucat este echipata cu Metz-urile de fabrica, cu DOT antic. Desi anvelopele sunt ca noi si nu prezinta crapaturi, sunt un pic panicat sa merg cu ele atat de batrane. - ca accesorii, doar un topcase mare de 57L Experienta mea pana acum ( 300 km) : - e mare ... si asta se simte, mai ales in trafic. Tot am impresia ca ma pravalesc cu ea la viteze mici, iar printre masini am impresia ca adun toate oglinzile ) - trage ca o apucata, in comparatie cu fosta (mono de 660), asta ma face sa ud putin pantalonii in fata de fiecare data cand ma afund in gaz ... - iarasi comparativ cu fosta, suspensia imi pare foarte dura, am mers pe un drum mai bombardat si nu a fost deloc comod ... then again, poate comparabil cu o vitezana e moale, eu am un singur etalon, mai exact Pegaso strada de 660. - fratilor ... ma bate vantu mai rau decat batea Tepes pe hoti. Ma sufla fix sub casca de-mi flutura capu cum flutura babetele prin posta din evantai, iar toate resturile de pe sosea si gandacii din univers sunt la mine pe viziera si in guler, sub casca. Ca sa trag linie, sunt super incantat de achizitie, ador pozitia, imi place ca nu vibreaza iar la drum intins parca mergi cu limuzina P.S. Am pus putin cam mult ulei, in jur de 1 cm peste limita maxima de pe joja. Se poate intampla ceva ? sa mai scot din el ? Multumesc mult pentru sfat TDMANDI, era cat pe ce sa cumpar rancezita aia despre care vorbeam... am avut rabdare asa cum m-ai sfatuit si iata ce a rasarit Editat Mai 30, 2016 de Acid~Burn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 suspensia fata si spate este reglabila la TDM, te poti juca cu setarile ei sa o aduci la un punct mai confortabil pt tine. o sa te obisnuiesti cu strecuratu, ma bag deseori cu ea mai bine decat cu bicla. daca sunt anvelopele cu care a avenit mobra atunci trebuie schimbate. La motocicleta nu e acelasi lucru ca la masini. Ai ABS? o sa vezi ca intra destul de rpd pe fata, cel putin la mine asa se intampla caci si eu am anvelopa pe fata batranica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Din pacatate nu are ABS ... Ce zici de treaba cu uleiul ? sa mai scot din el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Din pacatate nu are ABS ... Ce zici de treaba cu uleiul ? sa mai scot din el ? In TDM900 se pare ca intra 4 litrii fara probleme, cantitate care corespunde cu nivelul maxim de pe joja. Asigura-te ca citesti bine nivelul. Procedura (via Patrick): la cald, lasi motorul la ralanti ~30-60 secunde, il opresti. Scoti joja, o cureti, o bagi la loc neinsurubata, indrepti motorul, il pui la loc pe cric si faci citirea. Corectati-ma daca gresesc ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Fix asa am facut, cand sta pe cric e putin sub max, cand sta dreapta e putin peste max, pnm am si masurat =)) fix 8 milimetri deasupra gaurii ce indica max ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Fix asa am facut, cand sta pe cric e putin sub max, cand sta dreapta e putin peste max, pnm am si masurat =)) fix 8 milimetri deasupra gaurii ce indica max ) Nu stiu ce sa zic, ar trebui o parere avizata . Nu mai bine ii schimbi tu uleiul si ii pui 4 litrii? 150-200 de lei e un pret bun ca sa nu te alegi cu schimbat garnituri de toate felurile, sau mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Tocmai am terminat de tras cu seringa si un furtunel de perfuzor, acu sunt fix la semnul de max )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Tocmai am terminat de tras cu seringa si un furtunel de perfuzor, acu sunt fix la semnul de max )) Dar nu inteleg, cum ai ajuns sa nu stii cat ulei ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Cred ca va plictisiti grav de tot, si in loc sa va dati cu mobrele masurati mililitrii din gaoace. Apropos, daca tot ai pus prea mult ulei, incaleca si da-i bice cativa km. In felul asta motorul o sa-ti manance surplusul si gata. Te-ai si plimbat, ai rezolvat si enigma. Da' cu lichidul de racire, lichidul, lichidul...cat e lichidul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 poi bre pe sticla de 5L de ulei nu era gradatie mnoh cu antigelul e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Cred ca va plictisiti grav de tot, si in loc sa va dati cu mobrele masurati mililitrii din gaoace. Apropos, daca tot ai pus prea mult ulei, incaleca si da-i bice cativa km. In felul asta motorul o sa-ti manance surplusul si gata. Te-ai si plimbat, ai rezolvat si enigma. Da' cu lichidul de racire, lichidul, lichidul...cat e lichidul? Poate ne dam, dar masuram si mililitrii din gaoace. Ce e asa rau? poi bre pe sticla de 5L de ulei nu era gradatie mnoh cu antigelul e bine Parca Motul 10w50 vine si in bidoane de 4 litri. Editat Mai 30, 2016 de Rimio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Yep ipone 10 40 luat direct de la importatorul oficial. Am inteles ca e miezul, dar, il suspicionez ca e facut in colaborare cu motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Yep ipone 10 40 luat direct de la importatorul oficial. Am inteles ca e miezul, dar, il suspicionez ca e facut in colaborare cu motul Yamalube cica ar fi facut in colaborare cu motul. Eu sunt la al 2 lea sezon in care bag asa ceva si sunt foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Salut, Caut si eu un suport top case pentru 3vd. Stiti pe cineva care vinde sau de unde pot sa il cumpar? Ms! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutare baietile, Revin asupra impresiilor initiale in ceea ce priveste TDM-ul. Buei nu ma satur de ea ), efectiv nu pot sa ma dau jos din sa... am inceput sa caut tot felul de scuze numai sa ma plimb... am aproape 1.300 km la 1 saptamana de la cumparare, e ca un drog, plec mai devreme la munca si ocolesc cat pot numai sa ma plimb, iar la intoarcere, ma ratacesc intentionat ) Cat despre ce ziceam initial, suspensia e super ok, a fost contrastul prea mare intre cea laxa de la Pegaso Strada, orientata catre 50/50 si cea de la TDM, care e clar orientata catre asfalt. M-am obisnuit cu ea si acum iau viraje cum nici nu visam sa iau cu pegaso. Inca nu m-am obisnuit cu puterea motorului... trage ca disperata, se salta pe o roata de fiecare data cand indrasnesc sa fac ghidusii cu ea si am invartit roata spate de cateva ori pe pisatul cu care stropesc edilii nostri dimineata soselele ... O mica problema insa, se intampla uneori sa ramana pozitiile aprinse, cu cheia la max in stanga, cu ghidonul blocat. E vreo chestie ? sau trebuie sa gresez butucul (merge cam greu, in sensul ca agata cheia). Noroc cu paznicii din parcarea de la servici ca au nr meu si au sunat... altfel impingeam cu sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Ma bucur ca te-a prins microbu. Vezi ca rotesti prea mult de cheie cand blochezi ghidonul si d-aia raman pozitiile blocate. e chestie care era prezenta la si la vechiul TDM, ceva gen lumina de pozitie fara sa lasi cheile in contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Corect, Cava! Lasi mobra pe pozitia de stationare, care este cu un pas dupa pozitia de oprire normala. Dupa ce te dai jos de pe mobra, uita-te la stopuri sau la fauri si, daca-s aprinse, bagi cheia in contact si mai invarti in sens orar inca o pozitie si totul va fi perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.