Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Clapeta de soc corodata, nivem marit de benzina in camerele de nivel constant, eventual amestec prea bogat la relanti

 

PICT0923.JPG

 

PICT0924.JPG

 

PICT0928.JPG

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu cand am luat TDM-ul pornea fara sa ii trag socul ( asa porneste si acum ) era cald afara 25C. e bine ca porneste fara soc? am auzit ca in aceste conditii, adica pornind fara soc, consumul e mai mare. porneste si sta cam in 900-1000, turometrul. se regleaza din carburatoare chestia asta?

relantiul se regleaza de la o rozeta de langa robinetul de benzina. 1200 e normal la tdm.

 

la mine in nici o dimineata nu porneste fara soc. trag socu, apas butonu si porneste. merge de fiecare data ;) fara soc nu isi tine relantiul constant si moare motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pf ... bemezeurile au ;)

Nu au. Au in schimb o clapeta care, atunci cand e trasa, pretensioneaza putin cablul de acceleratie care vine de la manson, ca si cum ai sta cu gazul un pic de tot deschis (ca atunci cand la carburatie, cu motor rece si fara soc, tii putin gazul deschis ca sa mentii relantiul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am sa ajung si eu la intalnire inca de vineri. Primiti si pe cineva cu FZR 1000? O sa fim 2 persoane. Banditule, spune-mi unde ne intalnim in Sfantu Gheorghe, pentru ca il am pe cumnatul meu in Bod si se pare ca stie foarte bine orasul(cu el vin). Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am sa ajung si eu la intalnire inca de vineri. Primiti si pe cineva cu FZR 1000? O sa fim 2 persoane. Banditule, spune-mi unde ne intalnim in Sfantu Gheorghe, pentru ca il am pe cumnatul meu in Bod si se pare ca stie foarte bine orasul(cu el vin). Bafta si asfalt uscat!

 

Salutare Stiu ca nu sant 1Bandit dar din partea mea sa vine linistit prietenul tau cu FZR 1000 ie bine venit !!!! Legatura cu locul unde intalnim asa trebuie sa organizam sa fie loc unde putem parca motoarele pana soseste toate lumea , si daca vrea cineva sa bea o cafeasau sau un succ pana asteptam sa fie acolo unde intalnim.Propun la un bar cu terassa cu nume PAB vizavi cu stadionul mare din Sf Gheorghe,acolo ie loc penrtu Motoare si ie cafea , succ tot ce doriti si mancare daca trebuie .

 

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

franele cum se pot regla sa nu mai stranga pe disc?

 

1. desfaci etrierii din locurile lor scoti ( foloseste inelara sau tubulara), poti lucra pe rand,nu e nevoie sa scoti furtunele pt ca lucrezi acolo pe loc

2. desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana, pui in jurul lui o carpa care absoarbe si apoi un servetel peste ca sa nu intre gunoi sai alete mizerii

3. scoti placutele, incearca sa tii minte exact pozitia ca la montarea inapoi sa isi pastreze pasuirea

4.ii cureti cu spray de frana, in abundenta ( e cam 10-15 lei un stay de 500ml , gasesti la magazinele de auto) pana te asiguri ca functioneaza toate cele 4 pistoane pe fata sau 2 pistoane pe spate

5. montezi totul la loc

6. efectuezi schimbul de lichid de frana si aerisirea sitemului de franare

 

aerisirea: dupa ce ai completat cu lichid de frana, strangi de 3-4 ori maneta si o tii apasata, in momentul in care tii maneta apasata o alta persoana deschide surubul ( surub de 8, folostet tot o inelara) de aerisire si il strange la loc rapid, efectuezi de mai multe ori aceasta manevra, completand constant cu lichid de frana. de obicei faci panavezi ca nu mai ies bule de aer.

 

peste surubul de aerisire pui intai inelara si o potrivesti astfel inca sa poti deschide si strange dintr-o singura miscare surubul, iar dupa ce ai pus cheia vi cu un furtunas pe care sa se scurga lichidul de frana in surplus.

 

dupa ce faci toata operatiunea asta, o sa dureze ceva pana se aseaza din nou placutele de frana

 

PS eu am facut operatiunile astea singur fara ajutorul unei a 2-a persoane. nu e deloc misto sa faci aerisirea la etrierul stang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm 5 saptamani de la accident. dupa 3 saptamani a pornit la a 3-a apasare de buton. acum dupa alte 2 saptamani nu a mai vrut sa porneasca. a avut o mica perioada de 3-4 secunde in care motorul a mers apoi nimic.

 

nu am vrut sa mai chinui bateria, asa ca am renuntat....

 

forta nu a fost cu mine azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era deschis. nu-l inchid de obicei. probabil ca e innecata. oricum nu aveam chef de mesterit. inca sunt in carje si nu e fun sa umbli la motor.

 

era doar o poveste. ii dau de cap rapid,dar dupa ce ma pun pe picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi de marcă,

între 15-18 iulie se va ține cea de a 20-a întrunire a motocicliÂştilor organizată de BLUES BIKERS Gheorgheni.

Vă aÂşteptăm gu drag pe toți. :laugh:

Iote mah, forum cu reclame...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Dragi colegi de marcă,

 

Ati descoperit cumva din greseala pentru ce este primul bec din stanga care nu se aprinde niciodata? Cel putin la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi de marcă,

 

Ati descoperit cumva din greseala pentru ce este primul bec din stanga care nu se aprinde niciodata? Cel putin la mine.

Dacă e 3VD atunci e liber,nu e nici un bec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Scuze pentru exprimarea telegrafica.

 

Avem pe bord 3 becuri indicatoare la modelul 4TX: faza lunga, semnal si punctul neutru.

In stanga primului bec ce indica faza lunga, pare sa mai fie unul care insa nu se aprinde. Ma gandeam ca o fi indicatorul de cric lasat si nu merge la mine.

La voi cum e?

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...