Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nici unul din astea. sunt niste mizerii, care le poti schimba foarte usor cu H4

 

uite asa sa faci legatura ca sa fie corect la bec, mufa H4 la mufa de la becul original :laugh:

 

conexiune.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici unul din astea. sunt niste mizerii, care le poti schimba foarte usor cu H4

 

uite asa sa faci legatura ca sa fie corect la bec, mufa H4 la mufa de la becul original :laugh:

 

conexiune.JPG

 

 

 

- am inteles,se pot oare schimba becurile fara sa desfaci jumatate de motocicleta??

- din cate am vazut eu cred ca am deja becuri H4 ...

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut lume. Dupa cum am promis, revin cu niste poze cu saua proaspat luata de la Darian. Am asteptat ceva..dar de, nici eu nu m-am gandit sa o duc iarna, cand era omu' liber. Oricum, a meritat toti banii si tot timpul :laugh: Multam Darian.
ele sau vinilin

 

salut, cat a durat toata treaba cu retapitarea seii? m-ar interesa si pe mine.... e piele sau vinilin? ai putea sa ma pui in legatura cu cel care face treaba?

multumesc anticipat

 

Mesaj completat

Am schimbat uleiul la Arad, inainte de plecare. Am citit pe forum si eram avertizat de problema. Zoly m-a mai linistit, spunand ca al lui consuma ceva ulei, dar de genul 1 l la 6000 km. Am fost foarte atent la acest aspect si m-am uitat la nivelul uleiului azi dimineata, dupa parcurgerea a 610 km. Nu consumase nimic. Uleiul era la maxim. Desi n-am pus un ulei deosebit (Repsol), fiindca vreau sa spal motorul ca lumea si apoi sa-i dau un ulei bun (ma gandesc la Motul sau Castrol), mi s-a parut ca s-a comportat foarte bine.

 

E foarte straniu ceea ce spui legat de disparitia uleiului. E evident ca daca nu pica, nu are cum sa dispara decat pe evacuare, deci ars. Cel putin io nu vad alta solutie.

La drum lung, daca sunt probleme cu consumul de ulei, cred ca-i bine sa ai un bidon de 1 l din acela cu stut. Poti turna fara probleme.

 

Iti cam dau dreptate la cele spuse vis-a-vis de etajarea cutiei de viteze. Nu stiu cum e cu a cincea, ca n-am trecut de 6.000 de ture (nu stiu sa spun viteza ca s-a rupt cablul de kilometraj!!). A treia, la mine, fluiera de jos pana sus cam pe toata plaja de turatii. Adica de la 2000 pana la 5000-5500 (cam pe aici am schimbat).

 

Ce am mai remarcat deranjant - si as vrea parerea voastra in acest sens - este ca maneta de ambreiaj se actioneaza destul de greoi. In afara de faptul ca ajung destul de greu cu degetele la maneta, aceasta este si foarte dura, greu de tras. Asa e normal sau o fi la mine problema asta din cauza faptului ca-i neuns cablul? Schimbarile tuturor treptelor este cam zgomotoasa (fata de gustul meu) si ma gandesc ca acest lucru poate fi generat si de o problemuta la cablul de ambreiaj. Poate nu are cursa optima pentru a se realiza debreierea integrala...

 

De asemenea, parca mi-ar fi placut ca lumina farurilor sa fie ceva mai puternica. Aveti vreo reteta pentru "boala" asta?

 

Voi cum procedati cu lantul : aveti picurator pentru ungere sau il ungeti cand si cand?

 

Stie cineva unde pot gasi un suport de case central si un case?

 

Mii de multumiri!

 

 

pentru lumina mai buna eu folosesc becuri de 100W si proiectoare de ceata la faza mica..... e mare diferenta.... la 4TX sunt H1 si H3

Editat de kikiroz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ele sau vinilin

 

salut, cat a durat toata treaba cu retapitarea seii? m-ar interesa si pe mine.... e piele sau vinilin? ai putea sa ma pui in legatura cu cel care face treaba?

multumesc anticipat

 

 

Nu este piele naturala. A durat cam 10 zile. Cauta userul darian...el este vinovatul. In profilul lui gasesti si nr de tel si id de msg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, dupa 9 luni de stres si bani aruncati pe geam, baietii de la politie au ajuns la concluzia ca pot sa imi inmatriculez si eu tdm-ul.

...

morala?

 

Daca iti iei motor, pana nu ai fost la biroul unde tre sa iti inmatriculezi vaca, sa iei o lista exacta si specifica cu ce acte iti trebuie. daca nu le are vanzatorul pe toate, PE LOC, nu scoti un leu/euro. Nu stii in cine te poti increde si in cine nu.

E bine ca ai rezolvat intr-un final, dar e o lectie pe care ai platit-o cu multi nervi si timp pierdut. Desi bunul simt si responsabilitate pot fi interpretate diferit, ne cam prindem cu totii cand se sare calul. Presupun ca tu nu reveneai cu telefoane si il "agasai" asa, de pe-o zi pe alta si aiurea, ci pentru ca el iti dadea niste termene pe care nu le onora. Iar 9 luni de zile este un interval de timp care spune destul de multe.

 

Trebuie evitat pe cat posibil sa achitati un vehicul pana cand nu aveti toate actele necesare inmatricularii in fata si stiti sigur ca sunt ok. Inclusiv autentificarea RAR, chiar daca o platiti voi ca si cumparatori. Eu cand am luat TDM-ul tot am gafat-o un pic la final, cand entuziasmat ca totul e in regula si fiind si sigur ca vanzatorul e un baiat respectabil, motociclist stimabil etc. (mai aveam si o cunostinta comuna), nu i-am mai luat un rest de 50 de euro pe care a avut grija, in ciuda promisiunilor, sa nu mi-i mai dea. M-a deranjat mai mult gestul, m-am simtit furat si scuipat in fata. Dar acum cand ma gandesc mi se pare amuzant cum cineva risca sa se compromita pentru mai nimic, mai ales intr-o lume asa de mica.

 

Din cate stiu, tipul aduce multe V-strom-uri. Si, pana acum, n-am auzit niciun V-stromist sa se planga de probleme cu actele...Dar, cine stie?!

E normal sa mai apara si probleme, cu actele sau de alt gen. Si iti dai seama cu adevarat cat de ok e o persoana abia in astfel de situatii.

 

cam e timpul pt un nou TDM, mai coios, mai usor, mai bun de touring :laugh:
E orientata mai mult catre touring de autostrada ;)

Nu mi-as face sperante sa apara un nou TDM prea curand. Si atunci va fi mai degraba de 1200, cu mototul de pe Super Tenere, ca-i mai ieftin sa preiei decat sa faci unul de la zero.

Imaginilea alea nu inseamna nimic oficial, sunt doar niste idei ale unor pasionati probabil. Practic e un 900 redesenat pe alocuri. Asa cum arata acolo, nu-l vad touring de nici un fel, ci un fun-bike, asa cum ar fi si normal. Ca face-lift al actualului TDM mi se pare super reusita. O motocicleta touring (veritabila) ar insemna alta clasa, alt pret, mai departe de spiritul TDM si o concurenta fara sens pentru Super Tenere, daca se merge in continuare pe ideea de 2-paralel, asta pentru ca ST/1200GS si altele ca ele se vand inclusiv pentru touring pe sosea. Singurul streer-tourer de la Yamaha ramane FJR.

 

 

 

Mesaj completat

piele sau vinilin

Pielea n-ar fi prea practica. Absoarbe umezeala, trebuie intretinuta... si tot nu poate sa te tina prea mult daca mergi si pe vreme proasta si nu ai garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

stie careva codul pentru bateria de 3VD ? Se pare ca e dusa, si trebuie sa caut alta.

Poate stiti si persoane care au de vanzare asa ceva...

 

Ride safe, ca vine vremea buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, ce acte de la vama ti-au trebuit? Eu am luat un Virago din Germania si nu am avut decat actele mtocicletei(talon mare si talon mic-asa cum zic ei) si actul de vanzare-cumparare. Si in aproximativ 1 saptamana am inmatriculat-o.

 

Cavalere, ma refeream la faptul ca una din "urechile" de prindere este confectionata din doua bucati si ma gandeam ca acolo, la prindere, ar fi tensiunea mai mare. Nici prin gand nu mi-a trecut sa-l critic pe Dejavu, al carui crash-bar mi-a salvat si pielea si motorul Hai bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

stie careva codul pentru bateria de 3VD ? Se pare ca e dusa, si trebuie sa caut alta.

Poate stiti si persoane care au de vanzare asa ceva...

 

Ride safe, ca vine vremea buna.

 

 

vb cu ottoman. poate aduce diferite modele la preturi decente. eu mi-am luat varta la 200 ron fara intretinere, yuasa era cu 65 ron mai scumpa si nu mi-am permis acum :laugh:

 

poate data viitoare.

 

 

Mesaj completat

Cavalere, ma refeream la faptul ca una din "urechile" de prindere este confectionata din doua bucati si ma gandeam ca acolo, la prindere, ar fi tensiunea mai mare. Nici prin gand nu mi-a trecut sa-l critic pe Dejavu, al carui crash-bar mi-a salvat si pielea si motorul Hai bafta!

 

glumeam si eu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

stie careva codul pentru bateria de 3VD ? Se pare ca e dusa, si trebuie sa caut alta.

Poate stiti si persoane care au de vanzare asa ceva...

 

Ride safe, ca vine vremea buna.

 

 

Cauta la sel-gros eu de acolo am luat ai si garantie 1 an succesuri .

Mesaj completat

- stie cineva ce becuri sunt in farurile de TDM 3VD an 95''? h4,h7,h1???multumesc.

 

 

 

Becurile sunt cum a spus dallas merge h 4 dar nu-ti recomand cele mai slabe sunt de 55w tu ai nevoie de doua becuri = 110w e prea mult pt mobra distrugi bateria eu asa am avut si le-am schimbat originalele sunt de 35 w baga xenoane si e PERFECT ( e o parere personala ) bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Korben Dallas » Mie Feb 16, 2011 3:46 pm

 

Indiscutabil, a fost cea mai urgentă investiție pe care am facut-o pentru africana mea

Efectul a fost probat la ieÂşirea de duminică, când temperatura exterioara nu a depăÂşit 4 grade Celsius

Este de la IXS (deÂşi eu nu le-am găsit în catalog), Âşi modulul de comandă are 5 trepte

Nu am avut nevoie nici măcar de treapta a treia, incălzesc foarte bine (treapta a cincea incălzeÂşte până la aprox 60 grade - nu sunt curios)

Consumul măsurat de mine nu a depăÂşit 4 A

Eu le-am cumpărat de la un magazin moto din Arad cu 212 lei

 

 

Mestere baga-ne si noua 2-3 poze sa le vedem si noi. ca ma tenteaza si pe mine astea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dupa o zi foarteeeee lunga, am terminat tot ce mai aveam de facut la mobra...respectiv autentificare la RAR, talon, numar...si cam atat. Am trait un nou episod din filmul "m-am nascut intre Carpati, din nefericire". Desi aveam ITP valabil pana in 2012, si ajunsesem acolo strict pt certificatul de autenticitate, inginerul (sau cum le-o spune) de la RAR, a considerat din start ca tobele mele, Laser Pro Stock nu sunt bune deloc pt TDM. Am presupus ca avea decibelmetru in urechea stanga (lasand la o parte glumele, tobele chiar se aud de bun simt...niciunul din prietenii cu care am vb despre asta, nu a crezut ca s-a luat cineva de mine, pt cum se aud tobele alea). Dupa unele amenintari gen..ar trebui sa iti anulez ITP-ul, a ajuns la concluzia, ca trebuie sa le fac sa se auda mai incet. Din fericire pt mine, mobra lui Cavaleru, era la Ottoman in garaj, aproape de RAR-ul din Voluntari, deci nu am pierdut decat 3 ore, cu drumuri intre RAR si Ottoman, si montat si demontat tobe, pentru un nenorocit de certificat de autenticitate. Multam mult Cristi pt ajutor (nu multi si-ar da bucati din mobra imprumut la oameni pe care nici nu i-au vazut vreodata), si multam mult Ottoman pt promptitudinea cu care m-ai ajutat cu montatul/demontatul tobelor.

Apropo, numarul b-850-tdm, era luat...oameni rai la suflet ;) , asa ca m-am gandit ca merge b-849-tdm :laugh: , asta fiind cpacitatea cilindrica din talon. Trebuie sa modific si profilul :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

stie careva codul pentru bateria de 3VD ? Se pare ca e dusa, si trebuie sa caut alta.

Poate stiti si persoane care au de vanzare asa ceva...

 

Ride safe, ca vine vremea buna.

 

 

Salut!

 

Ia vezi asta: http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriil.../root/cbtx12-bs

 

@barboge: Nu din greseala, placa aceea de prindere din partea stanga este facuta din doua bucati.. imi era mai usor sa fie dintr`una.. Dar!.. In acest caz, dupa montarea crick`ului central, tu numai puteai sa sa ridici la loc crick`ul lateral. :laugh:

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dupa o zi foarteeeee lunga, am terminat tot ce mai aveam de facut la mobra...respectiv autentificare la RAR, talon, numar...si cam atat. Am trait un nou episod din filmul "m-am nascut intre Carpati, din nefericire". Desi aveam ITP valabil pana in 2012, si ajunsesem acolo strict pt certificatul de autenticitate, inginerul (sau cum le-o spune) de la RAR, a considerat din start ca tobele mele, Laser Pro Stock nu sunt bune deloc pt TDM. Am presupus ca avea decibelmetru in urechea stanga (lasand la o parte glumele, tobele chiar se aud de bun simt...niciunul din prietenii cu care am vb despre asta, nu a crezut ca s-a luat cineva de mine, pt cum se aud tobele alea). Dupa unele amenintari gen..ar trebui sa iti anulez ITP-ul, a ajuns la concluzia, ca trebuie sa le fac sa se auda mai incet. Din fericire pt mine, mobra lui Cavaleru, era la Ottoman in garaj, aproape de RAR-ul din Voluntari, deci nu am pierdut decat 3 ore, cu drumuri intre RAR si Ottoman, si montat si demontat tobe, pentru un nenorocit de certificat de autenticitate. Multam mult Cristi pt ajutor (nu multi si-ar da bucati din mobra imprumut la oameni pe care nici nu i-au vazut vreodata), si multam mult Ottoman pt promptitudinea cu care m-ai ajutat cu montatul/demontatul tobelor.

Apropo, numarul b-850-tdm, era luat...oameni rai la suflet ;) , asa ca m-am gandit ca merge b-849-tdm :laugh: , asta fiind cpacitatea cilindrica din talon. Trebuie sa modific si profilul :)))

 

 

eu ma bucur ca te-am putut ajuta. si daca eram la munca cu mobra tot te ajutam ca am mereu la mine scule sa demontez aproape toata mobra :)

inainte de a fi motociclisti suntem oameni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dupa o zi foarteeeee lunga, am terminat tot ce mai aveam de facut la mobra...respectiv autentificare la RAR, talon, numar...si cam atat. Am trait un nou episod din filmul "m-am nascut intre Carpati, din nefericire". Desi aveam ITP valabil pana in 2012, si ajunsesem acolo strict pt certificatul de autenticitate, inginerul (sau cum le-o spune) de la RAR, a considerat din start ca tobele mele, Laser Pro Stock nu sunt bune deloc pt TDM. Am presupus ca avea decibelmetru in urechea stanga (lasand la o parte glumele, tobele chiar se aud de bun simt...niciunul din prietenii cu care am vb despre asta, nu a crezut ca s-a luat cineva de mine, pt cum se aud tobele alea). Dupa unele amenintari gen..ar trebui sa iti anulez ITP-ul, a ajuns la concluzia, ca trebuie sa le fac sa se auda mai incet. Din fericire pt mine, mobra lui Cavaleru, era la Ottoman in garaj, aproape de RAR-ul din Voluntari, deci nu am pierdut decat 3 ore, cu drumuri intre RAR si Ottoman, si montat si demontat tobe, pentru un nenorocit de certificat de autenticitate. Multam mult Cristi pt ajutor (nu multi si-ar da bucati din mobra imprumut la oameni pe care nici nu i-au vazut vreodata), si multam mult Ottoman pt promptitudinea cu care m-ai ajutat cu montatul/demontatul tobelor.

Apropo, numarul b-850-tdm, era luat...oameni rai la suflet :( , asa ca m-am gandit ca merge b-849-tdm :laugh: , asta fiind cpacitatea cilindrica din talon. Trebuie sa modific si profilul :)))

 

 

Foarte frumos gesturile lui Cavalerul si OttoMan!

Chapeau, le Chevalier!

Ecards! çok gßzel, Otomane! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de aventurile mele de azi...acelasi inginer, deosebit de inteligent, mi-a spus ca nu exista xenoane omologate pentru motociclete, si ca asta ar fi un motiv la fel de bun ca si tobele, pt a fi respins la o verificare tehnica. Asa ca atentie daca aveti drumuri pe la RAR.

 

Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca si io am luat-o-n bot de la un inginer d-asta de mare perspectiva de la RAR cand m-am dus sa iau un certificat de autenticitate la Virago. Desi avea ITP valabil, desi seria caroseriei, cea a motorului erau ok, omului i s-a pus pata pe tobele mele si pana nu m-am dus sa le pun niste silence-uri, n-am trecut de acest Cerber! E drept ca faceam un pic de zgomot, da' nici io n-am vazut vreun decibelmetru cu care sa fi controlat ceva. S-ar putea sa fie vorba de acelasi inginer ca la Jerlo ca si la mine a facut la fel : doar si-a incordat olecuta urechea stanga si si-a dat seama ca depasesc nivelul fonic acceptat.

Cu xenoanele am patit-o la masina, tot la RAR : cica masina n-a fost proiectata cu xenon si nu pot sa pun niciun fel de astfel de instalatie, oricat de dedicata ar fi ea modelului lui meu de masina! Si asa a trebuit sa-mi scot xenoanele si sa revin la becurile oarbe H1...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de xenoane si de r.a.r.

Am vazut o faza draguta la rar facuta de un tip cu un Subaru, cu xenoane puse de el

Desigur, "inginerul" rar a comentat, la care proprietarul a zis ca nu sunt xenoane, ci becuri normale

"inginerul" a insistat, dar nici proprietarul nu s-a lasat, a cerut "inginerului" sa demonstreze ca becurile lui sunt xenoane :laugh:

Nu stiu cum s-a incheiat razboiul, ca am plecat de la rar, terminasem identificarea motocicletei :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de xenoane si de r.a.r.

Am vazut o faza draguta la rar facuta de un tip cu un Subaru, cu xenoane puse de el

Desigur, "inginerul" rar a comentat, la care proprietarul a zis ca nu sunt xenoane, ci becuri normale

"inginerul" a insistat, dar nici proprietarul nu s-a lasat, a cerut "inginerului" sa demonstreze ca becurile lui sunt xenoane :laugh:

Nu stiu cum s-a incheiat razboiul, ca am plecat de la rar, terminasem identificarea motocicletei :(

 

 

Nicule, vezi ca te intrebasem mai sus, de mansoanele tale incalzite care l-ai montat. daca poti pune 1-2 poze cu ele? si cu controlerul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule, vezi ca te intrebasem mai sus, de mansoanele tale incalzite care l-ai montat. daca poti pune 1-2 poze cu ele? si cu controlerul?

Am vazut, dar deocamdata am doar o poza, cu controlerul

Mansoanele nu sunt deosebite, arata la fel va oricare

 

DSCN0654.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...