Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Bine ai venit Shorty, si la mine a fost de vina cauciucul tocit aiurea.

Ghidonul trebuie reglat dupa pozitia corpuluisa fie comod. Am schimbat uleiul intelescoape in vara si nu am reglat bine ghidonul. Toata pozitia pe motor mi sa schimbat!!! + Disconfort la incheietura mainii drepte. Ghidonul e intors spre fatza. (ridicat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare posesori de TDM,

 

Incepand de azi dimineata m-am alaturat si eu grupului vostru, cu un 5PS4, asa ca incep prin a spune bine v-am gasit. Deocamdata am facut doar vreo 15 km cu el, de la vanzator pana la garaj, dar am deja cateva intrebari cu care sper sa ma puteti ajuta :) Ar fi cam asa:

 

1. Am observat ca la viraje, motoreta parca se opune cand o aplec si da sa se indrepte. Rezultatul e ca e foarte greu sa iau o curba cat as vrea de aplecat si trebuie sa imping puternic in ghidon ca sa se aplece. Adica, intr-un viraj la stanga, ghidonul insista sa se duca la stanga si trebuie sa-i opun destul de multa rezistenta ca sa faca ce vreau eu. Asta e un comportament normal si m-am obisnuit eu prost pe LC4, sau e ceva de verificat? De mentionat ar fi ca guma fata e cam la sfarsitul vietii, iar guma spate e si ea destul de patrata.

 

2. Am observat ca ma supara putin incheietura mainii drepte, datorita unghiului ghidunului (e prea adus spre mine). Asta cred ca s-ar rezolva cu un ghidon mai drept. E cineva care a facut schimbarea asta, aveti sugestii de producatori/modele?

 

3. Am in plan sa iau un parbriz mai inalt, deci daca aveti recomandari legat de asta m-as bucura sa le aud.

 

4. Unde as putea face o verificare de joc la supape si un reglaj, daca e necesar? Motoreta are 40k km si din ce-am vazut in manual cam asta e momentul.

 

5. Exista vreun indiciu vizibil din exterior daca a fost schimbat intinzatorul de lant de distributie, sau se vede doar daca il dau afara? Mi se pare ca se aude cam tare, dar nu sunt convins ca e lantul, sau asa se aude normal distributia. E destul de regulat sunetul.

 

6. Si-a anulat cineva flapsul din airbox? Mi s-a parut cam "sensibila" la turatii mici si am inteles ca anularea flapsului ajuta mult la remedierea comportamentului asta.

 

In rest, ce sa zic.. imi place motoreta, pozitia e foarte OK, iar ca si confort nu se compara cu ce am calarit eu in ultimii 3 ani. Mai multe impresii am sa-mi fac dupa ce se mai incalzeste vremea.

 

Toate bune si astept pareri :)

 

Boun giournou! [ a se citi in italiana ]

 

1. Poate fi si de cauciucuri, dar poate fi si faptul ca esti pe alt motor. si eu am avut aceeasi senzatie cand am trecut pe tdm, si am schimbat si eu anvelopele

2. e alt motori. poti regla ghidonul

3. ramai cu cel original. te obisnuiesti. ce cel mai bun. daca vrei mai multa protectie la vant, treci pe un BmW :P

4. nu te lua de supape. daca nu stii sigur ca ai probleme, nu ubla si nu lasa pe oricine sa umble acolo

5. da, exista: are alta culoare materialul intinzatorului, ne fiind la fel de uzat ca restul blocului in care e montat, fiind pus ulterior. eu l-am schimbat pe al meu si in prop de 90% suna la fel :D ca originalul

6. am anulat eu flapsul. imi place mai mult asa.

7. anvelope: daca tot iei pr2, mai pune 20 de euroa si ia pr3. nu vei fi dezamagit

 

 

Liviule! prima optiune pica, pt ca o parte din noi am fost anul trecut! restul stau in picioare pt ca sunt excentrice!!! :friends: [ abia astept. eu zic sa le facem pe amandoua]

 

le: si eu se pare ca sufar de ceva mancarimi pt ca tocmai mi-am comandat asta

 

! [ a se citi in italiana ]

 

1. Poate fi si de cauciucuri, dar poate fi si faptul ca esti pe alt motor. si eu am avut aceeasi senzatie cand am trecut pe tdm, si am schimbat si eu anvelopele

2. e alt motori. poti regla ghidonul

3. ramai cu cel original. te obisnuiesti. ce cel mai bun. daca vrei mai multa protectie la vant, treci pe un BmW :P

4. nu te lua de supape. daca nu stii sigur ca ai probleme, nu ubla si nu lasa pe oricine sa umble acolo

5. da, exista: are alta culoare materialul intinzatorului, ne fiind la fel de uzat ca restul blocului in care e montat, fiind pus ulterior. eu l-am schimbat pe al meu si in prop de 90% suna la fel :D ca originalul

6. am anulat eu flapsul. imi place mai mult asa.

7. anvelope: daca tot iei pr2, mai pune 20 de euroa si ia pr3. nu vei fi dezamagit

 

 

Liviule! prima optiune pica, pt ca o parte din noi am fost anul trecut! restul stau in picioare pt ca sunt excentrice!!! [ abia astept. eu zic sa le facem pe amandoua]

 

le: si eu se pare ca sufar de ceva mancarimi pt ca tocmai mi-am comandat asta

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Liviule! prima optiune pica, pt ca o parte din noi am fost anul trecut! restul stau in picioare pt ca sunt excentrice!!! :friends: [ abia astept. eu zic sa le facem pe amandoua]

 

le: si eu se pare ca sufar de ceva mancarimi pt ca tocmai mi-am comandat

 

Si daca ati fost anul trecut de ce sa nu mai mergeti o data anul asta? :)

 

Important mi se pare sa stabilim un numar de 5-6 locatii si apoi sa ne decidem unde sa organizam intrunirea. Poate anul asta reusim sa o organizam mai k lumea!

 

GPS din ala am si io.Pentru cat de ieftin e, mi se pare destul de rezistent.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca ati fost anul trecut de ce sa nu mai mergeti o data anul asta? :)

 

Important mi se pare sa stabilim un numar de 5-6 locatii si apoi sa ne decidem unde sa organizam intrunirea. Poate anul asta reusim sa o organizam mai k lumea!

 

GPS din ala am si io.Pentru cat de ieftin e, mi se pare destul de rezistent.

 

Salut Liviu. Nu mi se pare prea ieftin frate, la 10 mil doar cu harta Romaniei. Ar fi frumos din partea lor daca ar vinde doar jucaria...fara soft. Ar fi mai ieftin...ca oricum a doua zi are instalata o crackuiala cu toata Europa :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de ce e nevoie ca sa verifici uzura la ambreiaj?

Trebuie masurate lungimea arcurilor si grosimea placilor cu sublerul, presupun.

Dupa ce golesti uleiul din motor. Am facut comanda la motul 7100 10w40 si mi-a ajuns.

Daca vine sezonul, vreau sa am motocicleta pregatita.

 

De ce alte scule as mai avea nevoie?

A facut cineva chestia asta??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca ati fost anul trecut de ce sa nu mai mergeti o data anul asta? :)

 

Important mi se pare sa stabilim un numar de 5-6 locatii si apoi sa ne decidem unde sa organizam intrunirea. Poate anul asta reusim sa o organizam mai k lumea!

 

GPS din ala am si io.Pentru cat de ieftin e, mi se pare destul de rezistent.

 

trebuie 3 locatii maxim.

 

gps-ul e chiar bun dar pretul lui care il merita e ala la care ti l-am produs eu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie 3 locatii maxim.

 

gps-ul e chiar bun dar pretul lui care il merita e ala la care ti l-am produs eu ;)

 

 

Asa aveam si eu impresia...ca Liviu nu a dat 10 mil pe el. Cristi, cand mai ai ocazii d-astea, baga si tu un anunt...sigur iti iese la bere de nu o sa poti duce :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de ce e nevoie ca sa verifici uzura la ambreiaj?

Trebuie masurate lungimea arcurilor si grosimea placilor cu sublerul, presupun.

Dupa ce golesti uleiul din motor. Am facut comanda la motul 7100 10w40 si mi-a ajuns.

Daca vine sezonul, vreau sa am motocicleta pregatita.

 

De ce alte scule as mai avea nevoie?

A facut cineva chestia asta??

 

L-a pagina 2.04 din manual scrie:

 

Friction plate thickness: 2.9 to 3.1 mm (service limit: 2.8mm);

Plain plates:

Thickness (special "slick" plate): 2.2 - 2.4mm;

Thickness (all other plates): 1.9 - 2.1mm;

Warpage (max): 0.1mm (asta nu stiu ce e).

 

Clutch springs:

Springs free length: 55mm (service limit: 53mm).

 

Bine-nteles, la mine doar teoria, practica este egala cu 0. :D

 

Ai simtit ca incepe sa-ti patineze sau prinde prea putin?

 

A... mentenanta la ambreiaj o gasesti la pag. 2.29 - 2.34.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani la toata lumea! Asa, de ianuarie... :)

 

ps: Linx lucreaza la SMURD?

Nope. (De ce?)

 

Salutare posesori de TDM,

 

Incepand de azi dimineata m-am alaturat si eu grupului vostru, cu un 5PS4, asa ca incep prin a spune bine v-am gasit. Deocamdata am facut doar vreo 15 km cu el, de la vanzator pana la garaj, dar am deja cateva intrebari cu care sper sa ma puteti ajuta :) Ar fi cam asa:

 

1. Am observat ca la viraje, motoreta parca se opune cand o aplec si da sa se indrepte. Rezultatul e ca e foarte greu sa iau o curba cat as vrea de aplecat si trebuie sa imping puternic in ghidon ca sa se aplece. Adica, intr-un viraj la stanga, ghidonul insista sa se duca la stanga si trebuie sa-i opun destul de multa rezistenta ca sa faca ce vreau eu. Asta e un comportament normal si m-am obisnuit eu prost pe LC4, sau e ceva de verificat? De mentionat ar fi ca guma fata e cam la sfarsitul vietii, iar guma spate e si ea destul de patrata.

 

2. Am observat ca ma supara putin incheietura mainii drepte, datorita unghiului ghidunului (e prea adus spre mine). Asta cred ca s-ar rezolva cu un ghidon mai drept. E cineva care a facut schimbarea asta, aveti sugestii de producatori/modele?

 

3. Am in plan sa iau un parbriz mai inalt, deci daca aveti recomandari legat de asta m-as bucura sa le aud.

 

4. Unde as putea face o verificare de joc la supape si un reglaj, daca e necesar? Motoreta are 40k km si din ce-am vazut in manual cam asta e momentul.

 

5. Exista vreun indiciu vizibil din exterior daca a fost schimbat intinzatorul de lant de distributie, sau se vede doar daca il dau afara? Mi se pare ca se aude cam tare, dar nu sunt convins ca e lantul, sau asa se aude normal distributia. E destul de regulat sunetul.

 

6. Si-a anulat cineva flapsul din airbox? Mi s-a parut cam "sensibila" la turatii mici si am inteles ca anularea flapsului ajuta mult la remedierea comportamentului asta.

 

In rest, ce sa zic.. imi place motoreta, pozitia e foarte OK, iar ca si confort nu se compara cu ce am calarit eu in ultimii 3 ani. Mai multe impresii am sa-mi fac dupa ce se mai incalzeste vremea.

 

Toate bune si astept pareri :)

 

Felicitari pentru achizitie in primul rand. Uite si parerile mele referitor la ce ai punctat mai sus:

1. Sunt mai multi factori, uzura anvelopelor este unul dintre ei, dar cu siguranta nu primul. Eu am observat acest comportament destul de tarziu, abia cand m-am urcat pe motocicletele altora si observam cum parca ma prabusesc in viraje, nu ma simteam ok, in timp ce ei simteau ca trebuie sa traga tare sa nu iasa de viraje. Diferenta am observat-o mai mult pe mobre cu anvelope inguste si profil on/off (TKC 80, K60). Am avut si pe a mea de proba un Pirelli MT-60, am schimbat de mai multe ori cauciucurile si concluzia ar fi ca ierarhia ar fi urmatoarea:

 

a. Este (si) o caracteristica a motocicletei. Ce anume o genereaza nu stiu. Este foarte posibil sa fie vorba de o repartizare "excesiva" a greutatii pe roata spate. O sa observi ca daca te lasi pe ghidon in curbe, e ceva mai bine, treaba valabila la cam orice mobra. Cu unghiul de fuga nu cred ca are treaba cum nu cred ca are legatura nici diametrul rotii fata (18"). Mai exista aici si o chestie psihologica (si nu fac misto), legata de amplasarea carenei frontale foarte in fata; la un moment dat, dupa ce ai mai multi km la activ cu ea, da-i jos parbrizul si carenele, fa o tura prin oras cu ea si ai sa intelegi despre ce e vorba.

b. Anvelopele - faptul ca sunt de strada (vs cramponate) si mai late - accentueaza acest comportament in viraje.

c. Uzura anvelopelor, a celei fata in primul rand - insa trebuie sa fie destul de accentuata

d. Presiunea prea scazuta in anvelopa fata.

(nu incerc sa enunt un adevar abosult, e doar o parere)

LE: Ce e mai important e ca nu este o problema, o sa te obisnuiesti in timp. Si e o mobra care poate lua virajele destul de bine ;) Poate doar pe acele de par nu se simte chiar in largul ei, in rest e f agila.

 

2. Si eu am cautat un an ghidon (ebay, alte mobre etc), insa nu am gasit ceva mai coborat. Eu il vroiam mai coborat, ceea ce inseamna cam acelasi lucru. Una dintre probleme ar fi ca putine ghidoane aftermarket sau de la alte marci in afara de Yamaha au acel filet in capat si ar fi pacat sa renunti la contragreutatile originale, care sunt f bune si scumpe. De asemenea latimea ghidonului e foarte bine gandita, in nici un caz nu ar trebui sa fie mai lat. Daca o sa te uiti si pe forumuri, poze etc o sa vezi ca ghdonul est eprintre ultimele chestii care oamenii le schimba la TDM900. Ok, la final chestia cea mai importanta. TDMul (900 cel putin, la restul nu stiu) este o motocicleta cu un raport scarite-sa-ghidon destul de "la limita" si ciudat amplasat. Nu stiu ce inaltime ai tu, dar la mine de ex. unghiul care il fac picioarele cu bazinul este f mic, pentru o motocicleta touring. Daca umbli la acest raport si trimiti ghidonul si mai departe de tine este posibil sa te intinzi mai mult decat trebuie si sa pui presiune mare in alte parti. Io zic mai bine experimenteaza din reglaje si vezi ce poti sa faci cu ghidonul orginal.

 

3. S-a discutat mult pe tema asta aici pe forum, nu mai stiu pe la ce pagini. Da un search pe topic. Conteaza si casca, inaltimea s.a. dar asta e o alta problema a TDMului. In principiu trebuie sa stabilesti un compromis intre protectie la vant (sa fie suficient de inalt incat sa nu te dea jos la viteze mari) si sa nu iti rupa capul cu turbulentele pe care le genereaza (sa nu fie prea inalt). Daca vrei silentiozitate maxima, atunci alege combinatia fara parbriz (sau f mic) + o casca buna; la peste 120 kmh sau pe vreme nasoala e problem. Vantul nu ai cum sa-l salti peste cap la aceasta motocicleta, decat daca ai sub 1,75-70 si iti pui o imensitate de parbriz.

 

4. Si despre asta vezi ca s-a mai discutat. In principiu nu merita complicatia, dar daca vrei sa o tii mai mult si sa faci km seriosi cu ea, atunci tot va trebui sa scapi si de grija asta o data. De verificat nu ar fi foarte greu, cativa dintre noi au facut singuri operatiunea. Daca insa e nevoie de ajustat (inlocuit pastile) atunci e un pic mai dificila operatiunea si cu risc. Cu mecanicii e problema in general... dar cred ca sunt cativa ok, unul dintre ei fiind chiar la importatorul Yamaha. Deci e bine sa faci controlul la un moment dat, dar nu e o urgenta. Am inteles ca oricum se aude daca e ceva la supape.

 

5. Eu n-am umblat acolo, n-a fost cazul. Emil (_Blade_) stiu ca a facut operatiunea asta, deci ar trebui sa iti poata oferi mai multe detalii. Nu te baga fara sa stii ca poate fi problema, de ex. daca desfaci intinzatorul.

 

6. Eu am facut-o si nu prea am sesizat diferenta. Pe multi insa se pare ca i-a ajutat. Se pare ca treaba asta e legata si de alte reglaje, cum ar fi cel de CO. In principiu daca o faci nu prea ar avea ce sa-ti afecteze decat poate sa iti creasca un pic consumul prin oras sau la ture mici. Daca e sa se simta trebuie sa se simta pana in 4000rpm, pentru ca de la 4000 oricum calculatorul deschide clapeta (acea clapeta e deschisa cand motorul e oprit, se inchide odata cu pornirea lui si ramane inchisa pana ajunge la 4000 rpm). Mergi o perioada asa, pentru ca daca faci schimbarea acum oricum n-o sa-ti dai seama daca a contat sau nu.

 

In final, spune-mi si mie te rog, cat ai dat pe ea si eventual da-mi un link cu anuntul sa vad despre ce e este vorba. Intentionez sa o pun si eu la vanzare zilele astea. Acum cand vad ca au fost oamenii interesati la sfarsit de an... imi pare rau ca nu m-am miscat mai repede :)

 

Schuberth C3 isi merita banii, dar ce bani!

E o casca buna. Dar imi pare f f rau ca nu am facut ce trebuia acum vreo 2 ani si nu am postat cum trebuie si unde trebuie o mica povestioara despre seriozitatea celor de la Schuberth si cum mi-au dat cu flit, cand, in urma unui accident, le-am trimis un mail si fara sa le cer aboslut nimic in afara de o simpla parere, i-am intrebat daca este normal sa mi se deschida casca la o lovitura din spate. Cu poze, cu eplicatii, detalii despre locul de unde am achizitionat casca (C3), tot tacamul... Abia la al doilea mail trimis, dupa 2 saptamani distanta de primul, mi-au trimis un mail in sictir explicand ca orice comentariu nu isi are sensul atata timp cat casca nu ajunge in laboratorul lor de teste. Nici o propunere in acest sens, nu tu "trimite-ne casca sa vedem despre ce e vorba", absolut nimic, 2 randuri si un la revedere. Asta cand puteau depinde vieti de chestia asta. Nu am intalnit pana acum nici macar un comerciant in piata, vanzator de ciorapi chinezesti care sa manifeste o asemenea atitudine fata de client.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa aveam si eu impresia...ca Liviu nu a dat 10 mil pe el. Cristi, cand mai ai ocazii d-astea, baga si tu un anunt...sigur iti iese la bere de nu o sa poti duce :laugh:

 

 

Da, pretul oferit de Cava m-a multumit deplin. De aceea am si spus ca mi se pare o afacere buna. Acum am vazut ca GPS-ul se invarte in jurul sumei de 900 de lei, ceea ce nu-l mai face deloc atractiv. Io am dat cam 350 de lei (parca asa ceva, Cava, nu?).

 

Legat de locatiile pentru intrunire : foarte bine, sa fie trei optiuni, dar hai sa ne miscam mai cu talent. Sa se mai gandeasca si ceilalti de pe forum si sa vine cu ceva propuneri si apoi sa facem alegerea. Mai apoi trebuie sa stabilim si data. Nu insist aiurea, ci pentru ca timpul trece repede si iar ne trezim ca anul trecut ca vine intrunirea si n-am apucat sa facem mare lucru din ceea ce ne propusesem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

goclever. ba'... io nu am dat 10 mil pe el, ci 569 ron. era ultimul in stock la emag. azi a venit si e mega meserias ca are suport si pt moto si pt masina, dar nu are dacat harta romaniei. in detaliu. :D

 

Linxule, da de ce vinzi motoru' taica? vrei bmweu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linxule, da de ce vinzi motoru' taica? vrei bmweu?

 

Este ca n-am altceva de ales? :) O alternativa ceva mai sportiva ar fi fost Benelli Tre-K 1130, dar nu vreau sa ma leg la cap cu lipsa de service si piese de schimb.

Vreau o motocicleta mai buna. Si desi sunt convins ca 1200 GS-ul nu este nici pe departe o motocicleta perfecta, iar pretul poae fi chiar aberant pentru un SH, pur si simplu nu vad alte variante.

Doua lucruri ma fac sa ma despart de TDM:

1. Pozitia in sa (am 3 sei pana acum si a 3a e ok, dar cu scaritele si centrul de greutate nu vreau sa ma mai lupt)

2. Innaceptabil sa nu am cum sa protejez carenele sau ca jambele sa se strambe asa de usor (am schimbat pana acum 2 ghidoane si 3 jambe).

 

Sunt convins ca o sa-mi lipseasca multe chestii, este o super motocicleta din multe alte pct de vedere, dar vreau sa merg mai departe. Bine, nu-mi fac sperante ca o s-o dau prea curand, avand in vedere ca e un model destul de putin cunoscut pe la noi.

 

---

 

Btw, si eu am GPS-ul ala si sunt foarte multumit de el. Tot asa, l-am luat pe la 520 de ron, dar ulterior se scumpise mult.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ca n-am altceva de ales? :) O alternativa ceva mai sportiva ar fi fost Benelli Tre-K 1130, dar nu vreau sa ma leg la cap cu lipsa de service si piese de schimb.

Vreau o motocicleta mai buna. Si desi sunt convins ca 1200 GS-ul nu este nici pe departe o motocicleta perfecta, iar pretul poae fi chiar aberant pentru un SH, pur si simplu nu vad alte variante.

Doua lucruri ma fac sa ma despart de TDM:

1. Pozitia in sa (am 3 sei pana acum si a 3a e ok, dar cu scaritele si centrul de greutate nu vreau sa ma mai lupt)

2. Innaceptabil sa nu am cum sa protejez carenele sau ca jambele sa se strambe asa de usor (am schimbat pana acum 2 ghidoane si 3 jambe).

 

Sunt convins ca o sa-mi lipseasca multe chestii, este o super motocicleta din multe alte pct de vedere, dar vreau sa merg mai departe. Bine, nu-mi fac sperante ca o s-o dau prea curand, avand in vedere ca e un model destul de putin cunoscut pe la noi.

 

---

 

Btw, si eu am GPS-ul ala si sunt foarte multumit de el. Tot asa, l-am luat pe la 520 de ron, dar ulterior se scumpise mult.

 

deci cat e halatu?

 

Da, pretul oferit de Cava m-a multumit deplin. De aceea am si spus ca mi se pare o afacere buna. Acum am vazut ca GPS-ul se invarte in jurul sumei de 900 de lei, ceea ce nu-l mai face deloc atractiv. Io am dat cam 350 de lei (parca asa ceva, Cava, nu?).

 

Legat de locatiile pentru intrunire : foarte bine, sa fie trei optiuni, dar hai sa ne miscam mai cu talent. Sa se mai gandeasca si ceilalti de pe forum si sa vine cu ceva propuneri si apoi sa facem alegerea. Mai apoi trebuie sa stabilim si data. Nu insist aiurea, ci pentru ca timpul trece repede si iar ne trezim ca anul trecut ca vine intrunirea si n-am apucat sa facem mare lucru din ceea ce ne propusesem.

 

da 350 ron, prea mia bun ca asta nu gasesti, nici pt mine acum daca ma screm nu scot :)

 

propunerea mea primu week-end din Iunie - Raul Sadului la cabana de care stie Rockeru.

 

@linx: chiar daca treci la bmw, buuuuuu, esti invitat la intrunire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ca n-am altceva de ales? :) O alternativa ceva mai sportiva ar fi fost Benelli Tre-K 1130, dar nu vreau sa ma leg la cap cu lipsa de service si piese de schimb.

Vreau o motocicleta mai buna. Si desi sunt convins ca 1200 GS-ul nu este nici pe departe o motocicleta perfecta, iar pretul poae fi chiar aberant pentru un SH, pur si simplu nu vad alte variante.

Doua lucruri ma fac sa ma despart de TDM:

1. Pozitia in sa (am 3 sei pana acum si a 3a e ok, dar cu scaritele si centrul de greutate nu vreau sa ma mai lupt)

2. Innaceptabil sa nu am cum sa protejez carenele sau ca jambele sa se strambe asa de usor (am schimbat pana acum 2 ghidoane si 3 jambe).

 

Sunt convins ca o sa-mi lipseasca multe chestii, este o super motocicleta din multe alte pct de vedere, dar vreau sa merg mai departe. Bine, nu-mi fac sperante ca o s-o dau prea curand, avand in vedere ca e un model destul de putin cunoscut pe la noi.

 

---

 

Btw, si eu am GPS-ul ala si sunt foarte multumit de el. Tot asa, l-am luat pe la 520 de ron, dar ulterior se scumpise mult.

 

zic ca e un pas firesc pt cat ai tras de motor. si in opinia mea, cresterea era inevitabila pt cineva cu asa o religiozitate pt moto de la tdm, e un gs 1200, poate chiar adv! ia zi ce accesorii dai de la tdmeu?

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi intr-o tura scurta, cam 70 de km, nu am simtit frigul nici la corp, nici la cap, desi prin AGV -ul meu K3 mai intra ceva curent p elanga viziera.

 

Insa mainile mi s-au facut BOCNA - si asta cu manusi groase de iarna + manusi subtiri luate pe dedesubt. Nu am aparatori la maini si nici manere incalzite, desi manerele incalzite nu cred ca ajuta la cele doua degete pe care le tin constant "in aer" - pe ambreiaj si frana.

Altii cum rezista pe vremurile astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi intr-o tura scurta, cam 70 de km, nu am simtit frigul nici la corp, nici la cap, desi prin AGV -ul meu K3 mai intra ceva curent p elanga viziera.

 

Insa mainile mi s-au facut BOCNA - si asta cu manusi groase de iarna + manusi subtiri luate pe dedesubt. Nu am aparatori la maini si nici manere incalzite, desi manerele incalzite nu cred ca ajuta la cele doua degete pe care le tin constant "in aer" - pe ambreiaj si frana.

Altii cum rezista pe vremurile astea?

 

 

Cand e frig rau, la maini nu prea ai ce sa faci. Nu conteaza cat de groase sunt manusile...tot ingheata pana la urma. Sau cel putin, eu nu am gasit solutia. Poate niste hand guards-uri serioase, combinate cu manere incalzite, rezolva problema. Altfel, la semafor, pui mainile langa motor sa se incalzeasca oleaca :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, am mers si io azi. Vreo 80 km. E drept ca am si hand-guards (cu spoilere, sic!), manere incalzite si manusi groase. La un moment dat a trebuit sa dau manerele pe puterea maxima. Cred ca as fi mers mai mult, da' ma enerva mai mult vantul decat frigul.

 

Cand am ajuns in Bucuresti, am trecut pe la Universitate, am stat vreme de vreo doua lozinici si apoi am continuat spre Tineretului. La iesirea de la Polivalenta era sa dea peste mine un taximetrist. Am bagat frane de urgenta, s-a blocat destul de repede spatele, i-am dat drumul, am facut vreo doua oscilatii si am trecut ca prin urechile acului printre boul de taximetrist (care ajunsese cu botul masinii dincolo de mijlocul benzii de la axul drumului) si masina ce venea, regulamentar, din sens invers. In spatele meu mai venea si o masina care era sa se pocneasca cu taxi-ul. Ala s-a oprit si s-a dat jos. Asa-mi venea sa ma intorc si io sa-i du o casca in gura imbecilului de taximetrist!

Aveti grija, deci, ca aderenta nu-i punctul nostru forte pe vremea asta, si mai poti avea nesansa sa nimeresti peste fel de fel de dobitoci (ca-s multi rau)!

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura solutie , dupa parerea mea, este asta hippohands

nu doar tipul ala , dar ca idee.

 

Interesante chesiile astea, nu auzisem pana acumde ele, cred ca daca le combini cu handguards (asa cum recomanda si producatorii) ca sa nu-ti apese din cauza rezistentei vantului pe manete si cu manere incalzite, chiar scapi de orice probleme. Pretul e cam marisor avand in vedere ca sunt f usor de facut, dar cu putina rabdare, se pot confectiona si "in regie proprie". O sa studiez problema asta. Insa mai intai trebuie sa fac rost de niste handguards.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, pana la urma cum e cu noul regulament, privind obligativitatea folosirii cauciucurilor de iarna? Ne afecteaza si pe noi? Adica, neavand cauciucuri de iarna pt motociclete, avem voie sa circulam in perioada asta? Treaba cu aderenta redusa pe temperaturi scazute, e intr-adevar o problema. Cred ca oricat de moi ar fi gumele din dotare, tot se rigidizeaza prea mult la temperaturi mici...prin urmare...pe franare de urgenta esti ca un fel de sanie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, pana la urma cum e cu noul regulament, privind obligativitatea folosirii cauciucurilor de iarna? Ne afecteaza si pe noi? Adica, neavand cauciucuri de iarna pt motociclete, avem voie sa circulam in perioada asta? Treaba cu aderenta redusa pe temperaturi scazute, e intr-adevar o problema. Cred ca oricat de moi ar fi gumele din dotare, tot se rigidizeaza prea mult la temperaturi mici...prin urmare...pe franare de urgenta esti ca un fel de sanie.

 

Cauciucurile care nu-s de iarna, de la +7 grade in jos (temperatura mediului inconjurator), ies din plaja de functionare normala. Ceea ce inseamna ca vor cobori sub limita de elasticitate care le ofera eficienta.

Cred ca nu avem pe mobre pneuri care sa respecte Directiva 92/23/CE a Consiliului Europei (adica sa aiba inscriptionat M+S sau similar), iar legat de lege, asta spune Articolul 102 alineatul 1, punct 28. - Constituie contravenții Âşi se sancționează cu amendă prevăzută în clasa a IV-a de sancțiuni următoarele fapte săvârÂşite de persoane fizice:conducerea autovehiculului pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă. Iar la Articolul 112 alineatul (1), litera h1) Certificatul de înmatriculare, sau de înregistrare, ori dovada înlocuitoare a acestuia se reține de către poliția rutieră atunci când autovehiculul nu este dotat, la circulația pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, cu anvelope de iarnă. Clar?

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Heidenau sunt anvelope M+S . Noi le-am incercat. EU PERSONAL NU RECOMAND FOLOSIREA MOTOCICLETEI PE PERIOADA IERNII.

 

Unul dintre motivele ar fi animalele salbatice, gen: caprioara. Aceste animale blande pe timpul iernii cutreiera cu 80% mai des pe sau langa partea carosabila decat in restul anotimpurilor. Am simtit pe pielea mea.

 

Motivul doi: cauciucul oricat de bun e ...tot nu ai aderenta.

 

Motivul trei: nu trebuie sa iti fie frig sa bagi raceala in oase! Mainile de exemplu si in perioada verii sufera de multe ori de frig. Aceste ....friguri le vom resimtii dupa spusele doctorului.(rocomandari Hand Guard, genunchere, plexid inalt... )

 

Motivul patru si ar mai fi: distrugerea motocicletei. Ruleaza la temperaturi scazute scazute din cauza constructie sale. Motorul a fost conceput sa primeasca racire cat mai mare pentru a se racii vara.

 

La noi oricum e zapada de 20 cm :)

post-35521-0-44778600-1326626727_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, pana la urma cum e cu noul regulament, privind obligativitatea folosirii cauciucurilor de iarna? Ne afecteaza si pe noi? Adica, neavand cauciucuri de iarna pt motociclete, avem voie sa circulam in perioada asta?

Din pacate ar trebui sa ne afecteze si pe noi, din moment ce in lege se specifica (nu citez, pentru ca nu stiu sigur formularea): vehicule cu masa totala autorizata sub 7,5t. Ca o paranteza, legea asta e oricum facuta pe genunchi si de oameni care n-au habar... cel mai bun ex. ar putea fi faptul ca la camioane de ex. in toata europa centrala si de vest nu se folosesc anvelope dedicate de iarna, care sunt "o ciudatenie" pentru zonele temperate... echivalentul anvelopelor moto de strada de iarna (pe care ma indoiesc ca o sa le vedeti la cineva, desi exista).

 

Revenind, cu exceptia anvelopelor M+S enduro si a celor mentionate mai sus ("ciudateniile") nu exista solutii pentru a fi in legalitate. Eu sper ca daca cineva o sa fie prins in astfel de conditii, sa beneficieze de intelegere din partea politistului. Gen "domnu'politist, o duc si eu la garaj... am mainile inghetate... indurare" :)

 

Cauciucurile care nu-s de iarna, de la +7 grade in jos (temperatura mediului inconjurator), ies din plaja de functionare normala. Ceea ce inseamna ca vor cobori sub limita de elasticitate care le ofera eficienta.

Ok, aspectul legal e lamurit. Insa nu sunt de acord cu o regula generala a celor 7 grade si pot pune pariu pe treaba asta. Ca si comerciant de anvelope auto, va pot spune ca treaba cu 5-7 grade este folosita de anumiti producatori cu titlu de recomandare si din cate stiu pentru anvelopele auto de vara "normale". La moto cu siguranta nu este cazul, cel putin la o anvelopa sport sau sport-touring de generatie noua. Anvelopele moto au alta compozitie si doar daca te gandesti cat de repede se pot uza anumite anvelope si cum arata o anv sport dupa cateva ture de circuit chestia asta e evidenta. In ceea ce ma priveste am observat clar diferenta cand am ramas prins pe gheata pe o trecatoare in Alpi impreuna cu o masina. La mine a fost controlabila treaba pe roata spate, masina in schimb nu s-a putut misca pana nu a dat soarele si s-a topit stratul subtire de gheata. Deci desi intr-adevar este riscant, nu merita sa jungi acolo si desi nu se compara cu aderenta pe timp de vara, o anvelopa moto poate merge si pe temperaturi negative (fara gheata pe asfalt, evident) in conditii decente, dupa ce se incalzeste putin. Nu se compara cu o anvelopa auto de vara care devine mult mai periculoasa.

 

ia zi ce accesorii dai de la tdmeu?

@linx: chiar daca treci la bmw, buuuuuu, esti invitat la intrunire.

Revin azi mai pe seara cu un raspuns.

Si normal ca vin la intrunire (cu TDM-ul in suflet daca nu calare pe el...). :P Ca doar nu mi-a scapat nici o editie pana acum.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...